Wat balen zeg!!! Jah, idd ja...je voelt van alles. Is echt niet vreemd hoor, dat hebben we bijna allemaal. Je zit er ook zo dicht op he...het blijft oneerlijk! Nu maar hopen dat een hogere dosis wel aanslaat en je volgende maand alsnog een positieve test mag scoren. Niet opgeven hoor, al is het soms moeilijk!! Dikke kus, ELmo
he getver mijnimeel!!!! wat een k!@#$%^&*t-dag heb jij zeg! balen dat 50 mg niet voldoende is... hopelijk met 100mg voor jou een fantastisch ei oplevert! heel veel sterkte meid, ik denk aan je! liefs elfje
He Mijnimeel, we zitten een beetje in hetzelfde schuitje meid. Afgelopen maand sloeg Clomid ook niet aan bij mij, zit nu ook op een dubbele dosis na een kuurtje Primolut. Wat een onwijs klote gevoel he! Ik voelde ook van alles, maar ben bang dat ik me er echt teveel op het gefocust! Moet woensdag heen voor een 1e FM en ben nu al dood en doodzenuwachtig en hoop zo dat de 100 mg. wel aanslaat!! Voor jou ook natuurlijk!! Heel veel succes de volgdende ronde en veel sterkte voor nu! Je voelt je zo ontgoocheld na zo'n bericht. Krijg jij helemaal geen FM's tussendoord dan? Liefs Marjo
Ja erg he! Je voelt je echt vreselijk! Ik heb me dus maar weer volledig op mijn werk gestort en mijn agenda alleen maar vol gegooid met leuke afspraken! Hoop voor jou ook dat 100 mg aanslaat. Nee, die krijg ik idd niet! Alleen bloedprikken op de 21ste dag. Heb jij wel FM tussendoor? Trouwens wel 1 lichtpuntje: mijn man had dit keer 35 procent goede zwemmers! Dus dat is iig goed nieuws voor ons! Als ik nou een eisprong krijg ooit (OOIT?) dan zou het dus eventueel wel op de natuurlijke manier kunnen! Nou ja, niete te ver op vooruit lopen.
he mijnimeel, shit is dat he, als je dat te horen krijgt, ik had met 50mg 1e ronde zoiets van we krijgen "hulp"dit wordt t, niet dus, geen eisprong!!!! en voelde net als jij ook vanalles!! misschien teken dat t toch wel iets wilde doen, maar niet sterk genoeg was. 100mg heeft bij mij een keer een ei opgeleverd en tweede keer niet, zit nu op de 150 mg, kom net bij de gyn vandaan en heb een ei van 16,5 mm, nu moet ik morgen avond mezelf spuiten en vanaf vandaag moeten we an de hobby!!!!!! ben gelijk helemaal zenuwachtig door al dit nieuws, was pas eertse ronde met fm. wilde jouw eigenlijk succes wensen, maar heb t nu alleen maar over mezelf ( was zoo blij ) maar, succes volgende ronde en duimen dat de 100mg wat voor je doet!!!!! lieffs radna
Balen Mijnimeel...maar nog niet opgeven hoor! Lees nog genoeg posi verhalen....Hoop dat je niet teveel bijwerkingen gaat krijgen. Ik ga voor je duimen!
Hoop het ook niet. ALs ik alleen al denk aan de bijwerkingen van 50 mg dan krijg ik het redelijk benauwd.....
Mijnimeel, je hoeft geen last te hebben van bijwerkingen hoor. Ik mutste ook alles aan mekaar voordat ik begon met 100 mg. Tot nu toe valt het me erg mee, had bij 50 mg. hele erge warmteopwellingen telkens, nu nergens last van. Ik neem ze nu wel 's avonds dan achter mekaar en dan slaap ik naar mijn idee door de bijwerkingen heen. Het enige waar ik last van heb is een licht/ draaierig gevoel in mn hoofd. Ben ook heel gevoelig voor licht en wat sneller moe. Maar het valt mij echt mee hoor! Moet nu nog 2 dagen en dan heb ik 5 juli weer de 1e fm (dag 11). Zou dat voor jou ook niet een optie zijn om aan te kaarten? Dan weet je gelijk waar je aan toe bent en hoef je niet een hele cyclus alleen maar af te wachten. Sorry het is een heel verhaal geworden Succes nogmaals! Liefs marjo
Hey Hey! Mijnimeel, hoop dat Clomid deze keer goed aanslaat voor je! Het is idd. wel best om je Clomid te nemen voor het slapengaan, dan heb je er minder last van! Wel raar dat je geen FM hebt, zou er toch eens naar vragen hoor! Dan moet je niet zolang wachten en weet je gelijk of er een eitje groeit of niet... Marjo83, mijn eerste cyclus met Clomid (100mg) was ik ook heel gevoelig voor licht en sneller moe. Ik nam die wel telkens 's morgens en had heel veel last van buikpijn. Heb mijn eisprong wel heel goed gevoeld (kan ook zijn omdat ik zes eitjes had). Nu dus tweede cyclus met Clomid en nu maar 50mg per dag gedurende vijf dagen. Donderdag ll. naar de gyn geweest voor follikelmeting en had eentje links en eentje rechts van respectievelijk 17 en 18mm. Daarnet naar de HA geweest voor mijn Pregnyl-spuit. Hoop dat ik daar niet teveel bijwerkingen van heb! Veel succes Liefs Kirby
wow kirby! dat slaat dus ook prima aan bij jou die 50 mg! succes en veel plezier zo meteen!! liefs elfje
Joh wat fijn zeg Kirby dat 50 mg. ook aanslaat. Heb je vorige maand dan een dubbele eisprong gehad misschien? Aangezien je zoveel rijpe eitjes had? Heel veel succes hoor meid, hopelijk word het deze maand beloond! Liefs Marjo
hoi Ik slik ook 50mg Clomid en had de afgelopen twee rondes steeds 1 eitje. De eisprong volgde ook mooi na de pregnyll spuit. Nu dus afwachten of de tweede ronde aanslaat.......... Ik zelf heb niet veel bijwerkingen van het clomid, niet dat me opvalt in ieder geval..... Iedereen succes Twinny