@ luukske, wat vervelend dat je gisteren weer zo misselijk bent geweest zeg!! Gek hoor dat het bij jou eigenlijk komt na de periode dat de meesten er last van hebben. Gelukkig nog maar 1 dagje werken en dan kun je dat even achter je laten. Hmz kan me voorstellen dat het je een onheilspellend gevoel geeft dat het aan de overkant zo stil is.. Misschien heeft de buurvrouw een hele zware bevalling gehad en willen ze even rust voordat ze visite toelaten? Ik hoop dat het niks ergs inhoudt! @ schattigkindje, goed dat je toch naar de tandarts bent gegaan. Kan me voorstellen dat je het griezelig vond ivm verdoving en de kleine. Super dat je test zo knalpositief was. Nu nog maar een klein weekje aftellen tot je echo! Vervelend dat je zo'n last hebt van die menstruatiepijn die helemaal naar je benen trekt. Eigenlijk moet je dat woord nu vervangen door bandenpijn, want jij gaat de komende tijd echt niet meer menstrueren hoor @ babii, ik had mazzel dat de ruggenprik nog niet goed was uitgewerkt, waardoor ik eigenlijk niks heb gemerkt van de katheter. Alleen het eruit halen voelde ik een beetje, omdat de verdoving toen alweer wat verder was uitgewerkt. Maar de pijn die ik had aan mijn blaas was erger, want die stond echt op knappen! @ juulz, ja wij en babii moeten gauw op roze!!!! We hebben nu geklust vlak nadat ik mn ei voelde dus de timing moet haast perfect zijn? En hopelijk voor jullie een vakantiewonder, ik duim ervoor!! Die rasul was inderdaad apart. Je smeert je in met choco vermengd met olie. Vervolgens vult die ruimte zich met bloedhete stoom en na 10 min gaan er bloedhete douches aan om de choco af te spoelen. Daarna nog een kopje appelthee. Ik had inderdaad een enorm zachte huid nadien! Maar de chocolade trekt in je poriën dus als je 's avonds bodylotion smeert, heb je allemaal van die bruine 'rulletjes' haha. Hopelijk waren de ongikrampjes een innesteling! Net wat je zegt: Niets Is Onmogelijk!! Wat mijn scriptie betreft. Ik ben nu weer bezig met het literatuuronderzoek. Heb al een hoop interviews gepland binnen de organisatie die vanaf volgende week zullen plaatsvinden. Daarna is het een kwestie van alle gegevens (theorie en praktijk) samenvoegen en er een mooi verhaal van maken. Ik merk wel dat ik het lastig vind om voor mezelf grenzen te trekken. Ondanks mijn goed afgebakende werkplan, heb ik erg de neiging om er zoveel bij te halen (perfectionist..). Ik moet daar echt voor oppassen, want anders zit ik straks in tijdnood. Ik heb mijn inleverdatum verplaatst naar 10 aug. Anders had ik mijn scriptie morgen in moeten leveren.. @ marsim, spannend hoor dat er toch wel wat gaande is om je lichaam voor te bereiden op de bevalling! Ben benieuwd hoe het vandaag is bij de vk! @ lima, wat een prachtige echo zeg! Ze zijn al zo 'af'!!! *smelt* @ all, hier alles goed! Heb vannacht echt heerlijk kunnen slapen. Omdraaien in bed moet wel ff met beleid, want dat doet zeer, maar als ik eenmaal lig, is het goed. Gisteravond na het douchen het verband eraf gehaald. Dat drukverband op die wond zat echt niet lekker! Ik ben erg tevreden hoe het eruit ziet. De wond is mooi rustig en de wondranden zitten heel netjes tegen elkaar aan (veel netter dan de vorige keer!). Het enige wat ff vervelend was, is dat ze geen gaasje op de wond hadden gedaan alvorens ze de watten om mijn been hadden gerold. Dus er zat allemaal wattenpluis in de wond :S Was wel ff pijnlijk om die watten er voorzichtig af te halen. Ik heb ook een dikke blauwe plek op mijn hand van het infuus, want ondanks het dichtdrukken is het toch gaan doorbloeden. Lief dat jullie allemaal weer zo voor me duimen! Om eerlijk te zijn, ben ik deze ronde niet echt bezig geweest met mijn ei. We hebben wel geklust rond de dagen dat ik mijn ei verwachtte, maar toen die uit bleef, had ik de hoop ook opgegeven. Erg bijzonder dus dat mijn ei alsnog maandagavond kwam, dus toen maar ff gauw nog geklust haha. Hopelijk is het genoeg. Daarvoor was zondagochtend de laatste keer dus hoop dat het voldoende was. Toch ben ik er deze ronde vrij 'rustig' onder. Komt waarschijnlijk omdat ik me nu meer focus op het genezen van mijn knie. Het zou wel fantastisch zijn als er nu een klein wondertje in ontwikkeling is in mijn buik. Zeker na deze afschuwelijke ronde clomid!
