Wachten tot testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nijntje24, 1 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje24

nijntje24 Lid

1 sep 2015
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    2 maanden geleden hebben mijn vriend en ik besloten om onze kinderwens te vervullen.
    Mijn cyclus bijgehouden en vorige week had ik mijn eisprong.
    Zonder dat het een "moetje" was hadden we pret in bed en nu zit ik dus al aantal dagen met zo'n onuitstaanbaar nieuwsgierig gevoel. Zal het gelukt zijn?!
    We willen het nog met niemand delen en mijn vriend is er zeer nuchter onder, dat zien we dan wel... Maar ik ben zo benieuwd hoe dit bij andere mensen is gegaan
    Heb dit weekend geen drankje gedronken, want you Never know.
    Iemand toevallig ook in spanning aan het wachten tot zij mag testen volgende week??

2. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
  3. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Hoi nijntje,

Welkom! Je bent zéker niet de enige die aftelt om te mogen testen en er gek van wordt. ;) Ik ga zelf over 2 dagen testen en voel vanalles in mijn buik. Maar het kan ook heel goed zo zijn dat mijn lichaam me voor de gek houdt, dat hoor je ook vaak.
    Wel is het inderdaad verstandig gezond te eten en niet te drinken (of te roken!) als je probeert zwanger te worden. Je weet inderdaad maar nooit! ;) Spannend hoor. Wanneer is je nod?

4. nijntje24

nijntje24 Lid

1 sep 2015
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan je mij meer vertellen over die NODlijst, Iez
    Ik ben idd nieuw.
    Mijn laatste ongesteldheid was 14 augustus.
    Dus vorige week 27-28-29 waren mijn vruchtbare dagen
    11 sep zou de volgende periode moeten zijn(uitblijven dus ;))

5. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    De NOD-lijst (Niet Ongesteldheids Dag) is een lijst die telkens terugkeert en waar vrouwen die op de desbetreffende datum hun NOD verwachten zich aanmelden. Op deze lijst deelt iedereen haar ervaringen tijdens haar cyclus, van ongi-dagen tot eisprong, ovulatietesten, het wachten met spanning tot NOD sommigen testen voor NOD dat wordt allemaal met elkaar gedeeld. Als het niet lukt dan kun je je weer aanmelden voor de nieuwe NOD-lijst van de maand daarop.

Per week heb je een NOD-lijst, 1-7, 8-15, 16-21 en 22-30/31

6. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    De NOD lijst een lijst waarin dames samenkomen om te kletsen en tests/kwaaltjes/gevoelens etc te delen.
    NOD staat voor 'Niet Ongesteldheids Dag', de dag waarop je niet ongesteld wilt worden dus :D

En dat je nieuwsgierig bent, dat heeft iedereen elke maand weer denk ik :)

7. marijke25

marijke25 Actief lid

27 mrt 2007
    266
    0
    0
    administratief medewerkster
    wezep
    Ook ik zit in spanning. NOD is 7-9. Durf nergens op te hopen aangezien ik totaal niks voel

8. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Ik weet heeeeel goed wat die spanning is,ik ook ''zat'' op het wachtbankje,mijn menstruatie zou donderdag moeten komen,maar kon van de zenuwen en symptomen niet meer wachten en heb vandaag getest en positief!!!

Ik hoop dat jij ook snel een positieve test in handen heb!

9. nijntje24

nijntje24 Lid

1 sep 2015
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    11-9 zou mijn dag moeten zijn.
    Maar heb besloten dat ik volgende week woensdag al een test ga doen. :)

Deel Deze Pagina