Hahhaha wat leuk dat ik je voorbeeld ben zeg. Al wordt ik nu ook wel steeds onrustiger merk ik. Dus ik weet niet... 16 dagen na ovitrelle mag ik testen en dat is morgen. Ik weet niet wat ik moet doen hoor... ergens durf ik gewoon niet Bang voor weer een witte test denk ik... Miesy, nee zeker niet opgeven hoor. Migraine had ik ook bij mijn 2e zwangerschap ( wel pas bij 12-14 weken ) hahaa...
Dank jullie wel voor jullie lieve woorden Het is zo moeilijk om moed te houden. Heb totaal geen kwaaltjes. Eerst wel heel veel honger en kon ik de hele dag door eten, maar dat heb ik nu ook niet meer. . Ik ga maandag weer een testje doen als ik van het weekend nog niet ongesteld ben geworden. Vandaag ook stiekem getest en was weer zo negatief als t zijn kan. Dus ik ga mezelf nu geen teleurstelling meer geven haha
@guusje dankjewel! Ik ben zeker erg opgelucht dat het spuiten (voorlopig) niet doorgaat! Ik hoop voor je dat het bij deze bijwerkingen blijft @kortjakje fijn om te weten dat ik je dan niet kwets ofzo als ik hier blijf. Ik heb de gyn èn de vk gebeld hihi! @satijnvlinder waar zit 'm het verschil van de provera dan in? Ik kreeg namelijk 5x1 tablet en dan was ik na 3 dagen ongesteld. @koekie jeetjemina wat maak jij het spannend zeg! Ik zou me echt niet meer in kunnen houden (kon ik ook al niet eens wahaha) Wat maakt die twee dagen dan nog uit (ik ben helemaaaaaaal niet nieuwsgierig AHUM) @lise dankjewel meissie! Ik hoop dat jij met een streep van het wachtbankje afkomt! @miesy ik zou niet opgeven hoor. Hoofdpijn lijkt me juist ook heel logisch als je zwanger bent. Hormoonkwestie he Dat is de reden waarom mijn moeder bijv nooit aan de pil is gegaan, omdat ze er vreselijk migraine van kreeg. Ik blijf iig nog voor je duimen! @belony euhmmm nee het besef is er nog niet. Heb wel de vk, gyn en MvM gebeld, maar dan nog is het bizar. Ik heb me er gewoon zo NIET op ingesteld deze maand haha! Wanneer is jouw NOD? Vanmorgen gelijk actie ondernomen want ik wil graag weer meedoen aan MvM omdat ik zelf anders ook geen kans had en ik wil er graag aan bijdragen dat andere stellen ook gelukkig worden in de kinderwens. Volgende week donderdag intake. Bij de gyn mag ik vrijdag 29 januari om 9.15 een echo. Bij de vk op woensdag 17 februari om 14.20. Ik ben dus wel blij dat ik eerst nog bij de gyn mag! Verder dringt het echt nog niet zo goed door. Ik voel echt niets. Duwen tegen m'n borsten, maar niks hoor haha! Laat maar zo blijven! Ik zal even een overzichtje in elkaar knutselen... Graag zelf even aanvullen/wijzigen. Ik heb niet heel erg het overzicht meer hahaha Dus handig dat het er nu komt
☁ Ons lijstje ☁ --------------------------- Belony Butterfly13 Duna Guusje99 Koekie2 Kortjakje84 Lies1994 Lise186 ManSte Mamba25 | 2e kindje | t/m clomid 150 geen effect. Januari 2016 over op Gonal-F + Pregnyl. Spontane ovulatie 1 januari??? Miesy Myster Satijnvlinder ☁ Wachtbankje ☁ ---------------------- Koekie2 | NOD: Miesy | NOD: Belony | NOD: Lise186 | NOD: ☁ Zwanger ☁ ----------------- Mamba25 | positieve test: 13 januari | Eerste echo gyn: 29/01 | Eerste echo vk: 17/02
Het verschil is dat ik 10 dagen provera krijg en dan na 3 tot 5 dagen ongi word of zo dus dat ik ruim een halve maand verder ben voor ik weer opnieuw kan beginnen En mijn cyclus duurt al zo ongelofelijk lang!!
