Whahaha, nou ik dacht: laat ik maar 100 testen nemen, want gebruik de komende maanden geen medicatie. En zelfde geldt groeit er wel een ei.... Maar er zijn er al heel wat op .
Als ze niet zo duur zijn, dan doe je natuurlijk ook gemakkelijker een extra testje op een dag. Nu ik zulke goedkope zw tests heb, schroom ik er niet voor om elke dag te testen haha
NEn geweldig alvast een voorzichtige gefeliciteerd meid! Mielen ook gefeliciteerd... Juulz ben nog hard aan het duimen voor je... Babi het klinkt allemaal positief meid.... Marsim gefeliciteerd met je dochtertje en haar naam is........ Kimoontje knappe zoon heb je joh!!!!!! Hier afgelopen woensdag echo gehad en het was prachtig om te zien hoe het kindje aan het schommelen was in het vruchtwater. Ik heb begin september de 20 weken echo en geslachtsbepaling... slaap lekker allemaal
@ schattigkindje, poe wat gaat het hard zeg! Alweer 13 weken! Fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad @ all, vanmorgen nega getest. Okee het is natuurlijk nog hartstikke vroeg, maar door dat lichte streepje van gisteren had ik eigenlijk wel hoop dat het vanmorgen minstens hetzelfde streepje zou zijn. BAAL!
@ babii getver, dat ziet er eng uit. nou blijf ik helemaal in de schaduw, haha! @ schattigkindje wat heerlijk he, even naar je kindje kijken! Het is al echt een kindje, met alles erop en eraan, maar zo klein nog.....Fijn dat alles goed was! @ nen balen van de nega test.....ik blijf duimen dat het spuiten je bespaard wordt! dat moet gewoon, met twee van die mega-eieren hier alles goed. Veeg nog steeds roze af, vanmorgen weer echt veel en donker. Alleen (niet verder lezen als je een zwakke maag hebt, ik heb het zitten bestuderen) het leek wel half gestold bloed. Heel raar zag het eruit. Nouja, ik hoop maar dat dat het laatste is geweest!
@ Nen, wat jammer meis. Maar wat niet is kan nog komen hihih.... @ Mielenl, hihihih ja dat dacht ik dus ook . Trouwens, kan iemand me even uitleggen waarom ik een giga druk op mijn rechterbuik heb, wat ik dus altijd bij een eisprong heb. En een bijna positieve ovulatietest heb? Nou ja bijna, beide strepen zijn hetzelfde qua kleur............... Nou ja hetzelfde qua kleur! Hij is positief . Gisteren was er amper een tweede streepje te zien.... En nu beide even donker (net zoals 2 mnd geleden).
Vergeet onze lieve schattigkindje! Meisje, alweer 13 weken WOOW! En wat fijn dat je kleine daar lekker rond spattert! HEERLIJK!!!
@schattigkindje, lekker genieten meis...enne joepie 13 weken!!! @nen, balen, maar je zit nog ruim voor NOD...kan alle kanten uit, maar hoop de posi kant natuurlijk.... @mielenl, heb je bij Bosch niks gehad van bloedingen? ik eigenlijk alle zwangerschappen....kijk nu zelfs nog elke keer op het papiertje.... @babii, waar zit je in je cyclus? denk idd dat ik tegen een masker aan zit, maar heb een zonne allergie, dus vermijd de zon wel goed.... @all, blijf vandaag uit de zon, hubbie wil ook niet alleen gaan, dus we gaan vrijdag, dan is het wat aangenamer oh ja, bijna vergeten....ben vandaag 3 jaar getrouwd....
@ luukske, gefeliciteerd met jullie 3jarig huwelijk!!! Heb je nog erg last van de verbrandingen? @ babii, huh een posi ovutest?? Waar zit je nu in je cyclus dan? Je had toch laatst een bloeduitslag waaruit bleek dat je misschien al een ei had gehad? @ mielen, vervelend zeg dat je toch dat bloedverlies blijft houden. Hopelijk stopt het snel! Ik zie dat je volgende week je eerste echo hebt, spannend!
Ja een bloeduitslag op CD7, maar zit te denken. Kan dit niet nog komen van de Menopur die ik gespoten heb? Nee dat kan dus niet. Ik heb niet geklust rond die dagen en ook niet erna, zwanger ben ik ook niet. Want me HCG was btw ook 2. Ik zit CD17 en dat zou overeen kunnen komen met voorheen. Had dit 2 maanden geleden ook op CD17. Had ineens ggia drukkende buikpijn en dacht, ach test maar even. Temperatuur was ook weer lager. Gisteren was het streepje nog licht en nu echt even donker.... @ Luukske, wel voorzichtig doen met het zonnetje, maar met ded allergie vermijd je al sneller de zon.
