Clomid, acne, ervaringen en babbel :-)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Zazou00, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Veenbaas ik zie ook niks sorry

2. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ik krijg maandag uitslag

3. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend jezz ! Ben benieuwd maandag ! Laat je het even weten..

Nee dacht al dat ik zo aan het turen was dat ik um zelf heb bedacht hihi..

4. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Hoe kan dat? Ik dacht dat dit bijna onmogelijk was :(

5. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    Wat herken ik mij in jullie verhalen! hopen hopen hopen maar toch ook die angst.

Ik ben doormiddel van de eerste ronde clomid in een keer zwanger geraakt, ik geloofde die testen eerst echt niet, dut omdat ik robd mijn NOD ook bruinverlies had. Heb er meerdere gedaan toen pas ging ik het geloven. Helaas zijn we toen met de eerste echo erachter gekomen dat "het" niet meer leefde en heb ik 2weken later doormiddel van medicijnen en miskraam gehad. Dit was half februari. Een grote domper

Ik voelde me snel weer goed en na lang overleg hebben wij besloten er weer voor te gaan, na een halve kuur provera werd ik alweer ongesteld ( waarschijnlijk mijn eigen cyclus) dus zijn we weer aan onze 2de kuur clomid begonnen... Afgelopen vrijdag stond het eiblaasje op springen met 19mm gister en vandaag elke keer steekjes in de linker onderbuik, mijn eisprong??? We horen het morgen met de volgende echo.

En dan komt die lange 2weken weer, weet nu alweer dat ik vast weer vanalles voel maar kan vele oorzaken hebben , heel spannend, ga er niet vanuit dat het weer in één keer raak is maar stiekum hoop je dat wel.

De Komende tijd zullen er weer veel gedachten door mijn hoofd spoken maar we blijven positief en houden hoop!

Ik hoop voor jullie dat jullie snel die positieve knal test in handen mogen hebben!

Kop op en geef de moed vooral niet op

6. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Spannend Jezz, bedoel je morgen?

Kl*te kuzzie... Ik zou het daar zelf ook heel moeilijk mee hebben!
    Heel veel succes deze 2 weken!
    En als je nood hebt aan een babbel of dingen voelt dan kan je het altijd hier kwijt :D

7. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    :)

Komt wel goed, gezonde spanning is altijd goed!

Jullie je ook niet te druk maken

8. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Wat erg kuzzie :( fijn dat je weer zo positief bent ! Hoop dat je snel weer zwanger bent !!! Hier helemaal ontzet door spanning :(

9. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Ik duim nog voor jullie deze ronde!

Hier weeral niets :x:x:x
    Ik weet eigenlijk niet waarom ik weer hoop had, maar toch.
    Nog geen maandstonden welliswaar, maar mijn temperatuur is gezakt naar de normale waarden en normaal krijg ik dan binnen de 24u mijn maandstonden.
    En dan is er uiteraard ook nog de dikke negatieve test van deze morgen.

Aaargh hoe frustrerend kan het zijn, een mooi ei, geoefend op de juiste moment, en weeral niets.
    Sorry het moest er even uit, het zal mijn dagje niet worden vandaag :(

10. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aah zazou ik zou het super balen vinden !! Maar het bloed is der nog niet dus ik duim nog wel voor je !! Hoop zo dat het wegblijft , want ik gun het je enorm...

Ik kon me vanmorgen ook niet inhouden!
    Ik zie weer iets heeeeeel lichts.. ( Heb een vriendin waarmee ik was het ook laten bekijken en die ziet gewoon ook wat ! )

Dus ga nu dagelijks maar testen ik kan het toch niet volhouden om niet te testen

11. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Ik geloof niet meer in deze ronde...
    Maar je hebt gelijk, het kan nog, al wijzen alle bewijzen naar het tegendeel :(

Oooh dat zou echt super zijn!!
    Jij bent ook al zo lang bezig!
    Ik duim echt heel heel heel hard mee!

12. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Is jouw vriend eigenlijk getest geweest?
    Bij ons is dit nu voor deze ronde...

En eigenlijk moet ik nog dat baarmoederonderzoek, maar daar heb ik zoveel schrik voor dat ik het maar blijf uitstellen.

13. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    Och wat jammer zazou, maar geef de moet vooral niet op!!

En veenbaas, dat is super! Zo begon het voor mij ook met een tuurstreepje...

Ik zal voor jullie blijven duimen.

