@ babii, ik ga menopur spuiten dus bedankt voor het moed inpraten hahahahahhahahaha @ lima, wat een mooi buikje zeg! Bescheiden nog hoor Ben heel benieuwd wat de geslachten zijn! Wat zegt je eigen gevoel? @ juulz, oeps ik was net ff ingebroken in het IUI topic en lees nu hier je berichtje. Ik duim voor je hoor!!
Ik moest gister trouwens al janken van een aantal huwelijksaanzoeken die te zien was in funniest homevideos. Heb geprobeerd mn traantjes een beetje te verdoezelen haha.
Ik gooi mn vraag er hier ook even in (heb er ook een eigen topic over gemaakt); heb nu ongeveer een kwartier last van steekjes die ter hoogte van mijn linker eierstok lijken te zitten. Maar zit al 8 dpo! Heeft iemand enig idee waar dit van kan zijn? Ik voelde al 1 a 2 dagen heel licht af en toe een steekje, maar nu wordt het sterker en blijft het ook langer doorgaan..
@ nen vreemd, die steekjes. ik zou niet weten wat het kan zijn (ik kan natuurlijk wel gokken, maar daar heb je niks aan ) @ juulz ik duim voor je eitjes! @ spannendetijden jeetje wat vervelend dat het prikken zo pijnlijk is! Ik hoop dat je man het heeeeeeeel goed kan vandaag. dikke knuff! @ lima lekker toch, een keertje flink uitslapen? En prachtige buik hoor! Heel bescheiden, zeker als je je bedenkt dat er twee in zitten! Is het trouwens een een of twee eiige tweeling? nogmaals allemaal bedankt voor de opbeurende woorden. aan bepaalde dingen merk ik echt wel dat ik zwanger ben, maar nou begon gisteravond en vanmorgen mijn bruinverlies er wel erg roze uit te zien. Niet helderrood, maar toch genoeg om me weer van mijn wolk af te stampen. Ik had vanmorgen nog een test willen doen maar durfde niet vanwege die roze vegen........nog maar een nachtje "slapen" dan weten we het....
@ mielen, hopelijk is dat roze verlies te wijten aan de verdere innesteling Ik duim voor je dat je morgen een mooie uitslag krijgt van je bloedonderzoek!
@ Nen...Ik zou ook niet weten wat die steekjes kunnen betekenen. Ik duim natuurlijk voor iets moois @ Mielenl....mijn gevoel zegt dat het wel goed zit. Ik ben erg benieuwd naar de waarde morgen. Als je morgen moet prikken krijg je diezelfde dag dan ook de uitslag? Het is inderdaad nog een bescheiden buikje als bedenkt dat er 2 in zitten. Het is trouwens een 2 eiige tweeling....
@ lima, wat een mooi klein buikje! @ nen, ik hoop dat het iets positiefs is! maar hou het even goed in de gaten, je hebt al vaker ook een cyste gehad! @ juulz, ik duim voor je!
@mielenl, meis ik ga er echt van uit dat je morgen een goeie stijging van het HCG hebt...en dat dagboek en lintje voor Bosch mag je echt wel voor jezelf kopen.... @lima, mooi buikje!! hoe voel je je verder? @babii, las van je progesteron waarde, 14 is iig iets.... @spannendetijden, hoe gaat het verder met jou? @nen, ik zou gaan denken aan een innesteling, ik heb bij mijn zwangerschap in december ook een vervelende steekjes gehad, eerst een tijdje zeurend, en daarna een flinke scheut...meende eerst een ongi, maar zat ook iets van 6-7 DPO... enne janken bij huwelijksaanzoeken, haha, klinkt bekend....ik duim iig @juulz, meid we gaan voor 2 mooie eitjes....en dan die super bevruchting!! ik duim dat het voor jou nu ook eens echt raak mag zijn.... @all, vandaag naar de antiekmarkt geweest, heb de porseleinen knopjes voor de kinderkamer gevonden, morgen even passen.... verder zijn we nog even gaan shoppen in maasmechelen(zijn we vrijdag ook geweest, maar moest iets ruilen) en heb nog wat sportkleren voor hubbie gekocht, en voor onze kleine spruit 1 truitje van pointer, een t-shirt van pointer en een shirtje van Jottum.... morgen zitten we de hele dag op de maasplassen, dus dan ben ik morgenavond weer online....
