Clomid deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Babii, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @juulz, schrijf het maar lekker van je af....
    en jullie zinjn heel snel opnieuw aan de beurt!!!

@mielenl, mijn hubbie is ook echt wel blij dat het er 1 is, is toch iets minder risico....
    en 2 kindjes in dit gezinnetje zijn goed!

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Hoi lieverds…daar ben ik weer! Was helaas beetje druk om te komen reageren L maar zal nu mn best ff doen ;)

Nen: kippetje!!!!! Whahahah 2stuks en 25mm !!! ben jaloers wahhahahaha hopelijk heb je goed geklust skat! Ga voor je duimen!

Mielenl: kom ik net ff gluren en wat zie ik in je banner!?!?!?!??!?!!!!!! HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wow!!!!!
    Wat een verrassing,…je had toch "problemen" met je ei?!?! Goed joh!!!!!
    Ben benieuwd of t er 1 of 2 is hihi

Marsim: dikke knuf skat! Vervelend zeg dat je alleen moest slapen! Vooral nu! Hoest nu met je?!?! Ik was wk kijken in de kroeg en daar was meisje die vandaag ingeleid wordt,…dacht nog aan je..dacht miss is het marsim wel wahhahaha

Juulzon: wat balen meid dat je weer ongi bent geworden!!! Ellende!!!!!!! Op naar volgende ronde skat! En zal dr weer voor je zijn hor ;) xxx
    En ik hoop dat deze ronde wel raak is !!! ik ga iig hard voor je duimen !
    En jammer dat je minder actief zal zijn maar wat nodig is moet je doen skat! xxx

Luukske: wahahahahah nu al overdosis aan kleding!!?!?! Dat word zuiveren meid!!! Of grotere kast ;) hoest verder met je?!!?

Einad: wat een gaaf cadeau!!! Wanneer krijg je m?!?!?! wel in je album plaatsen he?!?!?!
    Geniet er lekker van!!!

Lima: nog 1,5 wk tot je echo!!! Spannend!!!!!!!!! Wel leuk natuurlijk! En plaats je strakkies (over paar wk) ook nog foto van de kamer?!?! Ben benieuwd wat jullie hebben besteld! En 3wk is idd vlot zeg!!! Wel lekker idd!

Jeej: marsim heeft een dochter!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd (na aanleiding van lima bericht)
    Wat een leuke naam trouwens!!!!! Geniet lekker van jullie meisje!!!!

Ego: morgen ist zover!!!! Beginnen met prikken!!!! Zo spannend!!!!!! Maar ik ben dr helemaal klaar voor :D en mn mannetje ook! ;)
    Zat net te denken,..ben alweer wk na ei! Normaal kom ik die weken niet door maar nu gaat t zo hard!! Komt door bb shower (die super gezellig was!!) en voetbal en t uitkijken naar morgen. Gelukkig maar! Ben benieuwd of ik ma ongi wordt! Hoop t wel!!!
    Was iig gister lekker prikkelbaar,… zat film te kijken en zat gewoon te huilen! En zo zielig was die film nou ook weer niet wahaha normaal had ik dat ook wel door hormonen maar die had ik nu natuurlijk niet dus moest er wel om lachen! Huilen tijdens een film zonder hormonen is niets voor mij! Haha en wil steeds met mn man knuffelen …lijk wel klein kind hahahahhah LOL
    Nou skatten….fijne dag allemaal!!!!!!! Ik moet hoog nodig wat aan mn werk gaan doen! Dus kom later nog wel even gluren!!

3. Bonnie87

Bonnie87 Actief lid

Jun 12, 2010
    102
    0
    0
    Tiepmiep
    Friesland
    Dag dames!

Hier weer even een berichtje van mij. Zoals jullie - misschien - nog weten moest ik afgelopen zondag m'n periode krijgen. Echter, deze is er nog steeds niet. Morgen gaan we dan testen!
    M'n man is er helemaal van overtuigd dat er een wondertje komt, maar ik verneem - in tegenstelling tot vorige week - bijna helemaal niets.
    Ik ga er dus ook maar niet meer vanuit..

Morgen testen en de uitslag zal wel weer 'Niet zwanger' luiden.
    Volgende maand beter en dan maar a.s. donderdag of vrijdag weer terug naar de gyn om te kijken wát er aan de hand is.
    Ben benieuwd..

