@babi....Zolang je een smiley hebt dan heb je volgens mij een lh-piek.....dus ik zou het vanavond nog eens proberen. @luukske....mooie buik!!!! prachtig @all...ik ga even over op ego....We hebben vanmorgen onze 20-weken echo gehad en alles zag er goed uit ...Ik moet over 2 weken nog wel even een nieuwe echo laten maken omdat bij 1 kindje het hartje en gezichtje niet goed te controleren waren omdat ze er verkeerd voor lag....ja juliie lezen het goed....ZE en een HIJ....We krijgen een JONGEN en een MEISJE!!!!!! (voor 95% zeker) Maar voor zover ze konden zien zag alles er goed uit en moesten wij ons geen zorgen maken .... Verder zijn alle controle en echo afspraken gepland voor de komende tijd. We krijgen nog zeker 5 groei echo's aangeboden....vervelend
@ lima, waaauuwww en zoon en een dochter!!!! Gaaf hoor En wat super dat er nog zoveel echo's aan komen
@lima, meis...super gefeliciteerd, een koningskoppeltje....en dat in 1 pakketje....haha.... @nen, het weer is hier niet super....het regent niet, maar het waait een beetje.... enne gezien ik flink verbrand ben, is het beter de zon te vermijden... @all, heb vanochtend de strijk zittend moeten doen, ga dadelijk de badkamer even doen, en onze slaapkamers.... hubbie mag dan de woonkamer doen(oa de vloer schrobben), komende maandag moet ie weer werken.... merk dat ik toch echt dingen uit handen moet geven, verrek van de pijn in mijn rug en krijg harde buiken als ik iets in het huishouden doe.... @mijn buik, ben 17 kilo aangekomen....moet er erg aan wennen, gezien ik voor de zwangerschap zoveel was afgevallen(36 kilo)....maar ik weet dat ik het kan, dus ga na de zwangerschap weer lekker lijnen....
@luukske....Maak je niet te druk meis...Laat inderdaad Hubbie het werk even doen. Je moet goed aan jezelf en de kleine denken. Maar al 17 KG?? Dat zou ik echt niet zeggen. Maar ik kan me goed voorstellen dat je opziet tegen aankomen...herken het van mijzelf. voor de zwangerschap 18 KG afgevallen en nu zit er alweer 4 bij op Maar alles voor het goede doel Maar je hebt laten zien dat je het kunt meis!!
Wauw meiden wat waren jullie veel afgevallen zeg!!!! Dat je nu aankomt, is voor het goede doel Maar kan me best voorstellen dat dat af en toe ff slikken is.
zo, hehe, weer thuis van een dagje werken, en ook even op de bank gelegen, sjonge wat was ik moe! @ lima wat leuk, een jongen en een meisje! Zat je toch goed met je gevoel @ luukske prachtige buik zeg! kan me voorstellen dat je er moeite mee hebt om weer aan te komen, maar het hoort er toch wel bij. Ik ben nu de eerste week afgevallen (de vorige keer ook) omdat ik zo'n last van mijn maag heb, ik kan niet zoveel eten anders word ik misselijk. Het bloedverlies is er helaas nog steeds. Gelukkig morgen weer bloedprikken en hopelijk weer een beetje gerustgesteld. @ babii oh meis ik herken het zo goed! En dan die warmte helpt ook niet he! Hopelijk lukt het vanavond wel om te "ontspannen" @ nen hoe is het met jou? geen testjes meer gewaagd? Oh meis ik hoop zo dat het raak is! @ juulz hoe was je verjaardag? Voel je je weer iets beter? Komt vast goed met je eitjes meis! @ spannendetijden hoe is het? al ongi geworden, of nog steeds niet? lukte het prikken gisteren weer iets beter? Fijne dag nog allemaal knuffiez
@ Lima, wauwwwww een meisje en een jongen! Wat super de super gaaf . Fijn dat alles er zo goed uitzag !!! @ Luukske, doe het wel rustig aan jij he . Het is al giga benauwd en dan ben je nog eens giga druk in de weer. All, Heb weer een op mijn test. Rare alleen is dat mijn drukkende gevoel dat ik gsiteren had weg is sinds vanochtend. Dus dacht echt dat me ei weg was.... CB zegt dat vanaf de posi test je ei springt binnen 24 tot 36 uur. Nou die 36 uur is allang voorbij.....
