Hoi allemaal! De titel zegt het eigenlijk al.. Ik heb 6 dagen geleden een blastocyste teruggeplaatst gekregen en nu heb ik een licht positieve test in handen. De streep zit er duidelijk en ik hoef niet te turen om hem te zien. Mijn vraag is, hoe betrouwbaar kan ik deze noemen. Ik heb 12 dagen geleden pregnyl 5000 gespoten dus vandaar dat ik aan de uitslag twijfel.. Ik weet dat het nog te vroeg is en dat ik over een paar dagen het pas zeker weet. Maar toch zou ik graag jullie mening willen.. Alvast bedankt voor jullie reacties
Hoi! Die pregnyl maakt het een beetje spannend. Meestal houden ze 14 dagen na pregnyl aan, meen ik. Ik zou gewoon de komende dagen elke ochtend even een testje doen en dan zie je wel of ze oplopen of niet. Vanaf 8 dagen na terugplaatsing zou je wel een betrouwbare test moeten kunnen hebben. Ik had zelf de eerste keer 8 dagen na terugplaatsing en de tweede keer 9 dagen na terugplaatsing een positieve test. Tweede keer trouwens zonder pregnyl (was een blasto cryo), eerste keer was een verse terugplaatsing van een blasto, dus wel met pregnyl. Sterkte in deze spannende dagen!
Dank je wel voor je reactie! Zit al helemaal te stuiteren hier terwijl ik weet dat het eigenlijk nog te vroeg is. . Maar zal zo leuk zijn na 4 jaar! Lees ook heel veel verschillende dingen op Internet. De ene zegt dat pregnyl 500 na 10 dagen uit je lichaam is en de andere zegt weer 13 dagen. Over een paar dagen weet ik het pas zeker maar de tijd gaat zo langzaam als je aan het wachten bent. Dat weet gelukkig iedereen op dit forum wel.
Ik weet niet of het me gelukt is de foto erbij te doen.. Maar vanochtend was de test iets donkerder. Graag jullie mening??? De linker is van gisterochtend die rechter van vanochtend
Mamotje Ik had bij mijn eerste zwangerschap een pos test 6dgn na terugplaatsing blastocyt met pregnyl... En nu deze zwangerschap terugplaatsing van cryo blastocyst zonder pregnyl na 5dgn al positieve zwangerschapstest... Zou indd elke morgen tot officiele testdag een test doen... em kijken of ze oplopen.. Maar deze 2 testen zien er goed uit.. Liefs mona
Dank jullie wel voor de reacties! Sowieso afwachten tot officiële testdatum maar ben stiekem al wel een beetje blij