Hoi Ik had ook geen succes bij 50mg clomid, nu word het de tweede keer dat ik 100mg heb geslikt. Verder dit keer geen bijwerkingen gehad. Vorige keer veel huilbuien en dan weer erg vrolijk. succes iedereen
Jaa was sowieso de bedoeling om maandag te bellen! Moet uiteraard wel echo's, maar dacht even dat ik moest bellen voordat ik zou beginnen met de vlomid
Jaa k ga morgen sowieso bellen! Moet uiteraard wel echo's, maar dacht even dat je moest bellen voordat je aan de clomid ging beginnen. Dat kwam dan even niet goed uit!
Zou ik normaal gesproken ook wel doen! ☺ toch fijn als t gelijk geregeld is. Maar t is nu even niet anders. K zit nou toch weer zo te twijfelen. M'n menstruatie is alweer bijna over.. heb t nog nooit zo kort gehad.. is t herkenbaar bij jullie? Nou moet ik wel zeggen dat ik voor mijn doen wel heel snel ongesteld ben geworden maar toch..
@priscil kan best eens minder zijn hoor. Ik heb wel eens alleen roze/bruinverlies gehad, maar de ronde daarna had ik wel m'n eerste ei!
Normaal gesproken wel, maar nu kwam de kerst en nieuwjaar ertussendoor en ging de afdeling gewoon tien dagen op slot, ik was de laatste patient van het jaar. Dus daarom deze rare manier van werken deze ronde. Al vind ik het achteraf wel weer merkwaardig dat ze me niet eens progesteron hebben laten prikken, dat had best gekund. De gyn zwaaide me echt uit alsof er maar twee mogelijkheden waren: ongesteld of zwanger. Bah had echt een dip gister toen de mogelijkheid van een cyste erbij kwam. En ik was nog zo hoopvol deze week.
@satijnvlinder met 50mg clomid groeide de eitjes bijna niet en met 100 wel..juist heel goed maar toch niet zwanger geworden. Mijn pcos is nu minder geworden eigenlijk geen cystes meer. Ben ook wat kilos afgevallen. Nu heb ik voor de derde iui een hsg laten doen en vandaag weer de inseminatie.
Aaah op die manier geen succes. Dus wel groei maar niet zwanger, sorry verkeerd geïnterpreteerd Oh vandaag IUI spannend. Ik duim voor je!!
Dank je wel @mamba25. Blijft toch iedere keer spannend, je kan niks doen dan wachten en hopen op geen menstruatie.
Dan zitten we ongeveer gelijk Roxanne. Ook ik kan waarschijnlijk over 18 a 20 dagen testen. Ligt een beetje aan maandag
@mamba25 klopt! Je staat machteloos. @satijnvlinder ooh spannend!! Morgen is jouw afspraak dus? De grote dag. kunnen we samen aftellen Hier nu echt een lazy sunday.. heerlijk op de bank met een dekentje. Hoe is jullie zondag?
Hahahaha heerlijk!! Ik moet zo naar mijn zusje om een fiets op te halen. Of ja eigenlijk is dat mijn fiets en de fiets die ik nu heb maakt zoveel lawaai dat ik niet met dochterlief durf te fietsen :O
Doe maar voorzichtig, weet niet hoe het bij jou is maar hier is het behoorlijk glad. maar niet koud dus lekker om te wandelen en of fietsen. Al kan ik daar zelf nu niet aandenken hahah