Nen: ik prik nu decapeptyl, ff opgezocht: Decapeptyl is een hormoon met een eiwitstructuur dat in de hersenen de hypofyse (een orgaantje bij de hersenen) aanstuurt. Decapeptyl werkt net als gonadoreline op het niveau van de hypofyse. Het medicijn onderdrukt de eigen hormoonactiviteit, zodat het lichaam zelf vrijwel geen invloed meer heeft op het aanmaken van eiblaasjes. Dit wordt in een latere fase door middel van een ander hormoon (Gonal-F) geregeld. De eierstokken worden met dit hormoon gestimuleerd om meerdere follikels met daarin de eicellen te verkrijgen. Bij een gewone menstruatie-cyclus rijpt er per keer maar één follikel met daarin één eicel. Voor een IVF behandeling zijn meerdere eicellen noodzakelijk om de kans op succes te vergroten. en hopelijk word ik gewoon di ongesteld en mag ik vrijdag nog mn start echo!! En dan ga ik als alles goed is beginnen met Glonal-F en dan vanaf volgende wk woe weer metingen! Opweg naar mn ivf!! En t word echt prachtig!! Ben tot half 6 wezen schilderen en daarna kwamen mn ouders op de koffie en daarna ben ik heeeel druk geweest met t opruimen en uitmesten van de schuur! Dacht als ie mooi geschilderd is..moet ie ook netjes zijn en ik kan ABSOLUUT NIET tegen troep! En heb de woonkamer ook nog gestoft en gezogen! De kleuren zijn ...?...wit en monumentaal groen! Al t wit achter op de bg en schuur is klaar! En de alles wat groen moet worden staat nu in de grondverf!! Morgen gaat mn man de eerste laag kleur erop doen en di 2e laag en daarna kunnen we boven doen en de voorkant! Hoest met jou ?! ben benieuwd hor!!! Ben nogsteeds heel hard aant duimen voor je! Babii: ik prik nu nog decapeptyl! En das idd redelijk gevoelig! Maar we hebben de oplossing!! Ik ga op de bank liggen en hou mn vetje vast (niet te hard bij elkaar knijpen maar ontspannen iets indrukken) en dan prikt mn man! En als hij de vloeistof spuit wiebel ik lekker met mn teentjes en staar ik naar de tv hihi hopen dat de glonal me straks beter bevalt! Maar ik mag morgen alweer naar spuit 6! Lima: ze zijn idd niet echt fijn! Maar t is wel te doen hor! T voelt eigenlijk wel beetje als pregnyl maar dan niet in mn billen hahahahah ik ga strakkies ff je foto bekijken!! Ben benieuwd!!! en lekker geshopt?!?! Ik was ook vrij laat uit bed vandaag kwart voor 10!!! Schandalig! Hahahah maar jij lag er ook veel later in dan mij haha en mag best voor een keer hor!! En je hebt een goed excuus Juulzon: spannend!!!! Ik ga heeeeeeeeel hard duimen!!! En die van 9mm gaat zeker nog meedoen!!! T moet gewoon ahaha good luck girl xxx Mielenl: spannend hor!!!!! Zal vast allemaal goed zijn!! Hoelaat moet je?! Luukske: hier gaat t goed hor!!!! Vandaag heeft mn man geprikt en vond t erg meevallen!!! Dus morgen mag ie weer haha ben benieuwd waarneer mn ongi komt! Kan niet wachten om de gyn te bellen!!! Zo spannend allemaal! Zie dat je lekker bent wezen shoppen!!! Doe je goed hihi heerlijk lijkt me dat!!!! Veel plezier morgen!!! Geniet er lekker van! Word zalig vaar weer!!
