Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    ☁ Ons lijstje ☁
    ---------------------------
    Belony | 1e kindje | 3 miskramen | 1e ronde clomid 50 mg na verwijdering tussenschot uit baarmoeder

Butterfly13

Duna

Guusje99 | 2e kindje | 1e ronde clomid 50 mg wel succes, 2e ronde niet meer, nu op clomid 100mg wachtend op eisprong

Koekie2 l 3e kindje l 4e ronde Clomid 50 mg (3e sloeg niet aan)

Kortjakje84 | 1e kindje | 1e ronde Clomid 50mg succes, 2e niet | 100mg heeeel late eisprong (spontaan?) | 4e ronde, 150mg

Lies1994 | 1e kindje | 2e ronde clomid 100mg | wachtend op een groeiend eitje

Lise186 | 1e kindje | 4e ronde clomid 50mg

ManSte | 1e kindje | 2e ronde Clomid 50mg | wacht nu op eisprong

Mamba25 | 2e kindje | t/m clomid 150 geen effect | Januari 2016 over op Gonal-F + Pregnyl | Spontane ovulatie 1 januari???

Miesy | 1e kindje | Clomid 50 en 100 mg geen resultaat, nu 1e ronde clomid 150, mooi eitje te zien, mocht niet zo zijn | nu afwachten hoe nu verder

Myster

Satijnvlinder | 2e kindje | Clomid overgeslagen | Ronde 1 Gonal-F 150 IE nu + pregnyl

☁ Afspraken ☁
    Mamba25 | vrijdag 29-01 eerste echo gyn

Miesy| maandag 01-02 gyn
    Duna| woensdag 03-02 prikinstructie
    Kortjakje84 | vrijdag 05-02 eerste echo ronde 4

☁ Wachtbankje ☁
    ManSte
    | NOD: 31 januari

☁ Zwanger ☁
    Mamba25 | positieve test: 13 januari | Eerste echo gyn: 29/01 | Eerste echo vk: 17/02
    Belony | Positieve test: 15 januari | Eerste echo gyn: 12/02

2. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Welkom Izza! Ik hoop dat je hier de steun en antwoord op je vragen kunt vinden. Heb je last gehad van de Clomid? Ik hoop dat Clomid werkt en dat het snel raak mag zijn voor jou.

3. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Mamba, Bedankt voor je uitleg. Ik ken verschillende diëten maar ik probeer gewoon wat meer op te letten. Ik ben nu 1.3 kilo kwijt :)

Lise, wat vervelend dat je ouders dat zo tegen mensen verteld hebben. Ik zou dan ook echt niks zeggen hoor.
    De kilo's is een combinatie van... Als ik even niet op let zit er al wat aan, maar merk ook wel dat de medicatie niet heel bevorderlijk is voor me. Maar komt goed.

Belony, Hoe het gaat.... redelijk.. ups en downs. Als we weer naar het zh mogen zijn we alweer 8 maanden bezig... dus de tijd sluipt langzaam verder. Deze ronde is een verloren ronde helaas. Maar wel beter voor mijn lichaam. Vandaag weer even een baal momentje gehad. Maar komt goed...

Izzy, Welkom. Hopelijk is het snel raak voor jullie.

Hier, De eerste week is zowat voorbij. Over 3 weken naar het ziekenhuis voor een echo. Ik denk dat ik over 1.5 week ongeveer bel voor een nieuwe afspraak

4. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @manste spannend zeg. Ik duim voor je! En wat betreft dat open zijn. Ik ben altijd heel open en ook naar mijn moeder. Maar dit wilden mn vriend en ik als een hele verassing laten komen en dat het ons geheimpje om het zo maar ff te zeggen was. Maar dat breekt me een beetje op. Ik ben ook niet zo goed in liegen. Nou ja liegen in dit geval n beetje anders, maar dan toch haha en doen alsof er niks aan de hand is. En daar ga ik vanbinnen ook aan onderdoor. Dus vandaar dat ik het met mn vriend heb besproken.

@koekie sterkte xxxx dikke knuffel

@izzy welkom! ik hoop dat de clomid bij je aanslaat!

5. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    thanks belony voor het bijwerken!

@Izza welkom! Ik hoop dat je snel succes hebt. We zijn er voor je om lekker te kletsen en mekaar uit de brand te helpen als we vragen hebben ;)

@koekie pfoeh 3 weken klinkt nog zo ver weg he.. Moet je dan zelf over 1.5 bellen? Die afspraak staat dus nog niet bedoel ik..?

@ manste nog 5 dagen!! Spannend!!! Ik duim zo hard voor je! Heb je enig idee (voel je iets)?

