hey meiden, hier weer even een berichtje uit Kroatie.... we krijgen dadelijk bezoek van een paartje uit Slovenie en een jongen uit Oostenrijk....gezellig babbelen voor de caravan, maar zal het niet laat maken, hubbie vindt dat wel leuk, maar ik duik liever op tijd mijn bedje in.... heb me wel eens heerlijk verdiept in de jongensnamen....eindelijk....heb hubbie een kort lijstje gemaakt, en GELUKKIG zaten er 2 namen bij die we beide wel leuk vonden...dus de strijd is nu tussen 2, alhoewel 1 van de 2 meer mijn voorkeur heeft.... hoop dat hubbie de knoop kan doorhakken, want ik wil namelijk wat spulletjes bestellen voor de geboorte....ik weet het, heb nog alle tijd, maar gezien onze voorgeschiedenis wil ik alles met 25-30 weken klaar hebben....ik ga er deze keer niet van uit, maarja, ik hou het in mijn achterhoofd....
@ babii, hoezo klinkt dat ego?? Het is heel begrijpelijk dat je het liefst je eigen kindje wil dragen!!! Ik vind daar niks ego aan... Ik zou het ongelofelijk moeilijk vinden om mijn kindje door een draagmoeder te laten dragen en heb echt heel veel respect voor stellen die dat (onvrijwillig) laten doen. @ luukske, hebben jullie een gezellige avond gehad gisteren? Fijn dat er 2 namen op het lijstje stonden waar jullie allebei wel achter staan. Kan me voorstellen dat je voor de zekerheid toch alles vrij vroeg klaar wilt hebben! @ all, vandaag eindelijk wat koeler. Wat een verademing!
Kom even hallo zeggen! Zit op een koel kantoor met airco, dus de hitte valt mee.... maar strx de auto weer in... Pfffff Vanavond langs bij mn broer en mn kleine nichtje... Gezellig! gaan hardlopen (pas na 18u hoor) met de buggy, mn broer heeft zo'n speciale! Ben benieuwd! Misschien kan ik vast oefenen . Enne, Babii, wat Nen zegt: helemaal niet ego! Je wil je eigen kindje het allerliefs in je eigen buik voelen! Moedergevoel noemen ze dat toch wel?! Dus je mag niet meer zeggen dat je ego bent, gekkie! Nen, suc6 met de stage!!! Nog even de laatste loodjes. Nog gesport gisteren... ? Hopelijk gaan je tuinfakkels werken ! Knuffff! Luukske: was het gezellig met het internationale gezelschap? Enerzijds leuk, nieuwe mensen enzo. Gezellig... Maar soms heb je er even geen zin in of energie voor... Begrijp ik he-le-maal! Ben benieuwd naar de namen! Leuk joh! Ga nu weer aan het werk! xxxxxxxxx
@ juulz, lekker die airco! Wij hebben arko (alle ramen kunnen open) op kantoor.. Maar het is hier gelukkig niet zo heet vandaag. We hebben niet meer gesport gisteren. Ik was compleet afgebrand toen ik op de bank zat. Heb al enkele dagen last van mijn darmen door de warmte dus dat vreet ook veel energie.
hey meiden, heb gisteren weinig meegekregen van het internationale gezelschap....lag al in mijn bedje.... hubbie is vanavond ook weer even weg, ik duik zo mijn bedje weer in....vandaag was een beetje een luierdag....hubbie en ik zijn beide flink verbrand, heb wel goed spul hier kunnen krijgen... hopenlijk wordt het een beetje aangenamer, want is me echt veeeeel te warm....
