Clomid deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babii, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mielen, maar ik kan me best voorstellen hoor dat je je er zorgen om maakt! Toen ik net die link aan het zoeken was van de tabel las ik ergens dat het per zwangerschap kan verschillen hoe snel de hcg omhoog gaat. Kan me voorstellen dat jij ook graag de tijd vooruit wil hebben!
    Tja hier op het wachtbankje.. Heb nog steeds pijnlijke tepels. Wat me opvalt is dat ik wel minder witverlies heb dan de afgelopen maanden. Aan de ene kant denk ik dan: dat is positief, want de afgelopen maanden was ik niet zwanger. Maar aan de andere kant maakt het me onzeker omdat je juist zoveel leest over witverlies + zwanger. Verder heb ik het idee dat mijn tepelhoven wat donkerder zijn en wat 'dikker'. Meer witte bobbeltjes, maar dat heb ik elke maand. Maar aan de andere kant is het ook nog wel vrij vroeg om dingen te voelen. Ik zit nu 6 dpo. Ziet stiekem al te hopen op steekjes voor een evt innesteling haha. Ook al weet ik dat lang niet iedereen die voelt. Kortom: ik zit mezelf weer lekker gek te maken :p

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Mielenl, hoe is het met jou meis? Ik heb echt een goed gevoel bij je meis. HCG van 98 is inderdaad niet slecht ;). Komt echt goed :)

@ All,

Ben net gebeld door de IVF arts, mijn progsteron was 14 wat dus duidt op een eisprong. We weten begod niet wanneer die heeft plaatsgevonden, maar als ik mijn temperatuur moet geloven zou dat op CD7 moeten zijn geweest. Natuurlijk is dit bizar vroeg, het bms kan niet eens opbouwen dan, maar ben allang blij dat als het een eisprong is dat mijn lichaam het zelf gepresteerd heeft.

Het is nu dus afwachten of ik überhaupt ongesteld wordt van z'n waarde. Ze zeggen meestal dat je vanaf 30 een goede eisrpong hebt, waarvan het eitje bevrucht kan raken.

Zie vandaag mijn temperatuur weer dalen :(. http://www.fertilityfriend.com/home/2fbd95

Ben benieuwd of ik dus ongesteld wordt, zou mooi zijn want dat is dan weer een cyclus verder.... Met een eigen ei. Moet over 2 weken weer bloedprikken op Progesteron en dan belt ze me weer.

Verder weet ik de naam van de anti-progesteron. Dit is een injectie dat vrouwen toegediend krijgen om al het progesteron te laten verdwijnen als ze een abortus ondergaan (hoeven ze geen curretage). Dit zou wellicht bij mij kunnen helpen voor me bms. Bizar, maar ja. Wie niet waagt, wie niet wint.

Verder probeert ze mijn operatie z.s.m. in te plannen. Ze heeft me wel eerste op de wachtlijst gezet, maar ze gaat nog bespreken of een andere gynaecoloog het kan doen. Ze wil namelijk z.s.m. verder, erg fijn :D.

Zo, dit was mijn ego weer!!!!!

3. hoi meiden,

hier weer even een berichtje.. ik heb nu lekker vier weken vakantie! echt heerlijk.. was er ook wel een beetje aan toe! maandag heb ik een echo gehad met geslachtsbepaling.. maar wat is het nu moeilijk zeg om mijn mond te houden... maar vriendlief wil het voor ons zelf houden.. met 31 weken krijg ik een 3d en 4d echo. verder voel ik me heel erg goed.. tot nu.. wat ben nu ff flink boos en verdrietig door een domme opmerking van mijn moeder. grrrr maja komt wel goed. ik ga zo even naar de stad moet nog opzoek naar een bruidsboeket en ga even voor een lief pakje kijken..

mielen, wat een onzekerheid meis.. maar het klinkt wel positief. ik duim voor je!!

babii, heb net je verhaal even gelezen en het klinkt hoopvol, vind het echt heel fijn voor je! gun het je zo erg!

