Ik weet niet of het weer eenmalig is hoor . Het is iedere keer na een ronde met medicatie. althans dat was de vorige keer zo en nu weer. Daarna gebeurde er niks meer. We wachten het gewoon af. IK WIL EEN MOOI BMS. En genoeg ego nu .
@ einad, fijn dat alles goed gaat! Leuk hoor dat je de kleine goed voelt Misschien moet je daar maar aan denken als je even denkt aan hoe mensen je teleurstellen. Dan kan die kleine je weer opvrolijken! @ babii, beetje gekke gedachte hier misschien hoor, maar komt ie toch ff: als dectapeptyl je cyclus platlegt, is dat dan niet iets om eens een tijdje te spuiten zodat ze daarna met meds kunnen werken aan het opbouwen van je bms en eigroei? Misschien dat dat je lichaam als het ware kan resetten? (zal wel niet, anders hadden ze dat natuurlijk al lang geprobeerd, en misschien heb je het zelfs al eens gehad...)
Neee, deca is gevaarlijk om te nemen als je ooit nog kinderen wil. Ze zeggen altijd (ook als een vrouw eitjes doneert) dat je geen kids meer wil, omdat het je cyclus ook plat kan blijven leggen. Wel lief dat je zo meedenkt, maar de Progynova legt hem ook plat en dan groeit het ook. Ze moeten alleen de optie vinden om te zorgen dat het spuiten dan ook aanslaat.
Babi succes meid en begrijp heel goed dat je er geen zin in hebt, Maar denk aan het goede doel waar we het allemaal voor doen... Nen meid heel erg balen maar de volgende keer beter dikke knuffel van mij! Juulz thanks lieffie en jij volgt zo snel mogelijk.... Lima heb ook een gevoel voor 2 meisjes maar dat zegt niks, ben benieuwd meid....Ik krijg het 7 september te weten... Hier gaat het goed heb vandaag de hele dag zitten schoonmaken en opruimen en ben kappot....
Even snel: Einad, wat een gedoe meis... Dikke knuf en denk aan jezelf... Lima: om het 'wat denk jij dat het wordt' -scenario compleet te maken, zeg ik 2 jongens Dan moet er iemand hier gelijk hebben, ha ha! Zijn immers 3 opties die nu allemaal genoemd zijn, ha ha! Als ze maar gezond zijn!!! Nen, thnx liefie, je bent een schat! Enne, PB maar als ik iets voor je kan doen met meedenken over je scriptie (ben ik heeeel goed in ). Meen ik!!! (bedoel dat je mag pb-en... of ik goed ben is nog maar de vraag, ha ha). Spannend voor jou... geen bloed geeft moed... Dus duim lekker door!!! Miele: lief meis! Jij de 22e weer bloed trekken. Maar die kleine zit gewoon goed. Echt wel! Babii: *spreekt Babii streng toe* Ego-berichtjes zijn NIET ERG! Dat zeg jij ook altijd tegen mij! Enne, als je zulk supernieuws hebt mag je dat van de daken - lees: op het clomid-topic - uitschreeuwen! Super dat je een hebt!!! Echt top! Dat van die die decapept. wat Nen schreef vind ik eigenlijk wel logisch klinken. Vraag me af waarom het zoveel voorgeschreven wordt als het zo'n ernstige bijwerking zou kunnen hebben... Maarre, zou als ik jou was oom voor safe gaan. En morgen nog een clearbluetje ertegenaan gooien, want hij kan 2 dagen zeggen... En dan zou je nog een kans hebben! Wat zou het een wonder zijn als het nu raak gaat zijn, zo voor de IVF.... Zou echt zomaar kunnen meid! Blijf geloven... Luukske: lekker gevaren??? Ga nu gauw slapen! xxxxxxxxxxxxxxxxx
Dank je wel lieve schatten! Klussen is echt niet gelukt, weet niet wat ik heb (ben een emotioneel rot mens). Kan me ventje niet meer ophitsen en hij trekt het ook niet meer dat op commando klussen. Vanochtend nogmaals getest, weer een . Zou dat ei er dan nog zitten??? Ik ga het vanavond proberen, maar als het niet lukt pech hoor. Wij hebben echt als we moeten, dan weet ik niet hoe ik moet beginnen bij hem en hij ligt dan maar van moet dit nou........... We zijn allebei dan echt niet opgewonden . Maar goed, vrees dat jullie dit allen kennen. Plus meneer wil met muziek op klussen (ik ken geen slaapkamer muziek hoor, behalve slaap maar whahahaha). Dus tips om het toch te laten lukken vanavond? Want zowel hij als ik zitten erdoorheen . Knuffel lieffies!