Gefeliciteerd Luukske! 3 jaar alweer !!! @ Mielenl, he jakkie. Dat roze verlies is wel irritant, maar ken een meisje die is zwanger van een twin en die verliest dagelijks bloed . Kan zijn doordat je adertjes sneller knappen...
@ babii wat raar dat je nu een posi ovu test hebt! ik kan er ook niks zinnigs over zeggen.....ik zou zeggen.....voor de zekerheid lekker knuffelen met je man vandaag @ luukske verstandig dat je uit de zon blijft Ik heb bij Bosch rond 5 wkn 1 veeg bruin gehad, meer niet. (en durf ook al anderhalve week niks te beginnen met mijn vent , dus daar is het ook niet van)
Mijn ovu testen zijn echt niet zomaar posi, heb dat nog nooit gehad haha. Ga ook proberen te klussen en anders pech. Heb er z'n genoeg van op commando klussen . Dus we proberen het, maar hebben ons in principe overgegeven aan de IVF. Dus als het knuffelen niet lukt, so be it . Ben er wel reuze blij mee!
Luukske: ik hoop t ook hor! Maar de tijd zal t leren! Mn man is heel neutraal die heeft niet zoiets van dit word t wel/niet maar ik ga er gewoon voor dat dit gaat lukken!!!!!! Wat vervelend dat je zo verbrand bent skat! Smeer je maar goed in vandaag en zorg voor goede afdekking! Enuh ..GEFELICITEERD!!!!!!!!! met jullie trouwdag! Nen: ik wist eerst niet waar ik moest kijken maar zie t nu ook hor! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!! vandaag weer testen?!!?!? - zie dat je hebt getest .wat vervelend meid die spanning..wel niet wel niet pfff good luck meis en er zit helaas niets anders op dan afwachten! Xxx dikke knuf voor jou Schattigkindje: wat fijn dat alles goed was meid en dat je hebt genoten van de echo!!!!! :d hoest verder?!?!?! Mielenl: ik hoop t ook voor je meid!!!! T zit vast en zeker allemaal goed!!!!! maar ik begrijp je onrust wel hor! Das heel logisch! Maar ik weet zeker dat t allemaal goed is Probeer dr maar lekker van te genieten skat! Babii; klussen!!!!!!!!! All: hier weinig te melden! Nog steeds geen ongi helaas en wil t er het liefst uitspringen hahahahah vervelende wachten!!! En ik denk dat t juist nog langer duurt voor het komt omdat ik er zo op wacht L heeeel irri dus! Miss testje doen misschien als t negatief is geeft t rust en word ik direct erna ongi (dat gebeurde normaal bij overtijd ook ) Gister weer zelf mn prik gezet! Deed natuurlijk wel zeer maar vanavond prikt manlief weer!! hij doet links en ik rechts hihi ik weet niet waarom maar op 1 of andere manier vind ik de linker kant pijnlijker en lastiger prikken dus die doet hij! En gister was hij heel lief me aan t troosten/geruststellen door over mn been te vrijven tijdens t prikken! De schat Nou meisjes ik gaat nog ff lekker aant werk!!! En vanmiddag lessen in de hitte L
@ spannendetijden, wat raar dat je ongi er nog niet is. Anders idd maar een testje doen om van die 'spanning' af te zijn. Vind het lief om te lezen dat je man je zo steunt bij het prikken!
owja luukske gefeliciteerd met je trouwdag!!! @ babii ja met die verplichte nummertjes heb ik het ook wel een beetje gehad hahaha! @ spannendetijden als ik toch eens wat van mij aan jou kon geven, zijn we allebei blij! Tsja en als je toch ruim in je testjes zit, dan zou ik de gok wagen! kan geen kwaad toch? Hoe dan ook, ik hoop dat je ongi gauw komt!
Klussen op commando ben ik ook geen fan van. Maar ik heb het toch maar gedaan, want wil de kansen niet laten liggen! Maar kan me goed voorstellen dat het je tegenstaat hoor babii.
@luukske....Gefeliciteerd!!!! @babi...Alweer een positieve ovu-test zonder medicatie...dat is mooi!!! Ga klussen meid!! ik duim voor jullie... @nen...bah een negatieve test...maar gelukkig hoeft het nog helemaal niks te betekenen. Ik blijf positief @schattigkindje......Alweer 13 weken!!! @spannendetijden.....Ik zou een testje doen meid.... @all...weinig nieuws te melden hier
@ lima, tnx Had jij nu morgen de geslachtsbepaling? Wat denk je zelf dat de geslachten zijn? Ik denk 2 meiden!
@nen....ja klopt Morgen hebben we de 20-weken echo en vind het reuze spannend...ik hoop zo dat alles goed is met beiden. En ik hoop dat ze de geslachten kunnen zien / willen vertellen.... Maar mijn gevoel gaat tussen 2 jongens of een jongen/meisje...Zelf denk ik niet aan 2 meisjes. Ik zal raar kijken als dit wel het geval zal zijn....Als ze maar gezond zijn