Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    lieve Mamba en Satijnvlinder :). Maar nu kan het helaas nog even niet. Ik heb ouderschapsverlof tot half september en had gehoopt daarna weer ouderschapsverlof in te kunnen zetten naar 16 uur. Maar misschien ga ik wel naar 18 uurtjes op contract en dan nog een hele periode 2 uur verlof in zetten wat ik heb opgebouwd zodat ik 16 uur kan werken of 15 en dan gewoon voor 18 betaald krijg... maaaar.... de webshop is bijna online :) Dus hopelijk gaat het dan nog sneller omhoog qua inkomsten van de winkel... hihi.
    Kan ik misschien nog minder werken in de zorg.

Satijn, Oh jak zeg die vechtpartijen enzo.. niks aan. Let jij ook een beetje op jezelf :D

2. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    App je zo even Koekie

Aaah zo ben benieuwd die shop gaat wel lopen ;)

3. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Satijnvlinder wat ontzettend balen. Ik hoop dat de hoge dosering gaat helpen.

Izza mooi een eitje van 17mm. Ik hoop dat jullie 'm goed hebben benut. Succes op het wachtbankje.

Duna fijn dat je vriend jou gaat prikken. Ik zou er ook grote moeite mee hebben. Ik ga duimen dat dit gaat helpen.

Hier alles prima. Moe en misselijk, dus top! :)
    Vrijdag mijn echo. Denk dat ik de nacht ervoor niet zal slapen van de zenuwen. Verder druk met de verhuizing.

4. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha Belony moe en misselijk dus goed hihi
    Succes met verhuizen.
    Ik ben erg benieuwd vind het zeer apart ik kan het beste tegen hoge dosering geloof ik. Daar heb ik nagenoeg geen last van ;) nu hopen dat de werking ook sneller is nu. Dag 3 spuiten zit er al weer op

5. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Mag ik hier iets vragen over het gebruik van Clomid?
    Zodra mijn eerste menstruatie zich aandient moet ik startem met clomid tussen dag 3 en 5 geloof ik. Het belangrijkste was volgens de gyn, dat ik helderrood bloedverlies heb.

Maar nu is het zo dat ik altijd op dag 1 van mijn menstruatie helderrood bloedverlies heb (het start dus meteen met een hevige bloeding en ik heb niet van te voren wat donker rood bloed verlies ofzo),op dag 2 is het ook altijd nog helderrood maar op dag 3 begint dat al minder te worden, M. N. De kleur/helderheid vervaagt al en op dag 4 ben ik al bijna niet meer ongesteld.
    Zal ik dan toch op dag 3 moeten beginnen of juist beter op dag 1 of 2?

Door alle informatie ben ik er helemaal niet aan toegekomen om dit aan de gyn te vagen

6. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Satijnvlinder fijn dat je er bijna geen last van hebt. Hoeveel dagen moet je spuiten? 5?

Sun01 jouw menstruatie klinkt als de mijne. Gewoon op dag 3 starten.

7. Pampal

Pampal Lid

30 sep 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Ik kom even wat vragen in dit topic.
    Ik heb met clomid enorm veel pijn tijdens mijn eisprong. Soms nog heviger dan menstruatiepijn. Wanneer ik geen clomid gebruik voel ik helemaal niets van een eisprong, nooit iets gevoeld ook.

Hebben jullie dit ook? Of kan het zijn dat mij eierstokken overactief zijn door de clomid?

8. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @sun dan heb je gewoon minder. Geeft niets. Gewoon beginnen op dag 3. Ik heb mijn eerste ronde dat ik een ei kreeg zelfs alleen bruinverlies gehad toen ik clomid nam op dag 3.

@pampal met clomid groeien eitjes vaak verder door. Dat kan het zijn. Ik had overigens mijn laatste eisprong spontaan, dus zonder clomid, en dat gaf mij ontzettende buikpijn. Niet te houden bijna. Dat had ik de keer daarvoor met clomid minder

9. ManSte

ManSte Niet meer actief

@pampal; Is dit de eerste ronde dat je clomid gebruikt? Wordt deze ronde niet gecontroleerd met echo's? Het kan natuurlijk alle kanten op... een beter/groter gerijpt eitje, of meerdere eitjes... bij twijfel altijd de gyn bellen is mij nadrukkelijk op het hart gedrukt.

10. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Zo, ik meld me ook eindelijk maar weer eens. :) Ik lees wel half mee met iedereen, maar ik merk dat ik even wat afstand nodig had na de rommelige vorige ronde. Het is lekker druk op werk en dat is eigenlijk wel heel fijn zo. Afgelopen vrijdag had ik mijn eerste echo sinds anderhalve maand, en het zag er goed uit, op dag 12 al een ei van 16mm! Maar ze zijn nu wel voorzichtiger - bij de echo voor kerst zagen ze immers een ei van 17mm maar dat bleek dus geen ei - ze hebben me meteen oestradiol laten prikken, ook omdat mijn bms nog errug dun was en dat geen goed teken is, zaterdagochtend gebeld voor de uitslag en de waarde was mooi hoog, dus er is echt een flink eitje in de maak. Ik voel 'm nog niet dus ik hoop dat ie wel in mooi tempo doorgroeit. Morgenochtend weer voor een echo.