@ marsim, vervelend hoor die hoge bloeddruk. Als die echt te hoog blijft, word je dan ingeleid ofzo? Hm ze is dus nog niet echt mooi ingedaald. Spannend hoor de komende weken! Wie weet ben je voor je volgende vk-bezoek al aan het bevallen..
@marsim, doe lekker rustig aan.... @lima, mooie echo!! @nen, fijn dat het nu beter gaat met de pinnen eruit.... als je die blauwe plek wilt minderen moet je regelmatig iets vochtsinbrengend smeren, zoals nivea of bodylotion, dat helpt een beetje....enne die blauwe plekken krijgen mensen vaak van het te hard drukken.... @all, hier tegenover nog steeds niks....verwacht toch wel een versiering.... ga zo eens even kijken voor de wanddeco die ik graag op ukkepuk's kamertje wil. heb een paar leuke sites gevonden....
@ luukske, ja mijn moeder zei inderdaad ook dat het van te hard drukken kon komen. Vreemd hoor dat er nog niks gaande is aan de overkant.. Komt kraamhulp ook als begeleiding bij evt een doodgeboren kindje? Ik hoop dat het allemaal meevalt..
Hé lieve schatten! Wat lief dat jullie allemaal zo hoopvol en positief denken! Zit zelf al even te bedenken wanneer de echte NOD is, die is officieel woensdag. Pffff hoop stiekem toch echt wel dat de ongie weg blijft, maar anders weet ik dat we de ronde erop weer een goede kans hebben met de puregon en pregnyl en utrogestan. Ervan uitgaande dat mijn ei woe 2 juni was, zit ik nu op dag 9 DPO. Nog vijf dagen duimen dat de ongie wegblijft.... Houd jullie op de hoogte, krampjes zijn weg en ervaar nog nix van gevoelige tepels ofzo... ha ha (weet nu echt wel hoe gevoelige borsten voelen, toch een goede lessons learned van de vorige keer...) Babii: hoop voor jou dat jullie uitslagen allemaal goed zijn hoor. Lukt het wachten een beetje? Kan me voorstellen dat je popelt verder te gaan. Gaan jij en vriendlief nog op vakantie de komende tijd? Of er even tussenuit? Nen: fijn dat je lekker geslapen hebt! Goed voor je herstel. Blijf het super vinden dat je je eisprong hebt gehad en volgens mij was de timing raak hoor. Ei leeft 12 uur . Zaadjes wel 48uur (sommige die hards langer!). Wie weet!!! Dus als ik het goed begrijp kust je vriend je nu overal omdat je zo lekker naar chocolade smaakt Ha ha! Ik heb ook bruine velletjes, mijn bruine laagje komt er alweer een beetje af (gelukkig niet verbrand!). Dus komende week heb jij veel interviews... Ga je ze letterlijk uitwerken of is het een gesloten vragenlijst met ja/nee of andere waarden? Literatuuronderzoek is echt pittig, heb alles gelukkig af... De biblografie opschrijven kost haast net zoveel tijd... Goed van je dat je jezelf wat meer tijd hebt gegeven. Hoe is het trouwens met je vriend? Is hij alweer aan het werk? Lukt hem dat een beetje na zijn uitzending? Zal best wel weer wennen zijn. Duim voor je meis! Hoop echt dat-ie raak is voor je! Marsim: Fijn dat het allemaal wel goed gaat met je kleine meis. Hoe kan het dat ze nu weer hoger zit