Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Belony Ja ik zag het al hihi en dus dacht ik nou dan voeg ik me hier ook maar toe! Ja ik lees ook al meer verhalen, ik hoop het zo!

Miesy Dankjewel, lief! Die positieve verhalen geven me moed, maar ik ga ook van het slechtste uit; dan kan het alleen nog maar beter! Hou ons op de hoogte van de test morgen 😍

Wat enoooorm spannend voor jullie meiden, ik duim hard voor jullie!!

2. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Haha Miesy, dat wachtbankje doet wat met je geduld hé. Ik ben ook benieuwd naar de test morgen!

3. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Lies, ons gesprek in het andere topic: ik zou me inderdaad geen zorgen maken en vertrouwen op wat de arts heeft gezegd. Ben benieuwd of je er wat over vindt op internet.

4. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Myster, Oh nee dat is idd niet de reactie waar je op zit te wachten. Mannen :( Niet fijn die bijwerkingen zeg.

Mamba, Jeetje dat is een heel andere wending zeg. Wel fijn. Kan het eigenlijk geen kwaad dat je een aantal provera hebt ingenomen?
    Ow lees al van niet... haha... We gaan gelijk op. Hier ook NOD vrijdag als het goed is.

Belony, Welkom :D Leuk dat je je aansluit. Hier kun je eigenlijk alles vragen. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje en enkele meiden zijn al verder in een traject of zwanger.
    Wat heftig zeg 3 miskramen en dan ook nog die operatie. Ik hoop dat het nu direct lukt en een hele fijne zwangerschap mag hebben met een mooi voldragen kindje.

Miesy, Ik heb echt geen idee wat het kan zijn. Heb je sex gehad? Kan ook daarvan komen.
    Spannend zeg dat je een testje gaat wagen. Ik hoop dat je positief test.

Echo's, Ik heb ook vanaf dag 10 een echo en dan meestal dag 13, 15 en dan nog 1 en meestal moet ik daarna Ovitrelle spuiten dus dan krijg ik de eisprong.

Lies, Welkom :D Nee geen pijnlijke eierstokken na de echo. Wat vreemd dat die van jou bij je darmen zit.. Is misschien beetje langer gewoon. Ik vind het opzich wel mooi hoor een eitje van 10mm. Kan nog alle kanten op. Mijne was op dag 10 9.4 en 3 dagen later 12mm en ineens ging het rap naar 17 en 2 dagen later was ie 25mm. Succes vrijdag en indringen in ons topic doe je echt niet hoor. Alleen maar gezellig... al is de reden natuurlijk wat minder leuk.

Hier, vandaag 12 DPO als het goed is. Ik ben nog redelijk rustig en ga geen testje wagen. Heel af en toe wat krampjes en rommelende darmen dus ben benieuwd of ik ongi word... en wanneer dat is. Hoop natuurlijk van niet. Ik ga nu pitten. Morgen weer vroeg op (6u )

5. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Belony Nee precies. Nou ik keek de net even en las ook wel dat anderen het ook wel hebben, maar vind ook heel veel dingen over verklevingen en Dit kan komen door een soa of endometriose? Symptomen zijn: verminderde vruchtbaarheid, pijn bij het vrijen en onregelmatige cylcus.. 😬 laat ik nou 4 jaar terug in het begin van mijn relatie met m'n vriend ontzettende pijn hebben gehad bij de seks en onderzoeken gehad, ook getest op soa's en hier kwam niets uit. Dus ik dacht dat het aan m'n vriend lag 😂 Maargoed nogmaals de arts deed luchtig en ik ga me niet zomaar ergens druk om maken, om iets wat misschien wel helemaal niet aan de orde is daar ben ik te nuchter voor haha 😉

Koekie2 Dankje! Lijkt me ook gezellig! En bedankt voor je geruststellen, geeft positieve energie al die goeie ervaringen! Ik ben benieuwd of hij een groeispurt maakt, opzich nog tijd genoeg voor natuurlijk. Voor jou is het super spannend, wat goed dat je zo rustig bent en eigenlijk is het natuurlijk het beste om te wachten maar kan me ook voorstellen als dit minder goed lukt 😉 succes met wachten!!

Weltrusten dames 😪

6. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @koekie nee geen seks gehad want mn vriend is op zee nu al een week haha

@test nou die was dus echt omo wit.. hopelijk nog te vroeg

7. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Tuurlijk zijn nieuwe gezichten altijd leuk! Er zijn ook al een paar meiden weggegaan wegens zwangerschap of overgegaan op een ander traject, dus de ruimte moet weer opgevuld worden. En inderdaad is het gewoon heel gezellig hier. ;) Ik moet nu wel een heel eind teruglezen haha, stelletje kletskousen!

Waaah mamba wat flik je ons nou?! Nou, wel goed om te weten dat je lichaam uit zichzelf ook nog iets doet. Hopelijk is al dat enge geprik en gespuit zometeen niet eens nodig; dat zou mooi zijn! Ik duim voor je meis.

