@ Nen, lijkt me echt een super gevoel dat die pinnen er nu uit zijn . Geef je knie voldoende rust meis, het bewegen en doen ermee komt wel . En natuurlijk, mijn duimen draaien voor je! @ Juulz, he jakkes! Potjandozie nog aan toe! Ongi??? Pffffffffff . Het kan na je MK inderdaad erger zijn, je lichaam maakt even extra goed schoon. Neemt niet weg dat het weer zwaar *** is. All, Ben net weer even naar me oude vertrouwde dokter Kuit gegaan. Ik wilde weten waar die eisprong vandaan kwam en of er nu stiekem iets groeide... Hij moest lachen dat ik alweer klaar lag op de tafel (hij was nog met een andere patiënt bezig). FM was zo gebeurd . Zagen beiden tegelijk dat er helemaal geen actie in mijn eierstokken is. Er gebeurd helaas niks en het slijmvlies was ook weer flitnerdun . Ach, had het kunnen voorspellen. Mag nog 1 cyclus daar doen, want hij blijft erbij dat we door moeten voor IVF en zou desnoods weer een verwijsbrief schrijven. Ze moeten opschieten zei hij. Mag dus de Menopur weer spuiten of wachten en wachten en wachten! Hij raadde me aan om dus geen ronde te vergooien en te kijken hoe me lichaam reageerde op de Menopur zonder de fout van de andere gyn in het nieuwe ziekenhuis. Moet van hem ook alleen bij HEM komen en bij niemand anders voor een FM. Zit dus te twijfelen.... Of beginnen emt spuiten of niet...
@ babii, waarom zou je het wel of niet doen? Er zit wel wat in dat je anders een ronde vergooit, maar het kan natuurlijk heel goed zijn dat je voor jezelf een bepaalde overweging hebt waarom je nog een ronde niet wil spuiten.
Hoi Nen, Meid ik hoop dat die buikpijn een goed teken is en lekker zwanger bent straks. Mijn borsten deden in het begin ook pijn en was ook steeds minder dus dat zegt niks schat...ik voelde me eigenlijk percies hetzelfde als ik ongie was en nu nog steeds..Hoop dat het goed komt met je...
@nen, de overburen hebben al bijna 2 weken een meisje, Fleur....hebben echter afgelopen weekend pas een minimale slinger opgehangen...die zie je van buiten amper, want hebben het rolluik steeds half omlaag.... @babii, balen dat er niks zat, en zou idd ook geen ronde verklooien....hopelijk ontspringen jullie de dans van het IVF traject...ik blijf hopen!! @all, caravan is gepoetst, heb nu alle ramen open gezet, zodat hij kan luchten.... heb een lijst gemaakt wat er nog in moet, en dan maandag lekker op naar het zonnige zuid europa.... meiden, bij Luka waren we er vrij snel uit qua naam...met 9 weken hadden we 2 namen, 1 voor jongen en 1 voor meisje.... nu had ik dus al 2 meiden namen, maar nog geen jongens naam.... kan helemaal niks geschikts vinden....vind het zo moeilijk, zei gisteren nog tegen hubbie dat we straks met een naamloos kindje zitten, hij zei gewoon heel droog "dan noemen we hem gewoon Luka2, haha"....nou daar heb ik wat aan.... gezien we na Luka geen 3e willen, kan ik jullie de meiden namen wel zeggen, op de eerste plaats staat al ruim 5 jaar (die hadden we bij Luka dus al) Lieke, en op de 2e plaats Saar. zo creatief ik kan zijn met het kamertje, zo inspiratieloos ben ik wel qua naam....