☁ Ons lijstje ☁ --------------------------- Belony Butterfly13 Duna Guusje99 Koekie2 Kortjakje84 Lies1994 Lise186 ManSte Mamba25 | 2e kindje | t/m clomid 150 geen effect. Januari 2016 over op Gonal-F + Pregnyl. Spontane ovulatie 1 januari??? Miesy Myster Satijnvlinder | 2e kindje | Clomid overgeslagen en meteen gestart met gonal-F + pregnyl, nu op dosering 150IE ☁ Wachtbankje ☁ ---------------------- Koekie2 | NOD: Miesy | NOD: Belony | NOD: Lise186 | NOD: ☁ Zwanger ☁ ----------------- Mamba25 | positieve test: 13 januari | Eerste echo gyn: 29/01 | Eerste echo vk: 17/02
Satijnvlinder, ja das echt balen dat je 10 dagen moet. Dan lijkt het helemaal zo lang allemaal. Je ging toch vragen of het korter mocht? Ja pendels zijn mooi, maar vandaag CD 6 dus NOD zou pas in februari vallen mits ik een eisprong heb dan natuurlijk. Dus die komen weer niet uit helaas. Lise, ik was ook verhoogd naar 100 mg. Had vandaag ineens een hele depri bui, kon niks anders meer dan huilen. Dat heb ik met 50 mg niet gehad, en is niet erg normaal voor mij. Verder af en toe misselijk. Belony, spannend!! Knap als je niet voor je NOD test. Succes met wachten. Koekie, echt spannend. Duim voor een mooie test voor je. Anders wacht je nog ff...kan nooit kwaad. En mocht het dan toch niet zo zijn, hoef je niet lang te wachten op je menstruatie. Miesy, balen joh. Goed dat je jezelf geen vals hoop geeft, als je weer negatief hebt getest dan zal het wel niet meer inderdaad. Dikke knuffel jouw kant op. Mamba, bedankt. Ik hoop het ook, hoewel ze al lijken toe te nemen. Maar ja inderdaad, zo net voor het spuiten. Zat een engeltje op je schouder denk ik en i had het nog niet gezegd hoewel ik denk dat je het wel weet; ik vind het ook heel gezellig als je hier blijft schrijven. Hier, nou vandaag dus een soort instort moment. Kon alleen maar huilen, nu flinke hoofdpijn tegen migraine aan dus niet zo lekker helaas. Kan alleen maar hopen dat het dan niet voor niks is. Morgen laatste dag om ze in te nemen. En nog steeds zo vaag ongesteld trouwens...oud bruin met wat slijm, en af en toe veeg roze. Hopelijk houdt het nu wel snel op.
krijg dit lijstje niet voor elkaar op de 1 of andere manier gooit ie de layout door elkaar. Zou iemand mij er in willen zetten; 2e kindje 1e ronde clomid 50 mg wel succes, 2e ronde niet meer, nu op clomid 100mg wachtend op eisprong. Bedankt!!