@ einad, ja ik heb idd eerder een cyste gehad. Maar dat voelde wel anders wat ik me ervan kan herinneren. Dat was meer richting eipijn en dit waren echt kleine prikjes. Gelukkig is het inmiddels ook al over. Het heeft alleen gisteravond ff geduurd. Eerst iets van 15 min en toen ff rust en daarna nog een keer een korte periode. @ luukske, het is heel gek, want er zijn soms reclames waar ik voor mijn ei 'droog' naar kijk en na mn ei tranen van in mn ogen krijg. Zoals bijvoorbeeld die van een camera waarbij je allemaal momenten ziet (bruiloft, robbie williams etc) en daar zie je dus zo'n klein kindje opstaan en iets brabbelen. Daar springen nu echt de tranen van in mn ogen.. Waar ga je de porseleinen knopjes voor gebruiken, een kast oid? Leuk hoor! Ik hou daar wel van Geniet van het varen vandaag. Het wordt praaaachtig weer!! @ spannendetijden, tnx voor het opzoeken! Het komt er dus op neer dat je op deze manier meerdere eitjes gaat krijgen. Voel je al iets dat je ongi er morgen aan zit te komen? Mooie kleuren hoor! Ik vind dat toch altijd wel de mooiste kleurencombi voor de buitenkant van een huis. Of ipv dat groen heeeel donkerblauw. Maar hier zie je soms huizen??? Paarse kozijnen met een bijpassend tuinhekje..?? Brrr!!!! Met mij is het goed hoor! Heb wel wat dingetjes waarvan je zou kunnen zeggen dat het iets betekent, maar durf er niet teveel op te hopen. Wat me het meest opvalt is dat ik verschrikkelijk emo ben (kreeg net bijv de tranen in mn ogen van een lieve pb van juulz) en ik ben sinds de afgelopen twee dagen aan het begin van de avond al vreselijk moe terwijl ik de hele dag op mn gat heb gezeten Haha goeie oplossing om de vloeistof niet zo te laten prikken Zou het misschien helpen als je eerst iets van ijs tegen de plek op je huid houdt waar je gaat prikken? Dat je huid als het ware eventjes verdoofd is. Misschien voel je dan het prikkende van de vloeistof wat minder? @ mielen, veel succes vandaag meid! Ik duim gewoon voor een prachtige uitslag van je bloedonderzoek! Zal wel flink spannend voor jullie zijn om het resultaat af te wachten. Knuff!! @ ego, verder niks te melden. Alles staat eigenlijk al in de reacties Geniet van het weer meiden!
Nen: ik vind dat persoonlijk ook de mooiste kleuren!!! T is trouwens mergelwit! Heb t ff opgezocht hihi En geen dank voor t opzoeken! T is idd om mn ei aanmaak te stimuleren maar ook om mn eigen hormonen/ei aanmaak te onderdrukken! Zodat ze zelf alles in de hand hebben!!!! En daarna is t idd voor t extra stimuleren!! Dus ben benieuwd hoe goed ik ga broeden straks hahahah ik voel nog niet veel van ongi L beetje gevoel in mn onderbuik en had beetje zeurende pijn in mn onderrug!! Dus hoop zo op morgen!!! Vandaag nog niets helaas!! L zei net in ander topic ook al toen bij mn eerste iui had ik wk later mn ei door de spanning hopelijk heb ik daar nu geen last van! Dan moet ik nog wk wachten L maar als ik woe niet ong ben, bel ik zowiezo ff met ziekenhuis om te vragen hoe en wat! Ik heb namelijk al aantal keer gelezen dat er dames waren die dan evengoed moesten beginnen met hormonen! Dan omzeilen ze de ongi gewoon. Ofzo. Ik hoop voor je dat het gelukt is meid!!!!! Ik ga nog harder voor je duimen!!!! Wanneer is je nod?!?!?!
@ Mielenl, hoe was je uitslag meis????? @ Luukske, jullie kleine wordt nu al heerlijk verwend . Je hebt gelijk hoor . 14 is inderdaad iets, maar vraag me serieus af of je met z'n waarde wel ongesteld wordt. Baal ervan, want heb met vlagen echt krampen . O ja, en een temperatuur die onwijs spaced... @ Spannendetijden, ik weet dat deca inderdaad onwijs prikt. Meisje dat ik ken spoot het, lijkt me niet fijn. Woow, alweer op naar je 6e spuit !!!! Gonal prikt amper hoor, althans bij mij. @ Nen, sorry, maar de Menopur deed wel echt zeer ... Maar dat was alleen toen ik ineens 275 Ie moest spuiten, omdat mijn ei weigerde te groeien... EGO: All, Mijn dagopname is weer bekend, 20 augustus om 08.00 uur. Ik weiger onder narcose te gaan, want mijn lichaam is daar giga vreemd van gaan doen. Krijg nu een plaatselijke verdoving en een pil met morfine...
