Clomid deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Babii, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Wauwww MieleNL! Helemaal geweldig! IK WIST HET :D!!!!

@ Nen, ik heb al eerder een infuus gehad en dat werkt prima :). Denk dat ik de eendenbek niet zal voelen, ben zo slap van de morfine en de spierverslappers dat ik het niet voel. Althans ik hoop het serieus dat ik niks voel.

Het duurt 30 tot 45 minuten.

2. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ spannendetijden fijn dat het prikken gisteren weer ietsjes beter ging.....moet je blijven spuiten totdat je ongi bent of zoiets?

@ babii 20 augustus da's best snel al! Ik moest een aantal jaren geleden een paar keer een ruggenprik, ik had daar een speciaal receptje voor (eerst een roesje, dan de ruggenprik)....werkte prima! Maar een infuus lijkt me ook een prima alternatief!

@ nen wanneer ga je een testje wagen? mijn duimen draaien op volle kracht door!

3. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ mielen, gefeliciteerd hoor!!! De waarde is mooi gestegen :) Misschien toch een innestelingsbloeding? Ik duim voor je dat deze beeb lekker blijft plakken :D

@ babii, oh dat is gelukkig niet zo'n lange tijd!

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Nen: ik hoop dat je gelijk hebt!!!!! ;) zo te voelen wel hor!!! En dan is mn lichaam er straks idd helemaal klaar voor!!! Ik ga voor jou heel hard duimen skat! Spannend hor!! Tis elke ronde weer spannend!! Mijn periode is ook verschillend: t was altijd 30dagen met heeel soms (2x) ineens 37dagen toen ik begin met iui was het altijd 28/29 dagen en laatste ronde 27/28 en 1x 26 door pregnyl. (hadden we eerder gezet ivm queensday :s ) dus ben benieuwd wat t nu wordt!!

Babii: volgens mijn gyn is mn cyclus gewoon normaal zoals altijd en heeft de deca daar geen invloed op!! Maar heb t idd ook wel eens gehoord! Ik wacht iig tot woe anders bel ik ff misschien willen ze een echo maken ofzo. Of moet ik evengoed langskomen om te kijken! Ben benieuwd en ik krijg 150eh glonal-f en de deca is volgens mij 50eh… (of ook 150???!)

Mielenl: JEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D gefeliciteerd!!!!!!!!!!

en ik moet blijven prikken tot mn punctie!!! Ik krijg nu decapeptyl tot de 5dag van mn volgende cyclus (hopelijk is dat dit weekend!!!) en op dag 5 (of4) krijg ik een inwendige echo om te kijken of alles rustig is! Als alles oke is mag ik die dag beginnen met de glonal prikken tot mn punctie!!! (zal ongeveer 10dagen zijn…afhankelijk van mijn reactie natuurlijk) en volgens mij als ik het goed had begrepen krijg ik die glonal in combi met deca maar dat weet ik niet zeker hor!! Dat heb ik van internet L en als t zo is heb ik mooi te weinig prikken!

Ps….wat een prachtige banner ;)

5. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ik snap even niet waarom de gyn zegt dat deca daar geen invloed op heeft? De deca onderdrukt juist je cyclus en zorgt dat de eitjes niet vroegtijdig springen.... Maar ook dat je cyclus platgelegd wordt. Nu heb jij ongetwijfeld je eitje al gehad voor de deca ;). Maar ik weet wel dat je niet altijd ongi hoeft te worden hoor...

6. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Dames, ik kon vanmiddag mijn testdrang niet bedwingen en heb dus getest. Maarja, 9dpo en middagurine dus wat verwacht je. Tot mijn grote verbazing verscheen er toch een heeeel licht streepje! Al tijdens het doorlopen van de test zag ik het dus schrok me rot. Heb me helemaal gek lopen fotograferen met mijn telefoon, maar krijg het er niet op (zo licht is het). Hopelijk kan ik over enkele dagen een overtuigender test laten zien haha. Spannennnnnnnnnndd!!

7. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    joehoeeeeee nen dat zou fantastisch zijn! alvast een voorzichtige gefeliciteerd :D

8. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ mielen, dat zou zeker fantastisch zijn! Maar ik ben helaas bekend met lichte streepjes op de kv 2v5 tests en uiteindelijk werd ik altijd ongi.. De streep moet dus wel wat overtuigender worden, wil ik er ook in geloven.

9. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Jahaaa dat zou super zijn Nen, scheelt je weer spuiten en dan eindelijk zwanger!!!

Ik brand maar een kaarsje voor jou en beebje!!!

10. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Spannend!!!!!!!! ;)

11. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Hierbij ff een fotootje. Zoals jullie zien echt extreem licht en ik neem het jullie ook niet kwalijk als je niks ziet..

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mielenl, meis onwijs gefeliciteerd....zoals ik al zei....ik wist het wel!!!

@nen, ik zie een heel licht streepje, en ik denk dat je de dans van het spuiten gaat ontlopen....jippie!

@babii, spannend 20 aug....

@spannendetijden, ik hoop dat de IVF gewoon jullie ronde gaat worden....

@all, we blijven vandaag bij mijn moeder slapen, zijn vandaag de hele dag op het water geweest, en ik ben me toch verbrand, auw auw auw....heb echt last van de zonne allergie...had een 3/4 broek aan, en door de broek heen gewoon mijn knieen verbrand....
    morgen gaan we weer, maar neem extra bescherming mee....schijnbaar is factor 50+ nog steeds te weinig voor mij....

13. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Oeee Luukske, ga je serieus de zon in (niet bang voor zwangerschapsmasker)??? Wel super dat jullie je zo vermaken, gezellig bij je mams slapen :D.

@ Nen, ik zie duidelijk het lichte streepje..... SPANNEND!

14. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ nen ik zie volgens mij ook iets.....owwwwww SPANNEND!!!!!

@ luukske jee zo verbrand meis? met factor 50+?! Kijk maar goed uit dan morgen!

wat houdt een zwangerschapsmasker eigenlijk in? ik ben niet zo'n zonaanbidster hoor, maar dat lijkt me geen pretje ;)

15. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ luukske, vervelend zeg dat je zo verbrand bent! Morgen idd maar extra goed insmeren en lekker in de schaduw zitten. Jullie hadden wel perfect weer vandaag he!

Haha de nacht gaat nog zwaar worden. Zoveel reacties van mensen die het streepje zien. Ik weet dat het snel achter elkaar is, maar ga morgenochtend weer testen. Hopelijk wordt dat geen teleurstelling. Heb via mp 15 kv tests besteld, dus ik kan straks helemaal los hahah

16. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
  17. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Via MP Nen???? Sinds wanneer kan dat?????? Waar????? Linkje :p whahah ben vervelend....

18. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
  19. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Dat zijn inderdaad dezelfde kV testen... dat heb ik met ovu testen van Matcare ;).

Heb exact dezelfde, maar 100 voor 32 euro, omdat ie via de groothandel gaat en er geen merk opstaat ;).

20. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ babii, wooooowww!! Hebben jullie een pasje voor de groothandel ofzo?

Share This Page