Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Dank je wel, meiden.

Kortjakje hoezo vroeg? Morgen is toch je NOD? Dan mag/kun je officieel testen. Vind het knap dat je niet al eerder getest hebt :D

2. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @belony wat spannend je tweede echo. Ik duim voor een hele mooie echo voor je ! Veel succes

@kortjakje spanneendd. Duim voor je dat je morgen positief test!

3. Diientjuh

Diientjuh Lid

18 feb 2016
    18
    0
    0
    Hallo Dames,

Even snel een update; bij de eerste echo geen grotere follikels gevonden, vanmorgen 2e echo gehad, ook niks te zien. Vrijdag nogmaals echo.
    Semenanalyse van mijn partner wordt vervroegd omdat die de vorige keer een matige uitslag had. Wanneer blijkt dat dit de volgende keer weer zo is, moeten we richting IUI gaan denken..

4. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Diientjuh wat vervelend zeg! Hopelijk is alles goed nu bij je partner. Succes vrijdag

5. ManSte

ManSte Niet meer actief

@kortjakje; hahahaha dat van de samenanalyse is herkenbaar. Wij zouden tijdens de tweede ronde de analyse krijgen (vanwege dec/jan eigen risico) en mijn man hoopte ook dat het de eerste ronde raak was zodat hij niet zou hoeven testen. wat echt mee viel, want je mag dat gewoon thuis doen. En maar wat trots met de goede resultaten. Toen was die helemaal het mannetje hoor :)

@Diientjuh; wat spannend! ben benieuwd wat er allemaal uit komt

6. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @ kortjakje ik ben zo benieuwd!! Ik hoop en duim op een positieve test. Zo knap dat je nog niet getest hebt.

@manste wat fijn dat het nu wat beter met je gaat met de medicijnen.

@belony wat super spannend voor vrijdag. Ik hoop dat je nu eindelijk een goede 2e echo hebt, na al de vorige tegenslagen. hopelijk blijft dit kleintje lekker bij je.

Ik heb mn ei niet meer gevonden nee, maar ik ben ook gestopt met testen omdat we op vakantie gingen en wil er hier niet te veel mee bezig zijn. Ondertussen zit ik dus wel op zp haha. Ik heb wel echt goede hoop dat ik wel een ei heb gehad, maar ik hem alleen gemist heb met de ovu testen. Dit baseer ik op hoe mn afscheiding zich deze ronde gedraagt en een stukje gevoel wat nergens op te baseren is hihi. Dus het is even afwachten wat mn cyclus verder gaat doen.
    En het zaadonderzoek, mijn man zag er ook zo tegenop! Nou, hij werkte echt niet zo 1,2,3 mee hoor. Onder het mom van, ik heb toch al 2 kinderen in ronde 1 op de wereld gezet. Maar na uitleg van de gyn dat het protocol is en ik anders niet behandeld wordt, werke hij gelukkig wel mee. En inderdaad hier ook, hij was helemaal het mannetje na zn goede uitslag haha. Zo schattig

Oké ik ben denk ik heel veel dames vergeten, sorry! Het is lastig terug te lezen allemaal op de telefoon, zo op vakantie tussen de bezigheden door...

7. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat balen Dientjuh ik hoop dat er vrijdag meer te zien is!

Jamie fijne vakantie!

Over dat zaadonderzoek is hier precies zo haha noemt zichzelf superseed! Hahaha

8. mybigwish

mybigwish Lid

16 feb 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieve dames,
    Even een vraagje. Zondag was mijn laatste clomid en ik heb alleen op dag 12 een echo. Dat is aanstaande vrijdag. Ik lees overal dat op dag 10-12-14 echo wordt gemaakt. Klopt dit? Hebben jullie ook meerdere echos gehad? Of bloedtest gehad?

Ik heb contact opgenomen met de gyn, hij is op vakantie en zijn assistent zegt: wacht maar tot vrijdag. Sinds gisteren heb ik heel gemene steken, ik kan nu rechts niet eens slapen door de steken en drukke gevoel in de rechter lies.

