@ kimonootje, fietsen gaat sinds vorige week gelukkig weer! Maar de rest duurt nog wel even. Er zat 3cm volumeverschil in mijn benen en ik moet rekenen op 6 weken x3 behandelingen om 1 cm terug te krijgen.
@kimonootje, we zitten in Roermond....heerlijk....lekker genieten... jeetje je kleine manneke gaat al naar de 2 maanden.... @babii, spannend morgen zeg!! ik duim duim duim..... morgen gaan we weer varen, maar alleen als het rustig is....vandaag hadden we echt noodweer....heb lekker geluierd vanmiddag.... @nen, is het een beetje te doen op het wachtbankje? @bonnie, nog steeds roodloos?
Meiden, lees wel mee hoor. En denk aan jullie en duim voor Bonnie, Nen en Babii!!! En een knuffel voor de zwangeren en mama's...!! Vandaag was alweer dag 5, de derde dag spuiten... Op naar een goede FM as zondag! xxxxxxx
@juulz, fijn dat je iets laat weten...ennne we willen natuurlijk wel weten hoe de FM is gegaan...mijn duimen blijven voor jou draaien....
@Luukske (&Nen/Babii/Mielenl) Sinds vandaag rood! JIEHAA! Gisteravond begon het al een beetje zeurderig te worden dus toch maar voorzorgsmaatregelen genomen. En ja hoor.. daar was 't. Haha, nooit gedacht dat ik daar zo blij mee kon zijn. Blijkt dus wel dat de cyclus in principe langer is en daardoor een latere eisprong heb. We hebben gewoon niet op het juiste moment geklust.. lijkt me dan. De gyneacoloog maar weer afgebeld en een nieuwe afspraak gemaakt voor 26Juli. Da's dan de 12e cyclusdag en moest ik sowieso terugkomen. Ben allang blij dat het allemaal aanslaat.. Nu weet je ook wanneer en hoe je alles (misschien) een beetje kunt verwachten. Dus.. toch een beetje goed nieuws!
he meiden, ik vrees dat de pret maar van korte duur was. vanmorgen nog een testje gedaan, het streepje was maar heel iets donkerder dan zondag.....
@bonnie, hoe lang was je cyclus eigenlijk? enne het is bij ons meiden wel eens fijn om een ongi te krijgen, want als je weet dat het een kansloze ronde is, dan ben je blij als je een nieuwe ronde mag beginnen.... @mielenl, heb je geen foto? bij mijn Mk in januari werden mijn testjes echt helemaal niks donderder, en al vrij snel helemaal licht/wit.... balen zeg, maar hoop toch op iets positiefs.....ik duim iig!!!
@mielenl, heb net even in het andere topic gekeken waar je schrijft....enne die test is echt wel donkerder......bij mij was hij na 4 dagen ook echt nog niet knal.....zie mijn album! zijn dat de testjes van babyboomshop? waarom test je niet met de KV 2 voor 5 euro, had ook beide merken, en die van KV is echt veel duidelijker....bleef bij die stripjes ook steeds vagere lijntjes houden....
hoi iedereen, ik slik nu ook al bijna 9 maanden clomid in combinatie met pregnyl en soms ook menopuur. vorige week heb ik een onderzoek laten doen aan mijn eileiders om te kijken als ze niet verkleefd zaten. alles is in orde. morgen mag ik terug naar de gyn voor een foliekelmeting!
@bonnie...Haha ik ken het gevoel dat je met een ongi ontzettend blij kunt zijn. Meid je weet nu dat het werkt. Vol goede moed aan een nieuwe ronde beginnen..... @mielenl....Das balen meid maar het hoeft niet automatisch het ergste te betekenen. Ik mag dan wel zwanger van een tweeling maar bij 5 weken zwangerschap werden mijn testen ook alweer lichter. Maar klopt het dat je bloed hebt laten prikken?? @Luukske...Vandaag ook weer lekker op het water te vinden? @juulz....Fijn dat je van je laat horen ....Ik blijf voor je duimen meid. Maat je wel weten hoe de FM gaan? @babi....Spannend vandaag!!!! @nen...Hoe is het op het wachtbankje? @kimonootje...Fijn dat alles goed gaat ...Alleen die prikjes @all...Weinig nieuws hier. Het gaat zijn gangetje en kan haast niet wachten tot woensdag. Mijn buik begint nu ook te groeien. heb gisteren voor het eerst positie kleding moeten aantrekken...wat wennen zeg!!