@ Nen, omdat ik me lichaam even rust wilde geven voordat ik dat zware traject in ging. Maar hoe dan ook . Als me slijmvlies niet meegroeit heb ik ook een ronde vergooit haha. En als ik het niet doe ook... Vindt het overigens niet balen hoor, had niet anders verwacht. Reageer vanaaf weer even, want ben nog steeds druk @ work (vakantieperiode)
@ schattigkindje, tnx meid @ luukske, grappig; jullie nr1 naam is bij ons ook de nr1 naam Voor de jongen zijn wij er ook al uit. Handig, moet eerst maar eens zwanger worden haha. Ik vind Jesse wel mooi klinken bij Luka @ babii, ja dat is natuurlijk ook zo. Misschien wel prettig voor je lichaam, die rust. Hoef je je ook niet 'op te winden' (begrijp me niet verkeerd!) over bms wat evt niet goed groeit.. @ all, net nog een sollicitatie verstuurd voor een functie waar ik heeeeeeel graag zou willen werken! Nu keihard duimen dat ik word uitgenodigd. Vrijdag is al de sluitingstermijn. Ik verwacht er niet teveel van, maar hoop hebben mag altijd! Voor nu ga ik de pagina afsluiten. Ben er klaar mee! Tot gauw meiden, Veel liefs van mij
hoi allemaal, mag ik me hier ook komen melden? ik zal me een beetje voorstellen: ik ben 37 jaar en getrouwd, we zijn nu bijna anderhalf jaar bezig voor nr. 2. Op onze eerste zwangerschap hebben we bijna 2 jaar moeten wachten, uiteindelijk is het gelukt mbv Clomid. Na mijn bevalling had ik weer een spontane eisprong, vandaar dat we eerst een jaar zonder meds hebben geprobeerd, maar helaas ging mijn lijf toen toch weer raar doen en dus nu weer aan de Clomid. Ik moet zeggen dat ik er dit keer veel meer last van heb (ik weet natuurlijk niet zeker of het van de meds komt), maar veel moodswings en regelmatig weinig energie, moe, down. Soms overweeg ik weer te stoppen met de meds, maar het verlangen is toch sterker. De vorige keer kreeg ik er pas echt last van toen de dosis werd verhoogd naar 100mg. Hebben jullie ook last van bijwerkingen? Hopelijk binnenkort iedereen aan de zwangerrrrrrt bannerrrrrt
Luuske ik vind voor een jongen: Kevin, Lenn, mike, rice mooie namen. En voor een meid: ella, saar, sara, isabelle, sophie ook heel mooi
@nen, ja die meiden naam zou het hier dus ook weer worden, ben helemaal verliefd op die naam.....ik hoop dat jullie hem wel kunnen gebruiken.... ik duim voor een gesprek op de werkplek die je graag zou willen....wat is het precies? @schattigkindje, vind een jongensnaam gewoon ontzettend moeilijk.... @mielenl, klachten kunnen idd van de Clomid komen, had bij mijn zoon ook minder last dan voor deze zwangerschap...met spuiten was alles een stuk aangenamer.... @all, ben vanavond over mijn vermoeidheid heen, kan even niet slapen....probeer het zo meteen toch....morgen wrs pas weer 's s avonds weer online, ivm het shoppen....
Hoi Mielenl, Ik had bij 50 mg al een eisprong en heb wel veel last gehad van opvliegers en gewicht aankomen, verder niet. Maar ik was t ook snel beu hoor. Ben met de clomid in 4 rondes wel 2x zwanger geworden, dus t hielp mij geweldig! xxxxxxxxxxx
@ schattigkindje, de naam van mijn zoon scheelt maar 1 letter met de derde naam @ luukske spuiten......pffffff dat lijkt me echt vreselijk! ik HAAT naalden! shopze en hopelijk heb je nog een beetje geslapen! @ brabantse de vorige keer (en nu ook) werkte de 50mg goed. Toen had ik in de 4e ronde een cyste en moest ik met 100mg beginnen na een pauze-ronde. Nu in totaal de 9e ronde met clomid, 1x zwanger.
Hmmm, hopelijk lukt het toch wel snel nu dan. Wel tof dat je na je zwangerschap een eigen eisprong had. Ik heb altijd geroepen dat ik niet meer aan de pil begin na de bevalling, want heb toch geen eisprong, maar het risico om snel weer zwanger te zijn is er dus toch een klein beetje...hmmmm...geeft reden tot nadenken Ik hoop dat je snel zwanger bent, want elke ronde zijn die bijwerkingen erger he...succes!!! xxxxxxxxxxxx
@ brabantse ik heb een halfjaartje een koperspiraal genomen voor de zekerheid. Even geen hormonen in mijn lijf. Ja ik hoop ook dat het snel weer raak is
schattigkindje: hoe was je echo?!?!?!?!? mielenl : welkom,...en ik heb 50mg clomid en onwijs last van hittegolven/opvliegers en af en toe ook wel last van mn stemming,...kan ineens heel saggo/fel reageren . good luck luukske: wat een super leuke namen!!! ik heb voor een jongen als top 3: joey, swen, j-me/jaime (mmar ik vind jaiden en brian ook heel leuk of ruben) en voor een meisie: leah, saar (als afkorting van sarah) en marley (maar ook abbygaile, jules, hope, madelief, sterre, raiza en zoë vind ik er leuk!!) ik heb een hele waslijst met namen die mij aanspreken en manlief maar daar ooit uit kiezen !! en wij gaan voor een 2e en 3e naam maar die verklap ik niet want die staan vast maar namen is zo iets moeilijks lijkt mij!!! kindje zit er zijn hele leven aan vast!! en ik heb wel eens gehoord dat je tijdens je zwaqngerschap hele andere namen leuk vind als daarvoor of daarna...nou dat wordt wat hahahahah nen: ik hoop voor je dat je aangenomen wordt meid!!! @all: gister SOT onderzoek gehad..nou ja manlief dan...en officieel krijgen we over 3wk pas de uitslag maar we hebben (als ik ongesteld word di) woe of do een afspraak bij gyn en die kan dan bellen voor de uitslag! dus ben zeer benieuwd wat eruit gaat komen maar manlief en ik hebben er goed over gesproken en of het nu ivf of icsi word...we staan achter beide behandelingen voor de volle 100% !! maar tis wel spannend!! maar we hebben dat t niet nodig is en duimen hard dat onze laatste iui ons geluk heeft gebracht!! maar ik heb zelf geen idee of het wel of niet is gelukt!! ben ook nog maar 8dagen verder natuurlijk maar heb totaal geen voorgevoel ergens denk ik dus ook van (weer) niet omdat ik mij net zo voel als alle andere rondes...(met clomid) dus t is weer spannend!!! maar over 6 nachtjes weten we het !!!
Hoi dames, Mijn echo was geweldig echt zo bijzonder om te zien! ik zag een hoofdje handjes en voetjes geweldig!! en het hartje klopt perfect. De gyn zei dat alles er prima uitzag en dat ik nu moet genieten maar ze snapt wel waarom ik dat nog niet kan... Oh dames dit gun ik iedereen hier die graag zwanger wil worden! Het is zo een mooi wonder!! Ik moet er effe aan wennen dat er echt een mensje in mn buikje leeft...zo een raar gevoel..
schattigkindje: gefeliciteerd!!!!!! wat fantastisch nieuws dat alles goed is!!!!!!!! en probeer dr nu maar lekker van te genieten!!!!!! ik ben zó benieuwd hoe een echo zou zijn...wat er wel niet door me heen zal gaan en hoe t zal voelen!!! kan haast niet wachten!!! ik was vanmiddag bij mn ouders en had t er toevallig met mams over..dat ik niet kan wachten tot ik eindelijk een kleintje in mn buik heb!! mams gaf nu voor het eerst toe dat ze ook écht hoopt dat t nu raak is! en dat ze heeeeel graag nog een kleinkind wilt en ook zo met mij mee hoopt!!! en ze hoopt t ook omdat ze t stiekem toch wel moeilijk vind ons zo te zien...en ze hoopt gewoon niet dat we t ivf traject in moeten! ZO lief van haar!!!!!! ik kan me gewoon niet voorstellen hoe t zal zijn! maar hoop t gauw mee te mogen maken!!!!
Wel knap dat je al handjes en voetjes zag, die zag ik niet met 9 weken hoor, alleen stompjes. Geniet ervan. xxxxx
even snel ....Morgen nog 1 dag werken en dan heb ik vakantie!!! Dan heb ik weer even de tijd om te reageren en dan vertrekken we maandag... @schattigkindje....Super gefeliciteerd met het goede nieuws!! En nu gaan genieten meid!! Ik ben benieuwd naar de foto....en wat leuk dat je alles al hebt gezien op de echo. Ik zag met 8+1 eigenlijk nog geen "echt" mensje...