in je buik? Ligt ze wel goed met haar koppie naar beneden? De tijd gaat nu echt snel hé... Drie weekjes... Al zegt mijn gevoel dat ze wel wat eerder gaat komen... Heeel spannend! Hoop echt dat jouw ingestraalde testjes hebben geholpen, zou wat zijn zeg... ! Geniet nog even van dat lekkere getrappel in je prachtbuik! Lima: *zwijmelt even weg bij je echo* ! Zo klein en al zo perfect! Wow! gefeliciteerd hoor, hoe heerlijk!!!! Alweer bijna 13 weken, zo hoort het te gaan. Op naar de 20 weken om een uur lang te mogen kijken. Mijn broertje had bij die echo zelf een filmpje gemaakt met zijn fototoestel en heeft die toen aan ons laten zien. Zo bijzonder! Geniet ervan meid!Zal ik je nu TweeLIngMA gaan noemen ? Schattigkindje: top dat die streep lekker vet blijft Zo hoort het!!! Die echo gaat zo mooi worden! Stuur maar wat HCG naar ons op het wachtbankje ! Hoe voel je je verder? Lieve Luukske: Word blij van jouw zin, dat de pendel misschien niet meer nodig is... Zou het? Ik hoop het echt. En zo niet, doen we alsnog een pendel ! Wat een verhaal van je overbuuf... Hoop echt dat het in orde is. Kan me voorstellen - helemaal nu jij zelf zo op en top zwanger bent - dat het dan extra lastig is. Krijg er ook niet zo'n lekker gevoel bij eerlijk gezegd.. Misschien toch even langs gaan? Of even bellen? Jij als het goed is nu bijnaaaaa vakantie! Lekker zeg! Wat voor een fotobehang / wallpaper wil je op de kamer? Een bos met vogelhuisjes? Of een onderwaterwereld ? Ben wel heel benieuwd naar het kamertje strx, jij als creabea ! Lijkt me echt zo heerlijk om daar Op Een Dag Echt mee aan de slag te kunnen gaan....! Misselijkheid alweer een beetje over? Doe maar rustig aan hoor!!! Verder geen nieuws hier, morgen weer verder klussen in het huis en met aannemer praten... Dikke knuffel allemaal!!!!
@ Juulz, lieverd toch! Ik vind jou altijd zo onwijs lief, spontaan en zorgzaam! Je hebt me al vaak genoeg uit een diep dal gehaald, ben blij met jou op het forum. Met iedereen overigens, jullie zijn echt schatten! Lieve schat, ik duim onwijs hard voor je, brand een kaarsje, want dit wondertje verdien je zooooo onwijs! Nu op naar een vakantiewondertje!! Wachten gaat goed hoor, ze vinden toch niks en als ze wel wat vinden tsjah.... Me lichaam heeft het 1x zelf gedaan dus dingen van de prikpil vinden ze dan niet meer, dan had de vorige gyn het ook wel gezien. Ik vind dat zaad inleveren wel weer minder, moet ik weer manlief wakker maken ervoor en dat potje laten vullen. Hopelijk mikt Jaapie er nu in ipv ernaast . Maar hij zei net al: wat moet dat moet! Al vindt hij het niet leuk, maar wie wel? Het wachten is lang niet zo erg, als ze me niet verder helpen ga ik naar MCK . Ik ga gewoon IVF eisen want dat zaad is slecht en mijn lichaam... Tsjah.... Dikke knuff!! @ Marsim, let goed op jezelf meid! Een verhoogde bloeddruk is niet fijn. Hmmmm allemaal voorwerk nog, hoop toch echt dat ze er snel is!
