Grrr typ ik van alles klik ik pet ongeluk op het kruisje Mybigwish van 18mm kunnen ze gaan springen en 12 tot 24 uur daarvoor heb je een LH piek dus het kan best zijn dat je geen piek meer meet inderdaad. Daarbij werken ovu's vaak nauwelijks bij pco klanten Lies een dag later zal niet erg zijn. Twinkk vervelend dat gevoel Dientje balen zeg Vleermuisjes die waarde is heel goed. Hoe hoger hij is Hoe beter je ei is gesprongen en hoe meer kans je schijnt te hebben op een zwangerschap. Kortjakje blij jou test en bloedverlies apart vinden Dank jullie wel. Ik ren wel telkens naar de wc om te checken of ik niet stiekem toch nog ongi ben geworden sta ook nog in een ander filiaal t/m morgen waarbij ik reis tijd heb van 1.5 uur dus ben ook nog eens extra moe. Ach ja komt goed. Kan het alleen nog niet echt geloven
ik heb zondag wat krampjes gevoeld, daarbij ook wat ziekjes, manlief kwam vrijdagavond van zakenreis. dus vrijdagnacht/zaterdagnacht/ zondagochtend en nacht geklust. het moet toch raak zijn Ik lees nu ook dat ovu's niet bij PCOS werken. bedankt voor je uitleg. ik lees dat je zwanger bent. van harte gefeliciteerd
Graag gedaan. Draai al even mee dus weet helaas kneepjes van het vak (heb geantwoord op je vraag in pco topic) Dank je wel. nog steeds heel bijzonder en hopelijk mag het blijven plakken in ronde 2
Diientjuh balen dat 50mg niets heeft gedaan. Hopelijk helpt de nieuwe dosering wel. Twinkk frustrerend zeg. ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Vleermuisje welkom. Ik hoop dat deze ronde succesvol is voor jou. Succes op het wachtbankje. Mybigwish wat ontzettend vervelend. Kan goed begrijpen dat het zwaar is. Blijf hier je hart luchten. Ik hoop dat je alsnog een eisprong hebt gehad.
@vleermuisjes volgens mij ook een hele mooie waarde! Bij mij hebben ze alleen na ronde 1 geprikt, daarna geloofden ze het wel omdat de follikelgroei toch al zo scherp in de gaten wordt gehouden met echo's. Ik had toen overigens een progesteronwaarde van 128 (dubbele eisprong) en daar ben ik nog steeds best wel trots op. @mybigwish wat vervelend voor je dat het zo loopt. Ik hoop voor je dat je alsnog een mooie eisprong hebt gehad! Die week wachten tot het bloed prikken duurt dan ook weer lang hè? In elk geval kun je hier altijd je hart even komen luchten - allemaal meiden in hetzelfde schuitje - en als dat niet genoeg is misschien toch maar aan naaste familie of een goede vriendin vertellen zodat iemand anders je nog een knuffel kan geven af en toe. @hier als het goed is hoef ik me geen zorgen te maken over mijn rare menstruatie, maar omdat het atypisch voor mij was, lieten ze me toch even een test doen. Ben dus gewoon vrolijk doorgegaan met slikken en volgende week vrijdag (dag 14) heb ik mijn eerste echo weer. Vandaag laat vriendlief ook eindelijk zijn zaad testen; ik ben zo benieuwd wat daarvan de uitslag is! Ik hoop dat bij hem in elk geval alles goed is; één disfunctionerend lichaam is wel genoeg.
Bedankt hoop het ook! iedereen succes! Soww twee eisprongen betekend dubbele kansen wauw super nog nooit van gehoord trouwens bijzonder zeg! Bij mijn 1e ronde heb ik geen bloed laten prikken. Had netjes op dag 14 een positief ovu test. Wilde liever zelf in de 2e ronde wel bloedprikken.