@grace, welkom....en super dat er geen verklevingen te zien waren....neem aan dat je een HSG hebt gehad? @lima, nu pas aan de positiekleding....meis wat netjes, ik hier al vanaf 7-8 weken.... woensdag hebben jullie toch de 20 weken echo? kunnen jullie lekker genieten van de 2 hummeltjes, en we gaan er lekker van uit dat alles okee is.... wij hebben volgende week donderdag de volgende echo, en krijg dan ook een cervixmeting, ivm de vroeggboorte van Luka... @all, ik voel Jaapie (zo noemen we hem nu even) echt elke dag, helaas hubbie niet..als de hand erop komt, is meneer stil...haha...nu al een mama kindje....is Luka trouwens ook heel erg!
Goeie morgen dames Babii: succes vandaag!!!!! Ben benieuwd naar je uitslag meid! Hopelijk alles goed xxx Schattigkindje: gefeliciteerd met je 12wk meid!!! En hoe was je echo?!?!?! Luukske: potverdorie!!! Heb je heerlijk weer om te varen,..ben je lekker aant genieten heb je geen zonnendakje nog ff en dan is ie binnen en kan je er lekker van genieten! Tis toch wel erg prettig hor zon dak!! Wij hebben de boot verkocht L helaas!!! maar is beter zo!! Ik woon aan zee dus geniet dan maar vanaf de kust van de zee Ps: kleertjes probleem is volgens mij heeeel normaal!!! Hihi was gister bij mn vriendin en die had ook al ruimte gebrek en die moet nog 3wk tot dr uitgerekende datum. Ps: wat gaaf dat je de kleine zo goed en zovaak voelt!!!!!! Heerlijk lijkt me dat! Bonnie: ik ben helemaal pro kruitvat!!!! Hahahaha weetje, als je dan test en t is te vroeg of negatief dan is t niet zo zonde! Ik moet straks elke keer testen nou geloof me dat ik dan niet voor dure test ga hor! Die kopen we wel als ik 2 streepjes heb! En die zijn op kv best makkelijk af te lezen hor! Succes!!! En vooral morgen bij gyn! - lees net verder en zie dat de ongi is doorgebroken. Das ergens toch wel fijn! Nu op naar nieuwe ronde meid! Succes!!!!! x Kimonootje: wat leuk dat je weer ff langs kwam opt forum!!! Is zeker alweer ff terug en je had dan idd veel te lezen!! Ik was er 3dagen niet en nu moet ik al flink aanpoten L maar ook ik lees dan niet ALLES terug hor!!! Das geen doen! We zijn ook zó gezellig met zn allen hihi hoest met jou?! En je kleine?! Babii & Bonnie: ik had met clomid een LF van 14/15 dagen maar ik had de clomid WEL in combi met pregnyl!!!! Juulzon: lief dat je ff kwam neuzen scheet!! en prikdag 4alweer vandaag toch?! Hoe gaat t?!?! (ik ben gister met decapeptyl begonnen) Succes zondag! Ik ga heeeeel hard voor je duimen girl!!!! X Mielenl: dat wil nog niets zeggen hor meid! En hij was donkerder misschien maar iets maar das beter al niet!! T is nog pril!!! Hij hoeft nog niet te knallen!!! Maak jezelf niet gek skat!!! Heb je miss pic van test?! Kunnen we meekijken!! Xxx dikke knuf Ps zie aan reactie van luukske dat je andere testjes gebruikt probeer kruitvat anders eens! Misschien zijn die donkerder en stelt t je gerust!! *nog een dikke knuffel* Lima: wat fijn dat t goed gaat , en dat je al aan positie kleding toe bent!!! Hihi Ik had t er gister met mn schoonzus en vriendin over als je net zwanger bent wil je t nog verbloemen maar als t dan eenmaal goed gaat en je begint echt een buikje te vormen..wil je t showen!! en gelijk heb je!!!! En dan maar hopen dat je buik mooi en snel bol word hahahah geniet er lekker van!!! All: gister lekker met mn beste vriendin zitten tutten en samen met haar bij mn schoonzus en dr kleine bakkie gedaan!! Was super gezellig en voelde me super op mn gemak (1net moeder ander nog 3wk ) zat lekker met de kleine meid en vond t super gezellie! Lekker baby/mama