Clomid deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babii, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, hopelijk zijn de laatste details snel in orde voor de bruiloft, het is nu wel aftellen voor jullie!!
    enne, gefeliciteerd met je verjaardag!!!

@lima, wij hebben ook met net geen 19 weken de 20 weken echo gehad....enne ze hebben het bij ons al met 16 weken bevestigd....
    de meubeltjes en wagen al lekker besteld...en over 3 weken al geleverd, lekker toch....mooi kleurtje op de muren en inrichten maar....

@mielenl, paella gegeten op deze sombere dag voor het nederlands elftal, haha....
    ennne begint het besef wel al een beetje?

@all, net dus bij mijn schoonouders het voetballen gekeken, en helaas voor NL....
    onze boy was iig flink aan het schoppen, wordt misschien later ook een voetballertje.....

2. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Lieve meiden,

Via deze weg wil ik jullie laten weten dat Marsim en Marsim-man trotse ouders zijn geworden van een parchtige dochter ISA
    Ze is afgelopen nacht om 00.01 ter wereld gekomen. Ze is uiteindelijk met een keizersnede gehaald.

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    joehoe!!! isa is geboren! marsim en man van harte gefeliciteerd! En nu lekker op die roze wolk klimmen en GENIETEN!

@ juulz jammer dat je minder zult gaan schrijven. ik schrijf nog niet zo lang mee en dan gelijk zwanger....kan me voorstellen dat het best ontmoedigend is. Dikke knuff en hopelijk tot gauw ( en dan jij ook met een mooie bannerrrrt ;) )

@ luukske ja het besef is er wel......en godzijdank het bruinverlies weer gestopt na die twee vegen van gisteren.

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    owja het voetbal.....jammer.....maar mijn dag was toch al goed gisteren :D :D
    (vond trouwens die spanjaarden ook wel beter spelen, voor zover ik de wedstrijd heb gezien)

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mielen, hoe reageerde je man dat het raak is? :)

@ juulz, ik vind het erg jammer dat je besluit om hier minder mee te gaan schrijven, maar kan me ook goed voorstellen dat het af en toe moeilijk is met al die zwangeren om je heen. Maar ook al zit je niet meer aan de clomid, van mij mag je hier blijven hoor!!! Je brengt zoveel positiviteit hier en je reageert altijd zo lief op iedereen! Zal je gezellige berichtjes missen..

@ marsim & marsim-man, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Isa! Mooie naam zeg! Wat heftig dat het uiteindelijk met een ks moest gebeuren. Hopelijk knap je gauw op meid. Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe!

@ babii, hoe gaat het met jou meid? Ik heb je al even niet gezien.. Hebben jullie al de uitslag gehad van het onderzoek?

@ all, hier weinig nieuws. Merk al wel weer de na-mn-ei-hormonen want ben weer zo emo haha. En zere (.)(.)!!! Auw haha. Gelukkig is mn mannetje een week weg voor zn werk, want die vergeet het altijd dat hij wat voorzichtiger moet zijn na mn ei :p Verder nu op de vreselijke wachtbank en dat gaat zooo langzaam! Wat ik me afvroeg: mijn lf is vaak 16/17 dagen, maar zou je dan op dag 14 ook al mooi positief kunnen testen of zou ik ook langzamer hcg aanmaken omdat die lf ook een aantal dagen langer is?

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ nen mijn man is er uiteraard ook heel blij mee! Maar voor hem is het gewoon nog zo ontastbaar.......bij de eerste was hij ook pas echt blij toen hij het zelf had gezien op de echo.
    En volgens mij maak je HCG aan vanaf de bevruchting, vlak na de eisprong dus, en kun je testen met die hele gevoelige tests vanaf 10-11DPO. Wat overigens niet aan te raden is want ALS hij al positief is zo vroeg, dan is het zo licht dat je toch blijft twijfelen ;)
    Heel veel sterkte op het wachtbankje en ik hoop dat die mega-eieren mooie plakkertjes blijken :D

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mielen, nee maar 10/11DPO testen doe ik ook niet aan. Meestal test ik op 13/14 DPO voor het eerst. Dat zou voor mijn doen dan 3 of 4 dagen voor nod zijn.

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Volgens mij moet dat best kunnen hoor.....ik heb gisteren op 12 DPO getest (ja ja ik weet het.......ongeduldig hahaha)

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mielen, haha snap het helemaal hoor ;) De testen branden hier ook altijd in het laatje van het badkamermeubel :p Mijn vriend dreigt er wel eens mee om ze te verstoppen..

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Einad, graag gedaan lieverd! Hier alles rustig en erg druk, vandaar een trage reactie.

Heel veel plezier met de laatste dingen voor de bruiloft. Wat een bijzonder gevoel moet dat zijn ;). 1. zwanger en 2. je gaat trouwen :D.

@ Nen, wat geweldig zeg! Jeetjemina 25 mm :p, doe je goed meid ;). En een bms van 10 mm SUPERRRR!!!

Heb pas 15 juli de uitslag en heel wat vragen genoteerd :). Dus die arts mag beter iets meer tijd reserveren voor mevrouw Babii :p.