Babii, dank voor je lieve woorden! Wat dat betreft zijn wij hier allemaal lief voor elkaar op dit topic. Op sommige topics is dat anders.... Blijf het wel heel frappant vinden hoor, wat die prikpil bij jou allemaal voor een chaos in je lichaam heeft gezorgd. Vraag me echt af of jij daarin de enige ben. Is daar uberhaupt wel onderzoek naar gedaan, vraag ik me dan af. Wie weet met jou nog vele anderen?! Je zou er eens een topic over kunnen starten: hoe gauw kwam jou cyclus op gang na de prikpil? Uiteraard kun jij ook de uitzondering zijn, maar het blijft hoe dan ook mooi ***! aaaah, wat lieve reactie van je mannetje.... Enne, het lukt hem vast raakt te schieten. En wie weet zijn zijn zwemmers nu wel weer wat beter! Las net op het MCK topic trwns van een meisje van 22 wat ICSI-behandeling krijgt bij MCK. Geen leeftijdsgrens kennelijk...!!! Dus da's positief. Vind dat overigens belachelijk, dat jonge meiden niet in aanmerking zouden komen voor IVF of ICSI. Als het nodig is, is het nodig. Punt. Momenteel moet ik er ook nog een uur voor rijden (voor ik in Leiderdorp ben), maar ik ben echt SUPER positief over de gang van zaken. 7 dagen per week open, gedegen onderzoeken en positief ingesteld en meedenkend en op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen. Mocht je ooit over een overstap denken, dan adviseer ik je dat alle onderzoeksresultaten in een dossier die kan op gaan, zodat ze bij een intake van alles op de hoogte zijn. Bij mij kon dat ook en dat scheelde weer nieuwe onderzoeken en dus tijd.... Maar wat ik blijf zeggen - ik heb echt een positief gevoel bij jou. De vraag is wanneer, maar ik ben ervan overtuigd dat jullie papa en mama gaan worden. Tijd..... Ook put ik veel steun uit de herkenbaarheid en het kletsen hier met jullie allemaal. Ken weinig mensen met wie ik hierover praat. Andere mensen hebben in mijn optiek altijd zo makkelijk praten. Of ze weten niet waar ze het over hebben. Als je niet zelf in dit traject hebt gezeten, vind ik dat je eígenlijk geen recht van spreken hebt of iets van onze situatie mag vinden. Klinkt misschien hard, maar je begrijpt vas wat ik bedoel.... Knik dan maar netjes van "ja" en "uh huh" als ze met goedbedoelde tips of opmerkingen aankomen, maar laat het vooral maar lekker gaan! Nou lieve schatten, ben morgen vrij, gaan we klussen (eeeh, schilderen enzo !) en ik moet 's middags nog nog naar de universiteit om mn papers in te leveren... Dus duik gauw mn bedje in! Dikke knuffel!
Juulzon lief van je meid hoop nu echt voor jou deze maand een positieve uitslag!! Ik heb er een goed gevoel over. Babi zoals Juulzon zegt heb ik dat ook over jou jij word binnenkort mama!! Nen schat ik weet dat ik het woord moet vervangen maar zoalng ik nog geen echo heb gezien is het gewoon raar en onzeker dat ik zwanger ben...ben niet misselijk wel moe moe moe, soms duizelig maar dat is het. Hopen op een goede uitslag woensdag want dan ben ik 8 weken en 1 dag... Maar hoe gaat het nu met je??
@juulz, ja ik ben er heilig van overtuigd dat je heeel snel weer opnieuw zwanger bent/raakt.... wat betreft de creabea in mij....moet daar nog aan beginnen, wilde graag een behangboom, maar we hebben spachtelputz op de muren, dus dat is niks...misschien dat ik een boom maak uit een plaat triplex of mdf, die schilder en de bladeren beplak met behang....en idd een vogelhuisje op de stam.... maar het is een klein kamertje, en Luka en ik zijn ook helemaal weg van "Giel's" liedje "begin de dag met een dansje". die vind ik ook erg leuk om op een doek te maken, in de kleuren van het kamertje, gezien de muren krijtwit zijn.... de baby's naam als een soort "tag"grafitti vind ik ook super......genoeg ideeen dus, nu nog kijken wat het mooist is, want wil ook nog kijken voor een mooie commode.... @all, vandaag met mijn moeder gaan shoppen in Eindhoven, eerst naar de babydump, daar hebben we een lodger bunker gekocht....en wat kleine spulletjes.... daarna zijn we naar het centrum geweest, de kinderoutlet....heb super gave kleertjes gekocht van Imps & Elfs en VinRose....voor de beeb en Luka(zal het weekend wat foto's spammen). morgen weer naar mijn moeder, hubbie moet nog wat klussen bij haar, en ik ga dan shoppen voor de vakantie!
