Koekie dat is niet het nieuws wat je hoopt te krijgen. Kan heel goed begrijpen dat je niet aan de pil wilt. Hoop dat de Clomid gaat helpen. Kortjakje hoop dat dat een innestelingsbloeding was. Ga duimen dat je straks alsnog een positieve test hebt. Diientjuh wat ontzettend jammer dat er weer niet iets groters te zien was. Hoop dat dat alsnog gaat gebeuren en anders hoop ik dat een hogere dosering wel zijn werk gaat doen. Manste gefeliciteerd met je goede echo. Wat ontzettend vervelend dat je je nog steeds zo voelt. Doe rustig aan meid. Hier vandaag mijn 2e echo gehad. Een dansend kindje met een mooi kloppend hartje gezien. Nog nooit zover gekomen in een zwangerschap. Ontzettend blij en opgelucht.
Wat een goede berichten @ManSte en @Belony, van al die lachende en dansende kindertjes op de echo! Wat prachtig moet dat zijn. Hoop wel dat je gauw weer aan de beterende hand bent, ManSte, en kom af en toe nog eens binnenvallen met een update. Ben jij nog steeds zo moe, Belony, of voel je je al beter? Balen Diientjuh dat er nog niks wil groeien. Zo'n tegenvaller.. Hopelijk gaat het alsnog gebeuren, en anders met een hogere dosis wel.
@diientjuh ooh nee wat jammer zeg hopelijk slaat de 100 mg wel aan maar niet leuk voor je @manste wat fijn dat alles goed is en wat balen dat je je nog steeds zo beroerd voelt! Hoop je hier nog wel eens te zien! Veel succes met alles en genietse ondanks de misselijkheid @hier jaaaaa zon goed nieuws! mn ei was gegroeid naar 18/19 mm! Vandaag pregnyl zetten en dan weer op het wachtbankje ben zoo blij
@ koekie ik begrijp dat je niet weer aan de pil wilt, hopelijk gaat de clomid zn werk doen @ kortjakje wat vervelend dat je twee dagen van slag bent geweest. Als het jou helpt zou ik inderdaad lekker wachten met testen. Ik hoop dat de kleine beetjes bloed die je verliest goede tekens zijn en dat je snel een positieve test in handen hebt. @manste en belony wat super dat de echo zo goed was, en er een mooi bewegend kindje met hartactie te zien was. Manste heel veel sterkte deze misselijke tijd en hopelijk voel je je snel beter. Belony hoe is het nu met jou? @ dientjuh wat ontzettend balen dat er nog niets gegroeit is. Ik duim heel hard voor je dat het alsnog gaat gebeuren en anders met een hogere dosering. @miesy wat fijn dat er een eitje gegroeit was! Veel succes op het wachtbankje!! Hier, nog steeds heel licht roze afscheiding. Ik duim ook op géén wijntjes deze zomer!!
Haai Dames, Sorry voor late reactie, Ik heb griep te pakken en totaal geen energie. even een update, Vanmiddag de follikel echo gehad. Rechter eierstok helemaal geen eiblaasjes, hij zei: dit is een PCOS beeld Linker heb ik 1 eiblaasje van 18mm. advies: beginnen met ovulatie testen, klussen iedere dag of om de dag, cyclus dag 25 oestrogeen laten prikken, de gyn was heel erg tevreden met ei blaasje 18 mm vooral na 1 keer climid 50 gebruiken. Hebben jullie dit meegemaakt? welk ovulatietesten hebben jullie gebruikt? ik gebruik sinds vorige jaar juni de action testen.
p.s. wat ik ook jammer vind is dat ik geen vervolg echo heb gekregen. Ik heb het gevoel dat hij me aan mijn lot over laat.