☁ Ons lijstje ☁ --------------------------- Belony Butterfly13 Duna Guusje99 | 2e kindje 1e ronde clomid 50 mg wel succes, 2e ronde niet meer, nu op clomid 100mg wachtend op eisprong Koekie2 Kortjakje84 Lies1994 Lise186 ManSte Mamba25 | 2e kindje | t/m clomid 150 geen effect. Januari 2016 over op Gonal-F + Pregnyl. Spontane ovulatie 1 januari??? Miesy Myster Satijnvlinder | 2e kindje | Clomid overgeslagen en meteen gestart met gonal-F + pregnyl, nu op dosering 150IE ☁ Wachtbankje ☁ ---------------------- Koekie2 | NOD: Miesy | NOD: Belony | NOD: Lise186 | NOD: ☁ Zwanger ☁ ----------------- Mamba25 | positieve test: 13 januari | Eerste echo gyn: 29/01 | Eerste echo vk: 17/02[/QUOTE]
☁ Ons lijstje ☁ --------------------------- Belony Butterfly13 Duna Guusje99 | 2e kindje 1e ronde clomid 50 mg wel succes, 2e ronde niet meer, nu op clomid 100mg wachtend op eisprong Koekie2 Kortjakje84 Lies1994 Lise1861ste kindje, 3de ronde Clomid. ManSte Mamba25 | 2e kindje | t/m clomid 150 geen effect. Januari 2016 over op Gonal-F + Pregnyl. Spontane ovulatie 1 januari??? Miesy Myster Satijnvlinder | 2e kindje | Clomid overgeslagen en meteen gestart met gonal-F + pregnyl, nu op dosering 150IE ☁ Wachtbankje ☁ ---------------------- Koekie2 | NOD: Miesy | NOD: Belony | NOD: Lise186 | NOD:21-01-2016 ☁ Zwanger ☁ ----------------- Mamba25 | positieve test: 13 januari | Eerste echo gyn: 29/01 | Eerste echo vk: 17/02
☁ Ons lijstje ☁ --------------------------- Belony Butterfly13 Duna Guusje99 | 2e kindje | 1e ronde clomid 50 mg wel succes, 2e ronde niet meer, nu op clomid 100mg wachtend op eisprong Koekie2 Kortjakje84 Lies1994 Lise186 | 1e kindje | 3e ronde clomid 50mg ManSte Mamba25 | 2e kindje | t/m clomid 150 geen effect. Januari 2016 over op Gonal-F + Pregnyl. Spontane ovulatie 1 januari??? Miesy Myster Satijnvlinder | 2e kindje | Clomid overgeslagen en ronde 1 Gonal-F 150 IE nu + pregnyl ☁ Wachtbankje ☁ ---------------------- Koekie2 | NOD: Miesy | NOD: Belony | NOD: Lise186 | NOD: ☁ Zwanger ☁ ----------------- Mamba25 | positieve test: 13 januari | Eerste echo gyn: 29/01 | Eerste echo vk: 17/02
☁ Ons lijstje ☁ --------------------------- Belony Butterfly13 Duna Guusje99 | 2e kindje | 1e ronde clomid 50 mg wel succes, 2e ronde niet meer, nu op clomid 100mg wachtend op eisprong Koekie2 Kortjakje84 Lies1994 Lise186 | 1e kindje | 3e ronde clomid 50mg ManSte Mamba25 | 2e kindje | t/m clomid 150 geen effect. Januari 2016 over op Gonal-F + Pregnyl. Spontane ovulatie 1 januari??? Miesy Myster Satijnvlinder | 2e kindje | Clomid overgeslagen en ronde 1 Gonal-F 150 IE nu + pregnyl ☁ Wachtbankje ☁ ---------------------- Koekie2 | NOD: Miesy | NOD: Belony | NOD: Lise186 | NOD:21-01-2016 ☁ Zwanger ☁ ----------------- Mamba25 | positieve test: 13 januari | Eerste echo gyn: 29/01 | Eerste echo vk: 17/02
Net m'n wekenindicator gebruikt van clearblue. (Dure krengen trouwens! :O) zegt ml tijdens het wachten: en als ie nu niet zwanger aangeeft? Hee hou eens op man!! Hij geeft aan: 1-2 weken zwanger. Dus ovulatie is toen ergens geweest. Dan ga ik nog steeds van 1 jan uit. Mijn pijn was toen overduidelijk en heftig. En nu kan ik plaatsen waarom ☺️
