sorry meiden dat ik niet zoveel reageer beetje bruiloft-stress.. maar komt allemaal wel goed! denk wel aan jullie hoor en duim heel hard voor de dames die nog wachten op een wondertje!
hoi meiden,...hier ben ik weer even hor! ik dacht kom even gedach zeggen! ik schrijf actief opt iui2 topic en lees hier bijna elke dag wel even mee...mar om op alle 2 de topics zoveel te reageren lukt me niet...helaas maar wou toch even laten weten dat ik er wel ben en aan jullie denk
Poeh, ik voel me toch weer beroerd hoor! Tot en met donderdag elke dag vanaf 16.00 tot het (moeilijke) in slaap vallen beroerd. Vrijdag en zaterdag helemaal nergens last van gehad...ZALIG!! Maar sinds zondag-ochtend is het in de ochtend wc-knuffelen en de rest van de dag ook stukken goed beroerd. Man man....ik ben heel blij zwanger te zijn, maar k zou blij zijn als die misselijkheid eens weg ging Gelukkig heb ik een week vakantie, want werken gaat me zo echt niet lukken. Ow ja, vanaf vandaag ook erg trekkerige buik, zeker rond de navel, lijkt een flinke spierpijn ofzo...erg gespannend. Ik denk dat t mn banden zijn, hoop ik dan maar. Hier dus wel alles goed, maar toch ook weer niet...haha xxxxxxxxxxxxxx
@all....Sorry dat ik zo weinig reageer....Druk druk druk op het werk en zodra ik thuis ben heb ik geen puf meer om re reageren...sorry daarvoor. Gelukkig moet ik nog maar 4 dagen te werken en heb ik dan 3 weken vakantie. We gaan komend weekend weg. Waarschijnlijk met de tent naar alkmaar....nu maar hopen dat het weer mee zit. verder gaan we de laatste week van onze vakantie de babykamer en kinderwagen kopen. Over 5 weken hebben we de 20 weken echo en hoop ook het geslacht te horen zodat we de rest ook kunnen inslaan. Mijn gevoel zegt dat we een jongen en meisje krijgen.....ben benieuwd. Slaap lekker allemaal en ik beloof dat ik snel weer van me laat horen en op iedereen zal reageren.
@brabantse, balen van je pot omhelzingen.... dat trekkige rond de navel klinkt echt als banden die op aan het rekken zijn.... @lima, ben benieuwd wat jullie krijgen... en lekker geniet van je vakantie, en dan lekker shoppen.... weet je al wat voor wagen jullie willen?
@luukske....Wij gaan voor een Easywalker duo....Waarschijnlijk een zwarte die we dan zodra we het geslacht weten kunnen opvrolijken met gekleurde voetenzakken. Je valt toch op met zo'n wagen dus vandaar geen blitse kleur voor ons
@lima, ik zou idd ook gewoon voor zwart gaan...makkelijk met alles te combineren.... @schattigkindje, spannend je eerste echo....ik ga er echt van uit dat je een mooie echo krijgt, en dat je een mooi hartje ziet flikkeren... @all, dadelijk Luka naar school brengen, even naar de bakker en dan de caravan schoonmaken...
@schattigkindje....Spannend!!! Ik ga er ook vanuit dat alles goed gaat... @luukske.....oohh de caravan schoonmaken. Dan kom je al lekker in een vakantie stemming...
Hier een flink zeurderig gevoel en geen fijn gevoel... Door dat flinke bloedverlies gisteren ben ik weer even heel verdrietig en moet ik weer aan die mk denken... Vandaag dus niet echt mijn dag Luukske, lekker joh, geniet van je vakantie, het is jullie zo gegund!!! Heerlijk! Schattigkindje, spannend morgen! Je gaat vast een hartje horen Misschien ook wel 2...??? of is er 1 terugplaatsing geweest? Lima, die kinderwagen klinkt stoer mooi! Leuk! Mijn gevoel zegt 2 jongetjes bij jou, weet niet waarom.... Fijne dag allemaal, ga nu pas weg, de files in.... (belabberde nacht en mijn nek zit moervast...)... morgen weer de 1e spuit... xxxxxxx
@juulz, herken je gevoel helemaal.....de eerste nieuwe ongi na de MK heeft er bij mij ook flink ingehakt....maar dat was meteen mijn laatste ongi, en dat gebeurt bij jou ook....ik ga je volgen, ook op vakantie!!!! doe rustig aan, en als je een potje wilt grienen, gewoon eruit laten, want die nek die vast zit....onbewust toch spanning?