6. izzaiqbal

izzaiqbal Lid

2 jul 2013
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had eigenlijk niet door dat ik bijwerkingen had of dat hetmet clomid te maken kan hebben, heb wel 2 van de 5 dagen hoofdpijn gehad. dacht dat het te laat ontbijten was. maar nu kan het ook wel eens wat anders zijn.

Bedankt allemaal voor de welkom!:) Ik hoop dat het snel aanslaat. ik kreeg gister te horen dat de echo's die krijgt intern zijn haha. ik had dat bij de eerste onderzoek wel verwacht maar nu niet. Dus toen me vriendin zijn interne echos en dan tot de 10de week (als je zwanger bent ga ik ervan uit) dacht ik POE dat wordt leuk.
    maar alles voor nog een kleine!

7. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Hee meiden,

Zou ik hier ook verder mee mogen kletsen?
    K zal even wat over mezelf vertellen.
    Ben 26 jaar en m'n vriend en ik gaan voor een 2e kindje (1e kindje samen). Heb al een mooi meisje van 5 jaar!
    Al een poosje bezig, maar t wil helaas nog niet lukken.
    Deze ronde begonnen met de clomid 50mg, gister een echo gehad en had 2 eitjes van rond de 11 mm.
    Donderdag weer een echo.
    Vind t wel echt spannend, voor mijn gevoel is t nu pas echt voor het echie.

Liefs

8. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom priscil! Hoop dat het snel mag lukken bij jullie

@mamba en voel je je al n beetje zwanger? Eerste echo komt al dichtbij! Sorry ik had ff je vraag vergeten haha. Je vroeg hoe je dat kon weten voordat je er aan begint. Niet. Haha maar ik vertelde tegen mijn moeder over mijn hele onregelmatige ongesteldheid wat ik altijd al heb gehad toen ik de pil nog niet slikte en dat ik daarvoor naar de gyn moest. En dat dit eruit kwam. En mijn nicht weet t nu ook omdat ze een kinderwens heeft en zij is nog nooit uit haar eigen ongesteld geweest. Mijn andere nicht had t volgens mij ook en is met ivf zwanger geraakt. Een vierling. . Maar ze heeft moeten kiezen.. was heel heftig. Nu heeft ze n jongetje enn n meisje. Mn tante had ook ivf maar helaas. Ook moest haar baarmoeder verwijdert worden door n vleesboom.

9. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @izza in het begin zijn inwendige echo's niet zo prettig nee. Blijft ook onprettig haha maar je went eraan. Ik heb er nu geen problemen meer mee. Ik wil vrijdag een inwendige echo. dat maakt wel een beter plaatje.

@priscil volgens mij Ken ik je wel van een ander topic! Wat fijn dat er eitjes groeien! Nu even doorgroeien en gezellig maken hihi!

@miesy jeetje moest ze kiezen welke ze weg ging halen ofzo?!! Ik had ook geen cyclus maar heb er nooit bij stil gestaan om te googelen wat daarvan de oorzaak kon zijn. Gewoon ontpillen dacht ik.
    Ik voel me deels zwanger haha! Ik voel me alleen moe en af en toe kleine steekjes in buik en/of borst(en). Maar elke 4/5 dagen doe ik nog een test om zeker te zijn. Ze lopen nog steeds op! Nog 3 nachtjes tot de echo! Ik kan er steeds niet van slapen. Ben gespannen joh!
    Mijn plannetje om het daarna een de fam te vertellen gaat denk ik wel lukken! Schoonzus en broer zijn thuis (verlof en onregelmatig werken), andere schoonzus is thuis (verlof), broer is op kantoor bij pa thuis. Moeders komt op tijd thuis en wil wel 'oppassen' als ik naar het Zh moet 'voor een afspraak' haha helemaal niet waar! Heb broer 1 en achoonzus2 gezegd dat ik een cadeautje heb. Mijn broer is gek van Feyenoord dus ik zei dat ik het eigenlijk wilde geven als hij er was, want het had echt met hem te maken :p hij is er dus!

10. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamba ooh super leuk! Ben benieuwd hoe ze gaan reageren en wat leuk dat ze er allemaal zijn. Ik snap dat je het spannend vind eerste echo zou ik ook hebben denk ik haha
    En ja ze moest kiezen of allemaal laten komen en fataal zijn voor alle kindjes en voor haa, of twee weg en twee laten zitten zeg maar of allevier weg. Dus dat was heel heftig voor haar.

Zo gek he ik heb n pendel uit laten voeren voor wanneer ik n positieve test heb en ik dacht giater en vandaag de maand mei dat dat zou zijn en waarom geen idee en zij pendelt mei haha zo gek. Ik ga me er niet op vastpinnen maar vond t toch wel even apart

11. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @miesy zo dat vind ik best heftig zeg! Ik ken ook iemand die een vierling kreeg met ivf. Die jongetjes zijn nu 3 jaar. Alle vier! Ze zijn met 36 wk geboren. Nog een hele prestatie!
    Haha dat pendelen ja.. Ik heb er 1 voor de lol gedaan, geloof het niet zo. Zij zei positieve test in januari. Dus toen ik over moest op spuiten dacht ik: gaat 'm niet worden mevrouwtje! Nou, wel dus!!!!! De 13e dik positief!

12. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Dames, daar ben ik weer! Drukke werkweekend gehad en m'n moeder op bezoek gehad, dus het was er steeds niet van gekomen. Ik heb 2 pogingen gedaan om op iedereen te reageren, maar via de telefoon en met het geheugen van een zeef is het niet gelukt 😤 Ik reageer dus maar even in het algemeen!

Over gewicht, tja hier ook de nodige kilo's aangekomen afgelopen 2 jaar helaas... 8 kilo eraf zou mooi zijn, maar ik hou ook zo van eten 😂

En over het vertellen aan familie; wij zijn ook erg open. Iedereen weet al wel van mij dat ik jong kinderen wil. Dat we echt bezig zijn dat weet alleen onze naaste familie en vrienden (onze beide ouders, vrienden, tante en onze bazen(familie) en 1 collega). Best al veel dus. Kan me ook voorstellen dat het voor jullie ook fijn is als je er met iemand over kunt praten!

Welkom izza!

Wat spannend mamba25 de echo en om het allemaal te vertellen en super leuk natuurlijk! Ik snap dat je niet meer slaapt hihi zou hetzelfde hebben denk ik!😉

En een viering wauw en dan ook nog tot de 36ste week; dat is idd een hele prestatie! Maar lijkt me enorm zwaar. Las laatst ook bij een zwangere vrouw van een 3ling die 3 maanden! plat moest liggen in het ziekenhuis, sjongejonge.. 😲 maar alles voor het goede doel hé!

Nou ik zal weer proberen bij te blijven! Morgen weer m'n laatste provera en dan zaterdag denk ik weer menstruatie (hoop ik!!).

Liefs

13. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Klopt! Zij lag ook wel heel lang op bed. Maar ze viel ook gewoon om van die zware buik, dus ze kon niet eens meer haha!

14. ManSte

ManSte Niet meer actief

@mamba; Wat spannend! Nog een paar dagen. Veel plezier bij de echo!
    hier; nog maar een paar dagen wachten tot zaterdag. :) ik heb sinds het weekend last van wat krampen. Maar ja, of dat nou positief is? Wie weet. Ik wil mezelf niet te gek maken... nog even wachten :)

15. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Jaaaa! Nog 2 nachtjes. Man man man wat ben ik zenuwachtig. Gezonde spanning hoor, maar toch!

@ manste Ik ben zoooo benieuwd voor jou zaterdag!

16. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Sorry stap hier weer in!
    Mamba spannend je echo komt dichtbij!!

17. izzaiqbal

izzaiqbal Lid

2 jul 2013
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een update, ben vanochtend voor de echo geweest, er waren wel follikels aan het groeien waren ongeveer 11 tot 14.5 mm dus moet vrijdag weer terug gaan.

Wow een vierling of drieling!! jeetje toen de artsen mij vertelde dat via clomid enzo een kans op meerling groot was moest ik even mijn gedacht overschakkelen en niet OMG reageren want ja.... eerst was ik niet ingesteld om moeilijkheid en nu denk ik alles is mooi meegenomen

18. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Klinkt goed izza! En hoeveel eitjes dan?

19. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    ManSte Wat enorm spannend voor je, ik duim echt op een positieve test meid!!

Mamba25 Hahaha nog heeeeel even... heb je nog genoeg afleiding?

Izzy Wauw dat klinkt super die twee eitjes, hopen dat ze gaan springen!

Wat zouden jullie doen als de kans op een drieling groot is? 😮

20. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Haha jaaaa ik ga zo lekker naar bed. Heb me vanmiddag expres wakker gehouden en nog gesport. Goed moe maken zodat ik op tijd kan slapen (zal wss toch niet lukken hahahaha!) nu even RTL late night met George Clooney terugkijken.

Ik zou kans op drieling gewoon doen. Ik had bij zoonlief twee grote eitjes en hij is echt alleen. Dus de kans dat ze echt alledrie bevrucht worden en blijven zitten is echt niet zo super groot. En dan heb je een tweeling. Gezellig juist! :D

Helaas valt ons plan deels in duigen. Mijn moeder zegt net dat ze vrijdag een uur langer moet werken, maar mijn man moet dan zelf naar werk! En ik wil het ze echt niet als laatste vertellen. Dus dan masr morgenavond. De avond voor de echo. Als het dan niet goed is hebben we daar ook steun van. Maar we hopen op het beste natuurlijk!

Deel Deze Pagina