babii: spannend hor!!!!!!!! en idd goeie keus dan om geen narcose te nemen!!! ik weet uit ervaring dat ik gillend wakker word hahahahahaha dokters schrikken zich rot dan hihi hadden ze me maar geen pijn moeten doen en jep! nr 6 alweer!!!! gaat hard zo!!! en hopelijk valt de glonal mee! hoeveelheid is wel meer volgens mij dan wat ik nu krijg met deze prik maar als t niet zo zeer doet is dat wel te overzien! eerst maar eens ongi worden!!!!!!! wat ik nog steeds niet ben! en vind dat ZWAAR IRRITANT!!!! maarja heb nog 2dagen!
@ spannendetijden, hopelijk komt je ongi morgen wel! Dan is het weer ff mooi schoon van binnen zodat er straks een emmy mooi kan nestelen Mijn nod is volgende week maandag of dinsdag. Mijn lf verschilt soms een beetje. Tis altijd 16 of 17 dagen. Maar ik ga toch eerder testen haha. @ babii, spannende datum dus 20 augustus!! Gaan ze dan je bm bekijken? Waarom krijg je geen ruggenprik als je geen algehele narcose wilt? Ruggenprik is fiiijjjn hoor!! Want ik wil geloof ik ff niet weten hoe een plaatselijke verdoving in je bm gaat Ik heb ff op mijn recept gekeken en ik krijg 75IE. Das dus niet zoveel? Maar veel is denk ik ook niet nodig aangezien ik met 50mg clomid al 2 eitjes krijg...
@ Nen, ik kreeg ook altijd 75 IE Gonal F, maar de 75 IE Menopur groeide het eitje niet zo snel. Het is inderdaad niet zoveel, maar toen mijn ei weigerde moest ik ineens 4 injecties zetten (was vergeten een grotere te vragen). Een ruggenprik wil ik ook niet, weiger die te nemen, dat doet echt zeer. Nou volgens mij krijg ik een infuus met morfine begreep ik net.... En dan kan ik op een knopje drukken om iets meer toe te dienen?? @ Spannendetijden, hoeveel IE Gonal ga je spuiten??? Het is overigens toch niet altijd zo dat mensen met deca ongesteld worden???
@ babii, deed het prikken van de 75Ie menopur je ook pijn? Waarom vraag je niet om voorverdoving bij je ruggenprik? Daar heb ik ook om gevraagd voor mijn 2e operatie (bij de 1e deden ze dat sowieso omdat ik schijtsbenauwd was). Dan voel je maar een heeeeel klein prikje. Voordat je het doorhebt, is dat al voorbij. En voordat je het weet mag je gaan liggen en heb je niks gemerkt van de ruggenprik.
Ik wil geen ruggenprik, doe mij maar gewoon een infuus met pijnstilling. De naalden van de Menopur zijn ietsje langer als die van de Gonal en de Gonal vond ik prettiger, maar ja soms prikte ik uit angst verkeerd hoor. En dat voel je bij elke injectie .
@ babii, ik hoop dat dat infuus je goed bevalt Hebben ze enig idee hoe lang ze ongeveer bezig zullen zijn? Zie je erg op tegen die kijkoperatie ivm de eendenbek?
hèhè nou ik heb geen nagels meer over (en jullie geen duimen denk ik ) ben (voorzichtig) blij.....de waarde is goed gestegen! Ik heb aan de assistente uitgelegd van het bruin/bloedverlies en dat gaat ze nog met de gyn overleggen, daar word ik vandaag nog over teruggebeld. Een echo heeft natuurlijk weinig zin op deze termijn, maar je zou zo graag op de één of andere manier een oorzaak willen weten van dat bloedverlies..... maar goed, heb mijn bannerrrrt weer uit de kast getrokken, ik vind dat ik er vanaf nu weer in moet gaan geloven!