Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha Koekie maat ik hen hele lange cyclussen ;)

2. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Izza, Dat klinkt idd goed... Hopelijk geen 6 maanden nodig maar nu gewoon raak..

Satijn, ja klopt.. maar ik mag pas over 2 weken een keer terug voor een echo... dus dan ben je me net voor ;)

3. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha ja dat wel. Wat vervelend van je uren trouwens. Herken dat wel ben blij dat hij me nu minder inplant want 6 waren er echt te veel heb daarna 7 dagen vrij gehad maar moest volledig bij tanken.

Izza hopelijk ben je binnen die 6 maanden al lang en breed terug geweest voor een andere echo ;)

4. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @izza goed nieuws! Klusze haha ;)

@koekie jeetje, hoe kun je dat bolwerken joh?! Kun je niet beter lekker een weekje vrij nemen binnenkort? Dan kun je echt ff bijkomen.

5. Diyaa

Diyaa Niet meer actief

Goedemorgen,

Ik heb een vraag over de Clomid.. Wanneer krijg je Clomid voor geschreven?
    -2feb ben ik begonnen met provera voor 10 dagen maar ik heb geen Clomid gekregen.

6. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @diyaa wat is de reden dat je provera hebt gehad? Heeft de gyn niets uitgelegd? Het is per persoon verschillend waarom je het krijgt. Ik heb bijv helemaal geen cyclus van mezelf (nou ja 1 keertje dan hihi) maar andere meiden hun cyclus is veel te rommelig. Dan brengt clomid wat meer structuur. Je hebt vast wel telefonisch spreekuur in jouw Zh. Ik zou zeggen: bel je gyn even waarom deze keuze is gemaakt. Dat kan ik niet voor jou zeggen :)

7. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ belony: Als ik deze ronde niet zwanger blijk te zijn dan mag in beginnen. Ik verwacht 12 februari te weten hoe of wat en verwacht dan dus 3 dagen later te beginnen met spuiten.
    Hopelijk gaat bij jou de misselijkheid snel wat beter!

@ kortjakje: Wat fijn dat je deze ronde nauwelijks bijwerkingen hebt! Spannend morgen. Hopelijk al een mooi eitje te zien :)

@ Lies: Ik heb nooit buikpijn bij menstruatie, maar heb ook geen provera gebruikt nog. Dus weet niet of dat dat er nog mee te maken kan hebben? Ben ook benieuwd naar jouw echo na het weekend!

@ Satijnvlinder: Wat balen dat het niet gelukt is deze ronde :( Welke eenheden mag/moet je nu gaan starten met spuiten?

@ koekie: Klinkt wel als een goed plan, om aan jezelf te gaan denken! Klinkt allemaal wel als heftig naast alle emoties van afgelopen maand(en)

@ Izza: Spannend! Succes op het wachtbankje

@ Diyaa: Ik zou ook gewoon even je zh bellen hoe dat het precies zit. Ik vraag me ook af waarom ze je provera geven. Meestal geven ze je provera zodat je een duidelijk begin van de cyclus krijgt en je daarna met iets kan beginnen wat je cyclus een regelmaat kan gaan geven.

@ Hier: Gisteren prikinstructies gehad. Heb helemaal zitten trillen vanwege de fobie voor naalden :$ Degene die het uitlegde vond het ook echt vervelend voor me, maar het enige wat ik dacht 'yes, we mogen over op iets anders en hoewel ik het doodeng vind geeft het me weer nieuwe hoop en nieuwe kansen met minder bijwerkingen. Dus kom maar op'. Gelukkig vond vriendlief het niet eng om mij te prikken, dus dat gaat goed komen. Ik doe gewoon mijn ogen dicht en probeer rustig adem te halen en hij prikt... Mag hij er ook nog wat moeite voor doen :p
    De assistent die het uitlegde wilde wel heel graag dat ik het zelf ook zou proberen, maar ik weet gewoon dat ik dat echt niet ga durven. Dan zit ik daar dadelijk een half uur met die spuit om hem te moeten zetten en doe ik het uiteindelijk toch niet. Toen ze mijn reacties zag, begreep ze me ;) Nu moet vriendlief gewoon zorgen dat hij elke avond om 22u thuis is, maar dat lukt wel. We gaan toch nooit apart van elkaar op vakantie of zo...
    Spul waarmee ik moet spuiten is Gonal F in een pennetje. Heb er al wel positieve verhalen over gelezen. Hier zijn wel meer mensen die dat gebruiken toch?

8. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @duna ik had ook gonal f gemoeten. Die prikinstructie heb ik wel gehad. Sowieso al heel naar en helemaal als je weet dat er nog 4 ogen met je meekijken. Wie weet durf je het over een poosje thuis toch wel een keer zelf te proberen. Fijn dat je vriend je helpt! Is het minste wat hij zou kunnen doen :) succes meissie!!

9. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @izza spannend! Duim voor je dat het binnenkort raak is

@koekie goed om rven aan jezelf te denken. Neem je tijd.

@hier ff een vraagje. Met prikken moet dat perse savonds? Mag toch ook sochtends op dezelfde tijd?

10. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @miesy mij werd gezegd dat het tussen 17 en 23 moest!

11. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Bij ons werd gezegd dat dat 's avonds moet omdat je overdag voor een echo moet gaan op dag 10. Wij moeten tot dag 9 spuiten, dan op dag 10 een echo en als je dan nog door moet spuiten dan kan dat in de avond nog op dag 10. Als je in de ochtend spuit dan kun je niet meer spuiten op dag 10 omdat de echo dan altijd later is. Of zoiets... Oftewel, als je in de avond spuit dan kunnen ze nog op de dag van de echo iets veranderen en als je in de ochtend spuit kan dat niet... Zo is het ons uitgelegd.

12. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Diyaa, hebben ze clomid ook echt met je besproken? Soms geven ze provera namelijk ook gewoon om je lichaam even te resetten!

Duna, ik moer meteen 125 gaan spuiten nu

13. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm das balen..
    Mijn gyn zei t maakt niet uit.. en ik moet gewoon spuiten totdat ik een eisprong heb. Op dag 10 idd terug komen.
    Ik wou het liever sochtends doen omdat er dan niemand bij mij os aangezien bijna niemand het weet. En als ik dan weg ben ergens dan kan ik niet spuiten... moeilijk. . Ik zal nog wel eens bellen

14. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Zou me der niet te druk om maken Miesy ik moest eigenlijk de ochtend spuiten van de gyn en uiteindelijk spuit ik de avond nu! En heb gewoon een eisprong dan

15. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach Satijnvlinder dikke knuffel..

Izzy Spannend zeg, succes met wachten!

Koekie2 zoals de anderen ook al zeggen: zorg goed voor jezelf he! Ik herken die drukte wel; wij werken in de schoolvakanties 10 dagen achter elkaar van 9/10 uur, bijna niet te doen gewoon!

Duna Gelukkig kan je vriend het prikken voor je doen! Hier zou dat hetzelfde verhaal worden. En om 10 uur savonds ben je vaak wel samen toch (behalve in geval van avonddiensten dan).

16. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Mamba, Geen optie maar ga echt wel snel minder werken.. in ieder geval vanaf half september....

Diyaa, Waarom moet je provera slikken? Wat is er afgesproken met je arts?

Duna, Wat fijn dat je vriend je spuit. Misschien kom je nog wel een keer van je angst af.. ik snap dat je het eng vind.

Hier, ik denk wel aan mezelf hoor... ga het ook aankaarten....

Hoe gaat het met de rest?

17. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @koekie 'snel minder werken' vanaf september?! Dat duurt nog heel lang! Denk goed om jezelf meissie! Je bent nooit onmisbaar. Klinkt misschien lullig, maar het is wel zo. Ze kunnen echt wel een paar uur per week meer zonder jou. Je moet jezelf ook niet overwerken, want dan zit je straks aan de grond. En een uitgeput lichaam kan niet goed voor haar twee meisjes zorgen en kan ook niet alles geven voor een beebje (die er vast heel snel weer komt! Daar duim ik keihard voor!)

18. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    KOEKIE denk jij eens aan jezelf schat. September is nog een half jaar!!!

Zo ik ga never never ever meer met carnaval in de stad werken!! Ja morgen en dinsdag maar een volgend jaar never meer. Bezopen mensen en geweld tegen personeel :(

19. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Echt?! Wat dan?!!

20. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Gewoon echt mensen die gaan vechten! Was niet normaal.

Deel Deze Pagina