Clomid, acne, ervaringen en babbel :-)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Zazou00, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Hier komt er 2 dagen na NOD ook terug bloed tevoorschijn :(
    Testen zijn trouwens ook negatief, dus is deze ronde niets geworden.

Balen hé kuzzie, ik hoop dat jij nog het tegendeel kan bewijzen deze keer...
    Ik neem nu een ronde pauze, volgende week op reis en eens even nergens aan denken. Uiteraard gaan we wel proberen :) , al heb ik geen idee hoe lang de ronde gaat duren.

Ik blijf wel mee volgen en duimen voor jullie ondertussen.
    De ronde nadien begin ik weer met menopur, dus ik ben wellicht nog een lange tijd in de buurt ;)

2. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    Nou voor ons ook een nieuwe ronde met nieuwe kansen, vanmiddag is mijn menstruatie doorgezet met (helaas) de menstruatiekrampen... Tis niet anders we blijven postief. vrijdag begin ik weer met de clomid 50mg een dan zien we het wel weer... Geen ziekenhuisbezoekjes is me erg goed bevallen (je bent er dan toch iets minder mee bezig)

Ik heb er ook al eens over nagedacht om een pauze in te lassen maar durf dat niet aan, geen idee wat mijn cyclus dan gaat doen, voordat ik aan de eerste ronde clomid begon is mijn menstuatie opgewekt na een cyclus van meer dan 200dagen. Daarom toch maar de clomid en verder zien we wel waar het schip strand, we doen iedergeval meer dan ons best ;)

Zazou, heel veel plezier op reis, geniet ervan hopelijk kom je wat tot rust en doet je lichaam zelf wat hij moet doen deze ronde succes

3. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Ik hoop het ook.
    Wat balen dat ook jij opnieuw je MS hebt :(
    Mijn cyclus valt gelukkig beter mee, zonder hormonen meestal 6-8 weken.
    Maar is ook lang als je er op zit te wachten ;) maar is natuurlijk géén 200 dagen, want dan zou ik het risico ook niet nemen :D

We zien wel wat het geeft.
    Bij mij vinden ze nog geen optimale dosis, dus ik moet echt heen en weer hollen telkens.
    Plus binnen een goeie maand beginnen mijn examens (ik studeer nog naast mijn werk) en ook dan zie ik het niet zitten om telkens daar mee bezig te moeten zijn.
    Stel dat ik daarna nog geen hormonen heb kan ik nog beginnen met spuiten hé. Als mijn cyclus niet zelf wil starten kan ik altijd terug later opstarten. Is gewoon een bloedafname meer, maar die zijn we ondertussen toch zo gewoon dat het ook niet meer uitmaakt :p

4. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Ik heb maar één voordeel, ik verjaar dit weekend én ik ga er een goei lap op kunnen geven :D
    Al had ik liever een geschenkje gehad :p

5. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    Alvast van harte gefeliciteerd zazou, drink er maar eentje op! Heb je verdient, ik verheug me ook op een borrel vanavond, nu mag het weer even... ;)

Vanochtend weer de eerste clomid 50mg gehad hoop zo dat die opvliegers wegblijven, even afwachten dus

6. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Gefeliciteerd Zazou! Balen dat t weer niet raak is :(..snap dat jullie een pauze nemen, al zou ik dat zelf heel moeilijk vinden.

Kuzzie.. ook weer ongi :(. Shit zeg! Succes met clomid!

Hier gister echo gehad op dag 9.. bmslijmvlies 6 mm en eitjes groeien nog niet. Uitslag van antistoffen chlamydia waren goed. Maandag weer echo :).
    Mijn vriendin is trouwens donderdagav bevallen van een mooie zoon. Ben erg blij voor ze maar zo confronterend...

7. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    Missaniet hoe was het gister met de fm?nu wel wat te zien, hoop het zo voor je!
    Ja ik vind het ook erg confronterend elke keer als ik hoor dat er weer iemand zwanger is, echt waar ik gun het iedereen, maar toen ik vorige week hoorde dat mijn ex hun tweede verwachten baalde ik toch wel echt enorm ( gun het ons meer dan hun haha)

Vanmorgen de laatste clomid geslikt, gaat opzich goed, eigenlijk geen bijwerkingen alleen afgelopen 2nachten paar keer last van opvliegers gehad maar als dat het enige is dan mag ik niet klagen.

Hoe is het met jou zazou? Mooie verjaardag gehad?

8. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Bij de fm was nog geen verandering te zien bij de eiblaasjes. Bmslijmvlies was wel 2 mm dikker geworden.
    Donderdag moet ik weer voor fm. Hoop dan wel enige verandering te zien!

Oh ja bij een ex is dat helemaal lastig. Ik zag via fb een jaar geleden ook dat m'n ex een zoon had gekregen. Niet leuk!!