Balen van je negatieve test Miesy, misschien inderdaad gewoon te vroeg. En Koekie ik snap niet hoe jij zo rustig kunt zijn! Ik zit mezelf echt helemaal op te vreten hier. Vandaag is het drie weken sinds de laatste follikelmeting, waar ze dus mijn ei van 17mm hebben gespot. Voor mijn gevoel is ie het weekend erop gesprongen, maar nu twijfel ik weer aan alles wat ik voel. Ik hoop natuurlijk stiekem dat ik eergisteren gewoon te vroeg heb getest en dat de test daarom negatief was, maar wat nou als mijn gevoel niet klopte en hij later gesprongen is - maar ja, hoe ver kan hij nog doorgroeien in een week zonder dat ik krom lig van de eipijn? En terugkrimpen vanaf 17mm lijkt me ook stug toch? Dus ik ga me nu proberen te dwingen tot maandag te wachten voor een volgende test. Spannuuhnd!

8. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Koekie dank je wel. Spannend jouw NOD nadert. Wat knap van jou dat je wacht met testen. Ik wil ook niet voor NOD testen. Ik moet nog een week en ben ook nog redelijk rustig. Ik hoop dat het raak is voor jou.

Miesy hopelijk inderdaad te vroeg. Het kan nog steeds.

Kortjakje, voor jou dus ook ontzettend spannend. Ik ga duimen dat je alsnog een positieve test hebt maandag.

9. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Lies, dat had ik exact zo de eerste ronde met clomid. Een FM van 11 mm, maar mijn darmen lagen id weg dus was even zoeken. Best ongemakkelijk en daarna pijn joh. Werd steeds erger maar bleek eisprong. En de pijn werd veroorzaakt door de flinke groeispurt want de donderdag erna was (ma FM 11 mm) was ie al gesprongen. Dus houd hoop inderdaad.

Mamba, jippy! Toch nog een kans! Succes op het wachtbankje!

Belony, ook een heftig verhaal. Welkom hier in ieder geval. :)

Koekie, goed dat je nog geen testje gaat wagen. Is best moeilijk om je te beheersen soms ;). Spannend hoor op 12 dpo al!

Hier al weer op CD 5 , heb erg pijnlijke borsten trouwens. Heb ik normaal alleen na eisprong :( aangezien ik die niet gehad heb en hartstikke ongesteld ben kei irritant. :x :p Duimen dat de clomid 100 mg zijn werk doet!!

Echo's, hier zijn ze ook niet zo erg scheutig met echo's. Maar als ze een ronde meekijken, kijken ze wel om de paar dagen mee.

10. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @koekie tja ze doen dat gewoon niet op andere tijden hier. Beetje star vind ik dat.. Oh wat is dat vervelend zeg midden in de kroeg. Wel opgelucht dat je het kwijt bent? Leuk dat we gelijk oplopen! Wanneer ga jij testen?

@duna wat vervelend van de hartritmestoornis! Inmiddels al de HA gesproken?

@myster het is heel zwaar, maar je moet ook aan jezelf blijven denken. Als je er zelf aan onderdoor gaat heb je er ook niets aan! Ik heb me zelf er nu bij neergelegd dat ik ga spuiten in de hoop dat ik minder bijwerkingen heb. Waarom kon je niet gelijk progesteron prikken?

@lies welkom hier! Haha ik zou juist echt blij zijn met een eitje van 10 mm op cd11! Dat betekende bij mij altijd wel doorgroei. De ene keer heb ik meer last van de echo dan de andere keer.

@kortjakje ja echt bizar he!!! :O

@belony welkom. Heftig verhaal zeg!

@Miesy leuk dat we gelijk oplopen! Alleen zit ik nu op 12 dpo als overmorgen 14 dpo is ;) Wat raar van je bruinverlies. Kan van alles zijn (niet per definitie fout). Konden we maar eens een kijkje nemen he haha! Hopen dat je later nog een posi test krijgt!

Hier nog steeds een raar gevoel. Mijn eisprong MOET haast wel 1 januari zijn geweest omdat ik 31 dec die eipijn voelde (maar ik dacht dat is toch niets). 1 jan gefeest en daarna echt gruwelijke pijn voor en achter. Was na 2 uur over, dus wie weet is hij dan gesprongen. Ik weet nu alleen niet zo goed wanneer ik zal testen. Vrijdag is het 14 dagen na 1 jan, maar ben ook bang op een teleurstelling. Vorige keer met een eisprong had ik maar een LF van 10 dagen, dus dan ben ik nu al wel 2 dagen verder als ik 1 jan ovulatie aanhoud.
    Vanmorgen prikinstructie gehad. Met de gonal-f pen gewoon in een handdoek gespoten om even te voelen hoe dat gaat. Pregnyl zal ik ook zelf gaan prikken. Ze zou alleen zoutwater in de spuit doen en ineens moest ik daar mezelf gaan spuiten! :O Ik vond het eng!!!! Uiteindelijk deed de prik zelf eigenlijk niets. Vooral het inspuiten van de vloeistof gaf echt een rotgevoel. Ik hoefde gelukkig maar een klein beetje in te spuiten, maar ik werd gelijk helemaal niet lekker. Ging bijna van mn stokkie! Oh wat ben ik ook een watje. Wel een hele lieve vrouw, die zei dat het echt niet gek is en dat ik het heel goed deed. Het is tegennatuurlijk om jezelf pijn te doen. Pfff ook weer gehad. Maar ik hoop echt dat het allemaal niet meer nodig is!!!

