Clomid deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babii, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Lima, wat gaaf zeg de geslachtsbepaling.... Oehoeee ben benieuwd ;).

Ja, nou alweer is het niet :p. Is pas me tweede sinds 3 maanden. Vorige maand Menopur gehad... Ik heb gewoon geen zin om te klussen :(. Heb het er zo mee gehad dat op commando, er is dan niks aan.

Maar ja, laten we hopen dat het vanavond wel lukt :). En anders pech hoor, heb liever dat mijn bms hersteld ipv mijn ei!

@ Spannedetijden, zoals ik al heb gezegd weet ik dat je niet ongi hoeft te worden i.v.m. de deca. Ken een meid die dacht het ook te worden, maar de deca hield het tegen. Toch maar even een test doen, want je spuit nu van alles in je lichaam ;).

2. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @babi....Ik kan mij goed voorstellen dat je geen zin hebt in verplicht klussen...heel herkenbaar. Ik zag er ook elke maand tegenop. Ik had zelfs zoiets in de maand dat het achteraf raak bleek te zijn om het eens een keer over te slaan. Maar ik vond het toch "zonde" van het ei......

En ik blijf positief over het bms bij jou. Het gaat goed komen meid!!!

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    lieverds: bedankt voor jullie reacties!!!!!! en ik ga idd morgen maar ff testje doen denk ik! en bij negatief en geen ongi bel ik gewoon ff met zh...kijken wat ze zeggen miss idd oorzaak deca!!! we zullen zien!!!! ;)

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ lima, ja net wat je zegt: als ze maar gezond zijn!!! :D

5. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    spannend hor lima!!!!!

hier: ik word gek van de ongeduld!!!!!!!!! ik wil ongi worden!!! heb net mn vraag online hier op de site aan de verloskundige gesteld en die zegt rustig afwachten. miss komt t van de deca, miss andere cyclus en miss is t de spanning maar t zal 1deze dagen wel komen! ....... weet niet zogoed wat ik ermee moet! wat als ik wacht en blijk dat ik te laat ben voor start echo?!?!?!!??!?!?!?! dan is alles voor niets geweest en moet ik weer opnieuw beginnen!!! :( :( :( i dont know what to do!!

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ spannendetijden, bel even met het ziekenhuis waar je voor het traject onder behandeling bent. Zij kunnen je denk ik het beste vertellen wat je moet doen en wat de evt consequenties zijn. Dat kan ook nog wel eens verschillen per ziekenhuis. Kijk maar naar de manier hoe verschillende ziekenhuizen omgaan met clomidgebruik.

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dag lieve schatten,

Zit er (weer / nog steeds) een beetje doorheen. Vandaag jarig, had gehoopt op goed nieuws (lees: goede eitjes), maar helaas. Die van 9mm is wel wat gegroeid: nu 11 mm en de andere van 13 naar 14 :(. Nu donderdag terug en hoop dat ze goed hun best doen... en dat ik de pregnyl dan kan zetten. Zou dan zaterdag IUI zijn... (duimduim) Vandaag weer nieuws gekregen van een vriendin die zwanger is, leuk hoor, van nummertje 4...maar ja... wanneer wij??? Klokje tikt door, weer een jaar ouder. Voel me soms half bejaard... (oké, ben 34, valt mee, maar toch.).. We zijn vandaag officieel 4 jaar bezig, hoera, hoera.... :(

Biedt bij deze iedereen als tractatie een feestelijk gezonde zelfgemaakte citroensorbet aan met een vrolijke aarbei (lekker koud en sappig :) !

Luukske: gefeliciteerd met de trouwdag en oppassen in de zon...
    Miele: hoop echt dat het goed zit meid! Bij mij bleven de testen donkerder worden tot 6,2 weken. Toen het bloedverlies op hield (ik blij) werden de testen lichter... Lieve lieve schat, dit gaat jou gewoon bespaard blijven! Dat moet! Het is vast oud bloedverlies en jouw kleintje nestelt zich gewoon goed in! Duim voor je!
    Babii: wat goed, een ++ test! You go girl, have fun tonight...
    Nen: morgen nogmaals testen hoor... En ALS je wel moet spuiten, echt, het valt mee en je hoort bij veel meiden dat het dan snel raak is! Maar ik duim nog even door..
    Lima: gneiet van je buikje met de twins!
    Schatigkindje: jij gaat ook snel! Gefeliciteerd met de 13 weken!!! Top! Genieten meis!
    @all: denk aan jullie!

Voor de rest... mis jullie wel, maar wilde wel even komen updaten...

xxxxxxxxxxxxxxxxx

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    nen: ik ga ontspannen en wacht t af tot morgen 10:00!! ben ik dan niet ongesteld dan ga ik bellen! (of testen en daarna bellen)
    en dan hoor ik idd vanzelf wel wat ze zeggen! ;) 30dagen cyclus zal niet de eerste keer zijn dus...ik hou nog ff vol :D maar moet mn gedachten ff verzetten! gister was ik lekker aant koken en soppen en film kijken en voor ik t wist was t vanmorgen! maar zit nu weer op mn werk en t is ZO stil...dat ik begin te malen en piekeren :( vanavond maar weer max afleiding zoeken! zo ff bakkie doen 15:15omkleden en half 4 richting rijles :D