Gelukkig heb je niet veel last van de Clomid. En alweer laatste tablet :).

9. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18

Wat vervelend, hoop zo dat er donderdag wel wat te zien is, spannend dus...

Mijn ex en ik hebben nog een aantal gezamenlijke vrienden dus kom hem nog regelmatig tegen. Vorige week werd er op en verjaardag van een vriend vertelt dat ze zwanger waren, iedereen hun feliciteren heb ik dus ook maar gedaan maar wel met gemengde gevoelens.

Later werd er op die avond nog met een clubje meiden over kinderenen zwangerschappen gesproken. Ook kwam het onderwerp over moeilijk zwanger worden aan bod, dat iedereen dat zo erg lijkt maar dat ze er zelf gelukkig geen last van hebben, nou ik stond vast genageld aan de grond kon geen woord uitbrengen, was heel confronterend allemaal. Van dat groepje weten twee meiden van onze situatie, mijn beste vriendin kwam later wel na me toe die merkte wel dat ik het een vervelend onderwerp vond.

De terugweg van die verjaardag heb ik even een potje lopen janken, voelde me zwaar kut... Het was allemaal even zo zwart wit, en ik weet dat die meiden er niks van weten en dat hun er niet erg in hadden om z'n onderwerp aan te gaan maar het was niet leuk.

Maar gaat nu wel weer goed hoor, zijn weer super positief, heb veel steun aan mijn man en haal veel energie uit mijn lieve stiefdochter

dit is inmiddels ronde 3 na de miskraam, we zien wel wat deze ronde doet, we gaan iedergeval goed ons best doen ;)

10. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    En missaniet? Ben je alweer naar de FM geweest? Spannend allemaal joh...

11. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ja vanmorgen geweest. Er groeit nog steeds niks. Maandag weer heen en als er dan niks veranderd is woensdag weer.
    Bloeduitslagen wel allemaal goed... dus dat is positief als ik straks Clomid krijg.

Hoe gaat t met jullie??

12. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    Ja hier gaat het goed, zit op dag 9 van mijn cyclus. heb vanaf dag 3 tm dag 7 clomid 50mg geslikt, voel me goed alleen erg moe ( maar dat kan ook een andere oorzaak hebben omdat we elke avond druk aan het klussen zijn bij mijn schoonzus)

Ik krijg geen FM meer, en heb de afgelopen 2cyclusen mijn eisprong rond dag 16/17 gehad, benieuwd of ik weer wat ga voelen rond die dagen.

13. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    Balen dat er nog steeds niks groeide... Hopelijk snel beter resultaat, wel fijn dat de bloedtesten goed zijn, hopelijk mag je dan aan de clomid en slaat het goed aan zodat je een goede eisprong hebt en een regelmatige cyclus

14. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Oh spannend dus.
    Doe je ook ovulatietesten of dat niet?

15. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ja daar ben ik ook blij om. Als er maandag of woensdag nog niks veranderd krijg ik hulp... dus Clomid.
    Hoop zo dat 't dan lukt!

16. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    Nee doe geen ovulatietesten, heb de afgelopen twee cyclussen mijn eisprong gevoeld...

En het heeft voor mij geen meerwaarde, als we het gewoon om de dag gezellig hebben (mijn man en ik ;)) dan hebben we ons best gedaan en alle kansen ruim benut

17. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18

Hoe is het vandaag gegaan??

18. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Nog geen verandering... woensdag laatste echo waarschijnlijk. Zit dan op dag 21... verwacht dat er dan ook niks veranderd is. Hoor woensdag meer over hoe dan verder...

Voor mij hebben ovulatietesten ook geen zin... mijn LH week iets af.. dus zou dan vals uitslagen krijgen op de testen. Hoorde ik vorige week van mijn arts.

Hoe is t hier verder met iedereen? X

19. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    Och wat vervelend missaniet, dat is dan wel heel laat als het nu nog moet beginnen te groeien, benieuwd wat de stappen zijn die je eventuel vandaag te horen krijgt

Ik zit inmiddels op dag 14, maandagavond en gisteren hevige buikgriep gehad voel me nu wel weer redelijk. Het gekke is (ik weet het ik mag niks in mijn hoofd halen) maar de cyclus van mijn miskraam had ik ook rond mijn eisprong buikgriep en nu dus weer. Zal er vast niks mee te maken hebben maar daar denk je toch aan. Vooral omdat ik nooit last van mijn darmen of maag heb en nu al 2 x rond mijn eisprong

20. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Hmm spannend meis...afwachten dus. Kan me voorstellen dat je daaraan denkt maar het kan natuurlijk ook gewoon iets anders zijn ..

Hier vandaag ook nog geen groei. Dus kuur gekregen om menstruatie op te wekken en dan op dag 3 met Clomid. Spannend hoor!!

Deel Deze Pagina