Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Ik reageer morgen uitgebreid maar manste ik wil je even een hart onder de riem steken! Wat rot is dat hè! Dan voel je je zo ongelukkig! Wij hadden vanmiddag verjaardag. Ik zat naast oma. Nichtje die 25wk zwanger is kwam pontificaal voor ons staan en bleef daar 5 min staan. Ik heb me maar bezig gehouden met het gesprek aan de andere kant van mij. Zij was 'oepsie' na 2 mnd relatie zwanger. Dat werd een mk en het ging uit. Maand later had ze een nieuwe vriend en 'oepsie' weer zwanger. Ja natuurlijk. Rot op zeg... (Sorry hahaha)
    Naderhand uit eten gegaan bij ons oude werk (ml en ik hebben daar allebei gewerkt) gekletst met oud-collega en die vroeg ook ineens: jullie al een tweede binnenkort? Die vraag overdonderde me dat ik volgens mij echt door de mand gevallen ben met mijn blik en antwoord.

2. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    O heel herkenbaar Mamba, en wanneer komt de 2e? Of jullie willen zeker geen 2e daar jullie 1ste al bijna 4 wordt. Dan denk ik ook in termen van rot op :p haha :x:)

Duna, balen meis! Ik zou er wel alvast even naar informeren, maar weet niet of ze daar iets mee doen. Mijn ervaring is dat ze soms een beetje zo van go with the flow zijn daar. ;) Soms wil wat aandringen daar wel helpen dus zou het gewoon proberen.

3. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Welkom butterfly! Wauw, iedereen heeft het woord al in de mond genomen en er is ook niks anders op te zeggen: wat een heftig traject heb je al gehad! Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt, en natuurlijk ook beter nieuws krijgt.

Awww Manste dat klinkt ook niet leuk... :( wel fijn voor je dat je zo'n lieve zus hebt waar je even kunt uithuilen. Sterkte meis.

En voor mamba hetzelfde natuurlijk. Wat kunnen sommige mensen toch lomp zijn!

Balen Duna toch weer ongesteld! Wat een kakmoment toch altijd weer. Ik zou inderdaad gewoon bij het ziekenhuis even vragen over een eventuele volgende behandeling (hoop natuurlijk dat je die niet nodig gaat hebben ;)), al is het maar om te weten waar je je op in moet stellen. Ligt ook wel een beetje eraan wie je spreekt denk ik en het ziekenhuisbeleid, maar anders gewoon beetje pushen ;)

Hier al stuk opgeknapt van mijn buikgriepje. Tis altijd kort maar heftig zeg maar. Eet nog steeds bijna niks en voel me daardoor nog wat zwak maar niet meer als een vaatdoek zoals vrijdag. Morgen weer naar week denk ik. Overigens ook nog geen spoortje van ongesteldheid te bekennen! Begin nu wel nerveus te worden!

4. ManSte

ManSte Niet meer actief

@Kortjakje84; spannend! morgen NOD toch?

5. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    Spannend Kortjakje! Duim voor je.

Goed nieuws, ZKH gebeld en die zegt dat na Provera je soms hele minimale ongi kunt hebben. Mag zaterdag als cd 1 tellen dus vandaag starten met clomid. :D ben benieuwd en hoop dat bijwerkingen meevallen!

6. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Voor info zie mijn handtekening.

Ook hier eerste ronde clomid achter de rug, helaas negatief resultaat. Morgen weer terug, dan krijg ik ook weer een provera kuur.

Hebben jullie veel last van bijwerkingen?zo ja, welke en hoelang/hoevaak hebben jullie er last van?

Fijn om hier te kunne spuien

7. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    Hoi Myster,

Toevallig zijn bijwerkingen net nog besproken in dit topic, enkele pagina's terug. Dus doe er je voordeel mee. :) Ik had met 50 Mg opvliegers, hartkloppingen en stemmingswisselingen. Ga vandaag dus starten met 100 Mg dus dat moet ik nog ff afwachten.

8. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    #1228 myster, 11 jan 2016
    Laatst bewerkt: 11 jan 2016
    Bedankt Guusje99, ik heb ze gezocht en gevonden.

Wat ik vreemd vind, ik heb 31/12 laatste clomid geslikt en sinds 6 januari pas klachten.hadden jullie dit ook?

Sinds gisterochtend heb ik ook wat rose verlies, hebben jullie dit ook gehad?

9. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Nou ik dacht dus gisteren! Was vrij zeker dat ik m'n ei zaterdagavond nog voelde en zondagochtend niet meer, maar misschien heb ik het wel mis. De laatste meting was woensdag ervoor (ivm kerstsluiting) 17mm, dus dat klopte dan ook wel. Had mezelf gezegd tot aanstaande woensdag te wachten met testen maar uiteraard niet gelukt - negatieve test en voel ook spontaan baarmoeder nu in beweging komen *zucht* je kunt jezelf ook alles doen geloven. ;)

10. ManSte

ManSte Niet meer actief

@kortjakje; ow. Wat jammer van de negatieve test!. Ik ken het zo goed. Had mezelf ook zo gezegd dat ik niet zou testen. Maarja. Ik had twee dagen voor nod alleen maar een beetje roze afscheiding. Toch maar testen. En dan negatief. En de dag erna toch ongesteld. Pff deze keer probeer ik echt te wachten.