nen, pff weer de vreselijke plek op het wachtbankje! hoop zo dat het de laatste keer is!

luukske, heerlijk lekker genieten met het bootje! gelukkig woont je mams in de buurt! bedankt voor je reactie op me www. voel je je verder goed?

marsim, gefeliciteerd met jullie dochter, wat een mooie naam! wat een heftig verhaal zeg! zal echt zwaar geweest zijn, ik hoop dat jullie meisje nu weer thuis is!

kimonootje, wat een heerlijke mannetje! mooie foto!

juulz, duim voor een mooie ronde, het is je ook zo gegund!

hoe is het met lima, schattingkindje en brabantse?

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ babii, wat fijn zeg dat je bovenaan de wachtlijst staat. Je lichaam doet zo te lezen dus wel iets zelf. Hopelijk kunnen ze met die anti-progesteron injectie iets betekenen voor jullie. Ik blijf duimen :D

@ einad, lijkt me lastig om het geslacht voor je te houden! Een vriendin van mij doet dat ook maar heeft zich al tegen verschillende mensen verkletst haha. Oeps :p Ik hoop dat je een mooi bruidsboeket hebt kunnen vinden!

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    nou, 5 euro armer en 2 testjes rijker........wilde eigenlijk vanmiddag testen maar weer behoorlijk wat bruinverlies vanmiddag en zelfs wat rood.....heel klein beetje hoor, maar die roze wolk is nu heel ver te zoeken....

@ einad spannend hoor, ik ben ook wel heel benieuwd nu ;) Lijkt me moeilijk om voor je te houden, zeker als iedereen weet dat jullie het weten!

@ babii hopelijk ben je gauw aan de beurt voor die kijkoperatie en dan aan de IVF! Heel vaag hoor als je op cd7 al een ei hebt gehad....

6. @ nen, las over je berichtje heen van je verassingdiner.. balen hoor, het klonk wel super lekker:) dus nu maar lekker aan de soep?

@ mielen, he bah.. opzich zeggen ze dat bloedverlies niet altijd wat hoeft te betekenen maar kan me goed voorstellen dat je nu ff minder hoop hebt! Ik zal flink wat hcg strooien! (voor iedereen hier ;) ) Het voor me houden is zo moeilijk.. het was ook echt totaal niet wat mijn gevoel zei.. dat was heel gek om te horen.. maar ben superblij met dit wondertje!

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Mielenl, verdorie nog aan toe! Snap dat die roze wolk nu ver te vinden is :(. Toch blijf ik hopen op het wonder dat Luukske ook had!!!

Ja, heel vaag op Cd7 een ei, maar ook dat kan van de prikpil komen. Zeer onregelmatige cyclussen met niet te voorspellen eisrpongen.

Kijk als mijn bms maar hersteld, dat eitje boeit me niet, want dat wordt wel met injecties gemaakt ;). Het bms moet herstellen :D.

Dikke knuf voor jou meissie!

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, geniet van je vrije dagen, en je laatste dagen als ongetrouwde vrouw!! haha....

@babii, eindelijk weer eens iets hoopvols voor jullie....meis ik hoop dat het balletje snel rolt, en blijft rollen, en dat jullie wens in vervulling mag gaan....

@mielenl, meis ik heb tot 9 weken bloedverlies gehad, en bij Luka tot bijna 14 weken....
    ik blijf duimen en hoop houden....test nou maar met die KV testjes....

@nen,balen van het geplande verrassingsetentje....

@all, vandaag gaan schoppen in maasmechelen outlet village....niet veel gekocht, alleen voor Luka een mooie winterset, vest met broek....voor de beeb niks...

nu ik jullie zo aan het mailen ben, is jaapie vrolijk aan het duwen in mijn buik...denk dat ik hem nu al op ga geven voor de F-jes hier bij het voetbalteam, haha....

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Lieverds, fijn weekend allemaal!
    Jullie net weer even gelezen en leef met een ieder mee!

