Clomid, acne, ervaringen en babbel :-)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Zazou00, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte

2. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Ik kon natuurlijk niet wachten :(
    Test uiteraard zo negatief als mogelijk, en kort daarna terug bruinverlies (nog altijd weinig, maar toch)
    Het enige die nog een beetje hoop kan geven is de verhoogde temperatuur...
    Ik zal de volgende test maar uitstellen tot na het weekend.
    Heb jij al getest veenbaas?

3. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja vanmorgen heb ik ook getest .. volgens mij ook negatief .. vind het zo dom van mezelf want ben er wel een beetje treurig om.. Ik heb geen roze of bruin verlies bij mij is het super wit echt sneeuw wit..

Maar het leek wel als ik heeeeeeeeel goed keek mss een enorm vaag streepje zag (verschillende licht invallen gebruikt haha) maar kan ook goed zijn dat ik het zo graag wilt zien dat ik het me verbeeld...

Maar geen bloed is moed , maar baal er wel van had graag een streep gezien.. morgen of zondag maar weer proberen

4. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Binnen een paar dagen nog eens proberen.
    Ik hoop echt voor je, want ik begrijp je gevoel, ik voel me net hetzelfde.
    Al ga ik pas echt terug triest/boos/hopeloos worden als mijn regels doorkomen.
    Nu weer niets meer van bloed of bruinverlies, maar wel krampjes.
    Rot hé :(
    Als het niets is deze keer dan ga ik echt eens goed aperitieven!
    En goed vloeken.
    Maar we moeten door hé...

5. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja over een paar dagen maar weer proberen indd..
    Ik ben blij dat er iemand is die me begrijpt. Ik kan er met me vent wel over praten maar die begrijpt het niet helemaal mannenkwaal denk ik.
    Me schoonmoeder weet het maar die is anti hormonen. De enige met wie ik er echt over kan praten is me moeder , maar spijtig genoeg is die afgelopen oktober plotseling overleden. En dan nog een negatieve test word je best emo van.. Maar indd zolang we nog niet ongi zijn is er nog hoop maar een tuurstreepje zou wel fijn zijn.
    En indd als ik ongi word dan denk ik dat er niemand me in de weg moet lopen :eek:

Ik hoop ook enorm voor jou !
    Ik heb ook kraampjes en had vanavond echt steken (echt dat het gewoon even pijn deed) gelukkig maar een paar en is het nu weer over.
    Ik heb nog steeds erg gevoelige/pijnlijke borsten normaal heb ik dat maar enkele dagen voor ik ongi word. En af en toe een een soort van opgeblazen/drukkend gevoel in me buik
    Oja en me humeur die blijft maar omslaan

De symptomen zijn er wel en erger dat ik het ooit heb gehad.
    Nu nog een positieve test hahaha.

Maar we gaan gewoon verder verstand op 0 en gaan met die banaan

6. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Oh dat moet echt zwaar voor je zijn :(
    Zeker nu als je zelf zo hard bezig bent met kindjes...
    Veel sterkte in elk geval!

Zeg je schoonmoeder maar dat clomid geen hormoon is ;)
    Tis net een anti hormoon, die je eigen hormonale aanmaak stimuleert.
    Ik vind dat een beetje kortzichtig van haar, tis altijd gemakkelijk om "anti-iets" te zijn als je er zelf niet mee geconfronteerd moet worden.
    Een oordeel vellen gaat altijd zo snel...
    Ze vergeten wel hoe pijnlijk het is als je lang moet proberen en het maar heel moeilijk of niet gaat op de "normale" manier.

Ik heb ook veel symptomen, maar ik heb schrik dat die ook net door de clomid kunnen komen.
    Al is mijn basistemperatuur, als ik net uit bed kom, nog steeds een halve graad hoger dan normaal.
    Blijft dus bang afwachten tot na het weekend.

Als het niets wordt kunnen we samen eens heel hard vloeken!
    Maar ik blijf duimen!

7. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @veenbaas super spannend !!! Ik duim voor je en hoop dat het echt een streepje is wat mooi op mag lopen!!!

8. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @zazou is ditje eerste ronde clomid ???

9. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Ja dit is de eerste ronde met clomid.

10. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik praat er gewoon niet meer over met me schoonmoeder ben er achter dat ik nu prima mijn ei kwijt kan. En af en toe een potje janken lucht uiteindelijk ook alleen maar op hihi..

Thanks voor je begrip vind ik lief :D

Ik ga er niet vanuit dat die symptomen van de clomid komen dat wil ik gewoonweg niet geloven hihi heb daarvoor veel te veel hoop hahaha.

Ik ga denk ik morgen weer een testje wagen.. En jij zazou, ga je het volhouden tot na het weekend hihi.

En mocht het indd niet worden gaan we keihard vloeken !!!!!