@ juulz, ik hoop ook zeeeer dat de timing hier eens raak was. Begin het nu toch weer spannend te worden! Haha die choco was niet echt om te eten, want er zat olie doorheen Ik heb voornamelijk open vragen in mijn interview, dus het wordt letterlijk uitwerken. Maar met gesloten vragen of bijvoorbeeld een gewone enquête zou ik niet voldoende informatie krijgen die ik nodig heb. Mijn vriend is na de meivakantie weer begonnen op zijn werk. Er is alleen nog niet zoveel te doen. Ondertussen is hij nog bezig met een opleiding, dus dat houdt hem dan wel van de straat Het was voor hem voornamelijk weer wennen dat hij niet meer kon uitslapen Haha ik moet steeds even goed lezen over welke soort 'klussen' je het nu hebt in je berichten. Hoe gaat het in jullie nieuwe huis? Wordt het al mooi? Oooohh neee wat lees ik nu?? Vind het echt heel erg jammer voor jullie dat het toch geen vakantiewonder wordt.. Kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent. Hele dikke knuffel voor jou!! @ babii, vind het knap hoor hoe jij doorzet voor een wondertje! Met al die tegenslagen en lang wachten steeds. Petje af!! @ schattigkindje, kan me wel voorstellen hoor dat je je nog erg onzeker voelt, omdat je de kleine nog niet hebt gezien. Maar er moet gewoon een prachtbeebje in jouw buik zitten! Met een mooi kloppend hartje @ luukske, jij bent lekker aan het shoppen geslagen lees ik En je hebt leuke ideeën voor de babykamer zeg! @ brabantse, knap hoor dat jij je zo in kunt houden qua shoppen! Vervelend dat je zo ontzettend beroerd bent zeg. Hopelijk heb je die periode gauw achter de rug.. @ einad, kan me voorstellen dat je met je hoofd bij de bruiloft zit nu. Spannend hoor! @ lima, handig idee om een zwarte wagen te nemen en met gekleurde voetenzakken het 'op te fleuren'! Ik ben erg benieuwd welke geslachten de baby's hebben! @ ricmar, weet iemand hoe het met haar is?? Heb volgens mij al een tijdje niets gelezen... @ all, hier gaat het goed Ik merk in mijn knie al duidelijk verschil nu de pennen eruit zijn, dus daar ben ik heel blij mee. De wond trekt nog een beetje, maar dat litteken moet natuurlijk nog elastisch worden. Ik kan alweer weer zowat met mijn hak tegen mn bil, dus de buiging zit er goed in. Verder in spanning & afwachting tot mijn nod. Ik verwacht er eerlijk gezegd deze maand niet zoveel van, maar het blijft toch elke maand weer spannend. Heb nog wel een beetje gevoelige tepels, maar voor mijn gevoel was dat gisteren erger dus dat maakt me dan weer extra onzeker over of het raak zou zijn. Ook heb ik een beetje last van mijn onderbuik, maar ik word er niet helemaal wijs uit of dat mijn blaas is of mijn bm. Gisteren werd de buikpijn zelfs zo erg, dat ik dacht dat ik blaasontsteking had. Maar op de dokterswacht bleek dat er geen ontsteking was. Het kon wel zijn dat door de katheter mijn blaas is geïrriteerd dus ik ga maar veel groene thee drinken en 's avonds vitamine C1000 nemen. Stiekem hoop ik natuurlijk dat die buikpijn niet van mijn blaas kwam en een innesteling betekende. Het is nu al iets minder.. *hoe kan een mens zichzelf gek maken..*
@juulz...Ik baal even met je mee. Ik had zulke goede hoop voor jullie...Ik blijf voor je duimen dat het komende ronde raak is voor jullie. Ik blijf een goed gevoel bij jou houden...Het komt goed meis!! @nen..het wordt spannend voor jou . Ik ben erg benieuwd. Wel goed om te horen dat het met je knie nu zoveel beter gaat.
Ja Nen, ik ken het gevoel. Je voelt iets, je denkt richting zwangerschap, maar je beschermt jezelf toch door het ook weer niet te denken en toch blijf je hopen en jezelf tot orde roepen. Het is zo verwarrend allemaal! Maar ja, het echte moment kan niemand je vertellen, dat voel jij zelf het beste. Je bent dan minder in de war dan al die andere keren, je voelt het gewoon. Ik duim voor je meiske, want ik snap idd dat je er af en toe helemaal krankjorum van kan worden. dikke kus xxxxxxxxxxxxx
Thns voor de lieve woorden Lima, Luukske en Nen. Geeft wel weer een glimlach dat jullie zo positief blijven denken en een goed gevoel hebben!!! Lieverds! Nen, spannend hé... Hoop echt op goed nieuws voor jullie. Suc6 met uitwerken van de fullquote interviews. Heel karweitje. Luukske, fijn dat je je laptop meeneemt Wanneer vertrekken jullie trouwens? Goede reis alvast of ...???? Zit op mijn werk maar kan me compleet niet concentreren en die die nek is echt niet fijn... Denk dat ik strax lekker eerder wegga... Mijn nek voelt echt compleet blauw en kan echt niet naar links draaien. Misschien even langs de fysio als het morgen niet minder is.... Zal idd ook wel een beetje door spanning komen vrees ik ... Bloeden vandaag nog steeds wel heftig. Hadden jullie dat ook, de menstruatie na de miskraam..? xxxxxxxxxxxxx
@ lima en brabantse, tnx @ juulz, ja het is zeker een heel karwei! En ik zit nu dus last-minute nog te overwegen een enquete de organisatie in de gooien. Zit hier nog 3 weken, maar ik kan natuurlijk altijd daarna nog terug komen om de resultaten op te halen. Dat wordt dan trouwens gewoon een meerkeuze verhaal zodat het makkelijk te verwerken is Doe maar rustig aan vandaag. Echt vervelend dat je nek zo vast zit zeg!! Hmz, gevoelige tepels zijn inderdaad minder dan gisteren Dat doet mij de hoop eigenlijk wel een beetje verliezen. Zo relaxt als ik er eerst in stond, zo ben ik er nu sinds gisteren mee bezig.. Ik heb ook even een gedemotiveerd dagje.. Heb niet zo'n zin meer in de taken die hier nog voor me liggen.
Juulzon ik kan me voorstellen dat je je even niet goed voelt maar ik ben er zeker van overtuigd dat het je weer gaat lukken en heel snel!!!Geloof me ik weet zeker dat het gaat lukken!! En schat mocht er geen 2 terugplaatsen anders had ik het echt gedaan lijkt mij super een tweeling....
@juulz, hier was de ongi na de mk wel behoorlijk heftig....kwam toen ook weer allemaal naar boven, was gewoon een rotmaand...