luukske: alvast een hele fijne vakantie!!!!!! denk doe t nu alvast want weet niet of ik er morgen ben!!! schattigkindje: mijn neefje was 16wk oud toen mn zus erachter kwam dat ze weer zwanger was van mn nichtje....al 10wk!!! zit dus 6wk tussen! dat was eigenlijk VEEEEEL te vroeg!!! en ze liep dan ook onder extra controle maar heeft 2 prachtig gezonde kindjes op de wereld gezet! maar ik zelf zou voor 2e kindje maand of 6 wachten voor we t weer zouden proberen ofzo! all: ik denk nie dat ronde 6 is gelukt helaas!!! ik heb ontzettend last van mn onderrug sinds gister, heb krampies/trekken/steekjes in mn onderbuik en begin mn tepels/boobs te voelen verdorie!!!!! echt zo'n ongi gevoel maar dan 3/4 dagen te vroeg! en mn bmm ligt alweer laag en dan komt meestal mn ongi eraan! helaas !!! wel irri dat ik nog 3nachtjes moet wachten!!!! ergens hoopte ik dat ik eens gelukt mocht hebben maar nu gaan we dus met volle moed naar een volgend traject!!!
Ik wil geen valse hoop geven, (ik ben liever eerlijk ) maar ik voelde me ook zo toen het raak was, mijn ongigevoel kwam ook veel eerder en mn bm lag ook laag. Dus in dit geval toch nog even afwachten meis, positieve vibes!!! xxxxxxxx
thanks brabantse!!! ik hoop dat je gelijk hebt!! wel zullen zien! ik vind t eerlijk gezegt raar om me nu al "zo" te voelen das meestal écht dag van ongi pas!! nadat ik ook echt pas rood heb gespot! nu ist nog veel te vroeg :S als ik niet beter zou weten zou ik echt denken dat ik ongi ben! maar ja idd nog even wachten! ergens wil k morgen al testen..maar durf niet haha want STEL t is wel positief...dan ben ik bang dat t nog van de pregnyl is! en word ik alleen maar gek omdat ik nog 2 dagen moet wachten dan hahaha iig bedankt voor je reactie! xxx
Ik zou t gewoon doen hoor Alleen zul je me even moeten uitleggen waarom een posi-test van de pregnyl zou kunnen zijn.....zit daar hcg in dan? xxxxxxxxxxxxxx
ik zit nog in twijfel wat ik zal doen! maar merk t morgen ochtend wel!! hahah als ik denk doe t gewoon dan doe ik t en anders wacht ik nog tot maandag!!! of di en ik geloof van wel! maar ze zeggen dat t 10dagen na injecteren uit je lichaam is...maar laatst (weet niet meer wie helaas / sorry) was er iemand die ook positief testte (wel heel licht treepje) en die werd op nod toch ong. en was dus niet zwanger maar denk dat als ie eruit springt hij wel telt hahaha ben benieuwd! ergens heb ik wel goed gevoel!
morguh dames!!!!! hier niet getest vanmorgen!! ik wilde t toch niet! nogsteeds ongi gevoel en last van mn rug en in de verte voel ik mn boobs en temp was om 7uur weer 37.1 ik heb vr en za ook 7uur temp genomen!! ben benieuwd... zei net tegen mn man...heb t gevoel dat ik ong ben maar dat is niet zo ! zei hij ...das toch veel te vroeg!?!?! dus ik weer tja...weet t ook niet! ?! gaan zo naar mn paps en vanmiddag naar buitenfeest int dorp dus ben dr of laat weer of morgen! xxxxx kus
@spannendetijden, ligt eraan hoeveel pregnyl gespoten is....gemiddeld is het na 10 dagen uit je lijf....5000IE dan.... spannend....ik duim voor je....het kan gewoon 2 kanten uit....ik hoop voor jou de posi kant.... @all, gisteren toch te veel gedaan met de caravan klaar te maken, met als gevolg een super trekkende onderbuik en lies....dus voor mij toch echt geen gesjouw meer.... Luka heeft vanochtend een super lief liedje gezongen voor hubbie, en een heel mooi schilderij
@ brabantse, tnx voor je lieve berichtje @ juulz, hopelijk is er maandag al mooie eigroei te zien! @ luukske, wat heerlijk zeg dat jullie bijna op vakantie gaan! Ben er ook wel aan toe haha. Oh oh dus toch teveel gedaan gisteren. Nu niet meer zoveel doen dus! @ spannendetijden, vervelend dat je een ongi gevoel hebt. Hopelijk houdt het niks in en ben je lekker zwanger. Ik duim voor je! @ all, hier sinds gisteren ook een beetje het gevoel alsof mijn ongi eraan komt. Maar net al bij spannende tijden is het 3 a 4 dagen te vroeg om zulke dingen te voelen. Gisteravond een ongikramp, maar die ging ook weer weg. Sinds vanmorgen een beetje last van mn onderrug. Verder nog wel veel witverlies. Maar ook een nega test Ik wil nog wel hoop hebben, maar vind het moeilijk om het te houden. Tis echt ff een baalronde deze maand! Veel liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal!
Spannende tijden bij mij had ik ook heel hevige ongie pijn en last van mijn onderrug en het was toch raak! duim duim duim!!! Nen misschien is je test te vroeg....ik ben benieuwd...
Trouwens net heb ik onverwacht gehoest en kreeg last van de rechter kant net boven mn vagina wat is dat nu is de pijn weg maar net deed het zeer en maak me ongerust??