@ babii, oh dan moet je dat inderdaad maar niet doen! Pff dat is echt een heftig goedje dan! Jammer dat het klussen niet goed lukte, maar er ligt nu natuurlijk ook zo'n lading op. En nog eens extra omdat het al bijzonder is dat je lichaam dit zelf doet. Zou mooi zijn als het vanavond nog lukt, maar het moet wel leuk blijven natuurlijk Tja muzieksmaak is natuurlijk heel verschillend. Ik raak wel in de mood van club-muziek haha. Dus dance/club etc. (vriendlief gaat ook graag met mij op stap ) @ juulz, tnx voor mn aanbod. Als ik vast loop, zal ik aan je denken Heb je nog veel visite gehad voor je verjaardag of een rustig dagje?
Manlief houdt ook wel van clubmuziek, maar dan echte muziek . Dus weet nooit zo goed wat ik moet downloaden . Als je tips hebt graag . Ja, het kan je zo je relatie kosten dat moeten en moeten. Werd ook giga boos op hem. stuurde hem naakt de slaapkamer uit (sorry). Heb hem net maar gebeld en sorry gezegd, maar hij begreep het wel. Lets try tonight en anders heel jammer. Denkzelf ook dat mijn bms niet ok is, maar goed.
Trouwens..... Ovu test met streepjes is ietsje lichter, maar CB geeft nog een . Is mijn ei er dan nog, heeft klussen nog zin of?
@ babii, je kunt het altijd proberen.. Cb lijkt me in die zin toch wel de betrouwbaarste test.. Euh qua clubmuziek download mijn vriend altijd clubbin van slam fm. Dat zijn de nieuwste nrs en echt superlekkere muziek! (bol.com | Slam FM - Clubbin 2010, Various Artists | Muziek)
Ahhh thanks Nen!!! Ik ga het gewoon downloaden . Meisje dat ik ken heeft na haar ei geklust. 1 dag na dr ei (*en gebruikte ovu testen). Wat denk je? Zwanger! En al die keren dat ze klusten toen ze een had was ze niet zwanger. Nu 1 dag erna en zwanger.... Ik hoop dat het lukt, heb hem net wel gebeld met mijn excuses dat ik zo rot deed. Verdiend ie ook niet, want hij heeft maandenlang keihard ze best gedaan en ook keer op keer alles in een potje gedropt. Godzijdank had ik niet gespoten dit keer...... Hoe is het met jou Nen?? Nog stiekem getest .
@ babii, ik bedenk me net dat die posi ovutest je LH piek aanduidt en dat je ei daarna pas springt! Dus niet ten tijde van je posi test (dat ik daar niet eerder aan dacht haha). Dus vanavond klussen zou helemaal niet verkeerd zijn. Anders ga je lekker voor hem koken vanavond? Doe je extra je best met leuke kleren en wellicht make-up.. Muziekje aan... Ik heb niet stiekem kunnen testen, want de enige die er nog ligt is een cb met indicator. Die is voor wanneer een andere streep duidelijk is Maar ik hoop eerlijk gezegd vandaag die testen te ontvangen die ik heb besteld via mp..
Is dat zo Nen???? Ik had gisteren z'n giga pijnlijk druk op me buik en die is vandaag minder. Dus dacht: eitje weg . En nu had ik weer een en die streepjes zijn weer gelijk van me normale ovu test. Misschien toch proberen vanaaf te klussen. Jaaa die CB heb ik hier ook nog liggen . Maar doe die ook alelen als ik een goede duidelijke streep heb. Hoop inderdaad dat je snel een posi test hebt . Het moet .
goeiemorgen meiden, heb net hubbie en Luka de deur uitgestuurd zodat ik de was kan strijken, en een paar wasjes draaien.... maar wil eerst even mijn forum vriendinnetjes mailen....haha.... @nen, ik hoop dat je die digi test snel kan/mag gebruiken! @juulz, ik hoop echt dat je eitjes een super sprong maken, en je komend weekend de IUI hebt, en **luister goed** de laaste IUI!! @babii, mooie test, en idd zoals nen zegt, na de smiley heb je je eisprong binnen 24-48 uur, ik heb hem trouwens ook 2 dagen achter elkaar met een big smile gehad.... stiekem hoop ik gewoon dat je bms goed is, zoals het nog nooit is geweest.... @einad, ga dadelijk het topic bij de lounge even lezen.... @lima, ik sta ook niet te kijken als het 2 jongens zijn...waarom? ik weet het niet.... maar het alleraller belangrijkste is 2 gezonde kindjes.... @mielenl, hoe gaat het vloeien? @all, zet zo meteen even een nieuwe foto van mijn buik in mijn album....
Mooi buikkie al luukske!! Ik dacht dat jullie vandaag weer gingen varen? Was het huishouden aantrekkelijker Nee grapje, dat moet natuurlijk ook gebeuren.
Mooi buikje Luukske!!!! @ Nen, er wordt weer slecht weer voorspeld, dus denk dat varen niet verstandig was