Vanochtend weer naar het zh geweest en het eiblaasje was weg, heb zeer waarschijnlijk gisteren mijn eisprong gehad. Zondag moet ik bloedprikken op mijn progesteron waardes. Dus worden weer spannende weken

14. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Je hebt gelijk ze, zeker als je weet dat er mensen zijn die nog veel meer moeite moeten doen.
    Maar elke ronde die voorbij gaat zakt de moed verder weg.
    Zeker omdat iedereen rond mij ofwel zwanger is, ofwel kindjes heeft, ofwel constant loopt te vragen wanneer wij aan kindjes gaan beginnen.
    Écht niet leuk :(

Spannend! Dan weet je volgende maandag wellicht of je waarden goed zijn? Ik duim ook mee voor jou!
    Tis niet omdat het hier niet goed lukt dat ik het jullie niet toewens hoor ;)

15. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    Ik weet precies hoe je je voelt, in onze omgeving wordt iedereen ook zwanger en hebben ze al kinderen. Zaterdag een verjaardag gehad van een vriendin en haar dochter... Pff wat een kindercreche allemaal kindjes en baby's en twee dames die zwanger waren. Super leuk je gunt iedereen het wel maar soms denk je indd van potverdrie waarom hun wel en bij ons niet, en lukt het eindelijk waarom moet het dan weer mis gaan...

Dat soort situaties vind ik soms erg lastig maar geeft mij ook heel veel kracht want daar doe je het allemaal voor allemaal die vrolijke kopjes
    Ooit hebben wij ook onze eigen in de armen en zijn we met zo trots

16. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kuzzie dat worden voor jou spannende weken. Ik ben blij dat de spannende weken ee deze ronde bijna opzitten voor mij officieel zou ik morgen of woensdag ongi moeten worden..

En zazou mijn vriend is getest daar zijn we mee begonnen toen we de mmm ingingen.. Maar het zaad van me vriend is zo goed dat het in de top 10 staat van het zh (bewijze van spreke)
    Het ligt allemaal aan mij :(
    Maar heb goede hoop dat het door de clomid nu goed gaat komen.
    Maar ik blijf voor je hopen, al zit het je niet mee met de bewijzen.
    Zo baarmoeder onderzoek lijkt mij ook verschrikkelijk , maar gaan verschillende verhalen mee in de ronde, maar iedereen maakt het ook anders me geen lijf is hetzelfde helaas.

Het is super vervelend om iedereen om je heen zwanger te zien of de vraag te krijgen .. nu we er zo mee bezig zijn lijkt het alsof er alleen maar meer zwangeren zijn ..

17. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kuzzie ben benieiwd naar de uitslag van je bloedonderzoek

18. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd of jullie hem ook zien.
    Het is wel enorm turen hoor ;)

Heb um ook in het nod 21-31 forum geplaatste en daar zagen ze um ook :D

Ben blij dat andere um ook zien , ik ben snel bang dat ik de streepje bedenk

Bijgevoegde bestanden:

19. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Ik zie het niet :( maar foto is moeilijk hé...
    Dikwijls zie je in het echt de streepjes wel beter.
    Ik hoop het echt voor je!
    Ik weet dat het niet mooi is, maar ergens hoop ik dat het nu niet helemaal alleen aan mij ligt. (Zolang ze het kunnen oplossen natuurlijk hé)
    Dat zou mij een hoop frustratie besparen als ik weet dat mijn lijf niet alleen de oorzaak is, want ik voel me zo al nutteloos genoeg (enkel op dat vlak he ;) )

Je moet niet meer hopen, ik heb ondertussen helder bloed.
    Ken u lijf hé...
    Ik twijfel wel aan de symptomen, maar mijn temperatuur heeft het nog nooit mis gehad :(
    Daarom wist ik het deze morgen al.

En ja, idd ooit hebben we zelf zo'n klein boeleke en is dat alles waard geweest.
    Als ik één iets hoor van anderen die zoveel moeite hebben moeten doen, is het wel dat ze die moeite direct vergeten waren eens het zover was.
    Dus daaraan hou ik me sterk.
    Ook al zit mijn humeur ver onder het vriespunt vandaag

20. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben de laatste paar dagen wel af en toe ineens emo maar dan heb ik wel eens zoiets van verdorie het is mijn (familie) kant niet gegunt want als je pco in toetst krijg je te staan verminderd vruchtbaar... Nja dus kut en mijn broer heeft maar 5 % goed zaad.. (Maar via ivf is zijn vriendin wel zwanger geworden en hebben ze nu een leuk meisje)

Maar dan baal je wel..
    Mja positief blijven en gewoon doorgaan...

Balen dat je ongi ben :( hopelijk volgende ronde wel raak !

Deel Deze Pagina