Miele, sterkte!! Hoop echt dat de testjes nóg donkerder zijn... duim voor je!

Liefs, xxx Juulz

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    nog niet zo donker als ik had gehoopt, maar alles beter dan lichter :D

Bekijk bijlage 86210

de bovenste is van 11 juli, de middelste van 15 juli en de onderste van vandaag

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mielenl, meis toen ik de Mk heb gehad, was hij echt binnen een paar daagjes wit....en dat zie ik bij jou niet, hij wordt donkderder, en hij wordt ook alleen maar donkerder.....

@juulz, fijn om wat van je te horen.....
    dikke knuf voor jou!!!

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ luukske ja ik begin er weer een beetje in te geloven :D maar ik juich pas (voorzichtig) als ik een goede uitslag krijg maandag ;)

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Daar ben ik het ook mee eens MieleNl, ik teste in december met een duidelijk streepje. Bij mij ging het de volgende dag fout (stom bms) en toen was het streepje de volgende dag weg.

Ik zie jouw streepje toch iets donkerder worden :D.

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mielenl, ik blijf erbij, die streep is duidelijker.....

@all, ben vandaag flink verwend voor de kleine boy in mijn buikje....
    we hebben van mijn schoonbroer(toekomstig peetoom) 2 Limited Edition speentjes gekregen van KIKA, van mijn zus( toekomstig peettante) een setje van friends forever, en van hun tweeling die op mijn uitgerekende datum 18 worden (en waarvan ik van 1 de peettante ben) een paar nike schoentjes en 2 schirtjes, 1 met "proud to be stout"en 1 met 50% papa+50% mama= 100% ikke!!

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ luukske zo jaapie is zeker flink verwend! ;)

ik was vanmiddag met mijn vriendin (die 33 weken zwanger is) bij de prenatal en voelde me zeker genoeg om vast een zwangerschapsdagboek te kopen, en een rozet met "broer" erop, voor Bosch :) .

16. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Mielenl: heerlijk toch!?!?!? Goed gedaan meid!! Je moet er ook gewoon lekker van genieten! Gaat helemaal goed komen!!! Ik zag je foto’s nog ff en WOW!!! Ziet er toch super uit?!?!!?

Nen: beetje late reactie maar…wat balen van je diner!!! Hopelijk heb je t gister ofzo nog kunnen klaarmaken voor hem! Ik heb dat hier ook wel eens gehad en dan BAAL je zo!!!! Maar soep is ook lekker ;) en als je mannetje liever soep had die avond…dan moet je maar denken dat dat hem gelukkiger maakte dan uitgebreid diner! ;)

Luukske: wat heerlijk dat je kleine gezellig met ons mee kletst hahaha dat ie ff laat weten dat hij er ook is ;) heerlijk !!!
    En wat ben je heerlijk verwend!!!! Leuk!!!!!

Iedereen die ik vergeten ben: ik ben jullie nie echt vergeten hor maar ik moet wat gaan doen en kom gauw weer neuzen!!! Maar denk wel aan iedereen hor!!!!! ;)

*break: ben je 25jr oud zit je te huilen om een kinderfilm : my dog skip! ongelooflijk !!!! schaam me diep haha tranen rollen over mn wang!!! (beestje lijkt ook zo op die van mij!!!) break out*

ego: zo makkelijk als ik de eerste keer vond zo moeilijk vond ik t gister! gister prik 4 gehad en vond t gewoon dood eng! de vloeistof lijkt me de dag meer zeer te doen
    en zie nu al op tegen vanavond! maar mn man wilt t heel graag een keer doen dus laat t hem doen....miss valt t dan wel mee! en kan hij t voortaan doen verder weinig te melden..volgens mij moet ik morgen of di en uiterlijk woe ongesteld worden maar merk daar nog weinig van! ja mn gewicht neemt weer toe maar verder....nog geen zere boobs (wat ik zonder pregnyl altijd heb) en geen buikpijn ofzo wel aantal pukkeltjes in mn gezicht (balen!!) dus ben benieuwd wanneer het uitbreekt! maar voel t wel vaker niet van te voren en ineens is t er! ..nou skatten ik ga weer lekker te schilderen en schuren! t word prachtig!!! eerste kleur is achter al helemaal klaar!!!!! ga nu beginnen met 2e kleur (grondverf) en voor schuren!!! man is werken dus moet saai in mn eentje klussen maar vermaak me vast wel
    x

