@ samirsvrouwtje: Mijn nod was 4-9, maar mijn ongesteldheid liet op zich wachten. Ben pas gisteren (7-9) ongesteld geworden. Morgen start ik opnieuw met clomid maar dan 25mg 18 sept nieuwe echo. Als ik uitga van de afgelopen cyclus dan Is mijn nieuwe NOD op 10 oktober... maar wacht even de echo af en kijk of ik eitjes krijg en of ze gaan springen en wanneer dan
ClomidClub aka Lange adem club! NODLijst: Op naar ROZE! Leden: Help85, 30 jaarr, ronde 6 Koekie2, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Samirsvrouwtje, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Nonne, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Duna, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Wens86, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Samsie, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Afspraken: 8/9-9 Nonne, uitslag progesteron 9-9 wens86, uitslag progesteron 14-9 Koekie2, Indien geen menstruatie bellen zh voor echo NOD: 4-9 Koekie2 12-9 Samirsvrouwtje 14-9 Samsie wens86 Nonne - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'
ClomidClub aka Lange adem club! NODLijst: Op naar ROZE! Leden: Help85, 30 jaarr, ronde 6 Koekie2, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Samirsvrouwtje, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Nonne, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Duna, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Wens86, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Samsie, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Afspraken: 8/9-9 Nonne, uitslag progesteron 14-9 Koekie2, Indien geen menstruatie bellen zh voor echo NOD: 4-9 Koekie2 12-9 Samirsvrouwtje 14-9 Samsie wens86 Nonne - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'
Heb de lijst even aangepast ik ben net gebeld over de uitslag en de gehalte was 85 dus best hoog als je bedenkt dat 20/30 al een mooie eisprong betekend En heb samirsvrouwtje op roze gezet van harte!! Geniet ervan!!
Wauw das een mooie waarde! Hopelijk betekent dat ook gelijk goed nieuws, duim voor je. Op welke dag van cyclus moest jij laten prikken?
Wens wat fijn dat je een goede eisprong hebt gehad! Ik lees in ene iets over scores en zie getallen! Vertel vertel? Ik ben nog echt een newbe op dat gebied!
De waarde van je progesteron zegt of je een eisprong hebt gehad en de minimum waarde voor een eisprong is 20/30 en ik had 85 dus dat is erg netjes en hoog meer weet ik er ook niet van ben ook nog een beetje een newbie op dat gebied haha
Wauw samirsvrouwtje jouw gehalte was idd heel hoog ja!! Hoop dat ik ook geluk heb en het raak is is de 1e keer dat ik mijn waardes heb gevraagd dus kan het helaas niet vergelijken met eerdere eisprongen die gemeten zijn mijn nod ligt ergens tussen vrijdag en zondag dus nog maar een paar dagen voel mijn ongi nog totaal niet aankomen maar dat zegt bij mij niks ik voel het altijd pas vlak voor ik ongi word haha alleen de symptomen die ik heb wijzen totaal niet op een naderende ongi maar moet helaas nog even geduld hebben. Dank jullie is erg lief van jullie ik hoop t ook dat we na 2 jaar eindelijk in het roze belanden en een positieve test krijgen Hou jullie natuurlijk op de hoogte
@ samirsvrouwtje: Gefeliciteerd!! Hoop dat je een mooie zwangerschap mag hebben! @ wens: wauw! Fijn dat je een eisprong hebt gehad. Al 2 jaar bezig... dan zou het super mooi zijn als het eindelijk raak zou zijn! Hoop het enorm voor je!
Ja na de vorige ronde geen eisprong te hebben gehad was dat wel weer een opluchting Ja na al die tijd zou dat zeker fijn zijn maar leg me nog nergens op vast wacht rustig mijn nod af