Hey dames. Even een ego bericht je sorry. Hier zijn vandaag de regels doorgebroken. 15 dagen na mn vruchtbaar slijm piek dus ik denk dat ik wel een eisprong heb gehad. Afgelopen maand was heel zwaar voor mij, en ben ik veel te veel met het zwanger worden bezig geweest. Daarom heb ik besloten om een stuk minder op ZP aanwezig te zijn. Over 2 dagen start ik weer met de clomid. Deze ronde ga ik geen ovu testen gebruiken omdat ik daar ook zenuwachtig van wordt. Ik krijg geen echo's in het zh maar ga zo even bellen en vragen of ze deze ronde in ieder geval progesteron willen prikken zodat we zeker weten dat ik een eisprong gehad heb. Mn cyclus is 32 dagen geweest, volgens mij best netjes. Satijnvlinder wat een geweldig nieuws!!! Van harte en ik hoop dat het een plakkertje is . Wie weet kom ik in de toekomst weer gezellig mee praten maar ik moet dit proberen van mezelf om te kijken of ik dan rustiger en minder spastisch mn cyclus door kom. Thnx alle meiden voor het reageren en meeleven afgelopen weken!!
Hallo Dames, bedankt voor de lieve woorden, Het lastige is dat mijn vriendinnen en zussen spontaan zwanger zijn geraakt. Ik heb een paar keer geprobeerd geprobeerd om aan te geven dat bij ons niet zo makkelijk gaat maar dan krijg je dat verhaal van LAAT het los, het komt wel goed. In het weekend heb ik een vriendin gebeld want ze had 20wkn echo gehad en om haar te feliciteren met de haar toekomstige dochtertje. Dus ik vertelde haar over provera, Clomid en PCOS maar ik kreeg echt een heel nare reactie. Dat misschien GOD heeft ons niet gemaakt voor een baby. Ik heb met tranen in mijn ogen opgehangen en voelde me heel erg verdrietig. Ik ben blij dat ik mijn verhaal hier kwijt kan en ondanks dat ik jullie niet ken het voelt fijn.
Oh wow, dat vind ik echt niet kunnen wat je vriendin zegt!! Echt belachelijk hoor, hoe gevoelloos! Ik ben helaas ook bekend met de opmerkingen zoals laat het los dan komt het vanzelf en ga eens op vakantie. Ik denk altijd maar van, ze weten niet beter, ze denken echt dat dat zo werkt. Maar hoe jou vriendin reageert, daar kan ik niet over uit!
Later heb ik haar ook laten weten dat ik er niet van gedient ben en dat het me echt pijn heeft gedaan. een hele lange verhaal kort maken. We hebben besloten om even afstand van elkaar te nemen. het komt misschien door haar zwangerschap hormonen.
Hoe gemeen kan je zijn! Ik snap zulke mensen echt niet.. Hoe kan je iemand zo makkelijk kwetsen? Maar kan idd zwangerschapshormonen zijn.. Laat duidelijk merken dat je het niet leuk vind dat ze zoiets zegt. Laat haar er maar mee zitten, tis goed!
Jamie, ontzettend kl*te dat je je zo voelt. Heel begrijpelijk dat je even afstand van het forum neemt. Doe waar je je goed bij voelt. Je bent uiteraard altijd weer net zo welkom. Sterkte, meid. Dikke knuffel. Mybigwish, erg pijnlijke opmerking van je vriendin. Volgens mij hebben wij allemaal dat soort opmerkingen wel een aantal keer gehoord helaas. Een week geleden zei een vriendin ook tegen me dat ik het moest loslaten en dan kwam het vanzelf. Ik wist niet zo goed of ik haar maar moest negeren of uitschelden. Ik heb maar voor het eerste gekozen. Mensen weten totaal niet wat dit soort opmerkingen doet met iemand. Ik hoop dat je vriendin ooit beseft hoe pijnlijk haar opmerking was, ze haar welgemeende excuses aanbiedt en jullie er samen over kunnen praten. Jij ook een dikke knuffel.
Hoi dames, Ik begin morgen met clomid 50mg, van provera kreeg ik 10 dagen lang erge hoofdpijn. Echt zo vervelend maar ja niks aan te doen. Vroeg me af of clomid ook veel doet met je?
Kortjakje, Nou ben benieuwd zeg. Diientjuh, wat balen zeg. Hopelijk gaat het je wel helpen met de hogere dosis. Twinkk, Wat balen he die onzekerheid. Hopelijk heb je snel wel die duidelijkheid. Miesy, Misschien ovulatie bloeding? Vleermuisjes, Welkom bij de club. Hier nog nooit bloed hoeven laten prikken dus van waardes ken ik niks. Maar hoor dat het dus goed moet zijn... Mybighwish, Dat is balen zeg. Maar kan dat hij net in de tussentijd is gesprongen en dat je hem daardoor niet hebt gemeten. Sommige hebben maar een uur een dikke streep. Wat balen zeg dat je vriendin dit zo heeft gezegd. Helemaal niet leuk. Snap dat je het er moeilijk mee hebt. Ze hoort je te respecteren ipv zo'n gemene opmerkingen te maken. Jamie, Vergeet ons niet he... en doe rustig aan Hier, Vrijdag mag ik weer naar het zh voor een echo. Ben zo benieuwd. Hopelijk groeit er weer iets... of 2 follikels... en anders ga ik echt vragen hoe het er voor me uitziet.
Jamie Wat kloten zeg! Ik ken het "er teveel mee bezig zijn", toen wij begonnen had ik dat ook enorm veel. Ik hoop dat je er rustiger van wordt! Succes! Mybigwish Op dag 1 van m'n menstruatie moet ik het ziekenhuis bellen voor een eerste echo, maar dit was niet erg. Normaal heb ik al een echo cd9/cd10, maar nu op cd11 en dat vind ik alleen maar beter! 😌 Wat een rotopmerkingen! Ik wordt er ook zooooo gek van van dat "laat eens los", pleur op man. Ze hebben idd geen idee, al krijg ik de laatste tijd wel meer het idee dat ze gewoon niet weten wat ze moeten zeggen,maargoed zeg dan niets 😜 maar dat wat je vriendin zegt kan echt niet, mag hopen dat het aan d'r hormonen ligt 😡 Kortjakje oké dat scheelt! Ik hoop ook dat de test van je man goed is! Ik ben ook erg blij dat "alleen ik" het ben hoor, vrienden hebben er 7 jaar over gedaan omdat het bij beide niet goed was 😦 ik duim op een mooie eisprong deze ronde! koekie ik ben echt heel erg benieuwd en hoop echt op positief nieuws voor jou! Duimen duimen duimen
Hallo dames, ik kom aanschuiven. Ik ben pas begonnen met 50 mg clomid. Op 1 maart zulke pijnlijke eierstokken. Lopen, zitten en opstaan deed zo een pijn maar omdat ik een dag ervoor (29 feb) nog had getest en het tweede streepje zoooo licht was had ik niet verwacht dat mijn eisprong al eraan zat te komen. Op 1 maart dus de dag van de verschrikkelijke pijn toch een ovulatietest gedaan en dat was een knaller! Dus zit nu in mijn wachtweken. Ik heb geen echo's gehad. Ik moest het met ovulatietesten doen.. maar ik ga aangeven dat ik dat voor de volgende keer als deze ronde niet is gelukt wel wil want volgens mij is het niet normaal dat ik zo een pijn had aan mijn eierstokken. Denk toch wel dat er meerdere follikels waren. Maar ik ben erg onzeker omdat ik ook al een ivf poging achter de rug heb gehad. Door een ontsteking waren mijn eileiders een beetje ziek geworden en het ziekenhuis zei dat ik NOOIT op de normale manier zwanger zal worden omdat mijn eileiders verkleefd zijn etc. 1 ivf poging daar gedaan dus, erg ontevreden toen gewisseld van ziekenhuis. Huidige ziekenhuis weer kijkoperatie gehad en hij zei dat er een beetje verklevingen waren op m'n linkereierstok en eileider maar dat ie dat heeft weggehaald en ze nu wel weer goed zijn. En de rechtereileider en eierstok waren gewoon helemaal in orde. Dus toen maar clomid voorgeschreven. Mijn onzekerheid zit in het zwanger worden stuk. Met ivf nooit zwanger geworden dus nu denk ik van waarom het met clomid wel moeten lukken? Pffff