@ schattigkindje niks om je ongerust over te maken hoor, ik had het ook vaak toen ik zwanger was. Als ik moest hoesten, niezen , of te snel opstond ehm was jij het nou die direct na de bevalling weer aan de bak wilde? Hier nog zo eentje hoor (en achteraf hadden we het net zo goed kunnen doen ) maar ik was toch TE bang dat het per ongeluk WEL direct raak zou zijn. Nu, achteraf vind ik het eigenlijk prima dat er een tijdje tussen zit. Deze leeftijd is zoooooo leuk en als je er dan nu al eentje bij zou hebben, zou je toch een hoop pret missen! Plus dan heb je nog de lichamelijke kant. Zeker als je een ks hebt gehad, dan adviseren ze om minimaal 1 jaar te wachten. Maar ook na een "normale" bevalling heb je tijd nodig om te herstellen..... Maar verder is het helemaal aan jullie natuurlijk. Meid, geniet eerst maar van dit wondertje! @ nen en spannendetijden wauw, nog steeds spannend bij jullie zo te horen. Het kan inderdaad twee kanten op (en ik hoop de goeie). Ik had een paar dagen voor mijn NOD super zere (.)(.) en veel witverlies. Maar ik begon pas echt te denken dat het raak zou kunnen zijn toen ik een cracker met kip-pesto salade nam, en die smaakte helemaal bedorven. En mijn man proefde er niets vreemds aan.....
Hier trouwens ontzettend gelachen net. Bosch zat bij mij op schoot, een boekje te lezen. Kruipt hij ineens bij mijn man op schoot, en zegt tegen mij dat ik eten moet gaan maken. ik pieste bijna in mijn broek! (ik heb het wel braaf gedaan natuurlijk hahaha)
hey meiden, ik wilde jullie nog snel even een berichtje sturen.... kruip zo mijn bedje in, morgenvroeg om 6 uur vertrekken we. we hebben pas woensdag of donderdag verbinding op de camping(we komen woensdag middag aan) en dan probeer ik elke 1-2 dagen jullie te volgen....
@ luukske, je leest het niet meer nu maar ik wens jullie een heeeeeeeeelee fijne vakantie! Lekker genieten van het mooie weer en de ontspanning @ all, vanmorgen heel eigenwijs toch met sensitest getest, maar uiteraard was dat weer zo'n ver#$%#$%&te strip met allemaal beschadigingen. Dus of er nu een licht streepje stond of dat ie nega was, kon ik niet zien. Grmbl. Heb em gelijk weggedonderd. Verder af en toe ongi gevoel dus denk dat de duivels er een dezer dagen toch aan komen
Luukske hele fijne vakantie!! Geniet ervan en rustig aan! Nen, wat een piep testen zijn het! Blijf nog voor je duimen! Juulz, hoop dat er een mooi eitje te zien is!
@ Luukske, een fijne vakantie meis! @ Nen, ik hoop van harte dat je NU zwanger bent!! Geen andere testen in huis meissie? Het is immers al 14 DPO .
luukske: fijne vakantie skat!!!! hopelijk kan je do hoop leuk nieuws terug lezen!!! xx ps ik had maar 5000 nen: ik hoop voor je dat je WEL zwanger bent meid!!! Schattigkindje: ik hoop dat ik je achterna kan!!!!! Oh en die pijn bij t hoesten maak je nie druk dat heb ik zelfs zonder zwanger te zijn hahaha Mielenl: mannen hahahahhahaha! Zelfs ik moest erom lachen hihi En ik voel mn boobs eigenlijk niet (sinds de clomid) klein beetje irritatie aan t puntje van mn tepel maar das alles en heb ook geen afscheiding (sinds de clomid) heel klein beetje af en toe maar! Maar toch heb ik goede hoop dat t raak is!! Ik voel me anders dan anders voor mn ongi! En die krampies en rugpijn zijn zo nieuw!! Maar heb dat nooit eerder bij iemand gehoord eerlijk gezegd! Ego: gister hele middag en avond ontzettend last van mn onderrug en ongi krampen gehad!! Mn onderbuik was zó aant zeuren!! Heeeeeel vervelend!!!!!! L Vandaag om 10:00 weer temp van 37.1 (had uitgeslapen , hadden feestje .snachts om half 4 was ie 36,5 had me vergist in de tijd hahaha) Voel nogsteeds mn onderbuik en heb hoofdpijn maar dat kan ook van t telang slapen komen! Of de herrie van gister! Maar ik heb dus nogsteeds goede hoop!!!! Als ik morgen vroeg niet ongi ben ga ik wel testen hor want kan niet meer wachten hahahaha Fijne dag allemaal !! XXXX
@ babii, het is idd 14 DPO, maar ik heb meestal een lf van 16/17 dagen. Had gisteren wel getest (nega), maar dat was dus 3 of 4 dagen voor nod. Nu heb ik af en toe al zo'n kramp dat ik het gevoel heb alsof het elk moment kan beginnen. Maar het zijn niet continue krampen. Af en toe komt het opeens. En ik heb nog wel 4 kv 2v5 testen in huis, maar omdat ie gisteren nega was wilde ik vandaag niet nog zo'n test doen. Dus ik dacht, dan maar die sensitest. Misschien morgen weer een kruidvattestje, maar misschien doe ik dat ook pas woensdag. @ spannendetijden, ik blijf voor je duimen!!