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mielen, oh balen zeg van het bruin/roodverlies. Kan me voorstellen dat die roze wolk ff weg is. Ik hoop toch echt heel hard dat het een innesteling is en dat je van je volgende bloedprikken een prachtige hoge uitslag krijgt!! Zo te zien is je test wel weer donkerder geworden. Misschien heeft deze beeb gewoon een trage start?

@ luukske, haha heb je een voetballertje in je buik ;) Wat een leuke spulletjes heb je gekregen!

@ juulz, dikke knuff!!

@ spannendetijden, haha hij heeft dat diner écht niet meer gekregen hoor :p Toen hij thuis kwam wilde hij patat met kebab eten dus er was niks aan de hand waarom het niet door had kunnen gaan. Heeft ie lekker pech gehad haha. Vervelend zeg dat je zo'n last hebt van die prikken.. Waar zijn deze prikken eigenlijk voor, om ongesteld te worden? Want dat zou dan toch ook met een tablettenkuur kunnen? (sorry ik zit niet zo in die spuiten enzo). Fijn dat je tevreden bent over hoe het eindresultaat van het klussen in huis wordt! Welke kleuren gebruik je?

@ all, hier wederom eigenlijk geen nieuws. Nog steeds gevoelige boobs, beetje witverlies.. Alleen gisteravond ff gevoelige onderbuik+onderrug. Toen mijn vriend me een kusje gaf laag op mn buik kreeg ik ook een steek achter mn schaambot. Heel vreemd. Maar nu is het weer over. Ik ga volgend weekend denk ik een eerste testje doen..

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Spannendetijden, wat voor middel spuit jij???? Volgens mij prikt de deca heel erg of niet? Want de Gonal prikte niet bij mij, maar de Menopur oelellalaal.

Ik kan trouwens ook huilen om dat soort films hoor hihi.

19. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @einad....Lijkt me moeilijk om het voor me te houden...het zou mij niet goed af gaan denkik

@marsim...Wat een vermoeiende dag moet het geweest zijn. Maar gelukkig gaat alles nu goed en dit houden we vol!!!!

@babi....wat een super goed nieuws :D... Ik ben er heilig van overtuigd dat ook jullie snel een wondertje mogen verwelkomen.

@mielenl...wat zie ik nu!!! Je streepje wordt donkerder....meid dat zit wel goed!!!

@luukske....Lekker verwend dus.....:D

@spannendetijden.....Als jij deca spuit dan ken ik deze spuiten niet maar zoals jij ze omschrijft zijn ze niet prettig....meid ik duim voor je!!!!

@all..weinig nieuws hier. Ik had gister-avond een verjaardag waarvan ik om half 2 in bed lag....en vanmorgen was ik er pas tegen 12 uur uit...(schaam) ....Ik ga zo even met mijn moeder de stad in winkelen en voor de rest lekker niksen. Voor wie benieuwd is....ik heb vandaag mijn eerste buikfoto gemaakt bij 18 w en 2 d....ze staan in mijn album...

20. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hoi Hoi,

weer even vanuit de auto een update... Vandaag dag 9 en had de 1e FM:1 eitje van 12,9 en 1 van 9,5. Bms was 6,8 mm. Ze hoopt dat die van 9,5 nog mee gaat doen (ik ook!). Dinsdag terug voor de komende FM.Ze denkt dan dat ik di avond of woe avond de Pregnyl kan zetten! (hoop ik ook).

Knuff voor allemaal!

xxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina