Eerste IUI met pregnyl dag 8 zo moe

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door knorretje87, 25 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje87

knorretje87 Actief lid

2 dec 2009
    381
    154
    43
    Vrouw
    Pedagoog
    Amersfoort
    Dag dames,

Deze maand mijn eerste IUI gehad op maandag 20-8.
    Ik heb menopur gespoten en pregnyl 5000 op zaterdag 18-8 om 23.00.
    Er was mij niets verteld over de bijwerkingen van de pregnyl pff valt dat even tegen. Paar u naar de iui heel erge buikpijn gehad en de volgende dag ook nog niet fit. Borsten voelde twee dagen precies zo als bij mijn 2 prille zwangerschappen (zie onderschrift).
    Nu 8 dagen na pregnyl ben ik echt intens moe. Zijn jullie bekend met deze wisselende symptomen en is 't normaal om nu nog heel moe te worden van de pregnyl. Ben opzoek naar jullie ervaringen, want ik vind het behoorlijk pittig!
    Hoop dat jullie het willen delen :) alvast bedankt!

2. knorretje87

knorretje87 Actief lid

2 dec 2009
    381
    154
    43
    Vrouw
    Pedagoog
    Amersfoort
    Misschien heb ik mijn vraag niet goed gesteld :oops: ik zou graag ervaringen met de bijwerkingen van pregnyl van jullie horen :)

3. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Vorige 2 rondes heel heftig gereageerd op de pregnyl. Echt belabberde dagen ertussen, inderdaad moe,misselijk,braken en alles wat er bij hoort. Nu op t moment 3e ronde iui met pregnyl nu 3 dpo en weinig last. Alleen moeheid om 21:00 avond naar bed haha :roflmao: had deze ronde meer last van de menopur moet ik zeggen.

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb nooit wat gemerkt vd pregnyl.

Wel vd utrogestan, daar werd ik moe van.

5. knorretje87

knorretje87 Actief lid

2 dec 2009
    381
    154
    43
    Vrouw
    Pedagoog
    Amersfoort
    Bedankt voor je reactie!
    Wat rottig zeg dat je ook zo'n last hebt gehad! Wisselde het per dag waar je last van had? En op welke dag, vanaf zetten spuit, was het over?
    Fijn dat je nu nergens last van hebt! Ik hoop dat dit ook meteen een positief teken is succes met de lange wacht weken.

6. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Begon vaak rond dpo 3 tot onveer 8 a 9 en zakte het wat af. Tussenndoor wel wisselend ja. Ene moment meer ochtend andere moment meer avond. Ja wij hopen ook dat deze ronde positief eindigd we wachten nog eventjes af.

Ohja en wat @Panter zegt van de utro kan je ook erg moe worden. Die gebruik ik ook trouwens. 3 x daags 2.

7. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Begon vaak rond dpo 3 tot onveer 8 a 9 en zakte het wat af. Tussenndoor wel wisselend ja. Ene moment meer ochtend andere moment meer avond. Ja wij hopen ook dat deze ronde positief eindigd we wachten nog eventjes af.

Ohja en wat @Panter zegt van de utro kan je ook erg moe worden. Die gebruik ik ook trouwens. 3 x daags 2.

8. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    De eerste twee keer dat ik Pregnyl heb gebruikt werd ik er de week erna wat neerslachtig van. De laatste keer was dat gelukkig niet, dus blijkbaar kan er per keer ook nog wat verschil in de bijwerkingen zitten.
    En de moeheid kan natuurlijk ook mede komen door eventuele spanningen van het traject waar je in zit. Het houdt je waarschijnlijk toch heel erg bezig (mij in ieder geval wel) en ik kan me zo voorstellen dat dat qua moeheid ook wel wat met je gestel doet.

9. knorretje87

knorretje87 Actief lid

2 dec 2009
    381
    154
    43
    Vrouw
    Pedagoog
    Amersfoort
    @Mauzy82 bedankt. Ik gebruik geen utro. Vandaag al geen extreme moeheid meer gehad gelukkig :)

@Panter bedankt voor je reactie. Ik gebruik geen utro dus dat is het bij mijj niet ;) fijn dat jij er geen last van had!

@Ila bedankt voor je reactie!je heb ook al veel meegemaakt zie ik.... Zucht!
    De moeheid was echt wat ik herkende van de eerder prille zwangerschappen daarom dacht ik dat zal wel van de pregnyl zijn aangezien dat puur hcg is. Maar inderdaad onbewust en bewust kost alles natuurlijk veel energie. Nu alles ook weer nieuw zo'n eerste IUI..
    Voor jullie bijna weer verder zie ik veel succes!

Ila vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina