Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ManSte

ManSte Niet meer actief

@myster; heftig zeg, die bijwerkingen. Je zit nu op dag 12, dus ik hoop dat de bijwerkingen snel minder worden! Je hebt wel een eisprong gehad toch? Dan hoop ik dat de test straks positief is en je het niet nog een keer hoeft

2. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    What the.....!!!!!!! Ik zit op m'n werk en bel nog voor m'n progesteron uitslag (gisteren vergeten) en ik blijk een goede eisprong te hebben gehad! Zonder clomid dus! Ik dacht al wat te voelen toch, weet niet meer wanneer!? Dus nu zit ik ook op het wachtbankje. Ik had al 3 provera gehad dus nu gelijk mee stoppen.
    Whaaaaatttt...... Ik ben helemaal beduusd haha!

Nu ga ik gauw weer verder werken. Ik reageer nog!

3. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    #1243 Duna, 12 jan 2016
    Laatst bewerkt: 12 jan 2016
    Woow Mamba! Dat is wazig! Gaat de provera nu dan geen roet in het eten gooien? Spannend in ieder geval... jij bent wat dat betreft ook net een soap! ;)

4. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Haha ja hè! Goede tijden is er niks bij :p
    Is niet zo erg 3 pilletjes. M'n schoonzus had bij m'n nichtje ook 5 gehad maar ze werd maar niet ongesteld. Toen bleek ze zwanger te zijn. 1 jan had ik het toch over die heftige buikpijn die leek op een groeiend eitje? We hebben toen wel seks gehad dus ik ga maar uit van dat weekend. Dat betekent dat vrijdag mijn nod is... Echt raar dit

5. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @myster vervelend al die bijwerkingen. Ik ken het helaas is ook paar pagina's terug te lezen.

@mamba wauww ik hoop het zooo voor je! Dan gaan we gelijk op!

6. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik zie dat jullie al een tijdje met elkaar kletsen, maar ik klets graag met jullie mee. Koekie wees in een andere topic over Clomid op deze topic.

Ik heb 3 korte zwangerschappen achter de rug. De 1e was spontaan, nummer 2 en 3 waren met Clomid. Ik ben beide keren vrij snel zwanger geraakt met Clomid. De eerste keer in de 1e ronde en de tweede keer in de 2e ronde. Na mijn laatste mk in mei hebben wij een babypauze gehad ivm onderzoeken. Uit de onderzoeken bleek dat ik een baarmoederafwijking had, die hoogstwaarschijnlijk de oorzaak is geweest van mijn mk's. Hier ben ik afgelopen oktober aan geopereerd. Dit is nu onze eerste ronde proberen en Clomid na de operatie. Ik had weer een mooi eitje bij 50mg. Ik zit nu op het wachtbankje. Volgende week woensdag mijn NOD.

7. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb helaas geen eisprong gehad, althans vorige week liet de echo (cd12) geen goede follikel zien...mag zo weer voor een echo, ga meteen de klachten maar aangeven kijken wat ze zeggen.

Wauw! Wat een goed nieuws zeg!!! Nu is het wachten echt begonnen voor jou...hopen op goed nieuws

8. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pff op 5, 6, 8 en 9 dpo in de avond veegje oud bloed gehad nu voelde ik er wat uitlopen best wel wat bruine afscheiding.. weet niet wat dat betekent

9. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom belony! Heftig wat je allemaal al hebt meegemaakt. Hopen dat het deze keer wel goed raak is!

10. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lastig miesy, het kán een super goed teken zijn natuurlijk!!!!

Welkom bellony

Ik ben net terug uit het zkh, ivm mijn rode/rose afscheiding icm vocht in mijn baarmoeder zou ik een eisprong gehad kúnnen hebben....al durf ze het niet met zekerheid te zeggen..daarom vrijdag progesteron laten prikken en maandag hoor ik de uitslag.

Ook heb ik de heftige bijwerkingen aangegeven, typisch passend bij de clomid zei ze...ik heb nu de keus of doorgaan clomid of starten met puregon en pregnyl...daar gaan we dus eerst eens rustig over nadenken

11. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Dank je wel, meiden.