@myster; de verpleegkundige zei bij mij; clomid van dag 3 tot dag 7, bijwerkingen meestal tussen dag 10 en 15. Ik heb een wat depressief gevoel op dag 7 tot 9 en opvliegers van dag 10 tot 15 ongeveer. Maar het blijven hormonen, en iedereen reageert er natuurlijk anders op

11. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    Myster, heb ik ook gehad toevallig vorige ronde. Daardoor was gynaecoloog van mening dat ik ene eisprong had gehad maar bleek helemaal niet zo te zijn. Staat wel in de bijwerkingen...tussentijdse bloedingen.

Wist ik niet trouwens van die daagjes later, goed om te weten. :)

Kortjakje, he bah echt vervelend voor je. Ken het gevoel hoor met dat vroeg willen testen, heb mezelf zo ook aardig wat keertjes mijn portemonnee wat leger geholpen :p daarom test ik nu ook echt pas na NOD...heb liever dan die dagen dat ik moet wachten op de rode duivels dan nog wat hoop als dat ik al weet dat het niks wordt :) ...naja evengoed teleurgesteld als de duivels komen hoor.

12. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @myster welkom!

@duna balen dat je weer ongesteld bent geworden zeg!

@kortjakje balen vannje negatieve test!

Had het jullie echt gegund

@manste ooh niet leuk zeg! Wel fijn dat je even kon uithuilen

@hier ik moet nog eventjes geduld hebben zit nu op 9dpo

13. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    @guusje99, oké, nou ben benieuwd.
    @Murray, Dank je, oeh spannend nog even afwachten dus

14. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @butterfly welkom! Tjee wat een achtergrond heb jij ook...

@manste oh wat zuur van die vriendinnen zeg. Dat doet echt pijn op dat moment.

@duna ik zou nu al bellen voor een evt vervolgtraject. Hier duurde dat namelijk 3 weken en dat was echt killing. Beter kun je de afspraak afzeggen als het niet nodig is dan dat je bijna een maand kwijt bent. Succes met je nieuwe clomid ronde. Ik hoop niet teveel bijwerkingen voor je.

@guusje jaaa van die opmerkingen dat je denkt: waar bemoei jij je mee?!?!! Bij mij keken ze bij geen succes naar mijn bms. Dan konden ze wel zeggen of het veel of weinig zou zijn. Maar als clomid niet aanslaat heb ik ook weinig bms. Dit keer ook dus ben benieuwd.

@kortjakje fijn dat je je weer beter voelt! Baarmoeder in beweging?! Als in ongi krampen?

@myster welkom! Hoeveel Mg clomid heb je? Ik heb er wel vreselijke bijwerkingen van gehad maar dat is idd eerder al te lezen.

Ik heb nu provera 3/5 op. Nog een paar dagen. Laat maar komen. Ik wil nu wel weer eens actie! Laatste actie was begin december...

15. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Miesy, ja ik heb een heeeeeeeeeeele leuke baan :D En wil echt niet switchen hoor... haha.

Mamba, wauw gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Heel gaaf.

Wow lees nu je andere berichtje. wat heftig zeg en ik vind het echt slecht van je moeder dat ze zoiets zegt. Ze hoort je te steunen en niet zo'n nare opmerkingen te maken. Maar waarom is er geen andere mogelijkheid tot metingen??? vind ik ook wel slecht niet?

Manste, wat fijn dat alles in orde was met je vriend zijn zwemmers. Hopelijk blijf je goede cyclussen houden en hoef je alleen nog maar terug voor de leuke echo's.

wat heftig zeg. Snap dat je je verdrietig voelt na al die nieuwtjes :(

Duna, jeetje wat een vervelende stucadoor zeg. die hoefde van mij idd ook niet meer te komen. En wat confronterend he zo'n collega dan. Probeer van je vakantie te genieten.

En wat balen dat je ongi bent geworden zeg. Niet leuk. Voor mezelf wil ik alle 6 de rondes doorlopen mocht dit nodig zijn maar snap je gevoel ook wel. Elke keer die teleurstelling is niet leuk maar zelf wil ik pas overstappen na alle ronden clomid.

Kortjakje, wat fijn dat je je weer beter voelt. En wat balen van die negatieve test. Nooit leuk.

Butterfly, welkom. Je hebt al veel meegemaakt zeg. Wat vervelend dat je zo ziek bent van de Clomid en Pregnyl. Ik hoop dat het een innestelingsbloeding was en dat je gewoon positief test volgende week.

Satijn, ooh nee weer een follikel weg... ik hoop dat er morgen wel echt wat te zien is.

Hahahhaha ooooh ik wordt echt met iedereen verward.... hahha...
    Ik was niet ziek Guusje ;) cyclus dag 1 is zodra je roodverlies hebt zeiden ze toen bij mij.