11. ManSte

ManSte Niet meer actief

@mamba; wat spannend. Hoop dat het raak is. Ik heb ook al vanaf dag 11 lichtroze afscheiding. Ik krijg altijd een duidelijke melding als mijn menstruatie eraan komt. ;) En anders gaat dat prikken je wel lukken hoor!

@lies; ik had op dag 10: eitje van 8mm, dag 12; eitje van 9 mm, en op dag 15 opeens eitje van 17 mm. Dus het kan zeker nog alle kanten op!

@hier; van het weekend als goed is mijn eisprong. Ik heb ovulatie testen gehaald (ik voelde mijn eisprong de eerste keer clomid niet) maar ik weer nog niet zeker of ik ze ga gebruiken. Heb zo'n schrik dat de clomid opeens niet werkt en de testen wit blijven. Maar aan de andere kant wel fijn om een exacte dag aan te houden. Nog even aan het twijfelen dus ;)

12. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @manste toen ik een eisprong had met clomid had ik heel mooi op- en aflopende ovutesten met een duidelijke piek. Is het proberen waard. Waarom heb je ze anders gekocht 😝 Heb je geen echo's dan?

Mijn LF was vorige keer maar 10 dagen. Ik zit nu (denk ik) op 12. Ik voel werkelijk niets! Dus ik verwacht ook niets. Maar zou wel heel fijn zijn als dat hele prikken niet meer nodig is ☺️

13. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    OMG ik sta te shaken. Ik ben helemaal alleen. Manlief is werken tot vanavond 11 uur en zoonlief ligt te slapen.....

Ik dacht net een beetje voor de fun te gaan testen. Kom ik na 5 min terug. Knalpositief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik moest ff zitten!!! Is dit echt waar?! Dit kan toch niet!? In de maand dat ik geen medicijnen heb gehad heb ik zelf een eisprong gehad en..... Ik kan het niet geloven...... Helemaal gek!

14. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1274 Lies1994, 13 jan 2016
    Laatst bewerkt: 13 jan 2016
    Guusje99 Oh echt! Nou het was idd heel ongemakkelijk en daarna thuis voelde m'n linkereierstok heel beurs, ik heb er alleen nu bijna geen laat meer van 😕 maargoed we zullen het zien vrijdag, fijn dat er gelukkig meer zijn met dezelfde ervaringen!
    Ik duim voor je mee dat 100mg mag helpen!

mamba25 Oh haha, ja sorry ik heb er echt totaal geen verstand van 😛 oké dus het is vrij positief.. nou we zullen zien vrijdag hoor dat hij gegroeid is!
    Nou ik ben geen watje maar ik ben echt als de dood voor naalden en zou dat niet kunnen denk ik hoor, jakkes! Kan je vriend het niet doen bij je? Sorry Als het een domme vraag is, want nogmaals ik kom net kijken haha 😉 Ik snap dat je zenuwachtig bent om te testen, ook duimen voor jou dus!! In het weekend misschien een testje wagen? 😏

Manste Oh wauw jeetje, oké dus ik heb me echt druk gemaakt om niks, ben nu zo benieuwd naar vrijdag! Spannend voor jou zeg, hoop dat je eitje gaat springen en dan veel plezier maken het weekend 😉

15. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    OMG ik schrijf net het berichtje! GEFELICITEERD LIEVERD WAT GEWELDIG!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit 😲

16. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Haha dankje.. Ja echt bizar dit. Bij mij staat de tijd ff stil nu. Hoe kan dit nou weer!!!!!?????

17. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahahaa ja fantastisch kan me goed voorstellen dat je zit te flippen daar!! Jeetje maak een leuke verassing voor je man voor vanavond!! Deel je je test met ons?😄

18. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Ik kan het niet meer voor me houden maar uiteraard is hij aaaallltijd bereikbaar en nu niet...

19. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    OH MY GOD Mamba25! Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd. WoW!!!

20. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Whaaaaaaaaaa zal je net zien dat hij uitgerekend nu niet te bereiken is. Ik hoop dat je hem snel kunt bereiken!

Deel Deze Pagina