Ons IVF/ICSI avontuur (update)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Boedha85, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boedha85

Boedha85 Lid

23 jan 2010
    89
    0
    0
    automonteur en peuterleidster
    Drenthe
    Het is enige tijd geleden dat ik wat van mij heb laten horen op dit forum!!
    Wel lees ik af en toe mee,.,

We zitten nu 3 jaar in het avontuur, vorig jaar augustus zijn we begonnen aan ons 1e IVF/ICSI poging,., ik ben van de 1e poging 5 wk zwanger geweest, en helaas een vmk,.,
    Ik had nog 2 eskimootjes en hebben besloten in december 1 eskimo terug te laten plaatsen,., de andere eskimo is helaas niet verder gaan delen,., en ook hier een vmk..

We hebben besloten om toch door te blijven gaan, maar in januari toch een flinke kink in de kabel,.,
    Werd door mijn moeder gebeld, of ik bij haar wilde komen om boodschappen te doen (mijn moeder heeft geen rijbewijs)
    Ik met mijn slaperige hoofd, richting mijn moeder..
    Zaten mijn zusje haar vriend mijn pa en ma aan tafel,., en ik vond het eigenlijk wel vreemd, dat ze mij ervoor uit bed heeft gebeld,.,

Mijn pa zei tegen me, je zusje wil je wat vertellen,., en ze begon mij daar te huilen,, wat bleek,., ze is zwanger!!!
    Beide wonen nog in huis, net verkering en ongepland zwanger,., het viel bij mij in als een BOM !!!

De volgende dag is ze naar ziekenhuis gegaan voor een echo, en bleek ze was al 13 wk heen.,,
    Ik ben zo ingestort, heb hulp ingeschakeld bij een medisch psycholoog waar ik nog steeds loop,.,

Het is voor hun ook zwaar, en ik begrijp het allemaal, maar hun begrip en steun is helemaal weg!!!

Eindelijk was het bij ons zover, we zouden in februari weer gaan starten aan ons 2e poging, maar kregen mijn vriend en ik bijna tegelijk zware longontsteking, en ik was enorm depressief, dus de boel afgeblazen,.,

Sinds vorige week maandag ben ik weer begonnen met spuiten,., de decapeptyl, ik reageerde er vorig jaar enorm positief op en weinig last, maar nu doet het prikken mij gewoon pijn, en vanmorgen begon het zelfs te bloeden, en ik ben er een beetje angstig voor, vraag mij af of dit wel goed is!!! Ook heb ik constant boven op mijn hoofd hoofdpijn,.,
    Herkent iemand dit?

Voor vragen kun je mij altijd mailen of hier neerzetten,. heb het geprobeert beetje beknopt uit te leggen,.

2. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Hee. Heftige tijd heb je achter de rug! Ik herken het niet, heel veel sterktee..

Even een kleine opmerking over je banner: het gedeelte 2 vlindertjes 02-10-11 & 26-12-10 kan niet kloppen, want het is nog niet oktober in dit jaar geweest ;)

3. Boedha85

Boedha85 Lid

23 jan 2010
    89
    0
    0
    automonteur en peuterleidster
    Drenthe
    dank je voor je oplettendheid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

#4 raldaellen, 23 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2011
    Hey,

Wat heftig zeg! ik kan me heel goed indenken dat de zwangerschap van je zus wel heel confronterend is!

De hoofdpijn bovenop je hoofd is waarschijnlijk spanningshoofdpijn, maar als je het niet vertrouwd doe je er goed aan om het na te laten kijken.

Pijn bij prikken heb ik zelf ook steeds meer, elke ronde een beetje meer pijn, zal wel psychisch zijn.

Misschien totaal onzinnig, maar probeer toch te genieten van de zwangerschap van je zus, heeft mijn schoonzus ook uiteindelijk gedaan en die heeft nu een hele hechte band met mijn zoontje! Hoewel dit altijd makkelijker gezegt is dan gedaan!!

Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat je gauw een kindje in je armen mag houden!

Ellen

Deel Deze Pagina