Myster, ik hoop dat je toch een eisprong hebt gehad. Heb je alleen maar op cd12 een echo gehad? Hebben ze dat eitje niet verder gevolgd? Als je nu geen eisprong hebt gehad en je kiest voor Clomid, wordt je dosering dan weer verhoogd?

Miesy, volgens mij zitten wij in hetzelfde NOD clubje. Kan het niet van de innesteling zijn?

12. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bellony, vorige week heb ik een echo gehad (cd12) toen was er niks te zien& vandaag dus weer (cd20), nu is er vocht in de baarmoeder te zien wat er voorheen niet zat...dat zóu volgens haar kunnen wijzen op een gesprongen ei icm licht bloedverlies(ovulatiebloeding) zelf vind ik het erg onwaarschijnlijk, maar we wachten het af...

De dosering gaat afhankelijk van progesteron waarde vrijdag omhoog naar 100mg.

13. ManSte

ManSte Niet meer actief

@mamba; ja! Wat een meevaller!!

14. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Ok ieder zkh werkt dus anders. Het is jammer dat je tussen cd 12 en nu niet meerdere echo's hebt gehad om zeker te weten dat er een eitje is geweest. Ik krijg vanaf cd10 om de 2 á 3 dagen een echo tot na de eisprong. Maar goed, het is inderdaad afwachten. Ik hoop op goed nieuws.

15. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @belony ja ik hoop t. Zo veel dagen kan dat?

16. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Het komt volgens mij weinig voor, maar het kan wel. Je hebt vrouwen die daar 7 dagen last van kunnen hebben. Ik hoop het ook voor je!

Ga je wachten tot NOD met testen?

17. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of ik zo lang kan wachten haha ga denk ik donderdag een testje wagen dan zit ik op 12 dpo en dan kan ik mijn vriend nog bellen en anders pas zaterdagavond weer (hij zit op zee)

18. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hé meiden! Ik zag het topic al een paar keer voorbij komen en zag al dat jullie een gezellig groepje waren, toch heb ik m'n eigen topic geopend omdat ik me altijd zo "indringer" voel zo na 126 pagina's haha! Maar dit slaat natuurlijk nergens op, want daar is deze site voor neem ik aan 😉 dus toen Koekie zei dat we maar moesten kijken dacht ik ach waarom ook niet! Jullie zijn al wat verder en dat is voor mij als "beginneling" wel erg handig om wat ervaringen mee te krijgen!

Nou even voorstellen, mijn vriend en ik zijn nu dik een jaar bezig en afgelopen november uitslag pcos gekregen. M'n vriend is gelukkig goed gekeurd. December provera geslikt en gelijk de 2e dag na het stoppen menstruatie gehad en begonnen met clomid 50mg. Vandaag eerste echo gehad en had helaas maar 1 eitje van maar afgerond 10mm (cd11), dus dat is nog niet zo denderend. Maar het kan nog lees ik uit ervaringen! Vrijdag moeten we weer! Wat vinden jullie?

Hebben jullie trouwens ook last (niet super pijnlijk ofzo) van jullie eierstokken na de echo? Mijn linker eierstok zit tussen m'n darmen, heel vreemd, en daarom was het even zoeken.. maar nu voel ik die eierstok heel erg 😕

19. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Miesy, spannend dat wachtbankje hè. Ik hoop dat het mij lukt om te wachten tot NOD. Ik ga het wel proberen. Ik hoop dat je een positieve test hebt!

Lies1994, welkom. Ik had ook in jouw topic meegeschreven. Het kan zeker nog hoor. Een eitje kan ineens een groeispurt maken. Ik heb eitjes meegemaakt die 2mm per dag groeiden, maar ik heb ook eitjes meegemaakt die na 2 dagen 8mm waren gegroeid. En in alle gevallen bij een dosering van 50mg. Ik ga voor je duimen!

20. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa pff zo spannend haha mn vriend en ik hebben besloten om morgen al n testje te wagen heel vroeg ik weet t maar kan gwn echt niet meer wachten haha
    Ik hoop ook voor jou op een positieve test!

Welkom lies! Spannend met je eitje. Kan echt nog alle kanten op hoor! Ik had er eerst twee en de rechter was heel klein ook 10 mm nou die is dus doorgegroeid en de linker was kleiner geworden en was eerst 12mm. Succes!

Deel Deze Pagina