@mamba, belony & koekie pas goed op jezelf! Lekker veel rust pakken hoor, zo goed als dat gaat!

11. ManSte

ManSte Niet meer actief

@kortjakje; Wat fijn dat er een goed eitje te zien is! (ook met de controle van de bloedwaarden) Ook fijn dat je deze ronde weer onder controle staat. Dan heb je toch ff wat meer zekerheid. Ik ben benieuwd wat er morgen te zien is. succes!

@hier; Ik zit nu op 5+1, en ik moet zeggen dat ik langzaam aan wat geruster begin te worden. Ik vond de eerste week nogal spannend... Maar ik begin nu ook lichamelijk wel te merken dat ik zwanger ben, en dat vind ik ook wel fijn. :)

12. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Succes iedereen!

Ik zit momenteel in mn eerste IUI-ronde en vanavond weer mn laatste pil van clomid! Het is me best meegevallen maar ik mag niet te vroeg juichen denk ik :p.

Over de kleur van het bloedverlies is mij niets verteld trouwens :(
    Mijn bloedverlies leek de dag nadat ik was begonnen met clomid ineens wel bijna weg.

13. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Satijnvlinder: Wat rot dat je tegen het geweld aangelopen bent met carnaval. Ik snap dat nou ook echt nooit! Kan er ook zo boos om worden!

@ koekie: Wat leuk van je webshop! Wanneer verwacht je dat het af is? :)

@ Belony: Hopelijk een mooie echo deze week! Succes met verhuizen! Doe je wel een beetje rustig aan met sjouwen en zo?

@ Sun: Ik zou ook gewoon op dag 3 beginnen. De eerste dag rood bloedverlies is, dag 1. Wat er daarna gebeurd is niet zo belangrijk, tenzij het echt maar een paar druppels zijn.

@ Pampal: Misschien zijn het meerdere eitjes? Of misschien dat er ook een cyste zit? Krijg je iets van een echo of zo?

@Kortjakje: Klinkt goed, hopelijk springt je eitje snel! Veel plezier in ieder geval!

@ Manste: Fijn dat je wat meer vertrouwen hebt :)

@ Twink: Welkom! En spannend! Is het ook je eerste ronde met clomid? Hopelijk een mooi eitje en dan een goede IUI

@Hier: ik word echt helemaal gek van alle krampjes en dingetjes die ik voel. Andere maanden werd ik ook voor de gek gehouden door mijn lijf, maar deze maand lijkt het nog wel erger te zijn dan anders. Als ik me 's avonds in bed om wil draaien, krijg ik echt een mega kramp in mijn buik en ook gedurende de dag net onder mijn navel, of links of rechts wat steken. De ene erger dan de andere. Het kunnen ook gewoon mijn darmen zijn die iedere maand weer op spelen, maar ja... Er is niets anders te doen dan afwachten... zucht...

14. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Oh duna ik hoop het zo voor je!!

15. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Duna ja erg is dat zucht.
    Spannend voor jou zeg!! Ik duim

Belony met spuiten spuit je door tot de eisprong. Vorige cyclus heb ik 43 dagen lang gespoten! Nu moet ik vrijdag voor FM ben benieuwd wat ze zien met 125 IE

Sorry als ik minder aanwezig ben. Druk met werk en ik wil proberen er deze cyclus wat minder mee bezig te zijn en dat gaat lastig met zp samen

16. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Manste, fijn dat je eindelijk wat begint te merken. Wat zijn je kwaaltjes tot nu toe?

Twinkk, welkom hier. Fijn dat de Clomid is meegevallen. Ben benieuwd of deze ronde succesvol is.

Duna, ik hoop het zo voor je! Wanneer is je NOD?

Satijnvlinder, ben ook benieuwd vrijdag! Ik hoop op goed nieuws.

17. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha ben erg benieuwd maar mijn lichaam werkt meestal pas met 150 hihi ;)

18. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Duna, Zoals het er naar uit ziet is de webshop volgende week klaar.

Ongi, Bij helder rood gewoon aanhouden als dag 1 dus ik zou op dag 3 beginnen..

Satijn, Doe rustig aan he!

Hier, Morgen even bellen om een nieuwe afspraak te maken voor volgende week. Morgen is het 3 weken geleden en ik moest 4 weken wachten... Ben wel benieuwd hoe het er uitziet en of ik met de 5e ronde Clomid mag beginnen

19. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Jeetje 3 weken alweer wat gaat dat snel al zullen ze voor kruipen

20. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Hee meiden..
    Had gevraagd of ik met jullie mee mocht kletsen een paar weken geleden. Maar had t zo druk en m'n hoofd stond er echt niet naar dat ik eigelijk helemaal niet gereageerd heb. 🙈
    Ik heb eigelijk een vraagje ook..
    M'n lichaam reageerde goed op de clomid 50mg. Afgelopen vrijdag bloed laten prikken en daar gister de uitslag van gehad. M'n eitje was goed gesprongen, mocht ik zaterdag nog niet ongesteld zijn mag ik een testje doen.
    Maar als k ongesteld word moet ik weer clomid gaan slikken.. maar op eigen houtje!! Hoef dan pas weer terug te komen naar t zh als m'n cyclussen langer zijn dan 35 dagen. Zijn er meer mensen bekend mee?

Deel Deze Pagina