Myster, welkom bij de club :)

Hier, Heb ook even een dipje gehad. Was vrijdag met een vriendin ( aanhang van mijn vriend zijn kant ) een drankje gaan doen. Ik drink geen alcohol maar gewoon de benaming is leuk. Ze is 21 weken zwanger en voor de rest kon niemand mee. Vraagt ze ineens of ik nog een 3e wil. Heb daar nooit een geheim van gemaakt dus ja. En wil ... niet nog dan? Want je die dames zijn ook al 3. Toen hield ik het niet meer.... midden in de kroeg... daar zit je dan... pff.. heb het maar verteld en ze voelde zich schuldig. Normaal kan ik altijd wel een pokerface opzetten maar nu..... Nou ja... ze zou het verder niet verder vertellen maar balen is het wel dat ik het niet kon bedwingen.

wij moeten zelf als we ronde 6 met clomid in zouden moeten, al een afspraak bij de gyn maken. Dit zodat als die niet gelukt zou zijn, we wel meteen door zouden kunnen.

Hier zit ik nu op 12 dagen na het spuiten van Ovitrelle. Ik wil het liefst nog een weekje wachten met testen als de ongi weg blijft.

16. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Mamba: Echt zo ontzettend vervelend als mensen maar blijven zeggen dat ze continue zomaar, zonder er verder moeite voor te hoeven doen zwanger zijn geworden. Is een pijnlijk verhaal dan :(
    En mensen beseffen echt niet wat ze vragen of zeggen. Is kl*te. Waar bemoeien ze zich mee!
    Hopelijk werkt je provera snel! Heb je inmiddels al een zh gevonden waar ze wel in de middag metingen doen? Vind het echt maar raar dat dat niet gebeurd bij jou in het ziekenhuis :x

@ kortjakje: Fijn dat je weer een beetje opgeknapt bent! Wel enorm balen dat je test negatief was :( Hopelijk nu dan snel meer duidelijkheid...

@ Guusje: Spannend weer! Lopen we aardig gelijk. Ik begin morgen met clomid :D

@ myster: Ik heb diverse bijwerkingen gehad, van opvliegers tot hartkloppingen en overspannenheid. Maar de vorige ronde heb ik de pillen in de avond gepakt en toen was het een stuk minder :)
    ik heb ongeveer gedurende 14-16 dagen bijwerkingen, beginnend op dag 4 van de cyclus.

@ miesy: spannend. Ik hoop nog met je mee :)

@ koekie: Dat zijn altijd lastige momenten. Tegenwoordig zeg ik het gewoon tegen iedereen die stomme opmerkingen maakt (behalve patienten, die niet). Ik heb ontdekt dat het me meer rust geeft. maar snap dat je er van baalt als je dat eigenlijk liever niet doet :(
    Ik wil ook heel graag gewoon die 6e ronde afmaken hoor, wil wel alle kansen die er gecreeerd kunnen worden benutten. Maar wil ook niet dadelijk een maand zonder kansen zitten. Dus gewoon maar even bellen en dan komt het wel goed :)

@ Hier: Besloten dat ik maar naar de fertiliteitsafdeling ga bellen van het ziekenhuis. Informeren kan natuurlijk altijd. Maar heb nog niet gebeld met het zh, vandaag veel te druk geweest. Morgen maar eens kijken of ik kan bellen.
    Ga ook maar weer de huisarts bellen, want ging vandaag weer sporten en toen het wat zwaarder werd wist ik niet meer waar ik het moest zoeken. Leek wel alsof mijn conditie heel erg hard achteruit was gegaan, maar denk toch echt dat het mijn hartritmestoornis was. Weet ook niet wat ik daar nou mee moet doen. Hopelijk weet de huisarts raad... zucht... wanneer gaat mijn lichaam weer eens meewerken? :(

17. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Klopt Duna ik wil eigenlijk dat niemand het weet dus als ze moeilijke vragen stellen krijg ik het meestal wel omzeild.

Wat vervelend van je hartritme stoornis. En idd zh gewoon even bellen. Geeft misschien wat rust. en misschien ook even melden van je conditie

18. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    In het ziekenhuis doen ze niets met mijn hartritmestoornis (conditie is overigens hetzelfde gebleven, maar is dan echt mijn hart die even moeilijk doet). Cardioloog zegt dat ik maar terug moet komen als ik er meer last van heb in rust. Maar ja... dat is dus niet. Dus dan maar overleg met de huisarts. Mag hij bedenken wat ik er mee moet doen :D

19. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heftig om te lezen hoor.. Ik zit nu op dag 12 na het innemen van de laatste clomid 50 mg.
    Vannacht opvliegers, erg slecht geslapen met zojuist overgeven als gevolg.

Gister alles met manlief besproken, zijn reactie was meteen: als je het niet trekt stoppen we ermee. Niet écht de reactie waar ik op hoopte...
    Ergens begrijp ik hem wel, ik ben emotioneel en down een hij kan niets doen...laat staan dat hij het begrijpt

Lastig lastig lastig

20. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    ja, dat is ook lastig, maar als je het echt niet trekt moet je het gewoon met de arts bespreken. Dan kunnen zij kijken of er andere mogelijkheden zijn en waarschijnlijk zijn die er wel...

Deel Deze Pagina