he hoi hallo daar was ik ook weer even. Ik probeer wel een beetje mee te lezen maar het is zo gigantisch druk op mijn werk.....en als ik dan thuis ben, geen puf om de laptop te pakken....sorry..... @ juulz ik duim keihard voor je dat het raak is! Wat duurt dat dan lang he, tot 11 juli..... @ babii ben het helemaal met de anderen eens. niks ego aan, dat je je kindje zelf wilt dragen. Dat is wel zoiets bijzonders.....echt, ik hoop dat ze je kunnen helpen want het klinkt alsof je lijf echt niet van plan is om mee te werken.... @ luukske fijn dat jullie het (zo goed als) eens zijn over de namen. was bij ons ook zoooooo moeilijk. Sterkte met de warmte. hopelijk koelt het daar ook ietsjes af (al is er hier weinig meer van te merken dat het afgekoeld is) @ nen ik zie dat je volgende week naar de fa gaat......voor een fm? of iets anders? zit er hier weer een beetje doorheen. het lijkt erop dat mijn lijf weer niet meewerkt. zaterdag had ik een streepje op mijn ovu test, normaal gesproken zie ik maar 1x een streep en de volgende dag is hij weer weg. maar tot nu toe nog geen ei gespot, en nu gisteren 1 drupje en vandaag de hele dag vegen (van lichtroze tot pikzwart) bloed. Dus ik ga er maar van uit dat ook deze ronde aan ons voorbij gaat. En ik heb eigenlijk helemaal geen zin om naar de gyn terug te moeten......nouja we zien wel.....wie weet is morgen mijn temp omhoog geschoten.....
Nen, Arko is natuurlijk wel zo milieuvriendelijk Luukske: oeiii, hopelijk doet 't verbranden geen zeer. Luca niet verbrand? Te warm is idd ook niet fijn, en dan met je buikje....Lekker ontspannen hoor!!! Mielenl... Da's inderdaad wel vreemd, je zit nu dus rond dag 20?! Zou het niet heeeeeel stiekem kunnen (*houdt van hoopvolle scenario's ) dat je toch al stiekem 5 daagjes terug je ei had en dat dit een innestelling is ? Ik duim gewoon even verder hoor!!! Voor de rest: allemaal een dikke knuff! Oh ja, had Zuurtje gevraagd voor me te pendelen: uitkomst was juli zwanger, jongen.... Als ze gelijk heeft dan ben ik een Echte Believer ! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ juulz ik hoop dat je pendel uitkomt! (ik geloof er zelf niet zo in, werd tijdens mijn zwangerschap gependeld voor een meisje ) ennuh innesteling is het echt niet hoor! ik hou mijn temp bij en die is nog steeds laag. dus geen ei = geen innesteling. Zonet toch maar de stoute schoenen aangetrokken en het zkh gebeld. Mag maandag langskomen.
Ik pendel zelf niet!!! Heb het aan Zuurtje gevraagd (zie helemaaaaal onderaan alle forumonderwerpen het topic pendelen!) Miele, hopelijk kunnen ze in het zh wat meer duidelijk geven... Morgen hebben we vanaf 12u vrij gekregen op het werk Dus nu nog even hard doorwerken...!! xxxxxxxxxxxxxxxxx
Ha meiden, Hier even een snelle update van mij. Woensdag bij de vk geweest en bleek dat ik eiwit in mijn urine had. Stond daar persoonlijk niet zo heel gek van te kijken. Ik werd dus gelijk doorgestuurd naar het zkh waar ze bloed hebben geprikt maar dit bleek allemaal nog goed te zijn. Mag dus rustig thuis afwachten tenzij mijn klachten verergeren. Ook heeft ze nog een echo gedaan omdat ze nu eens goed wilde kijken hoe groot het kindje nu was. Omdat ik zo'n extreem grote buik heb, haha. Nu blijkt dat de helft van mijn buik nog steeds gevuld is met vruchtwater dus dat maakt hem zo mega. Verder schat ze ons meisje op 6,5 pond. Alles zag er verder goed uit. Wel zei de vk dat ze ontzettend lange benen heeft want die komen overeen met 42 weken zwangerschap. We wachten hier dus maar geduldig af. Ben gister nog stiekem uit eten geweest omdat ik gister een aardig goede dag had. Dat zal er straks ook een poos niet inzitten denk ik. Nou meiden ik ga mijn bedje weer opzoeken en met mijn beentjes omhoog want ik heb alweer mega-voeten/enkels/benen. Iedereen een fijne dag en sterkte met de warmte, poehee.