@ koekie: Wat een vaagheid toch weer Ook erg vervelend dat ze het in het ziekenhuis niet weten Misschien eens gaan voor een second opinion ergens anders? Hoop wel snel op beter nieuws van jouw kant, wordt wel weer tijd... @ Satijnvlinder: Welkom terug! Gezellig @ Kortjakje: Ik heb ook gezegd dat ik niet meer zo vroeg ga testen. Ik vind zo'n witte test en dan nog moeten wachten tot het doorbreekt vele malen erger dan gewoon ongesteld worden. Maar soms blijft het moeilijk om niet te testen... Hopelijk kun je nu snel weer door... @ Diientjuh: Wat vervelend Benieuwd naar dinsdag! @ manste: Fijn dat de echo goed was! Hopelijk voel je je snel weer wat beter. @ Belony: Super fijn dat je 2e echo goed was. Geeft hopelijk weer wat goede moed @ Miesy: YES!! Gezellig... zitten we samen op het wachtbankje @ Mybigwish: Ik werd altijd losgelaten als mijn eitje 17mm was. Heb 1 keer progesteron moeten laten prikken om te kijken of ie echt gesprongen was (ongeveer een week na de eisprong laten prikken) en dan wisten ze of ie gesprongen was. Ik gebruikte clear blue testen, maar gebruikte ze dan ook niet langer dan 7 dagen of zo... Eitje van 18 mm lijkt me goed, grote kans dat die wel gaat springen een dezer dagen. Bij ons adviseren ze altijd om de dag seks. Weet je zeker dat ze oestrogeen gaan prikken? Is het geen progesteron? Volgens mij krijgt er niemand een echo om te kijken of je eitje gesprongen is. Ze kunnen dat wel zien aan de progesteron waardes...
@belony vergeten te reageren maar wat fijn dat je echo zo goed was! Geniet ervan @mybigwish ik word ook altijd los gelaten wanneer ik zon ei heb. Nooit bloed hoeven te prikken enzo. @duna gezelligg samen op wachtbankje. Duim vooor je @hier pff gister ging het helemaal mis met die pregnylspuit. Maar vriend wou hem open maken splintert die helemaal uit elkaar. Dus ja glas erin. Gelukkig hadden ze nog op voorraad in het ziekenhuis en de gyn zei laat maar doen door de hap. Die was dicht dus bij huisarts langs geweest en die heeft hem even gezet en die wenste me veel plezier van het weekend haha Als ik uitga dat ik mn eisprong 36 uur na pregnyl heb heb ik hem zaterdag op zondag nacht.. deze nacht dus. Is dan mijn nod zondag 13 maart? En zit ik dan morgen op 1dpo?
Bij ons zeiden ze dat je pas op dag 16 na pregnyl kunt testen... dus dan zou ik ook de 13e als NOD nemen. Ik ga uit van mijn LF van 17 dagen dus heb mijn NOD op 12 maart gezet Wat een gedoe met die pregnyl, maar gelukkig is het goed gekomen. Mijn vriend had zich gesneden aan dat glas van het dingetje pregnyl, ook niet helemaal handig qant bloedde best flink.. maar ook dat was goed gekomen
Oke bij mij hadden ze niks gezegd van wanneer testen. Maar die gyn die ik gister hsd was zo gehaast en had niet eens alle antwoorden gegeven op wat we vroegen enzo. Das lang wachten 16 dagen erna haha hoop dat ik t volhou.. in de bijsluiter staat 10 dagen
Weet ook niet hoe het precies zit hoor... want zie vaak genoeg hier op het forum dat mensen toch eerder testen...
Ik geloof je hoor duna. Tis alleen zo moeilijk zo lang haha maar ga mn best doen haha. Miss dat ik de 15e test als ik dan nog niet ongesteld ben das een mooie datum voor ons haha
Hai ladies ik ben weer terug van weggeweest! Wat is Rome prachtig! We hebben mooi weer gehad, zelfs twee dagen zonder jas in de zon rondgelopen!!! Het is een beetje veel om op iedereen in te gaan, dus vanaf nu doe ik weer mee. Ik ben specifiek even terug gaan zoeken naar de NOD'tjes. Kortjakje: nog steeds geen positieve test? Geen bloed is goed he! Verder hoop ik dat jullie ook allemaal heeeeel snel een positieve test in handen hebben!