@ Marsim, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet er heerlijk van!!!

@ Juulz, ik herken het heel erg lieverd. Schrijf zelf ook minder mee, dat ligt niet aan de meiden maar simpelweg omdat ik gek wordt van de onzekerheid. Ik gun iedereen een prachtige zwangerschap, maar wil ook zo graag. En de kans dat het hier gaat lukken is onwijs klein (rot slijmvlies).....

Wat balen dat je ongi bent geworden leiverd :(. Dikke knuffel!!!

@ Luukske, whahah die Luca is een lekker eigenwijs ding he ;). Heerlijk z'n ventje :D.

Trouwens, mijn progesteron was ook bij elke eisrpong 53,8 :$ en dat was de keren dat ik positief teste. Kan dat serieus duidde op een meerling? Pfffff dat rot slijmvlies ook!

Hoe gaat het allemaal met jou?

@ MieleNL, wauwwwieeeeeeeeeeeeee VAN HARTE GEFELCIITEERD!!!!!! Geniet ervan!

Voor degene die ik vergeten ben, sorry sorry :)!!!

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ babii bedankt voor de felicitaties! het is ook zo oneerlijk he.....als ik je wat slijmvlies zou kunnen doneren dan had ik dat met alle liefde gedaan.....
    Ennuh misschien even bellen vantevoren dat je wat meer tijd nodig hebt? Of heb je een arts die niet zo erg op zijn (of haar) klok kijkt?

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou de laatste keer keek ze daar niet naar... Toen zaten we 1.5 uur binnen....

Maar die assistentes zijn chagrijnen ;). Dus als je betl zijn ze al boos ;).

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ babii, goed dat je de vragen hebt opgeschreven! Mijn ervaring is dat je anders toch dingen vergeet. Ik hoop dat ze goed de tijd voor je nemen. Lekker sch**t hebben aan die assistentes ;):p Ja op vrijdagochtend waren ze beide 25mm en ze zijn pas in de nacht van zaterdag op zondag gesprongen dus er zal nog wel een paar mm bij gekomen zijn. Poe ik heb gisteren de hele dag flink last gehad van mn buik ervan! Ik hoop echt dat het bij jullie gauw beter mag gaan.

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @juulz, aub niet helemaal wegblijven....zal je missen....
    weet dat er een aantal meiden zijn die zwanger zijn, en ook al van de Clomid af zijn....volgens mij bijna iedereen hier, zwanger of niet.....bijna iedereen spuit!!

@marsim en hubbie, gefeliciteerd met jullie dochter Isa!

@nen, mijn duimen draaien voor jou!

@babii, zo'n hoog progesteron duid idd op een zwangerschap of een meerling, volgens mijn fert arts!

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    omg :$

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Het zou best kunnen Luukske, want ik liet dit altijd rond 7 DPO prikken en dan was mijn progesteron ook altijd zo hoog!

Daarbij teste ik toen ook iedere keer heel licht positief, maar ging het weer fout door mijn bms of de slechte zwemmertjes.

De keren dat ik niet geklust had was hij rond de 25 á 30.....

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mielenl, jaja....wat zou je er van zeggen als het een twin zou zijn?
    ik heb zelf verschillende keren een progesteron gehad varierend van 46 tot 112, dit waren OF zwangerschappen(telkens van twins) OF een eisprong van meerdere eitjes.....

maar deze zwangerschap had ik een progestron van 28, en TOCH zwanger van twins....en bij Luka een progestron van 34, en die was ook van een twin!

helaas lijkt mijn lijf een twin niet toe te laten, bij Luka ben ik er 1 verloren met 8 weken, vorig jaar jan. en afgelopen januari een MK, beide van twins....en deze kleine boef in mijn buik is ook de helft van een twin....
    mijn artsen zien dit trouwens ook niet graag bij mij, zou een nog eerdere premature bevalling kunnen veroorzaken, en dat risico wil ik niet lopen....hubbie zegt elke keer dat hij het idd erg vindt van de MK, maar hij is blij dat het gewoon 1 kindje is!

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dank voor de lieve woorden meiden. Een egootje dan even ;). Vandaag de 1e spuit weer gezet. Ben weer behoorlijk ongie (roooood :( ).
    En heb weer wat gedichtjes geschreven. Heb inmiddels een hele collectie
    Marsim, ISA! Leuke naam...!!! Gefeliciteerd meis!

En lieve allemaal, denk wel aan jullie hoor... en Nen, heb een SUPERgevoel bij je deze ronde.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    wat heftig zeg, dat je iedere keer zwanger bent geweest van 2 kindjes! Ik heb in mijn omgeving een aantal keren een tweelingzwangerschap meegemaakt met complicaties, dus wat dat betreft hoop ik dat het er maar 1 is.
    Mijn moeder is ook een van een tweeling, en roept al sinds jaar en dag dat "het een generatie overslaat", dus dat zou wel uitkomen dan, hahaha!
    Nee mocht het zo zijn dan zijn ze beide van harte welkom natuurlijk, maar het zal wel even wennen zijn aan het idee!

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ juulz ik blijf ook gewoon voor je duimen hoor! suc6 met spuiten!

Deel Deze Pagina