Liefs, x

4. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ spannendetijden hihi ja het was zo'n rare cyclus, ik rekende er totaal niet op dit keer.

@ bonnie ik duim voor je hoor! ik had ook ineens veel minder last van mijn (.)(.) dus ik dacht echt dat ik ongi zou worden. Nu heb ik wel weer wat last, en dat is dan ook het enige eigenlijk.

5. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ juulz, ik ga weer keihard voor je duimen hoor deze ronde! Vind het altijd erg knap hoe jij je gevoel zo goed kunt verwoorden in gedichten! Hoop dat je gevoel over mij gelijk krijgt deze maand...

@ spannendetijden, ja idd broedkip hier :p We hebben ons huiswerk goed gedaan en daarom is het wachtbankje deze maand nog zwaarder dan normaal ;) Bizar he wat hormonen wel niet met je kunnen doen. Spannend hoor dat je morgen begint met prikken!

@ bonnie, meid wat spannend zeg dat je nog niet ongesteld bent geworden!! Er zijn legio vrouwen die niks voelen en wel zwanger zijn hoor :D Ik duim voor een positieve test!! Weet je zeker dat je eisprong is geweest? En hoeveel dagen heb je daarna geteld tot zondag? De fase na mijn eisprong met clomid tot mijn nod duurt altijd 17 dagen.

@ all, hier geen nieuws :) Behalve dan dat ik nu al gek wordt op het wachtbankje!!!

6. Bonnie87

Bonnie87 Actief lid

Jun 12, 2010
    102
    0
    0
    Tiepmiep
    Friesland
    @Nen87
    Ben 2 weken terug (24 juni) naar de gyn geweest. Zij vertelde mij toen dat m'n eitje 16mm was en waarschijnlijk die week zou 'springen'. Dus actief geklust, om de 2 dagen. (Jaja.. ;))
    En ik ging er dus vanuit dat ik gewoon vier weken verder kon tellen dan mijn laatste menstruatie. Of zie ik het nu verkeerd? 13Juni is me laatste periode geweest. Vier weken later geteld dus 11Juli.
    Morgen ben ik dan drie dagen over tijd en leek het me wel handig om dan een test te doen. Of zou het nu al lukken?

Xje..

7. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Bonnie, je moet +/- 14 dagen na de eisprong erbij optellen. Als je eisrpong bijv. 27 juni is geweest dan is +/- 14 dagen erbij 11 juli....

Dan ben je inderdaad morgen 3 dagen overtijd als je eitje dus is gesprongen de 27e ;).

8. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ bonnie je moet rekenen gemiddeld 14 dagen na je eisprong dat je ongi moet worden.
    ik heb qua lengte niet een heel regelmatige cyclus, maar tussen mijn ei en ongi zit altijd 11 dagen.
    dus.....ik zou gewoon een testje wagen!!!

@ nen ik duim voor je meis! verschrikkelijk he, dat wachtbankje! Ik had dit keer de mazzel (omdat ik dacht dat ik geen ei had) dat ik in één keer op 6DPO kwam. * duwt de tijd een stukje vooruit *

begin geloof ik nu al last van mijn bekken te krijgen :$ van de week maar even de fysio bellen.....

9. Bonnie87

Bonnie87 Actief lid

Jun 12, 2010
    102
    0
    0
    Tiepmiep
    Friesland
    @ All;
    Wat ik nog even wil zeggen is dat ik het zo fijn vind dat jullie zo snel antwoorden! Echt top! :D
    Ik wilde eerst wachten tot morgen met testen, maar ga vandaag een gokje wagen. ;)
    Uiteraard zal ik het nieuws doorgeven, goed of slecht.

Maar het is altijd maar weer de vraag wánneer het eitje springt.
    Maar mocht het niks zijn, dan moet ik weer naar de gyn. Wat dán de reden zou kunnen zijn dat mn menstruatie uitblijft. Soms sloopt het je wel... en dan ben ik nog maar met Clomid bezig..

Xje..

10. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ bonnie, spannennnnddd dat je vandaag gaat testen!!! Wel gelijk laten weten he ;) Ik hoop dat je een mooie test komt laten zien! Als enige reden waarom het uitblijft, kan ik bedenken dat het een cyste is geworden, maar je zou verwachten dat je dat dan wel had gevoeld.

@ mielen, kon bij mij de tijd ook maar een week vooruit gezet worden ;) Veel mensen hebben een goed gevoel bij deze ronde en ik zelf ook dus wil gewoon naar die testdag toe haha. Vervelend hoor dat je al last van je bekken krijgt. Had je bij Bosch veel last van bekkeninstabiliteit?