Sorry, moet even een ontzettend egoberichtje kwijt. Was nog even kort in de illusie dat het toch nog kon gebeuren deze ronde, maar helaas toch weer ongesteld geworden vanmorgen.. Heb er zwaar de kl-- in vandaag. Ik zal in elk geval alle lichamelijke klachten negeren vanaf nu - voor het eerst ooit met opgezette pijnlijke borsten rondgelopen, vijf dagen lang, maar vals alarm dus - alleen harde feiten wil ik zien! Pfoei, dat moest er even uit! En met mijn LF is in elk geval niks mis gelukkig (dikke twee weken). Succes op het wachtbankje miesy en duna! Klinkt nog best griezelig met al dat glas! En ik dacht dat alleen de naald eng was... En welkom thuis mamba! Oww wat ben ik jaloers - zonder jas in de zon! Vond het zo droefgeestig toen ik van de week door de sneeuw naar kantoor liep...
VeeL klusplezier Miesy Mybigwish hier word ik ook vrij gelaten na 17 a 18mm Duna en Miesy je hebt 5000IE gehad? Dan is het na 10 dagen uit je systeem. Ze adviseren pas op 16 dagen na pregnyl te testen omdat je dan vaak 14 dpo zit. Dus die 2 standaard weken. Maar nu mijn dochter testen ik al sinds 10 dpo steeds donkerder Neeeeeeee Kortjakje Hier nu 10 dpo en word gek van de dingetjes die ik voel
Ja 5000IE. Ik wil, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, de 15e testen is 18 dagen na pregnyl. Spannend voor je satijnvlinder. Duim voor je dat je over paar dagen positief test! @mamba welkom terug van de vakantie! Fijn dat je het leuk heb gehad! Ben jaloets naar rome ben daar nog nooit geweest lijkt me heel mooi! @kortjakje neeee had zo gehoopt voor je!
Oooh dames wat een verhalen weer! Wij hadden bezoek het weekend en aankomende week wordt heeeel druk ivm de vakantie, maar vanavond zal ik even weer tragere op jullie allemaal! Hier is de nieuwe ronde vandaag weer begonnen!
Wat weer spannend voor jullie Miesy, Mybigwish en Duna ik hoop echt op mooie positieve testen over een paar week! kortjakje Wat vreselijk balen zeg.. ik had net als jijzelf zo goede moed voor je. Ik zou er ook even kapot van zijn! Verwen jezelf lekker meid en maar snel op naar de volgende ronde 😘 Koekie ook ongelooflijk balen voor jou zeg. Hoop echt dat je cyste idd gauw weggaat en je ook eindelijk weer "echt" opnieuw kunt beginnen.. Manste Wat super van jouw echo zeg! En Belony ook voor jou natuurlijk wat fantastisch dat je nu zo ver bent; dat het zo blijven mag!! Mamba Welkom terug, wat fijn dat je het zo heerlijk hebt gehad! Rome is idd erg mooi! Waar zit jij nu ook alweer in je cyclus?
@ Kortjakje: balen dat je nu dan toch ongesteld bent geworden Snap dat je je dat echt even klote voelt @ satijnvlinder: inderdaad 5000IE. Oh... wist echt niet dat het na 10 dagen uit je bloed was. Maar ja, ga toch pas na de 12e testen want een witte test is moeilijker dan ongesteld worden. Stom zijn die wachtweken he?! @ Lies: hopelijk een succesvolle nieuwe ronde. @ hier: Gisteren de hele dag (vanaf een uur of 10 tot een uur of 18) continue buikpijn gehad aan de rechter kant van mijn buik (ook de kant waar mijn ei zat). En om 18u was het ineens weg. Snap er niets van. Op woensdag duidelijk mijn eisprong gevoeld, dus gisteren een innesteling lijkt me wat vroeg. Maar wat het anders is geweest.... geen idee... Misschien toch mijn darmen of zo... zucht... stomme wachtweken!