Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamba wat goed! gefeliciteerd! :D

@manste ooh dat is een grote opluchting zeg! Fijn voor je! Hopelijk deze ronde raak, ik ga duimen voor je

en 5 dpo heb ik ook ergens gelezen dat het vanaf 5-10 dagen na ovulatie innesteling is, dus ja overal beetje anders. ik wacht gewoon geduldig af.. meer kan ik toch niet doen haha

2. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Nou mijn afspraak was één pot kut wat ik eigenlijk wel had verwacht. Eerst moet ik aan de provera en dan op 1-4 uitgangsecho en beginnen met spuiten. Woensdag krijg ik prikinstructie.
    Er is geen enkele mogelijkheid om op een ander tijdstip dan tussen 9:15-11.30 FM te doen. Laat mij nou net werken van 9.30-12.30 en nu dus een functie erbij van twee dagen 8.00-13.00 (op zn vroegst). Kortom: ze maken het mij onmogelijk. Ben daar in janken uitgebarsten en op een paar keer pauzeren ben ik daar nog steeds niet mee opgehouden.
    Zoonlief was bij mijn moeder. Dus ik dacht het gelijk even van me af te kunnen praten bij haar. Komen we daar: zit het hele huis vol. Vriendin van mijn moeder, broers, zussen met baby's en al. Ik ben in een ander kamertje gaan zitten. Hier had ik geen zin in. Komt m'n moeder even praten, zegt ze: misschien moet je dan maar gewoon een half jaar overal mee stoppen. Ja lekker makkelijk praten he als je zelf 5x direct zwanger bent geworden en 5 gezonde baby's hebt gekregen. Echt de hele wereld kan me gestolen worden. We hebben eten besteld, ik ben overal helemaal klaar mee! :x:(:(

3. ManSte

ManSte Niet meer actief

@mamba; wat vervelend nieuws! En als het eenmaal tegen zit, lijkt ook alles tegen te zitten. Dat van je moeder is ook echt vervelend. Ik zei het eerder al, mensen die het niet meemaken, weten echt niet hoe het voelt, je kunt niet even een half jaar pauze nemen, want je denkt er toch aan. Iedere dag

Wel fijn dat je met prikken mag beginnen. Maar pas op 1-4? Waarom zo laat?

4. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Sorry dat is misschien verwarrend: 1-4 is niet 1 april, maar CD1-4 :p

5. ManSte

ManSte Niet meer actief

ah! vond het al zo raar :)

6. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamba wat vervelend zeg voor je! Pff snap dat je t ff niet meer trekt. Hopelijk komen jullie tot een oplossing. En een half jaar eruit is idd makkelijk gezegd. Wat manste ook al zei je denkt er iedere dag aan. Waarschijnlijk bedoelde je moeder het goed (of niet?)maar op dit moment komt dat hard aan. Succes met alles. Dikke knuffel!

7. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Manste, bedankt. Ja inderdaad, elke dag is er weer 1 extra dus hoop dat ie snel komt. Fijn dat het zaad van je man goed was, hele geruststelling dan toch.

Zaad testen is hier trouwens ook nog niet gebeurd. Ze nemen aan dat het bij mij ligt, aangezien we al een kindje hebben en ik PCO heb.

Spannend Mamba, allerlei nieuwe dingen! Dubbel gevoel he, je kleintje naar de basisschool? De mijne mag in maart, en ik vind het misschien wel spannender als hij :). Het is een heel zacht mannetje, en heeft nog moeite voor zichzelf op te komen dus vindt het wel moeilijk hoor. :) Is reeds wel al 2x mee aan het spelen geweest. Gefeliciteerd met je job!! Leuk!!

Kortjakje, ja heb ik ook gelezen 6-12 op informatieve sites maar lees wel eens ervaringsverhalen waar het toch echt eerder was. Maar dat zullen misschien uitzonderingen zijn.

Hier dus nog steeds niet ongesteld :( Afgelopen maandag laatste pil Provera en de vorige 2 keren was ik de 3e dag na de laatste pil ongesteld. Lees trouwens ook bij anderen dat zij 10 dagen 1 tablet provera krijgen of 5 dagen 2 tabletten....ik krijg er maar voor 5 dagen 1 tablet :( Ga maandag gewoon bellen als het dan nog niet heeft doorgezet. :x Zwaar gefrustreerd hier, krijg er zon gevoel door alsof het weer lang gaat duren eer we weer een kansje hebben. Word er een beetje moedeloos van :(.

8. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @guusje dat ze 'ervan uitgaan' vind ik al zo'n voorbeeld van dat het ze eigenlijk allemaal niks interesseert wat wij doormaken en voelen. Bij ons moest het na 2 jaar zelfs opnieuw want dan kan het zaad ook best verslechterd zijn. Wat irritant dat je nog steeds niet ongesteld bent! Ik heb ook altijd 5 dagen 1 tablet en het werkt altijd.
    Raar ook dat je elke keer anders reageert op hetzelfde spul hè?!

Ik ga vandaag beginnen met m'n provera. Gisteren had ik daar echt geen behoefte aan.

9. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Satijnvlinder: Wat voor een bedrijf hebben jullie dan?
    Was je eitje gegroeid eigenlijk? of heb ik daar helemaal overheen gelezen?

@ Guusje: vervelend dat wachten :( Duurt altijd allemaal zo ontzettend lang! Ik zou ook gewoon even bellen na het weekend als er dan nog niets is.

@ kortjakje: Spannend hoor! Hoop op positief nieuws dit weekend :) Dat van die baby's herken ik ook wel hoor, neem ook altijd een beetje afstand dan... maar vind het aan de andere kant ook wel weer leuk. En inderdaad zoals lala zegt, die zwangere buiken. Pff... dat vind ik nog moeilijker.

@ lala: Als de resultaten van je man niet 100% zijn, maar nog wel goed genoeg dan kun je ook eerst nog IUI krijgen, IVF of ICSI is pas als het heel slecht is of als de IUI pogingen niet zouden lukken. (volgens mij, ben geen expert wat dat betreft).

@ Mamba: Allereerst GEFELICITEERD met je nieuwe baan! Super tof :D Wat vervelend van je vriendin, je zou toch verwachten dat juist zij jouw situatie wel snapt...
    Ook enorm rot dat je gesprek zo klote was :( En met de provera nog langer wachten :( Heel vervelend. Hoe ga je dat nu doen met die echo's? Ga je het aangeven op je werk?
    En een half jaar stoppen... ik snap heel goed dat je dat totaal niet ziet zitten! Mensen bedoelen het goed, maar snappen niet hoe groot de wens is en hoe groot de teleurstellingen dan kunnen zijn.
    Hopelijk nu wel snel ongesteld en dat je dus toch goed verder kunt!

@ manste: Wat fijn dat het zaad van je man goed was! Hoef je je daar in ieder geval niet meer druk over te maken! :D

@ hier: Voor wat betreft de stucadoor... die hoeft hier niet meer binnen te komen. We zijn helemaal klaar met die man. We gaan morgen kijken of we het zelf op kunnen lossen met schuren en hier en daar iets opvullen. Zo niet, dan laten we er nog wel iemand anders voor komen die het wél kan. Hebben geen zin om nog maanden op die man te moeten wachten. We hebben wel rechtsbijstand, maar die gaan we niet inschakelen omdat het dan allemaal alleen maar langer duurt...
    We hadden hem gewoon via internet gevonden en hij zou gewoon goed zijn volgens de vele reviews die we gelezen hadden.
    Verder moet ik even luchten, want ik ben in de war. Gisteren ochtend (vond ik al gek, want normaal is het altijd, maar dan ook altijd om 1u in de middag) dacht ik dat ik in de nacht ongesteld geworden was. Vond een grote flinke rode veeg... Gisteren was dag 29 van de cyclus en dag 15 na de eisprong. Dus ik dacht 'dat is vroeg', want verwacht het pas zondag. Nu heb ik sinds die veeg niets meer gehad. Dus toch niet ongesteld? Maar innesteling lijkt me laat? Ik weet dat ik toch niet meer kan doen dan gewoon afwachten (testen wil ik niet omdat een negatieve test moeilijker is dan gewoon ongesteld worden).. maar het is wel irritant. Daarnaast staan mijn darmen helemaal op hun kop, dus voel ik ook nog eens vanalles... totaal onhandig! Zucht... Ben er ook echt weer even klaar mee.
    En tot overmaat van ramp was mijn collega deze week weer terug van zwangerschapsverlof en alle patienten vragen natuurlijk 'hoe gaat het met de baby' en zij dus een keer of 20 per dag vertellen dat het allemaal zo geweldig en fantastisch is, dat hij het zo goed doet en dat ze helemaal verliefd is. Waren echt een paar zware dagen, nu gelukkig vakantie!

10. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Ooh mamba wat vervelend je gesprek! Kunnen ze die FM echt bij uitzondering niet op een ander tijdstip doen? Hoe ga je dat nu doen met je werk (wel gefeliciteerd met je baan trouwens)? En dan nog zo'n huis vol mensen op het verkeerde moment, bah. Hou ons op de hoogte wat je gaat doen, en heel veel sterkte.

Guusje balen dat je ongi niet wil doorzetten! Zou inderdaad even bellen als het te lang duurt... Ik kan daar ook zo ongrduldig over worden...

Duna wat een soap met die stucadoor, haha! Maar wat vaag die rode veeg en dan niks meer.. Misschien toch beginnetje ongi?

Mijn maag lag gister volledig in de knoop, en aangezien twee collega's net buikgriep hebben gehad vrees ik het ergste. Niet gegeten, drinken was moeilijk en ik voelde me zo verschrikkelijk zwak dat ik me al zorgen begon te maken over mijn nieuwe Clomidpilletjes: hoe kan ik die ophalen als ik niet eens de trap op kom en vriend in het buitenland zit? Ben wel beetje een stresskip. ;-D maar goed het lijkt nu al iets beter te gaan, al heb ik nog steeds geen honger. Heerlijk 13 uur geslapen.

11. ManSte

ManSte Niet meer actief

@duna; wat verwarrend weer. en als het een late innesteling is dan is het natuurlijk ook nog vroeg om te testen. pff. nog een paar daagjes wachten. ik duim voor je!

12. Butterfly13

9 jan 2016
    9
    0
    0
    NULL
    België/Vlaanderen
    Hey allemaal,

Ik ben hier nog maar sinds vandaag actief. Heel lang getwijfeld of ik mij terug zou aansluiten bij een forum. Ik heb het nodig en het gaat mij misschien wel goed doen. Ik ben een mama van een zoontje van 3 jaar.
    Wij zijn sinds +/- oktober 2014 bezig voor een tweede kindje.
    Eerst gewoon geprobeerd en eind april/begin mei 2015 regels gehad en bleek zwanger (BBZ). Zwangerschapshormoon heeft 2 maanden in mijn bloed gezeten(eileider kon blijven zitten). toen op controle en bleek ik een bloedklonter van +/-4 cm te hebben bij mijn eileider. weer paar maanden wachten en nog steeds pijn. Toen kregen we groen licht maar ik kreeg mijn regels niet meer. Constant bloed moeten laten trekken en controles om te kijken wat er nu mis was. Ik maakte te veel mannelijke hormonen aan waardoor ik mijn regels niet mee kreeg. Sindsdien bezig met Clomid behandeling 50mg + pregnyl 5000. De eerst maand ben ik letterlijk twee maanden ziek geweest hiervan. Gezegd voor te stoppen maar nog één maand af te wachten. Ik heb de keuze gehad bij de gynaecoloog om eerst een kijkoperatie te doen omdat de pijn in mijn eileider waar ik de bbz heb gehad nog steeds aanwezig is. (op echo ziet alles er goed uit). Nu zit in de wachtweken en ik zou volgende week men regels moeten krijgen. (2de ronde met medicatie) Ik heb gister donkerbruin verlies gehad en nu niets meer. Ik heb geen enkele bijwerkingen zoals vorige maand ... pijnlijke borsten enz.. enkel moe en constant hoofdpijn en het koud hebben..

13. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ kortjakje: Hopelijk zet je griepje niet heel hard door en heb je er maar eventjes last van gehad!

@ Hier: nog steeds niet ongesteld, al had ik net wel het idee voordat ik naar de wc ging dat er iets liep en wc papiertje was niet helemaal kleurloos, maar nog niet echt duidelijk. Maar heb nu wel het idee dat ik nog wel ongesteld ga worden vandaag of anders toch gewoon morgen.

@ butterfly: welkom! Jij hebt ook al een heftig traject achter de rug zeg. Hopelijk dat je snel weer zwanger zult zijn en dan een goede zwangerschap.
    Ik zit op dit moment een beetje met hetzelfde, alleen bij mij is het maar 2 dagen voor de verwachtte dag ipv een week.
    Gisteren ochtend wat rood-bruin verlies, maar verder niets... Heb nu het idee dat het alsnog gaat komen. Moe en hoofdpijn herken ik ook. Soms is het lastig om te zeggen wat je lichaam nou van plan is...
    Wie weet is het bij jou een innesteling geweest, dat zou natuurlijk kunnen. Ik hoop het voor je.

14. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Kortjakje Beterschap

Mamba pfff jou moeder :(

Butterfly welkom heftige geschiedenis

Duna ik heb nog niet kunnen reageren gisteren meteen door naar werk en moet tot en met woensdag iedere dag vanaf gisteren. Mijn nam heeft een hoveniers- bestratingsbedrijf ;) wij werken soms via w...spot (ivm reclame ff zo) en komen dit soort praktijken van concurrenten veel tegen helaas en de reviews tja die van ons zijn eerlijk verkregen maar sommige...

Ik moest weer ophogen want ik had weer een weggeglipt ei. Dinsdag terug bij eigen gyn dan vragen om fostimon erbij. Ben Der klaar Mee :p

15. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom butterfly! Heftig zeg allemaal. Hoop dat je hier je ei kwijt kan

Satijnvlinder oh wat balen zeg :(

16. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    Mamba, ja gek he? Succes met Provera en hopelijk komt dan je ongesteldheid snel!

Duna, de klok tikt ook echt voor mijn gevoel dus elke dag die dan later is is er 1 teveel. Erg frustrerend. Balen ook voor jou meid, dikke knuffel! Snap trouwens dat je het laat zitten met die stucadoor, dan ben je er iig klaar mee. Ff revieuwtje plaatsen die wel klopt dan :p.

Koekie, beterschap! Hopelijk voel je je snel weer beter.

Butterfly, welkom hier. Klinkt ook erg heftig allemaal. Hopelijk snel een goed resultaat wat je de ellende vergeten doet. :)

Balen Satijnvlinder, dat schiet niet erg op zo dus goed dat je het gaat vragen. Succes.

Hier eindelijk ongesteld maar het zet niet erg door :( vreemd hoor. Gisterenmiddag ineens een verbandje vol zeg maar, en dan tot en met nu wat vegen roze / bruin. Blegh stom gedoe :x werk eens mee lichaam! Wat is nu CD 1 ... kan ik dan onderhand met de clomid ad slag morgen of niet? Morgen toch maar ZKH bellen dan....

17. ManSte

ManSte Niet meer actief

@guusje; verwarrend zeg. misschien morgen voor de zekerheid ff bellen en vragen...

hier; vanochtend met een paar goede vrienden op kraamvisite geweest bij vriendin a. zegt vriendin b; ik heb nog nieuws; ik ben zwanger. meteen 6 moeilijke blikken mijn kant op. wow ik heb het met moeite op wat rode ogen na droog kunnen houden.

Pff we hebben de afgelopen weken best goed nieuws gehad, en het gaat eindelijk de goede kant op. Maar opeens kwam het weer zo hard binnen. Wat is het toch oneerlijk! Wij proberen het al zo lang. Redelijk waardig afscheid genomen. Mijn zus gebeld en thuis een uur lang mijn ogen uit mijn hoofd gehuild. Zo en nu dan maar weer door.

18. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    Vervelend Manste, de moeilijke blikken lijkt me dan ook niet erg fijn. Goed dat je jezelf dan even toestaat om te treuren, is ook niet niks allemaal! Dikke knuffel. :)

19. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @Hier: Vandaag toch echt ongesteld geworden :( Baal echt flink. Weet ook niet zo goed wat nu te doen. Moet sowieso nog een maand clomid, maar zal ik dan nu al met het zh bellen om een vervolgtraject te bespreken zodat we geen maand gaan missen voor wat betreft behandeling. Of is het voldoende als ik op dag 1 van de nieuwe cyclus ga bellen (waarschijnlijk 10 feb)? Wat zouden jullie doen? (ik heb in ieder geval geen vertrouwen dat de nieuwe ronde iets positiefs gaat brengen).

@Satijnvlinder: tsja... je moet toch altijd maar afwachten wie of wat er op de stoep komt staan. Nu het tel nr gekregen van een stucadoor die echt goed zou zijn. Dus ben benieuwd!
    Enorm balen dat er niets gebeurd :( Wat zou fostimon erbij dan doen?

@Guusje: Lijkt me ook echt enorm vervelend! Inderdaad maar gewoon even informeren wat je als dag 1 zou moeten tellen.

@Manste: Dat klinkt ook wel als een heftige ochtend :( Is nooit leuk op die manier.

20. ManSte

ManSte Niet meer actief

@duna; balen zeg! Je kan altijd een afspraak maken voor aan het einde van de maand. Dan kun je je ook alvast laten informeren. Wordt je dan niet ongesteld; perfect. Wordt je dat wel, dan ben je in ieder geval al begonnen. Toch? Hoop dat deze ronde alsnog succes brengt!

Deel Deze Pagina