Wat hebben jullie gevoel na de laatste pil clomid?

9. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Diientjuh wat balen dat er niks te zien was zeg. Hopelijk is er in de tussentijd iets gebeurd en is er bij je volgende echo wel wat te zien. Hopelijk is de uitslag van je vriend goed. Veel succes vrijdag.

Jamie hoop dat je hem inderdaad alleen met ovu testen hebt gemist en dat je 'm goed benut hebt. Succes op het wachtbankje.

Mybigwish ik heb inderdaad ook vanaf cd 10 meerdere echo's en ook een bloedtest. Deze werkwijze verschilt per ziekenhuis. Heb jij alleen op cd 12 een echo of daarna ook? Ik voelde alleen wat hoofdpijn na mijn laatste clomidpil.

10. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Hier was het semen onderzoek dus minder goed, dus idd iui. Maar na de eerste IUI kan ik toch zeggen dat dat best goed te doen is ;). Bij mij iig....

Wachtbankje duurt wel lang zeg..

Mybigwish, ik had echos op dag 10-14 en daarna vlak voor iui op dag 17 nog.

11. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    My big wish ik had ook de eerste keer met clomid 50 op dag 12. Bij clomid 100 & 150 vanaf cd 10 en dan 12 en 14. Nu met puregon ook cd 10. Nooit een bloedtest gehad.

12. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @Diientjuh: Hopelijk vinden ze toch nog een ei :) Wij hadden de 1e keer ook matig zaad, 2e keer was wel goed. Zh gaat er dan vanuit dat het eenmalig slechter was omdat dat al gebeurd als je een keer ziek bent geweest. Wij gaan het nu echter toch een 3e keer laten bekijken omdat het bij vriendlief meer voorkomt in de familie dat het moeizaam of zelfs niet lukt.
    Wanneer mag hij voor de 2e keer?

@Jamie: ik hoop dat je een ei hebt gehad! Fijne vakantie nog :)

@Mybigwish: bij ons begonnen ze met echo's op dag 12 en als er dan niets te zien was of het was nog te klein dan moest ik daar ter plekke een afspraak maken voor 2 of 3 dagen later weer eens te kijken totdat ie groot genoeg was (of de cyclus afgebroken werd).
    Ik heb 1x een bloedtest gehad om te kijken of er ook écht iets gesprongen was.
    Drukkend gevoel heb ik alleen gehad in de eerste ronde rondom de eisprong. Dus niet zoals jij enkele dagen voor de 1e echo. Heb het verder ook wel eens als mijn darmen weer eens niet helemaal mee werken... maar weet niet of dat dat hetzelfde is...

13. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Net terug van de echo. Mn cyste is zo goed als weg. Mn follikel was maar een heel klein beetje gegroeid. Was nu 14. Vrijdag terug komen

14. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Hoi Dames,

Ik kom weer even binnen vallen.

Mybigwish hier eerste echo op dag 10 en dan wordt er steeds daar gekeken naar wat wijsheid is... Hier deze keer dus dag 10 en morgen ( dag 13 ) en dan wss maandag weer.

Kortjakje, wat spannend zeg. Heb je al getest???? Ben zo benieuwd

Hier weet ik het even niet meer hoor...
    Maandag echo gehad. Cyste nog steeds hetzelfde gebleven en een follikel van 12mm. Morgen mag ik terug maar vanmorgen verloor ik ineens oud bloed. Geen helder rood maar echt oud en het lijkt alsof mijn ongi begint... zo'n bloed zeg maar. Oke ik heb geen ongi op hoeven te wekken maar weet niet of er wel ineens wat wordt afgestoten??? Ik hou het vandaag wel in de gaten en heb het er morgen wel over.. ben benieuwd of er dan iets te zien is nog... aangezien mijn lichaam van alles zelf opruimt lijkt het???
    Dadelijk weer werken. Na het werk nog snel naar de winkel om dingen in te voeren en morgen meisjes psz en naar het zh

Sorry ik probeer nu wat vaker binnen te vallen weer. Heb zo'n hectische week gehad

15. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Wat fijn dat de cyste weg was. Hopelijk groeit je follikel nu snel door.

16. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    @dientjuh ow spannend zeg, ik hoop dat bij je man alles in orde is, IUI klinkt echt weer een serieuze stap verder...

@Jamie ik hoop ook dat je gewoon je ei gemist hebt. Goed dat je er op vakantie in elk geval niet te veel mee bezig bent en even wat rust neemt van het traject. Succes op het wachtbankje en veel plezier op vakantie!

@mybigwish hier ook eerste afspraak meestal zo dag 12, en elke keer wordt er ter plekke een nieuwe afspraak gemaakt, al naargelang hoe snel de follikels groeien en of ze wel groeien.

@Miesy hopelijk groeit de follikel nog verder door! Fijn in elk geval dat de cyste weg is.

@Koekie vaag zeg, dat oude bloed. Misschien heeft het niks te betekenen en is het nog een klein stukje schoonmaakactie. Idd maar even bij het ziekenhuis navragen. En doe rustig aan!

@hier de test was wederom witter dan wit. Ik baal er zo verschrikkelijk van elke keer! En waar komen die pijnlijke borsten dan vandaan (vijf dagen nu) als het niet van een zwangerschap is? Positief is dat er ook nog geen spoortje bloed te bekennen is, dus hopelijk was ik gewoon te vroeg met testen. Na het weekend nog maar eens proberen als ik dan nog niet ongesteld ben. *zucht* en ik zag me in gedachten al met een tweeling rondlopen...

17. Diientjuh

Diientjuh Lid

18 feb 2016
    18
    0
    0
    Bedankt voor de steun Dames! Doet me goed om te lezen dat we niet de enigste zijn..

We blijven maar duimen voor vrijdag!

Mijn vriend mag in week 11 weer zijn zaad laten analyseren.

18. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn Miesy dat jouw cyste weg is! Hopen dat je eitje idd mooi doorgroeit!

En wat balen Koekie dat jouwe er nog zit! Vreemd ook dat oude bloed, ben benieuwd wat ze zeggen!

Kortjakje verdorie! Ik blijf voor je duimen, hopelijk idd te vroeg!

Dientjuh Wat spannend allemaal.. heel veel succes!

19. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @miesy wat fijn dat de cyste zga weg is, hopelijk vrijdag goed nieuws en een mooi eitje te zien.

@kortjakje wat balen zeg de witte test. Maar wie weet.. zo lang er nog geen bloed is, is er nog hoop. En wie weet loop je dan inderdaad over een maand of 9 met een tweeling hihi.

@koekie ik ben benieuwd wat ze morgen in het zh ervan zeggen. Wie weet inderdaad zoals kortjakje al zegt, iets van een laatste 'schoonmaak'?

@dientjuh heel veel succes vrijdag! Duim duim. En ik hoop dat de uitslag van de zaad analyse in week 11 beter is en dat het mindere resultaat van de vorige keer eenmalig is geweest door een griepje oid.

Bedankt dames, vakantie hier is top! Vanmiddag gesleed met de kids van mn man. Lachen gieren brullen was het, heerlijk. Maaar... ook vanochtend een piep klein rood streepje door mn afscheiding heen, en net lichtroze afscheiding. Ben nu 9 dagen na mn slijmpiek , dus wie weet!! Innesteling?? Toch wel heel erg spannend zo hoor. Elk dingetje zie ik ineens voor een symptoom aan haha... ik voel me soms zo een doos daarom haha.

20. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @koekie wat vervelend dat je cyste er nog zit. Ben benieuwd wat ze zeggen over het bloed

@kortjakke ooh ik hoop zo voor je dat t te vroeg getest is. Gun het je zo

@jamie wat fijn dat je vakantie zo leuk is! Geniet ervan maar zo te lezen doe je dat volop! Hopelijk is het innestelingsbloeding!

Deel Deze Pagina