talk gehouden vriendin had eergister dr laatste echo gehad en had dit op film dus die hebben we ff zitten kijken! Wat gaaf zeg!!!! Zó mooi!! En savonds was de kleine zeeeeer actief en heb ik lekker met mn handen op de buik gevoelt! FANTASTISCH!! Je voelt gewoon echt hoe hij ligt enzo! volgens mij kan ik niet van mn buik afblijven als ik zwanger ben ahahaha gister ook begonnen met prikken van decapeptyl! Was ff eng om de start te maken gelukkig was mn man erbij en die had de prik "prikklaar"gemaakt en hield m voor gereed tot ik er klaar voor was! En hield zn arm om me heen tijdens t prikken! T was ff eng maar toen ik eenmaal mn arm richting buik bewoon toen ging t vanzelf voor ik t wist was ik een gaatje rijker hihi en toen langzaam de prik ingedrukt! Dat deed wel ff zeer nou ja meer zeurend gevoel!! En toen ff 10tellen gewacht en er langzaam uitgehaald beetje bloed kwam te voorschijn en was toen klaar en heeeeel trots op mezelf (beetje aso om te zeggen maar was t echt haha) en daarna voelde ik t plekje wel als ik t aanraakte of als ik ging zitten maar nu niet meer (alleen erop drukken probeer ik niet!) en vanavond komt manlief naar huis (half uurtje want hij moet werken) en dan prikken we weer samen! En dan hopelijk maandag mn ongi en vrijdag echo Nou skatten .fijne dag en voor degene die moeten werken (net als ik) werkze!!! Xxx
Hallo meiden, Hier even een berichtje van mij. Jeetje wat een heftige dag en dagen hebben wij achter de rug. Op de dag van de bevalling is er veel verkeerd gegaan en het was allemaal behoorlijk heftig. Zo een paar dagen later slijt dat allemaal wel weer een beetje en het enige waar het nu om gaat is ons mooie meisje. Met ons gaat het weer beter. Met mij gaat het goed. Heb wel veel bloed verloren en ben dus nog een beetje slapjes en zie wat pips. Krijg ik medicijnen voor. De wond is gevoelig maar ik loop alweer lekker op, geen hele vierdaagse natuurlijk maar kan weer lekker uit de voeten. Ons meisje heeft het wat moeilijker gehad. Toen ze was geboren mochten we haar bij ons houden. S'nachts had ik al in de gaten dat het niet helemaal lekker ging. Veel huilen, hele snelle ademhaling en voordurend het gevoel dat ze moest overgeven. Heb haar daarom de hele nacht op mijn borst gehad want hier werd ze heerlijk rustig van. S'ochtends bij de verpleegkundige aangegeven dat die snelle ademhaling mij toch niet helemaal lekker zat. Ze hebben gelijk haar zuurstofgehalte in het bloed gemeten en die was echt veel te laag. Dit resulteerde dus dat ze binnen een half uur bij ons weg werd gehaald en naar de kinderafdeling werd gebracht. Ze werd daar gelijk aan allerlei toeters en bellen gelegd. In eerste instantie leek het alleen haar zuurstofopname maar uit het bloed kwam later ook dat ze een infectie had. Ze kreeg dus een infuus met antibiotica. Gelukkig waren we er vroeg bij en sloeg de antibiotica dus goed en snel aan. Ze was erg ziek maar knapte ook weer vrij snel op. Ze ligt nu nog steeds op de kinderafdeling en we moeten dus wat heen en weer pendelen dus kraam en kinderafdeling. Vandaag hebben ze weer bloed geprikt en daar horen we zo de uitslag van. Hopelijk is het goed en mag ze snel mee naar huis. Verder is het een heerlijk meisje. We genieten elke dag van haar en zij van ons want ze reageerd erg goed op ons. Zo mooi om te zien. Verder heeft ze een hele kop met donker haar, echt heel veel. Krulletjes boven op haar hoofd. Ze heeft grote ogen waar ze regelmatig mee rond ligt te kijken. Het mooiste meisje van de wereld. Nou meiden ik hou jullie op de hoogte, ga weer even plat.
mielenl: maak je niet druk meid!!!!!!!!!! je mag ff ego'en marsim: jeetje meid..wat een verhaal!!!! hopelijk is je kleine meisje weer gauw thuis! en gaat t snel beter!!! beterschap voor haar en natuurlijk ook nog voor jou!!! good luck meid!!! x
@ luukske, het wachtbankje is KILLING!!! Haha ik word echt gek van het wachten... Haha zo te lezen is 'Jaapie' lekker eigenwijs tegenover zn paps @ juulz, ik duim voor je dat er zondag al een mooi beginnend eitje te zien is! Dit MOET gewoon jouw ronde worden!! @ bonnie, knap dat je blij bent met je ongi haha. MAar kan het me wel voorstellen dat die duidelijkheid prettig is! Ik heb met clomid mijn ei altijd op dag 17 en daarna nog een lf van 17 dagen, dus ook allemaal wat langer. Is het geen idee om eens te gaan tempen? Door het tempen weet ik precies dat mijn ei op dag 17 komt. Dan kun je ook wat gerichter klussen in volgende rondes. @ mielen, neeeeee het mag niet fout gaan! Heb je een foto van beide testjes? @ grace, zo zeg jij krijgt pittige combinaties van medicijnen!! Welke dosis clomid slik je? En waarom krijg je het soms in combinatie met menopur? Fijn dat je hsg in orde was! Hopelijk is er morgen al iets moois te zien op de meting! @ lima, wat leuk dat je buik begint te groeien! Ga je daar af en toe ook een foto van plaatsen hier? @ spannendetijden, wat leuk dat je zo hebben hebt kunnen baby-talken met je beste vriendin! Wat fijn dat je mannetje je zo steunt bij het prikken. Kan me voorstellen dat dat wel ff spannend is. Ik heb niks tegen naalden, maar om mezelf nou te prikken? Denk dat ik de spuit maar aan vriendlief geef Werkze!! @ marsim, wat heftig zeg dat er allerlei dingen zijn misgegaan rondom de bevalling!! En wat sneu dat Isa een infectie had en te laag zuurstofgehalte. Moet heel moeilijk voor je zijn om die kleine meid aan allemaal toeters en bellen te zien. Hopelijk is ze gauw voldoende opgeknapt om mee naar huis te mogen. Wat leuk zeg dat ze zoveel krulletjes heeft. Plaats je een keer een foto van haar? Ik ben erg benieuwd!! @ all, hier weinig nieuws. Is er iemand vriendjes met vadertje tijd? Zo ja, mag de tijd dan 12 dagen vooruit??
@lima, sinds gister pas positieikleding?? Ik moest na 12/13weken al positie dragen omdat ik niet meer in mn broeken paste.. @spannende tijden, je mag echt trots zijn hoor op jezelf! Niks aso aan! @Marsim, je bent bevallen!!!! dat had ik helemaal gemist, gefeliciteerd met jullie dochter!!!! Wanneer ben je bevallen? Al nieuws over de uitslag van Babi? vinden jullie het goed als ik een foto plaats van mn kleine man? (ben er erg trots op) liefs kimonootje
kom maar op kimonootje!!! wou t al aan je vragen en thanks voor je reactie!! hopelijk ben ik na 30prikken nog zo happy haha en hopelijk is t gauw raak met ivf en hoef ik dit niet al te lang! nen: t was heerlijk al die talk kan dr wel van genieten en heb gister ook nog ff de babykamer gezien en alle kleine kleertjes enzo! geweldig!!1 kan niet wachten tot ik alles ooit kan showen en ik heb ook niets tegen naalden ofzo en idd erg raar en eng om jezelf te prikken maar als je eenmaal bezig bent kun je niet terug! en ik heb een doel int vooruitzicht he!! das ook een goeie steun!! ik weet waarvoor ik t doe! en ik geef m expres niet aan mn man want hij is om de 2dagen werken en dan ben ik alleen (vanavond komt ie ff naar huis omdat ik net begin maar volgende wk doe ik t alleen) én stel hij heeft een keer een saggo bui of we hebben woorden ofzo....dan wil ik echt niet dat hij me mag prikken hor hahahahhahahaha kiek wel uut haha nee hor hij zal altijd zachtjes doen met me maar t komt gewoon beter uit als je t zelf kunt!
@ spannendetijden, ik krijg zelf ook de prikinstructie hoor (en heb een tijdje verpleegkunde gestudeerd dus weet eigenlijk al hoe het moet) Maar mijn vriend kan sowiezo al intramusculair en subcutaan prikken dus als ik zelf geen zin heb, zet hij em wel Haha dat zou wat zijn als je net een beetje woorden hebt en hij ramt die spuit erin! Maar wat je zegt over het doel waarvoor je het doet, daar heb je helemaal gelijk in. Het doel heiligt de middelen