augustus eerste icsi, wie nog meer?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nance83, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nance83

Nance83 Actief lid

10 apr 2008
    190
    0
    0
    Hallo naar een aantal onderzoeken, ik heb pco mijn vriend geen zwemmers terwijl hij al twee kids heeft, dat was een klap in ons gezicht,

startte we in augustus met onze eerste icsi poging, ben heel erg nerveus er te veel mee bezig, ik ben zo bang dat het niet lukt, loop contstant met de gedachten rond van we hebben maar drie pogingen en dan?

ik moet niet zo negatief denken maar ik wil het zo graag, helemaal uitgepluist wat me te wachtte staat, maak me overal druk om, als ik het wel allemaal op het werk geregeld krijg, heb positieve feedback gekregen maar toch, pff wordt gek van mezelf.

Wie start er nog meer in augustus, hoe gaan jullie ermee om?

groetjessss

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoi Nance,
    Wij hebben ook in augustus onze intake voor ICSI. We vertrekken in september voor 4 maanden naar het buitenland, dus ik ga er vanuit dat we pas in jan/feb met de ICSI zelf kunnen beginnen.
    Ik zit wel met dezelfde onzekerheden als jij. We hadden ons na 3 zaadonderzoeken die slecht waren al wel ingesteld op ICSI, maar de klap komt toch nog wel hard aan als je dan je doorverwijzing krijgt...
    Ben bang dat we weinig anders kunnen doen dan afwachten... heel veel succes ermee!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoi hoi,

Dat is zeker een klap in je gezicht zeg! Zeker als je man al 2 kindjes heeft. Dan verwacht je dit helemaal niet.

Dat het spannend is...ja, tuurlijk is het hartstikke spannend! En zekerheden...nee, die heb je niet.

Hier een goede afloop hoor!
    Inmiddels na 6x ICSI eigen cyclus en 1 standaard ICSI zijn wij de trotse ouders van een zoon!

Probeer inderdaad optimistisch te zijn!
    Heel veel succes in augustus!

*er is een ICSI topic waar je je wellicht aan kunt sluiten*

Elmo

4. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hai Nance,

Wij starten ook in augustus met ICSI. We hadden vandaag een gesprek in het ziekenhuis maar ivm met de zomervakantiestop en mijn cyclus gaan we pas in augustus echt beginnen.

Ik begrijp je "angsten" heel goed, heb ze zelf ook. Maar we moeten er maar het beste van hopen. Ik heb ook van mijn cheffin te horen gekregen dat ze zich op het werk flexibel zullen opstellen als ik naar het ziekenhuis moet, maar ze heeft zelf ook in de MMM gezeten 15 jaar geleden (helaas onvrijwillig kinderloos gebleven). Dus ze begrijpt me heel goed. En mocht het na drie pogingen niet gelukt zijn...? Ja, daar denk ik nog maar niet aan!

En straks in augustus ga ik ook lekker meekletsen in het ICSI topic. Want die 2 wachtweken na de terugplaatsing lijken mij het allerergste!

Deel Deze Pagina