Clomid, acne, ervaringen en babbel :-)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Zazou00, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Hmm...roze/witte afscheiding kan ook iets anders betekenen he Zazou ;). Spannend!

Hier NOG STEEDS GEEN menstruatie!!! :( Had gisterav zo'n buikpijn dat ik dacht dat het wel door zou zetten... maar nee hoor. Alleen maar bruinverlies... minimaal!!
    Wacht het nog even af tot vanmiddag... dan ga ik maar weer eens bellen met de poli...

2. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    En had jij al een test gedaan missaniet?

Bah ik geloof er zo niet in, ik heb dat al 2 keer gehad dat ik die afscheiding had en telkens toch 1 dag na NOD maandstonden gekregen :(
    Zou wel een tof cadeau zijn, ik zou het rond mijn verjaardag dan definitief weten :D
    Ik ga er voorlopig vanuit dat het niets is, dat maakt de teleurstelling minder groot..

3. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Nee, durf ik niet aan. Kans is zo klein gezien PCOS... en net had ik iets rood verlies..dus hopen dat t nu doorzet!! Dan ga ik vanmiddag bellen en hopelijk mag ik dan eindelijk met Clomid beginnen...

Ja balen is dat he...ik heb ook zovaak wit getest...echt niet leuk!
    Dat zou zeker tof zijn!! Ik duim voor je!

4. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Jeetje missaniet het schiet niet op bij jou zeg. Hier ben ik lichtelijk nerveus voor mijn echo morgen.
    Spannend zazou !! Ik duim voor jou

5. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Nou dames, heb eindelijk rood gespot! T zet eindelijk wat door nu...dus net gebeld en moet morgen al heen voor waarschijnlijk een echo en bloedprikken... spannende dag voor ons beide Jezz!!
    Ben heel benieuwd hoe het er nu uit ziet bij jou. Snap dat je zenuwen hebt...je vraagt je natuurlijk af of t nu goed zal zijn!
    Hoelaat moet jij Jezz? Ik 10.15... eerst nog ff 1,5 uur werken en van daaruit naar t zh..

6. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Dank je :)
    Hier is het roos/witverlies ondertussen terug verkleurd.
    Nog vaag een beetje bruin.
    Klopt weer volledig met dat innestelingsverhaal, maar zoals ik zei, ik heb het al meer gehad met negatief resultaat.
    Heb wel nog altijd buikkrampen (soort ongesteldheidskrampen) af en toe.
    Nu ja, ik kan er niet op vooruit lopen, ik moet gewoon geduld hebben.
    Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken en mee bezig te zijn.
    Ik steek voorlopig alles op de pregnyl :D

Ik duim ook mee voor jullie ;)
    Hopelijk wordt het morgen een goeie dag voor allebei!

7. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ik moet om 12.15 mijn moeder gaat morgen mee ben heel benieuw wat we gaan zien. Zij vind het zo bijzonder dat er zo veel mogelijk is dat ik haar voorstelde me te gaan.

8. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ja ben ook benieuwd! Fijn dat je moeder even mee gaat :). Good luck meid! X

9. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    Jazzebel en missaniet heel veel succes vandaag!!

10. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Ja ik duim.ook mee :)!

11. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Jezz hoe was t bij jou?
    Hier zag alles er goed uit.. alleen teveel eiblaasjes. Verder geen cystes gelukkig. Moet volgende week vrijdag weer heen voor een echo. Nog geen clomid gekregen...denk dat ze eerst mn cyclus zonder medicatie gaan volgen...
    Wel bloed geprikt...daar krijg ik ook vrijdag uitslag van.

12. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Balen dat je zoveel blaasjes had. Bij mij was mijn slijmvlies al verdikt. Dus er gebeurt zeker iets mijn lichaam is naar een eisprong aan het werken. Ik moet woensdag ochtend terug. Het folikel gaat nog niet erg hard. mijn moeder vond het heel interessant :)

13. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Oh dat is mooi meid! Goed teken.
    Ja best gek hoor...ze zag aan beide kanten maar 9 eiblaasjes en bij de intake waren dat er wel 20.. dus ik vroeg hoe dat kon..ze zei dat ze er wel zaten maar niet goed zichtbaar waren... ben nu al benieuwd naar volgende week.
    Jij woensdag alweer :). Denk dat ik mn mams ook nog wel een keer mee neem :).

14. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    Dus het blijft spannend voor jullie, we moeten allemaal geduld hebben ook al is dat erg moeilijk soms...

15. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Wachten hoort er ook weer bij. amai ik kan daar soms zo slecht tegen.

16. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Ja geduld ... ;)

Hier is het wellicht niets.
    Ik heb mijn temperatuur nog niet gecontroleerd, maar gezien het eerdere bloedverlies en mijn humeur + pre maandstonden puistjes mag ik er wel vanuit gaan dat ze nu snel zullen doorkomen :(
    Bah, weer een ronde verloren...

Dat vind ik het lastigste, dat wachten op die maandstonden.
    Als het niets is, mogen die van mij gelijk komen zodat we verder kunnen..

Jullie al iets nieuws?
    Wat gezellig dat je mama meekomt Jezz :)

17. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    Wat vervelend zazou, maar zolang er nog niets is moet je hoop houden...

Ik voel me goed, nog nergens last van zit vandaag op 10DPO vorige keer werd ik op 11DPO ongesteld maar voelde dat toen niet aankomen...

Durf nog niet te testen (voor het eerst dat ik stiekem geen vroege test gedaan heb)

18. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ja mijn mama en ik hebben een hele knusse band samen :) ze vind het ook zeer interessant om te volgen. Ik hoop voor jou dat je het tegendeel gaat bewijzen zazou !!!

19. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Vandaag is mijn NOD.
    Ik werd deze nacht wakker en dacht, laat ik even mijn temperatuur nemen. Helemaal terug niveau om maandstonden te krijgen.
    De moed zakte letterlijk helemaal weg onder mijn voeten...
    Maar toen realiseerde ik mij dat het elke dag om hetzelfde uur is dat ik moet meten (als ik net wakker wordt om op te staan).
    En nu is hij terug 0,3 graden hoger dan mijn maandstonden niveau.
    (Normaal 36,4 smorgens - 35,8 savonds, nu is hij 36,7)

Dus er zit nog een sprankeltje hoop.
    Ik heb gisteren een vroege test gedaan van de action, maar die kon niet witter zijn.
    Nu durf ik dus niet hopen, niet testen, ...
    We zien wel wat de dag geeft... Want ik heb zoveel schrik dat het weer niets wordt. Ik voel wel nog geen krampen en ik heb ook geen bloedverlies meer. De laatste 3 dagen af en toe een drupje lichtbruin, maar overwegend gewoon wit.

Op zich kan ik die teleurstelling wel aan, maar ik krijg het zo moeilijk om al die lieve kleine baby's te zien rondom mij.
    En iedereen lijkt zwanger te zijn, of kindjes te hebben hé.
    Je steekt nog maar FB aan en hup, daar zijn de 100 foto's van die schattige mormels...
    Ik wil zo graag zelf zo'n klein boeleke.... Ik zou het de hele dag bij me dragen denk ik, Rotverwend zal het zijn als het er komt :D

Kuzzie, mijn duimen doen overuren, ik duim heel hard mee voor je.

Jezz, super! Ik heb totaal géén band met mijn moeder.
    Ik zou daar zeker nu geld voor geven om dat ook samen te kunnen doen.
    Nu ja, het stimuleert mij om zelf een betere mama te worden :)

20. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    Nou ik denk ook dat het einde van deze ronde in zicht is... Vandaag of morgen is mijn NOD en had gisteravond wat bruinverlies en vanmorgen ook nog steeds, heb nog niet de menstruatieklachten maar dat zal vast nog wel komen.

Tuurlijk heb ik nog een klein beetje hoop, de keer van mijn miskraam had ik ook bruinverlies rond deze periode. Zolang het nog niet helder rood is kan het nog alle kanten op.

Maar ga maar uit van het ergste.

Hoe is het met jullie dames?

Deel Deze Pagina