@mybigwish Auw, wat een rotopmerkingen! Zwangerhormonen of niet, maar ik vind het gewoon lomp om zulke dingen te zeggen. Inderdaad, zeg dan maar liever niets! @babyke Succes met de Clomid! Vervelend dat je van de provera zulke hoofdpijn kreeg. De klachten bij Clomid variëren ontzettend als ik iedereens berichten zo lees hier; de een heeft veel meer last dan de ander. Ik had alleen last van wat opvliegers en depressiviteit, het deprigevoel vond ik echt verschrikkelijk maar verder viel het mee, en bij de hoogste dosis had ik de minste bijwerkingen. @koekie Succes morgen bij de echo! Ik ben heel benieuwd wat er nu te zien zal zijn. Ik hoop dat alles weer normaal loopt nu en dat ze je verder kunnen helpen. @huismusje Da's ook een bijzondere volgorde, van IVF terug naar Clomid! Vreemd toch hoe verschillende ziekenhuizen zulke verschillende dingen kunnen zeggen. En bijzonder dat ze je bij de eerste ronde al meteen loslaten; wie weet heb je wel overstimulatie of gebeurt er juist helemaal niks. Ik hoop dat het met Clomid wel gewoon gaat lukken voor je. @hier Net de uitslag van het spermaonderzoek van vriendlief binnengekregen; echt een heel wisselend beeld voor zover ik kan zien! Concentratie echt super, motiliteit op het randje maar morfologie vrij bagger. Wat denken jullie: zat een zwangerschap er überhaupt wel in met alleen Clomid? Of wordt het na deze ronde een ingrijpender behandeling voor ons? In elk geval weten we nu wel waar we aan toe zijn; dat vind ik dan wel weer heel prettig.
@mybigwsh; wat vervelend zo'n reactie! Een vriendinnetje heeft ook een keer gezegd dat als het ons gegunt was, het vanzelf wel gebeurde. Ik ben toen ook helemaal uit mijn plaat gegaan. Dat soort opmerkingen zijn ook echt kwetsend. Heb wel gemerkt dat mensen die geen vruchtbaarheidsproblemen hebben ook gewoon echt niet weten hoe het voelt. Heel moeilijk, maar probeer het naast je neer te leggen. Ze weten gewoon echt niet hoe het voelt. @huismusje; welkom. Wow wat een verhaal al! Wel een hele geruststelling dat je eileiders er nu toch wel goed uit zien! Ik neem aan dat je man/vriend getest is, en dat dit goed was? Moet je wel progestoron prikken een week na de eispong? Ik denk dat daar ook aan af te leiden is of je overstimulatie hebt? In ieder geval veel succes tijdens de wachtweken!
mybigwish Wat verveld zeg die reactie van je vriendin. Knap dat je er wat van gezegd hebt! Mijn vriendin reageerde laatst door te zeggen: misschien moeten jullie er niet zo veel mee bezig zijn. Ze zeggen toch wel vaker dat je niet zwanger wordt als je er te veel mee bezig bent? Ons gesprek was toen snel afgelopen. Huismus Welkom! Ik hoop dat je je wachtweken met een goed resultaat mag afsluiten. Update: ik ben weer begonnen met een provera kuur om een menstruatie op te wekken. Vind het verschrikkelijk deze dagen. Wachten tot ik ga bloeden zodat we weer met een nieuwe ronde Clomid kunnen beginnen. Weten jullie hoe groot een follikel moet zijn voordat je kans maakt op een eisprong? Of verschilt dit bij iedereen?