Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Jeetje wat is er toch weer veel geschreven hier!

Ik wist ook niet dat er een B-merk clomid was. Maar die heb ik ook gehad. Wel effect, maar mega bijwerkingen en geen zwangerschap. Dus ja.. Weet wel dat ieder mens anders op medicijnen reageert.

Ben het ook met jullie eens dat je echt voor jezelf op moet komen in het ziekenhuis, want anders gebeurd er niets. Dus als je geen clomid meer wil dan moet je dat gewoon aangeven en een beetje goed ziekenhuis doet er dan gewoon wat mee.

@ Cherrie en diientjuh: Welkom! Hopelijk snel succes.

@ Manste: spannend je eerste echo! Veel plezier. Hopelijk snel een beetje minder misselijk.

@ Miesy: Spannend. Hopelijk vinden ze toch een goed eitje!

@ Mamba: Fijn dat je weer opgeknapt bent. Veel plezier in Rome.

@ Lies: Misschien toch wel goed dat je nog 150mg probeert. Geeft toch ook nog weer extra kansen. Ik hoop op een succesvolle ronde voor je!

@ Koekie: Spannend weer! Ben benieuwd maandag.

@ Satijnvlinder: hoe is het nu met de pijn onder in je buik. Zou natuurlijk een innesteling kunnen zijn. Hoop het heel erg voor je!

@ Jamie: klinkt herkenbaar hoor! Wij zijn daar ook niet zo goed in... Hopelijk gaan ze naar je luisteren en krijg je volgende keer echo's (als het uberhaupt nog nodig is natuurlijk).

@ mybigwish: Ik had ook altijd op dag 12 een echo. Meestal was er dan nog niet echt iets groots te zien en moest ik een paar dagen later weer totdat mijn ei meestal op dag 17 sprong. Wij klustten wel altijd gewoon al, maar in het ziekenhuis adviseerden ze het niet omdat ze niet weten of je meer dan 2 eitjes hebt of niet. Je krijgt bij ons in het zh pas klusadvies als je 1 of 2 eitjes hebt (en niet meer).

@ Hier: Gisteren echo gehad, eitje was 11,5mm. Dus moet nog wat verder groeien. Ik twijfel of hij er nog een had gezien... Er was een meting A (12,5mm) en een meting B(11,5mm nadat hij die 3x gemeten heeft). Maar de arts heeft het alleen over 1 eitje gehad. Maandag moet ik weer terug. Dan heb ik een fijnere arts, dus krijg ik waarschijnlijk meer uitleg en kan ik ook meer vragen stellen omdat zij echt de tijd neemt voor je.

2. ManSte

ManSte Niet meer actief

@jamie; tsja, ik hoop dat het een eisprong is geweest! Maar ik moet wel zeggen dat ik door de PCO ook vaak veranderd slijm had, en dat er dan niks gebeurde. Wat betreft de ovulatietesten, ik had tijdens mijn PCO (zonder eisprong) heel vaak van die lichtroze testen die dan op en af liepen) Maar tijdens mijn twee (opgewekte) eisprongen allebei de keren op dag 18 echt een knaltest (teststreepje veel duidelijker dan controlestreepje) Als je echo's kunt krijgen zou ik dat zeker doen. Ook om te checken of je geen overstimulatie hebt bijvoorbeeld. En wat klussen betreft. Mijn man wil het liefst iedere dag, dus dat is niet echt een probleem geweest :) ik ben woensdag voor de echo 7+3

@ mybigwish; Je kan natuurlijk altijd klussen, gewoon voor de lol :) maar bij mijn was er op dag 12 nog niet echt wat te zien. Er wordt tijdens de echo's goed aangegeven wanneer het tijd is om te klussen.

@hier; de hele week onzettend beroerd. Kon echt niks meer binnenhouden. Naar de huisarts geweest, en heb hier medicijnen voorgekregen. Emesafene, wat mijn verzekerd is niet schadelijk te zijn voor het vruchtje. Nu gebruik ik ze twee keer per dag, en hoef ik in ieder geval een stuk minder over te geven, en kan ik ook wel weer gaan werken. Maar goed. Ik ben wel zwanger. Alhoewel ik me hondsberoerd voel ben ik ook intens gelukkig :)

3. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mybigwish na de laatste clomid moest ik drie dagen erna komen voor echo. Dus bij mij op dag 10. Dan kijken ze of er een follikel groeit. En moest ik om de 2/3 dagen terug komen om te kijken hoe jet dan verder groeit. En als dat niet het geval was weer ophogen. Maar hopelijk bij jou niet nodig en heb je een mooie follikel die aan het groeien is!

@manste wat vervelend zeg van je misselijkheid. Gelukkig heb je medicijnen gekregen

@duna spannend! Hoop dat ie mooi doorgroeit! Wel lang pas maandag echo? Ik moet altijd om de twee a drie dagen terug komen

@hier gister voor echo geweest. Rechts was idd een cyste van bijna drie cm dus ze konden wel de rest van de eierstok zien. Links groeide er een follikel was nu bijna 13 mm dus tot nu toe slaat puregon 50 eenheden aan. Woensdag weer terig komen :D

4. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Ik ben weg! Zaterdag ben ik er weer voor jullie :) arrivederci!!
    Wij zitten over een kleine 4 uur lekker in Rome!

5. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Veel plezier Mamba

6. ManSte

ManSte Niet meer actief

@miesy; fijn dat er een eitje flink aan het groeien is. Hopelijk zet het door! op welke dag van je cyclus zit je nu? wat betreft die cyste.. wat gebeurd daar mee? Moet deze vanzelf weer verdwijnen?

@mamba; fijne reis! heerlijk even lekker weg!

@lies; hoe gaat het met de 150mg?

@koeki; hoe ging het vandaag? fijn om weer gestart te zijn? Of valt het tegen?

@hier; pff.. de emesafene heeft 1 dag gewerkt, ik kon gisteren en vanochtend weer niks binnenhouden. Heb nu primperan gekregen. Hoop dat dit werkt, anders zou de huisarts me door verwijzen naar het ziekenhuis... moest uitkijken voor uitdroging :(

7. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Veel plezier mamba! Geniet ervan!

@manste ik zit nu op cd 14. Dus hopelijk isty woensdag groot genoeg om mn pregnyl spuit te zetten. En die cyste moet vanzelf weg gaan idd. En hij is niet groot dus ze gaan er vanuit dat ie weg gaat uit zn eigen. Dus we gaan het zien.

Wat vervelend dat die medicijnen niet aansloegen voor de rest. Hopelijk dit wel!

8. Anna01

Anna01 Actief lid

7 apr 2015
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Raak na ronde 5! Samen met een Pregnyl prikje :)

9. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd anna! :D

10. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @Manste: Hopelijk slaan je nieuwe medicijnen wel aan!

@Miesy: Vandaag terug voor echo is de 3e dag. Had vrijdag middag de echo, 2 dagen niet vanwege weekend en dan vandaag weer.
    Hopelijk groeit jouw eitje ook mooi door!

@anna: gefeliciteerd!

@Hier: Vandaag terug voor echo. Eitje was ong 17mm :D Zometeen pregnyl erin, komende dagen aan de bak en dan maar weer op het wachtbankje :D
    Ook nog eens gevraagd voor semenanalyse van vriendlief. Hij had de 1e keer 5mlj zaadjes en de 2e keer 65 mlj. Dus arts snapte wel dat we toch geel graag nog een analyse zouden doen. Dus dat mag volgende week. Ben benieuwd!

11. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oeee spannend Duna dat klinkt echt goed! Kan niet wachten om ook eindelijk eens zo'n eitje te hebben!

Bah Manste Wat vervelend! Hoop dat dit medicijn wel werkt! Wel heerlijk dat je zo gelukkig bent; JE BENT ECHT ZWANGER ❤ Ik ben eerst nog bezig met de provera! Hoop dat ik zaterdag ongesteld word en maandag weer kan beginnen met Clomid! Ik ga deze maand ook beginnen met Chinese kruidenthee super smerig maar schijnt goed te zijn, ben benieuwd! Moet me er wel nog geestelijk op voorbereiden 😣

Mamba veel plezier in Rome; geniet er lekker van!!

Hoe gaat het bij jou nu Santijnvlinder ?

En Koekie hoever ben jij nu? Welke dag en al klaar met de Clomid?

12. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Oei ManSte wees voorzichtig! Wat vervelend (en idd gevaarlijk!) dat je niks kunt binnenhouden en het eerste medicijn maar zo kort heeft gewerkt. Hopelijk werkt je nieuwe medicijn wel goed zodat je niet naar het ziekenhuis hoeft. Maar je uitspraak dat je je zo intens gelukkig en tegelijk intens beroerd voelt vond ik wel heel leuk; volgens mij zou ik er precies zo over denken. :) Sterkte in elk geval en pas goed op jezelf!

Gefeliciteerd Anna! Dat is goed nieuws!

Duna, klinkt goed! Spannend weer zeg. En voel je je nu ook inderdaad beter, nu je aan het spuiten bent?

Hier wordt het ook weer spannend! Ik heb deze week mijn NOD (vandaag of morgen volgens mij), en aangezien ik al bijna vier dagen superpijnlijke/-gevoelige borsten heb (heb ik echt nooit, alleen bij push-up beha's ;)), ben ik stiekem toch wel enigszins hoopvol gestemd! Oww ik hoop het zo! *duim duim*

13. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Omg Kortjakje Wat super spannend!! Ik hoop het zo voor je!

14. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Oew! Spannend kortjakje! Ik duim even wat extra voor je :D

15. ManSte

ManSte Niet meer actief

@miesy; hoop dat je woensdag een mooi groot eitje hebt! En je door kan naar het wachtbankje.

@duna; Wat goed! En ook vandaag de spuit al erin. Veel succes op het wachtbankje. Goed dat je nog een keer een samenanalyse hebt aangevraagd. Maar die tweede uitslag was goed, ik heb er wel vertrouwen in!

@anna; gefeliciteerd! wat een goed nieuws!