11. Bonnie87

Bonnie87 Actief lid

Jun 12, 2010
    102
    0
    0
    Tiepmiep
    Friesland
    Hoezo 'gevoeld' dan?
    Als het een cyste is geworden?
    Vertel.. daar ben ik nog niet zo van op de hoogte.

12. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ bonnie, mijn ervaring met een cyste was dat het ontzettend zeer deed. Hij was toen ruim 40mm. Ik had heel scherpe steken onder in mijn buik. Nu moet ik zeggen dat ik mijn ei ook altijd duidelijk voel springen en sommigen voelen helemaal niks. Hoe laat wil je gaan testen? :)

13. Bonnie87

Bonnie87 Actief lid

Jun 12, 2010
    102
    0
    0
    Tiepmiep
    Friesland
    Uhm.. ik zit op me werk en moet nog drie kwartier.
    Dan een half uurtje naar huis, manlief haalt een test voor me op en dan rustig nog even wat drinken. Voor het eten misschien nog, of daarna.

Ik ben ergens best wel bang.....
    Straks wéér een teleurstelling :(

14. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ bonnie, wat voor werk doe je? :) Kan me voorstellen dat je bang bent voor een teleurstelling. Het is altijd erg spannend om weer te testen. Maar bekijk het van de positieve kant, je bent overtijd!!! Ik ben met clomid altijd heeeeeeeeeeeeel regelmatig, alleen toen met die cyste niet. Ik duim voor je hoor :)

15. Bonnie87

Bonnie87 Actief lid

Jun 12, 2010
    102
    0
    0
    Tiepmiep
    Friesland
    @Nen:
    Ik werk bij de Belastingdienst.. (kom maar.. ;))

Inderdaad, het is heel erg spannend. Vooral omdat mn man ook zo'n positief gevoel heeft, terwijl ie dat voorgaande maanden niet had. Iedere x zei ie: 'Nee, deze maand is het niks'. En dan had ie gelijk, maar nu twijfelt ie heel erg. Hij heeft een heel goed gevoel hierover. En dán begin ik ook weer heel erg te twijfelen, omdat ik hem zo graag wil geloven.
    Mocht het zo zijn.. werkelijk, ik schreeuw en gil alles bij elkaar!
    Hahaha..

Ik laat het je weten.
    En thanks voor je lieve woorden.. doet me goed! :)

16. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ bonnie, in Lwd? Woon je daar ook? Grappig, hier ook zo een die op het gevoel van dr vent af gaat haha. Ik laat hem altijd een percentage noemen :p Maar vorige maand zei hij 88.3% en toen was het niet raak. Nu zegt hij maar 70%, maar ik 98% haha.

En we zijn hier allemaal heel lief voor elkaar :) In tegenstelling tot sommige topics hier op de site...

17. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    *zit hier in spanning te wachten op nieuws van bonnie :D*

18. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    haha ik kwam ook even spieken.....nog even geduld dus!

@ nen ik heb bij Bosch met ongeveer 32 wkn heel veel last gehad, maar na een paar bezoekjes aan de fysio was het een heel stuk minder godzijdank! Nu is het alleen maar een lichte pijn die af en toe komt en weer gaat.

19. Bonnie87

Bonnie87 Actief lid

Jun 12, 2010
    102
    0
    0
    Tiepmiep
    Friesland
    @Nen&Mielenl;

Net getest en negatief.
    Manlief was echt een beetje teleurgesteld.. 'Ik weet het niet meer'.

Dus.. nu maar weer de gyneacoloog bellen.
    Ik had het ergens wel verwacht, dus valt de 'klap' nog mee. Symptomen zijn dus iets anders geweest.

Next ronde beter! :D

*Toch lief dat jullie zo meeleven..

20. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ mielen, is het echt je bekken of misschien nu beginnende bandenpijn? Hopelijk krijg je het niet al heel vroeg!

@ bonnie, neeeeeeee dit was niet het bericht wat ik wilde horen! Verdikkie zeg!! Wel raar dat je dan overtijd bent! Ben benieuwd wat er bij de gyn uit komt. Geen bloed geeft moed. Hopelijk ben je gewoon een late posi tester!! Met welke test heb je net getest? En had je vanmiddag veel gedronken?

Share This Page