Mamba Ja zou gewoon 1 januari aanhouden. Je kan traag hcg hebben Lise oeps sorry Zo dadelijk mijn dochter uit bed vissen. Snel ontbijten en dan naar de gyn. Zo geen zin in. Manlief vind afbreken sowieso beter omdat het zo lang duurt. Kreeg hem niet uitgelegd dat als het vandaag groeit door spuiten voor mij beter is. Snap hem wel maar grrr
☁ Ons lijstje ☁ --------------------------- Belony Butterfly13 Duna Guusje99 | 2e kindje | 1e ronde clomid 50 mg wel succes, 2e ronde niet meer, nu op clomid 100mg wachtend op eisprong Koekie2 Kortjakje84 | 1e kindje | 1e ronde Clomid 50mg succes, 2e niet, nu 100mg wachtend op positieve test of ander nieuws Lies1994 Lise186 | 1e kindje | 3e ronde clomid 50mg ManSte Mamba25 | 2e kindje | t/m clomid 150 geen effect. Januari 2016 over op Gonal-F + Pregnyl. Spontane ovulatie 1 januari??? Miesy Myster Satijnvlinder | 2e kindje | Clomid overgeslagen en ronde 1 Gonal-F 150 IE nu + pregnyl ☁ Wachtbankje ☁ ---------------------- Koekie2 | NOD: Miesy | NOD: Belony | NOD: Lise186 | NOD:21-01-2016 Kortjakje84 | NOD: 10-01-2016?? ☁ Zwanger ☁ ----------------- Mamba25 | positieve test: 13 januari | Eerste echo gyn: 29/01 | Eerste echo vk: 17/02
Mijn lijstje mislukt ook zou iemand mij erin willen zetten? ManSte | 1e kindje | 2e rondje clomid 50mg | wachten op eisprong @hier; zondag of maandag als het goed is eisprong. ovulatietesten zijn dus nog wit. pff... dacht dat ik het fijn vond om het een half jaartje "zelf" te proberen, maar ik vind het nu toch wel lastig dat ik niet zeker weet of er wel een eitje groeit. Maar braaf wachten tot na het weekend, zul je zien dat alle zorgen voor niets zijn geweest
☁ Ons lijstje ☁ --------------------------- Belony Butterfly13 Duna Guusje99 | 2e kindje | 1e ronde clomid 50 mg wel succes, 2e ronde niet meer, nu op clomid 100mg wachtend op eisprong Koekie2 Kortjakje84 | 1e kindje | 1e ronde Clomid 50mg succes, 2e niet | Nu 100mg wachtend op positieve test of ander nieuws Lies1994 Lise186 | 1e kindje | 3e ronde clomid 50mg ManSte | 1e kindje | 2e ronde Clomid 50mg | wacht nu op eisprong Mamba25 | 2e kindje | t/m clomid 150 geen effect | Januari 2016 over op Gonal-F + Pregnyl | Spontane ovulatie 1 januari??? Miesy Myster Satijnvlinder | 2e kindje | Clomid overgeslagen | Ronde 1 Gonal-F 150 IE nu + pregnyl ☁ Wachtbankje ☁ ---------------------- Koekie2 | NOD: Miesy | NOD: Belony | NOD: Lise186 | NOD:21-01-2016 Kortjakje84 | NOD: 10-01-2016?? ☁ Zwanger ☁ ----------------- Mamba25 | positieve test: 13 januari | Eerste echo gyn: 29/01 | Eerste echo vk: 17/02
Als dochterlief zo in bed ligt zal ik even kopje afspraken toevoegen Nou ik voelde vanmorgen bij opstaan al eigroei pijn en gisteren meer vocht dan normaal. Maar ja mijn lichaam gaf me al eerder signalen doe niet klopte. Vanmorgen naar de echoscopiste geweest en de 150IE werpen zijn vruchten af!! Ik heb een follikel van 15mm. Ben zo blij!! Maandag terug en dan waarschijnlijk pregnyl spuiten
Aww dat is fijn nieuws Satijnvlinder! Zeker nu je zo met lood in je schoenen naar die afspraak ging vanmorgen. Opgelucht het weekend in.