@kortjakje; ow wat spannend! ik duim ontzettend hard met je mee! Je hebt het zo verdient! nog niet in de verleiding gekomen om eerder te testen?

@hier; onzettend bedankt voor de lieve berichtjes :) De primperan lijkt aan te slaan. Hoefde alleen vanochtend over te geven. (voordat ik een nieuwe dosis had gehad) en houd in ieder geval wat binnen. Ik hoop dat het aan blijft slaan.

16. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @duna ooh wat goed! Blij voor je dat je zon mooi eitjr had. Hopelijk is het deze keer raak!

@kortjakje spannendd! Duim voor een mooie positieve test voor je

@mansge gelukkig slaat deze medicatie wel aan. Hopelijk blijft het idd ook zo!

@hier pff kan niet wachten tot het morgen is. Moet vet vroeg.. al om 08.20 haha. Hoef ik in iig niet zo lang te wachten. Hoop zo dat ie gegroeid is

17. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Dames wat is er weer een hoop gekletst. Kan het bijna niet bijhouden.

Ik heb kennelijk ook het B-merk Clomid, maar het doet zijn werk kennelijk goed.

Koekie hoe was je echo gisteren?

Jamie heb je toch nog je eisprong kunnen opsporen?

Mamba fijn dat je je weer beter voelde. Heel veel plezier in Rome.

Twinkk veel succes op het wachtbankje! Het is zo 2 maart.

Mybigwish wat vervelend dat je zo'n last hebt van de bijwerkingen. Ik hoop dat het snel over is.

Duna wat goed een eitje van 17mm! Benut 'm maar goed. Ga voor je duimen.

Manste wat ontzettend vervelend dat je zo beroerd was. Gelukkig helpt de nieuwe medicatie wel. Hopelijk komt het niet terug.

Miesy wat fijn dat je al een eitje van 13mm had. Heel veel succes morgen bij je eco. Ik hoop dat je eitje mooi gegroeid is. Gelukkig ben je lekker vroeg aan de beurt.

Anna gefeliciteerd met je zwangerschap.

Lies hopelijk ben je zaterdag ongesteld, zodat je weer kunt beginnen. Ik hoop dat deze ronde succesvol wordt voor jou.

Kortjakje oeeeeeeeee wat spannend!! Wanneer ga je testen? Owwwwwww ik hoop het zo voor je. Mijn duimen draaien in ieder geval.

Hier gaat het prima. Mijn misselijkheid leek van het weekend minder te zijn, waardoor ik natuurlijk meteen weer in paniek raakte. Maar het is weer keihard terug. Verder ontzettend moe. Lig al om 20:30 in dromenland. Verder erg druk met de verhuizing deze week. Vrijdag mijn 2e echo en ik vind het heel spannend, omdat ik nooit een goede 2e echo heb gehad.

18. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn Manste nu hopen dat dat zo blijft!

Belony Wat moet dit idd allemaal spannend voor je zijn, ik duim heel hard dat het deze keer eindelijk allemaal goed mag zijn 😘

19. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    @Belony succes bij de echo vrijdag! Heel begrijpelijk dat je het spannend vindt; sowieso na drie miskramen heb je geen moment rust volgens mij. :( Ik hoop zo erg voor je dat dit kindje wel gewoon bij je blijft!

@Lies hopelijk snel ongesteld zodat je snel weer aan de bak kunt, en er nu eindelijk eens een mooi groeiend eitje op de echo verschijnt! Zo frustrerend dat er nog niks heeft willen groeien! Heel goed van je dat je 150mg ook nog probeert, dan weet je dat je met dit medicijn in elk geval alles hebt geprobeerd. Ik ben benieuwd of de smerige thee helpt. Anders granaatappel/granaatappelsap proberen; schijnt ook bevorderlijk te zijn en is waarschijnlijk lekkerder. ;)

@Miesy succes met de echo morgen! Hoop dat je eitje mooi gegroeid is!

@ManSte goed zo! Ik hoop voor je dat het blijft werken zodat je weer genoeg vocht en viezemientjes (vitamientjes) binnenkrijgt en -houdt.

@hier Ik heb vriendlief min of meer beloofd morgen alvast te testen, al is het misschien nog wat vroeg. Die arme jongen ziet zo op tegen het zaadonderzoek, en hij hoopt er nog onderuit te komen. :) Niet dat ik überhaupt met hem in discussie moest, maar hij vindt het gewoon geen prettig vooruitzicht.

20. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1820 Lies1994, 23 feb 2016
    Laatst bewerkt: 23 feb 2016
    Dankjewel kortjakje Nou met die smerige thee ben ik alweer gestopt. Ik ga niet mezelf zo kwellen, dat lijkt me ook niet goed.. Ja ik heb zelf ook granaatappels in huis probeer dat zo nu en dan ook te eten/drinken!
    Wat spannend zeg en wat sneu voor je vriend! Ik hoop echt dat het allemaal niet nodig is en dat je morgen een positieve test hebt! Hoeveel dpo zit je ook alweer?

Deel Deze Pagina