Jezz wanneer moest jij ook alweer prikken... Waarschijnlijk heb jij het al ge zegt maar ben lichtelijk wat vergeetachtig...
    Eenuh ben bang dat ik dat streepje heb bedacht , omdat ik um zo graag wilde zien hihi

11. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga ook wachten tot na het weekend met testen.. Ik ga me testdrang tegen . Ik wil niet weer een negatieve test dus ga wachten tot me nod. Dat is dinsdag of woensdag ..

Maar doe woensdag wel testen als ik nog niet ongi ben dan moet die wel positief zijn als ik wel zwanger zou wezen..

Vandaag geen pijntjes gehad alleen nog steeds last van me borsten.

12. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Heel graag gedaan!

Ik kon mij alweer niet inhouden. Deze middag nog eens getest en natuurlijk opnieuw negatief.
    Ik ben dan maar 6 testen gaan halen in de action.
    Kwestie dat ik zeker niet zonder val :D
    Je weet namelijk maar nooit dat daar toch ineens een streep op staat ;)

Ja, goed idee, ik ga ook proberen wachten tot dan.
    Mijn NOD valt ook ergens dinsdag-donderdag max.
    Ondertussen wel helemaal geen bruin of roze verlies meer, dus dat is op zich wel goed. Verder voel ik me prima, alleen heel erg moe, wat emotioneel en heel gevoelige borsten.

Moest je je toch niet kunnen inhouden om te testen, laat maar iets weten hé :)

13. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zazou slecht hoor , hahaha (zegt iemand die er nog 3 heeft liggen)

Ik snap het helemaal wil ook niet zonder zitten want indd daar kan wel een streepje op staan..

Wat me wel opvalt is dat ik me precies hetzelfde als jou voel...
    Mss is het dan toch de clomid... Ooooofff mss zijn we beide toch wel zwanger.. Ik ga voor het laatste haha..

Hier nog helemaal niets van ongi te bekenen maar heb vaak gehad dat het ineens keihard doorbrak , en dat ik moest rennen.. dus zien wel hoe het deze keer gaat. Hoop dat er niets komt natuurlijk !

14. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Hihi, ik heb me in elk geval deze morgen kunnen bedwingen :D
    Geen test gedaan...

Ja hé, ik vind het echt super spannend dat we op dezelfde dagen kunnen testen en ons beiden zo voelen.
    Ik hoop écht dat het niet de clomid is....

Buiten af en toe een klein veegje miniem bruinverlies hier ook nog altijd niets te merken.
    En mijn temperatuur is nog steeds verhoogd.
    Dus ik zie het zo, ik ben ofwel ziek ofwel zwanger ;) hahahahaha

15. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wooooow wat goed ik heb me vanmorgen niet kunnen bedwingen... En ben er wel achter dat ik een extreme tuurder ben.. als ik naar lang genoeg kijk zie ik vanzelf een streep hoe negatief die ook is de test hahahaha..:p

Ik zal wel even foto erbij plaatsen.. mss dat jij mij even met beide benen op de grond kunt zetten..:(

Bijgevoegde bestanden:

16. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Hahaha, ik ben net dezelfde hoor.
    Dan ga ik die test echt in alle richtingen houden tot er ergens een schaduwstreepje op staat...
    Helaas, wanneer ik dan terug in fel licht kijk is de test opnieuw negatief.

Ik zie bij jou in elk geval geen 2e streepje :(
    Misschien morgen?
    Als het vandaag een mini streepje zou zijn, dan moet je het morgen zeker beter kunnen zien!

17. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmmmm jammer..

Weet niet of ik morgen nog ga proberen..
    Wil niet weer nagetieve test mss dat ik nu wel wacht tot me nod ..

Ik wacht wel tot jij een positieve test hebt hahaha

18. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Ik zeg dat ook altijd, maar ik hou dat toch niet vol.
    Om de één of andere reden vind ik dat testen nog iets hebben, tis precies lotto spelen... Wel of niet gewonnen :p

En het beste aan alles, als ik dan al ooit een positieve test in mijn handen ga hebben, ga ik het niet geloven. Daar ben ik zo zeker van.
    Ik heb daarvoor nog een reserve test van het Kruidvat, zodat ik zeker 2 verschillende kan proberen en dan nog ga ik het waarschijnlijk pas geloven als de dokter proficiat tegen mij zegt.
    Hahahaha

En mezelf kennende begint het dan pas echt, want elke keer dat ik dan iets niet of wel ga voelen schiet ik wellicht weer in paniek...
    Als je er zoveel moeite voor moet doen, krijg ik nog meer schrik dat er dan ooit iets mis zou lopen.
    (En dan te denken dat er nog mensen zijn, die nóg zoveel meer moeite moeten doen... Ik hoop dat het voor ons echt gewoon lukt met die clomid)
    Ik weet het, ik ben een erg geval :D

19. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ongelofelijk maar waar ik herken mezelf precies in je verhaal :D

20. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ik had 3 januari een vals positieve test :| die was heel duidelijk ! Dat was pas erg heb nu maar gewoon action gehaald toen ik over de grens was

Deel Deze Pagina