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Lieve lieve juulz,

Allereerst van harte gefeliciteerd. Ik hoop met heel mijn hart dat dit levensjaar je mag brengen waar je al zo lang naar verlangt!
    Maar wat balen van de fm zeg dat de eitjes niet echt zijn opgeschoten.. Hopelijk gaan ze nu voor een groeispurt! En dan ook nog eens moeilijk nieuws dat een vriendin zwanger is. Natuurlijk wil je blij voor haar zijn, maar het is een hard gelach als je naar je eigen situatie kijkt. Ook al is het warm, ik geef je toch ff een hele dikke knuffel ***knuffffff***
    Hou je taai topper!

xxxxx

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ spannendetijden, je mag ook wel meehelpen aan mijn scriptie :p

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ juulz allereerst natuurlijk GEFELICITEERD MET JE VERJAARSAG!!!en ook knuffelz voor jou! Ik vond dat ook zo'n mijlpaal iedere keer. Mijn verjaardag en oud&nieuw, dan leek weel of ik er extra veel moeite mee had. Ennuh bejaard ben je nog LANG niet! Meis ik hoop voor je dat je van de week wel goed nieuws krijgt, en een paar weken later weer! Het is je gegund, na zo'n lange tijd!

@ lima spannend, de geslachtsbepaling. Mogen wij het weten????? Of pas over een week of 20 ;) ?? Ik heb een jongen/meisje gevoel erbij :D

@ spannendetijden ik zou gewoon even naar het zkh bellen als je zo twijfelt.

12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    thanks mielenl, zoals ik tegen nen al zei....als ik morgen niet ongi ben rond 10uur...dan bel ik met de gyn!!! en dan hoor ik het wel wat hij wilt!! miss zegt ie wel kom ff langs voor echo en dan zien we dat ik gewoon kan starten hahahahahhaha of hij zegt kijk t nog ff aan en dan ga ik ervan uit dat hij weet wat hij doet! en dan stel ik natuurlijk wel meteen de vraag of we dan niet te laat zijn straks! ;)

13. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @juulz....Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Het is dan wel weer een jaartje ouder maar meid geloof mij....ik heb echt het gevoel dat het bij jullie niet al te lang meer gaat duren. Je zult zien dat de eitjes donderdag een stuk gegroeid zijn :).....4 jaar is niet niks maar meid, HOUD MOED!!!! EN HET KOMT GOED!!!

@mielenl....ik zal jullie morgen laten weten wat het geslacht is van onze kleintjes....Als ze het laten zien :) ....Maar mijn gevoel zegt toch ook wel jongen/meisje

14. Nen, wat spannend.. ik zie ook wel een streepje duim echt zo erg voor je! Balen dat de volgende nega was maja alles kan.. het is nog zo vroeg!

Luukske, balen dat je zo verbrand bent, hoop dat je er weining last van hebt! Gefeliciteerd met je 3 jarig huwelijk!!

Mielen, wat een onzekerheid die bloedverlies, je hcg is wel mooi gestegen! Hoop dat het bloeden snel stopt!

Lima, spannend morgen de 20 weken echo!

Juulz, allereerst gefeliciteerd! Kan me goed voorstellen hoe je je voelt, dat had ik vorig jaar ook.. Hoop dat je eitjes goed doorgroeien!

Spannende tijden, wat onzeker ook allemaal.. hoop dat je ronde niet voor niks is geweest en dan je snel ongi word of dat er een wonder is gebeurd!!

All, voel me niet erg fijn al twee dagen erg emo.. gedoe rond vrijgezellen feestje, heb het bericht ook in de lounge gezet.

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ einad, wat een gedoe omtrent je vrijgezellenfeestje. Ik heb in dat topic geantwoord. Hoe gaat het verder met jou & de zwangerschap? Voel je al eens wat beweging of nog niet echt?

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Juulz, lieverd van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat naar dat je eitje(s) trager groeien, maar ik hoop dat het gebeurd zodat de 2e goed mee kan groeien. Ik duim en bid lieverd, dat je straks 2 top eitjes hebt die uitgroeien tot 1 of 2 kindjes!

@ Einad, ik zal straks even zoeken naar het topic :).

En nu een giga ego, sorry!!!!

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ babii, daar kun je niet omheen he ;) Maak het maar gezellig vanavond en vergeet geen ventilator klaar te zetten haha :p

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Whahaha, ja die moet echt klaarstaan. Maar heb serieus onwijs veel pijn, lopen doet zelfs zeer :(.

En heb serieus geen zin om te klussen, weer dat op commando pffff...

We proberen het wel, maar wat niet gaat dat gaat niet. Mijn energie met op commando klussen is aardig op :(. Maar we proberen het :D.

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ babii, wel mooi om te zien dat je lichaam langzaamaan toch zelf weer iets gaat doen! Al had je natuurlijk liever dat je lichaam zelf het bms goed zou opbouwen.

20. Babii, wat een mooie test! Hoop dat je lichaam het zo goed gaat doen dat het vanzelf weer bms opbouwd.

Nen, dank je wel voor je reactie.. voel me alweer wat beter. Moet me niet zo druk maken, is niet goed ons kindje. Ik voel het kindje goed bewegen.. Vandaag bij de vk geweest en het hartje weer gehoord.. alles was goed:)

Deel Deze Pagina