Jemig meis, wat een dagen om hoogzwanger te zijn Ik duim voor je dat je snel je meiske in je armen hebt!! xxxxxxx
Hoi meiden, Ik heb besloten me terug te trekken van dit forum. Ik voel me in een ander topic volledig aangevallen en hier heb ik geen zin in. Ik kan er ook nix aan doen dat ik nu eindelijk wel zwanger ben en dat daar ook emotionele problemen en onzekerheden bij horen. Maar in topics waar zoveel meiden nog in trajecten zitten is dat niet fijn om te horen. Ik weet dat jullie hier in dit topic niet zo zijn, maar ik ben bang dat ik straks iemand ga kwetsen en dat wil ik niet. Jullie zijn kanjers, ik ga jullie missen........en ik hoop echt het allermooiste en beste voor jullie. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Brabantse jammer meid ik zal je ook missen....(wat was er dan op een andere topic gebeurd??als ik vragen mag? Juulz meid ik hoop het voor je zal echt voor je duimen... Marsim hoop dat het snel gaat komen en je mooie meid in armen hebt... Hier gaat alles oke heb volgende week woensdag afspraak met verloskundige en dan ben ik 11 weken en 1 dag zwanger. Ben benieuwd....Voel nu niks meer behalve af en toe moe en duizelig..
@ luukske, hoe warm is het daar bij jou? Bij veel te hoge temps kun je ook gewoon haast niets doen he.. Vermaakt Luka zich lekker? @ mielen, ik ga daarheen om te bespreken over menopur ipv clomid. Ik ben die bijwerkingen van de clomid gewoon erg zat en de menopur zou veel minder klachten geven. Wat vervelend dat je zo'n vage cyclus hebt zeg.. Ik hoop voor je dat je toch een mooi ei krijgt! @ marsim, poe het zal idd wel zwaar zijn voor jou zo in die hitte! Gelukkig was je bloedonderzoek goed. Hopelijk laat je meisje zich gauw zien En wauw zeg, benen zo lang als bij 42 weken! Dat wordt een model @ brabantse, meid wat jammer dat je weg gaat!!! Het gaat er inderdaad niet in alle delen zo leuk aan toe als hier. Vind het jammer dat je daardoor hebt besloten dat je gaat. Is daarom je banner ook weg? @ schattigkindje, fijn dat het goed met je gaat! Zijn de klachten van de overstimulatie nu minder/weg? Spannend zeg dat je bijna naar de vk mag. Dan zit je eerste trimester er zowat al op!! Wat gaat de tijd hard.. @ all, pff wat is het warm. Kan daar niet goed tegen dus ik kijk uit naar een verkoelende regenbui haha. Verder is gisteren mijn laatste dag op stage geweest en mijn eindbeoordeling resulteert in een 8! Mijn docent wilde zelfs een 9 geven, maar mijn stagebegeleidster is niet zo happig op het geven van negens en tienen. Maar ik ben al hartstikke trots En ik heb aankomende dinsdag een sollicitatiegesprek!! Spannenddd LIefs!
@brabantse, meis wat jammer....laat gewoon af en toe wat van je horen, ook qua zwangerschap, want we weten allemaal we moeten en hebben doorstaan om zwanger te raken/te zijn....
@marsim, meis ik duim dat de kleine meid snel komt, en dat het een vlekkeloze bevalling wordt in de hitte.... @nen, Luka vermaakt zich, maar ik trek het niet.... ennne mooi een 8 !! @all, zal na het weekend weer online zijn, we vertrekken morgenvroeg naar huis, heb het hier wel gehad, kan niet tegen de warmte...kan gewoon niks doen.... meiden tot maandag
Nen gefeliciteerd meid en hoop dat je aangenomen word. De klachten zijn voorbij maar ik wil natuurlijk ook echt zien of ze weg zijn die grote eitjes die de pijn veroorzaken.. fijn weekend allemaal
@ luukske, vervelend hoor dat je zo'n last hebt van de warmte. Zouden jullie sowieso morgen vertrekken of zouden jullie langer blijven? @ schattigkindje, heb je al een afspraak staan voor controle? @ all, ik ga afsluiten. slaap lekker!