clomid behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door pffwhattodo, 22 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    Oh je hebt de innesteling gevoeld.. Leuk dan wist je al zo'n heel klein beetje iets. Ik zit vandaag op dag 10 geteld vanaf ongeveer eisprong. Ik ga donderdag morgend testen. Ik wil niet te vroeg want als ie dan negatief zou zijn.. Mja kan nu ook. Geen idee wat je moet denken. Ale hopelijk draait de tijd vlot voor je echo! Had jij al zo kleine symptomen ofzo?

2. pffwhattodo

15 okt 2015
    40
    0
    0
    Spannend! Ik ben benieuwd. Ik was wel moe maar verder niks waarvan ik dacht dat ik zwanger zou zijn. Nu wel veel misselijk en heel erg moe. Sinds vandaag ook rugpijn.. Dus ik probeer alles wat ik kan te slapen

3. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    Ja inderdaad dan maar zoveel slapen als je kan als je zo moe bent. Ik ben ook benieuwd. Dat het maar snel morgen vroeg is. Normaal als het raak zou zijn moet ik morgen toch wel positief testen denk ik toch. Ik heb een test van kruidvat..

4. pffwhattodo

15 okt 2015
    40
    0
    0
    Je kan morgen al positief testen, maar geef niet op als het negatief is. Sommige testen pas positief na de nod. Ligt er maar net aan hoeveel en hoe snel je hcg aanmaakt.
    Ik ga voor je duimen!!

5. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    Zojuist een test gedaan en er was niks op te zien 😞 dus vrees er voor. Pfff.

6. pffwhattodo

15 okt 2015
    40
    0
    0
    Niet te snel opgeven! Ik ga voor je duimen 👍

7. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    Ja inderdaad het is nog vroeg. We zullen zien als ik dit weekend ongesteld zou worden of niet en anders maandag nog eens testen.

8. pffwhattodo

15 okt 2015
    40
    0
    0
    Ik ga voor je duimen. Ik zit sinds gisteren al in het zkh en uiteindelijk bij de gynaecoloog beland. Die hebben een echo gemaakt en heb vocht in me buik, dus nu zijn ze bang dat t een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is... Maandag moet ik weer naar het zkh dan gaan ze weer bloed prikken en kijken naar me hormoon waarde. En ze gaan nu dagelijks echo's maken tot ze iets van een baby kunnen zien. T is nu nog te klein om iets te kunnen zien. Lekker begin van me vakantie...

9. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    Oh nee dat is heel wat minder goed nieuws!! Zo erg voor je!! Ik hoop dat het geen buiten baarmoederlijke is. Mijn duimen staan alvast omhoog!! En zorgen dat ze je goed opvolgen. Ik ben ongesteld geworden dus bij ons is het niet gelukt. Nu enkel zien geregeld te krijgen om zo snel mogelijk bij een gyn te heraken want als ik opnieuw clomid moet slikken heb ik een voorschrift nodig.. Maar je komt er niet altijd zomaar tussen he.. Afwachten. Hou me op de hoogte en ik duim!!

10. pffwhattodo

15 okt 2015
    40
    0
    0
    Het is een buitenbaarmoederlijke zwangerschap 😢 vanmorgen veel bloedverlies gehad, dus weer naar het zkh geweest en bloed geprikt en een echo gemaakt.. Nog steeds veel vocht en stolsels in mijn buikholte.. Hcg waarde was heel erg gezakt dus mijn lichaam is het zelf aan het oplossen.. Dinsdag moet ik weer terug.

Wat balen dat je ongesteld bent geworden.. Hoop dat t bij jou allemaal beter gaat en dat je snel zwanger mag zijn.
    Wij houden het nu bij onze 2 jongens die we hebben en willen geen risico meer lopen. Dit is nu de 2e bbz in 1 jaar..

11. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    Oh zo jammer voor je!! Sorry voor late reactie ik zie het nu pas. Probeer troost te vinden bij jullie twee zonen en neem je tijd om het allemaal even te laten bezinken.. Als de wens sterk aanwezig blijft kan je nog beslissen wat te doen. Ik ben vandaag opnieuw na ziekenhuis gegaan voor een meting. Vandaag is dag 13 en er was een folikkel van 16mm. Deze moet normaal wel doorgroeien tot een eisprong.. Ik moet nu niet meer terug gaan aangezien ze vorige keer door bloedname hebben gezien dat ik eisprong heb gehad dus ik reageer goed op clomid. Hopelijk lukt het deze keer want anders moet ik een maand pauze inlassen met clomid..

12. marloes1988

14 dec 2014
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is de reden dan dat je een maand pauze moet in lassen?
    Ik gebruik nu voor de 2e maand clomid 100mg met daarnaast metformine om de groei te bevorderen

13. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    De gyn zei dat ze dat niet contineu mogen forceren.. Ze sprak ook van dat ik maar 6 maanden clomid mag nemen.. En ze hoopt dat ik tegen dan zwanger ben. Ik heb ook wel nog niet gevraagd wat we moeten doen als het tegen dan nog niet gelukt is omdat ik daar nog niet aan wil denken. Dat kan nog even duren. Nu was mijn tweede ronde met clomid 100mg. Hebben ze jou daar niets van gezegd voor misschien volgende keer? Hopelijk heb je het natuurlijk niet nodig. Nu de gyn zei wel dat clomid nog even zou doorwerken in die rustpauze en dat betekende zeker niet dat ik in die rustpauze niet zwanger kon geraken.. Het is overal toch anders he.. Is wel vreemd eigenlijk. Mja. Positief denken!

Deel Deze Pagina