Clomid, acne, ervaringen en babbel :-)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Zazou00, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @Veenbaas balen dat je ongesteld geworden bent. Wel fijn dat je zo nog even door mag.

2. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Je had toen een smiley toch?
    Top dat je m nu duidelijk hebt gevonden! :) Ben blij voor je!!
    En fijn dat je nog niet voor echo's heen hoeft!

Spannend...afwachten dus :).

3. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Morgen avond gaat het helaas niet worden. Mijn man heeft dan slaapdienst. We gaan gewoon ons best doen, en meer kunnen we niet doen.

Fijn dat je niet hoeft te spuiten Veenbaas! Succes deze ronde!

Mijn werk weet het nog niet. Wel zijn onze beide ouders, brusjes, 3 goede vrienden, 1 tante en mijn opa en oma op de hoogte. Het worden er langzaam aan wat meer. Maar dat maakt het ook makkelijker om mee om te gaan vind ik.

4. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Vandaar naturel. Dat is een logische verklaring.
    @missaniet ja weet ik ook niet hij was abuis denk ik hihi.

5. gipskruid

gipskruid Lid

11 mrt 2015
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    Bij mij weet mijn werk het dus ook nog niet. Alleen mijn ouders weten het, verder niemand. Wij zijn er nog niet aan toe om het te delen met anderen. Misschien denk ik daar na een aantal rondes met clomid anders over.

6. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Hier weten mijn ouders, schoonouders en onze beste vrienden het. Een enorme opluchting voor mij! Kan er nu open over praten...dat vind ik prettiger dan dat ik alles alleen (samen met partner) moet verwerken. Vind t prettig om er -naast mijn vriend- nog met anderen over te kunnen praten. Vrienden hebben dezelfde behandeling gehad dus is helemaal fijn om met hun te delen.

Is voor iedereen natuurlijk weer anders en ieders eigen keuze :).

7. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    Voor de eerste behandeling wist alleen mijn moeder en mijn beste vriendin het... En mijn baas omdat ik vaak onder werktijd naar het ziekenhuis moest. Maar het precieze weet hij niet. Na onze miskraam hebben we het ook mij vader en zijn vriendin, mijn zussen, mijn schoonouders en schoonzus vertelt. Ook nog een paar dierbare vrienden weten nu van ons traject.

Vind het fijn er nu open over te spreken alhoewel en verrassing leuker geweest was..

Maar alleen mijn moeder en mijn beste vriendin weten dat we nu weer in onze wachtweken zitten, verder zeggen we niks tegen anderen over wanneer en dergelijke zodat het ooit hopelijk toch nog een klein beetje een verrassing mag zijn

8. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    #148 kuzzie1986, 2 apr 2015
    Laatst bewerkt: 2 apr 2015
    Nou ik denk ook dat mijn menstruatie eraan komt, heb al licht bloedverlies en de bijbehorende krampen!

De vorige keer had ik rond deze tijd een innestelingsbloeding maar dat was meer bruin van kleur nu echt rood.

Dus ga er vanuit dat ook voor mij deze ronde over is..

De komende cyclussen zal ik geen follikelmetingen meer krijgen omdat clomid 50mg nu 2x goed zijn werk heeft gedaan. Dus mogen het komende maanden zelf proberen met behulp van clomid.

Spannend maar ga maar uit van het ergste

9. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Jammer dat je onge denkt te worden.. Hopen op de volgende ronde meer succes! Hoelang moet je t nu zelf proberen? En ga je starten met ovulatie metingen?

10. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    Vanmorgen mijn gynaecoloog telefonisch gesproken, omdat ik nu 2x een goede eisprong gehad heb moeten we het 5maanden zelf proberen.

Nog geen idee of ik ovulatie testen ga gebruiken, misschien laten we het ook de vrije loop en klussen we gewoon om de dag...Dat maakt het het ook allemaal wat fijner om er iets minder mee bezig te zijn.

11. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Dat is zeker waar Kuzzie. Mijn man en ik zijn blij dat we 1 verplichte dag hebben. De rest is allemaal voor de leuk :)

12. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Hey iedereen,

Sorry ik was een paar daagjes minder aanwezig.
    Hier weten ondertussen een paar klanten het verhaal wel. Ik hoef natuurlijk niets uit te leggen, ik ben mijn eigen baas, maar ik wil mijn goede klanten ook niet het idee geven dat ik ineens geen tijd meer wil maken voor hen.
    Eerlijk gezegd vind ik het ook wel gemakkelijker dat ik er eens iets van kan zeggen. Ik loop de laatste tijd moe en prikkelbaar, en niemand is dat echt van mij gewoon.

Inmiddels met de cyclus is het hier weer van kwaad naar erg gegaan.
    Ik had normaal donderdag bloedtest en vrijdag echo (dag 12 en 13 van de cyclus), en 5 dagen clomid 50 genomen.
    Vrijdag kreeg ik dan al telefoon dat het te vroeg was voor een echo, dus moest ik gisteren terug bloedprikken.
    Domper weeral, want daaruit blijkt dat mijn cyclus niet eens is begonnen, dus ik heb gewoon helemaal niet gereageerd op de clomid.
    Ik moet daarom sinds gisterenavond 5 dagen extra (want ik heb er al 5 genomen deze cyclus) 75mg / dag innemen.
    Bah, ik word er echt mottig van dat mijn lijf zelf niet eens met medicatie kan doen wat het hoort te doen :(
    Een eisprong is nogal essentieel in het willen zwanger worden :(

Verder ondertussen echt last van zweetaanvallen, en moodswings.
    Ocharme mijn manlief...
    Fijn Paasfeest iedereen!!!
    Met lekkere, chocolade eitjes (om het gemoed wat beter te maken ;) )!

13. gipskruid

gipskruid Lid

11 mrt 2015
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    Waar prikken ze dan op om te 'meten' of je cyclus is begonnen? Ga je deze cyclus dan totaal 10 dagen clomid slikken?
    Balen zeg! Ik hoop voor je dat dit gaat aanslaan!

14. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Snap hoe je je voelt zazou. Hier begon ik pas met 150mg te reageren op de medicatie. Zonder medicatie heb ik geen cyclus, erg balen. Nu op het wachtbankje nadat ik mijn injectie pregnyl heb gehad en het benodigde kluswerk hebben gedaan.

@gipskruid; Ze kunnen aan de hoogte van de waardes in je bloed zien of je een eisprong hebt gehad of bijna krijgt.

15. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Ja ze prikken dan idd bloed.
    Ik moest normaal 10 dagen clomid nemen maar dat is een beetje anders uitgedraaid.
    Het avontuur is geëindigd deze nacht op spoed, doordat ik ineens een hele heftige reactie heb gekregen op de clomid.
    (Staat in een andere topic)

Dus voor mij is het clomid verhaal over en uit.
    Morgen ga ik bellen om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
    Het zal overschakelen worden op spuiten, en hopelijk loopt dan wel alles goed.

16. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Duimen!! Dat worden weer 2 spannende weken!
    Ik hoop voor je dat het deze keer prijs mag zijn!

17. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    ...jeetje... Heftig zeg! Hoe ben je er onder?

18. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Pfff wat heftig Zazou!
    Hoe gaat t nu?

Poeh ik begin binnenkort met clomid...wel spannend hoor als ik dit lees.

19. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Wat bedoel je met: hoe ben je er onder?

Ja was even heel hard verschieten....
    Ik vermoed een allergische reactie want mijn huid jeukt al de hele dag.
    Maar deze nacht was het een zeer zware migraine aanval (al wist ik dat toen niet, want ik heb dat nog nooit gehad), met misselijk zijn, koude rillingen, flitsen zien, ....
    Geen enkele pijnstiller werkte nog, en uiteindelijk kon ik ook echt niet meer. Ik heb zo iets nog nooit meegemaakt.
    Weer typisch dat ik dat moet hebben :)

20. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Nu allee, nog jeuk, een vaag doof gevoel in mijn hoofd en wat misselijk.
    Ik voel me vooral heel slap, maar al stukken beter dan wat het was gelukkig.

Niet mee inzitten, dit soort reacties schijnt uiterst zeldzaam te zijn. En ik ben wel een allergisch type, ik ben aan redelijk veel allergisch.

Deel Deze Pagina