Kunnen jullie geloven dat ik nog geen 1 kleertje gekocht heb voor onze Flip? Alleen maar voor mezelf tot nu toe, omdat ik nergens meer in pas, haha. Ik wacht namelijk de echo bij 13 weken en nekplooi af en dan ga ik LOS!!! hahaha. xxxxxxxxxxxxx
@brabantse....Ik heb ook nog helemaal niks in huis gehaald. geen kleertjes, knuffeltjes etc. Wij gaan de meubeltjes en kinderwagen over ±4 weken halen. en zodra we het geslacht weten gaan we de rest halen. Wel heb ik een paar kleren voor mijzelf gekocht omdat het toch wel een keer nodig zal zijn maar tot nu toe pas ik nog gewoon in mijn eigen kleren. @all....Ik zal later weer even op iedereen reageren.
@ Lima, wat heb je een prachtige echo's in je album staan! Zo onwijs mooi!!! @ Brabantse, hihiihihihi nou ik kan mezelf nu al soms bedwingen. Onwijs knap hoor!! En schat, die nekplooi komt meer dan goed. @ Luukske, wauwwwwww jij bent zooo crea! Echt geweldig, wou dat ik dat was!!! Je kindje gaat een prachtige kamer krijgen . @ Juulz, liefje, wacht maar niet op mij . Gewoon doorgaan Nen en jij! Ik hoop dat mijn tijd ook ooit komt, maar jij raakt zwanger. En misschien ben je dat nu al. Heb z'n goed gevoel bij je . Nou lieverds, Ik ga want heb een meeting van een ander forum (waar ik beheerster van ben . Doeggg lieverds, geniet van het mooie weer!
@babii, denk dat ik me na onze vakantie helemaal ga uitleven met het kamertje....dan zijn de gordijnen helemaal klaar, en hubbie begint dan aan de kledingkast...kan ik eindelijk alles opruimen..... @all, schijnt bij jullie oook zo lekker het zonnetje? we gaan zo naar de markt, en even terrasje pikken....vanmiddag is hier in de stad een heuse zeepkisten race....misschien dat we daar ook even gaan kijken....
hey meiden, denk dat jullie allemaal genoten hebben van het weertje? vanmiddag niet naar de zeepkistenrace geweest, was moe....zijn wel even op de markt geweest. morgenvroeg mijn laatste werkdag, heerlijk.... morgenavond de caravan halen, uitsoppen, en klaarmaken...
Luuske heerlijk lekker uitrusten, ik durf niet eens te vragen om wat minder te werken ben zo bang voor commentaar.Ik voel me de laatste dagen heel erg duizelig.
Hé lieve meiden! Schattigkindje, echt aan jezelf denken hoor! **** wat de anderen denken, jouw beebje is het allerbelangrijkse! Rustig aan hoor... Dus binnenkort stijgen de omzetcijfers van Prenetal weer, als Lima en Brabantse los gaan ! Ha ha, kan me voorstellen meiden! Babii: thnx girl! Welk ander forum beheer jij dat (nieuwsgierig!). Hoop dat het bij ons beiden gauw raak is!!! Hier helaas geen vakantiewonder. Was ook te mooi om waar te zijn. Voel de ongiekrampjes weer en net een vleugje roze. Dus laat maar komen, des te eerder hebben we weer een echte kans .... Denk dat het morgen doorzet en in dat geval heb ik volgende wk maandag de eerste fm... (dus mocht je tijd hebben je pendel opnieuw te raadplegen, luuksk.... )... Al wist ik dat de kans ieniemienie was, voel me toch wel weer een beetje teleurgesteld... Het zou zo mooi zijn geweest... Maar goed, laat 'm nu maar doorzetten...!!! Dikke knuff allemaal en Luukske, kom je morgen even een fijne vakantie wensen, succes met werken nog! xxxxxx
@schattigkindje, meis denk aan jezelf....als het niet gaat, gaat het niet... @juulz, balen meis, maar het duurt echt niet lang....en jullie hebben een posi test, die ook echt posi blijft.... @all, heb mijn laatste uurtjes gedraaid vanochtend, lekker geniet.... vanmiddag voetbal kijken, vanavond de caravan halen, hem vakantieklaar maken, woensdag shoppen bij kidsfactory en maandag lekker echt vertrekken.... moeten alleen nog kijken waar we ongeveer willen stoppen om te overnachten.... hubbie vroeg gisteravond al of ik de flaptop mee wilde, want als hij met Luka op zee zit met de boot, kan ik lekker in de schaduw jullie volgen....haha....