zazou och wat enorm rot dat je menstruatie is doorgezet. Ik zal voor je duimen bij de volgende cyckus. Volgende ronde weer verder met clomid? Bij ons zit het ook in de familie helaas, mijn zus heeft ook pcos ook een tijd in de mmm gezeten maar uiteindelijk 2x spontaan zwanger geworden en 2 prachtige meiden rijker! Nu wij allemaal nog
Ja ik kan gewoon niet beschrijven hoe ik me voel Teleurgesteld, boos, gefrustreerd, verdrietig, ... Ik voel het precies allemaal. Morgen gaat weer beter, dan ga ik er wel weer voor Ja opnieuw een ronde clomid en pregnyl. Stel dat het spermaonderzoek slecht zou zijn, dan mss KI. Tis even afwachten, al mag ik overmorgen dus idd opnieuw beginnen met clomid. De rest zien we daarna wel. Woensdag gaat het sperma staal binnen. Volgende week donderdag heb ik dan bloedafname, en volgende vrijdag terug echo. Bedankt voor de steun en sorry voor mijn humeur
De humeur is erg begrijpelijk zazou! Als ik nu ongi zou worden dan zou ik ook super boos gefrustreerd teleurgesteld pissig kwaad en verdrietig zijn .. Helaas voor jou moet je nu even alleen vloeken , maar wie weet mss kom ik er nog wel bij hihi.. natuurlijk hoop ik van niet ! Hoelang moet je wachten voor de uitslag van het zaad ? Ik moest in die periode 2x bloedprikken (een week tussen het prikken) en na de laatste prik een week later had ik alle uitslagen meende ik.. Kan me wel voorstellen dat je morgen wel weer wat meer moed hebt in de volgende ronde en anders de dag erna wel.. Heb ik ook steeds gehad.. alleen nu met de clomid is het wel wat anders denk ik lijkt me.. Elke ronde dat het langer duurde hoop je meer omdat het al zolang duurt .. Althans dat heb ik stiekem wel.. Ooit komt alles goed denk ik maar.. (in mijn geval duurt het meestal verschrikkelijk lang)
hier zijn ze niet zeker over de uitslagen ze hebben het idee dat het niet werkt ik moet terugkomen voor onderzoeken ik heb mijn waardes op papier gehad en de progesteron was 5.3 ik heb donderdag een telefonische afspraak met mijn fertiliteistarts.
Je humeur is zeer zeker begrijpelijk, denk dat de meesten vrouwen die hier zijn dat gergeregeld hebben! En dat mag, je mag heus wel eens boos, verdrietig en enorm chagrijnig zijn dat is meer dan logisch... Want dit traject doet meer met een mens dan de buitenwereld denkt.. En indd na een paar dagen moet je de draad weer oppakken en weer positief naar de toekomst kijken @Jezzebel Wat vervelend dat de uitslagen niet goed zijn, hopelijk vinden ze snel de oorzaak en kan je verder met behandelingen
Ja hoop ook dat et werkt ... ik heb geduld ... Hoe gaat het bij jou veenbaas ,?? Als wat wijzer ? SomS gaat het zo hard op de nod lijst dat ik het niet kan volgen
Niet veel wijzer. Die tuurstreep die had ik vanmorgen weer maar vertrouwde het niet ivm alle dingen die je over de zw&k testen hoorde dacht dat die vals was.. Dus vanmiddag weer een test gedaan met kv2v5 en die was ook een tuurstreepje dus ik hoop eigenlijk morgen of overmorgen wel een duidelijkere test te hebben (morgen is het 48 uur na eerst tuurtje en overmorgen 72 uur) En anders als die dan nog onduidelijk is dan weet ik het niet hoor.. gelukkig hebben anderen ook mijn tuurtje gezien dus ik ben allang blij dat ik um niet verzin
Ik ben een slechte tuurder hoor hihi ik duim voor u en hoop binnen een paar dagen en streep die ik ook zie !
Ik kom hier ook mee praten. Even mijn situatie; Sinds 20 juli 2013 gestopt met de pil. Na 10 maanden was mijn menstruatie nog steeds niet begonnen en zijn we verwezen naar het zh. Daar PCOS geconstateerd. Clomid 150mg sloeg aan en zorgde voor een eigroei. De laatste ronde liet de eigroei erg op zich wachten wat kan betekenen dat de medicatie is uitgewerkt.. Vrijdag weten we meer. Daarnaast is in mijn laatste cyclus geconstateerd dat ik een hartvormige baarmoeder heb, waardoor de kans op een stuitligging groter is. Als ik op internet zoek lees ik dingen die ik niet wil lezen, dus hier vrijdag ook maar wat informatie over opvragen. Onze beider families weten van onze situatie af en een paar goede vrienden. Zo kunnen we er altijd even over praten en krijgen we steun op de momenten dat wij ze het hardste nodig hebben. Ik hoop voor ons allemaal dat we gauw een innesteling mogen hebben.
Dag Naturel, fijn dat je komt meepraten! Ik hoop het ook, dat we snel zwanger mogen zijn. Een stuitligging op zich is denk ik geen groot probleem? Of ben ik verkeerd? Desnoods een bevalling via keizersnede? Hoe is het nu veenbaas? Al een streepje? En Jezz, ik duim mee! Ik start vandaag terug met clomid. En humeur is al beter
Zazou vandaag iets duidelijker streepje heb in via de app naar me schoonzus gestuurd en die zag um ook ! Vandaag is me nod dus hopelijk komt me ongi nog niet.. Ik heb contact met me arts gehad en die zegt een streep is een streep en moet morgen of overmorgen nog even testen en s die duidelijker is ben zwanger .. Ik heb goede hoop want vandaag was die ietsie pietsie beter zichtbaar als gister dus we gaan het zien
Ik heb helaas geleerd dat een streep niet altijd een streep is als bent u wel al lang ben de tuur streepjes bezig veenbaas ik duim voor u
Veenbaas gooi je er ook nog een Clearblue tegen aan? Die geven soms nog even wat meer zekerheid. Keep us posted! @Zazou ze kunnen inderdaad tegenwoordig heel veel. Ik denk dat ik dan alleen onder extra controle kom.. Ik zal het vrijdag wel horen denk ik..
Het is zo stilletjes vandaag... Veerbaas, mogen we je proficiat wensen of heb je ook nood aan een vloekdagje? Ik hoop uiteraard het eerste. Vandaag gebeld voor het spermaonderzoek, willen ze die uitslag niet meegeven aan de telefoon Te vertrouwelijk, alsof ik er nog nooit ben geweest... Ik (wij, ik en mijn ventje dus) moet nu nog wachten tot volgende week vrijdag Ondertussen aan dag 2 clomid, en tot nu toe geen bijwerkingen. Succes morgen naturel! Dan wist je meer toch?
@zazoo ik had ook geen bijwerkingen van de clomid as alleen toen ik stopte ermee echt naar ! Veenbaas is vandaag ongesteld geworden zag ik op het nod forum
@zazou wat dom dat ze die uitslag niet via de telefoon geven. Ik heb destijds de uitslag wel telefonisch gehad, mijn man heeft ruimvoldoende zwemmers van goede kwaliteit dus daar hebben we geen problemen mee. Hier alles rustig, zondag dus bloedprikken voor mijn progesteron. Alleen krijg ik vrijdags pas telefonisch de uitslag.... Dus wordt nog een weekje in spanning zitten. Volgende week zaterdag mijn NOD Ik heb gelukkig ook geen bijwerkingen van de clomid, alleen wat moe maar of dat ook door de clomid kwam? geen idee
Idem, vorige ronde niets, tot net nadien... Wauw, mijn huid was op een dag tijd uitgedroogd en ik was moe. Deze ronde heb ik meer last. Zit op dag 3 en last van opvliegers gehad deze nacht + hoofdpijn... Kuzzie, ik duim mee! Vervelend hé, dat wachten??! Oh nee, erg voor veenbaas Die zal ook wel een moment voor haarzelf kunnen gebruiken dan! In elk geval veel sterkte!!