@ mielen, vervelend hoor dat blijvende bloedverlies. Hopelijk heb je morgen weer een prachtige uitslag van het bloedprikken! Fijn dat ze dat zo goed in de gaten willen houden en je niet maar laten aanmodderen onder het mom van 'als het fout gaat kunnen we er toch niks aan doen'. Hier geen testjes meer gewaagd, want heb alleen nog een digitale met indicator liggen. En daar is het denk ik echt nog wat te vroeg voor. Ik had testen besteld via internet, maar die zijn nog niet binnen. Hopelijk krijg ik ze morgen zodat ik vrijdagochtend een testje kan wagen. En anders doe ik denk ik vrijdag maar die digitale. Zit dan 13 dpo dus alweer 3 dagen verder dan die nega test van 's morgens. @ babii, ik weet het niet meid waar je lichaam mee bezig is.. Zou het gewoon proberen vanavond en dan maar zien hoe het loopt. Het is jammer dat we geen luikje in onze buik hebben zodat we ff naar binnen kunnen kijken..
@babii, probeer gewoon te klussen, als het lukt....niet geschoten is altijd mis, en ik hoop gewoon dat het slijm nu een keer goed is.... ik ga nu gewoon toegeven aan mijn lijf, en het echt rustig aan doen... @nen, ja dat afvallen is me vrij makkelijk afgegaan, maar ik merk dat het nu gewoon in no time erbij komt....enne bij Luka had ik niet zo'n buik als nu...dus das ook wel raar, denk ik.... @lima, na de bevalling gaan we gewoon door met SB, toch? @mielenl, ik duim voor een mooie HCG waarde morgen @spannendetijden, jij moet ook een keer aan zo'n buikje geloven, haha.....ik gun het je!! @all, morgenvroeg om 9 uur hebben we een groeiecho en controle bij de gyn...ben benieuwd.... ga vanavond op tijd mijn bedje in, ben door mijn rug gegaan met de was uit de machine te halen....blehhhh.....
Hoi meiden, Ik wilde even zeggen dat wij een prachtige meid verwachten. Hopelijk gaat alles goed met jullie. xxxxxxx
Mielenl: thanks voor je berichtje!! Prikken ging idd wat beter! Mn mannetje doet t nu en das erg fijn!!!! Net alweer de 8ste prik gehad!!! Ben nogsteeds niet ongesteld , heb gyn gebeld vanmorgen: T kan komen door de deca. T schijnt dat 9vd10 vrouwen dit hebben. Mn hormonen/lichaam zijn van slag :s ik hoef me niet druk te maken, zolang ik deca prik hoef ik niet bang te zijn dat ik een poging/kans mis! Ik moet t ff afwachten, t zal volgens die vrouw wel vandaag of morgen komen. Ben ik t vrijdag niet dan moest ik ff bellen. Hoest met jou?!?! Lima: WOW een jongen en een meisje!!!!! Geweldig!!! Gefeliciteerd!!! Luukske: thanks darling!!!! en jij moet t rustiger aan doen hor!!!!! en heeeel veel plezier/succes morgen! Xxx Brabantse: wat een goed nieuws!!!!!! Moest toevallig gister nog aan je denken!!was benieuwd hoe t ging!!
@ brabantse wat leuk dat jullie een meid krijgen! en hartstikke tof dat je het even komt melden @ spannendetijden oh nog eventjes afwachten dan. gelukkig ben je in elk geval gerustgesteld dat je geen poging misloopt. @ luukske kijk je uit met je rug! en heel veel plezier morgen met de echo! @ nen ik hoop dat je die tests binnen hebt dan morgen! ja ik ben ook heel blij dat ze me serieus nemen. maar dat doen ze altijd wel hoor, toen ik een paar weken terug belde omdat ik dacht dat ik geen eisprong had, mocht ik ook gelijk (nouja een paar dagen later dan) langskomen. @ babii vreemd hoor, dat je je ei al gevoeld hebt, maar de test is nog positief. Je zou denken dat-ie dan toch echt nog moet komen. Dus doen jullie je best, ik duim voor je bms!!!
Nou ik heb gisteren een giga drukkende pijn gehad. Dat deed zooo zeer! Vanochtend was dit weg, maar heb wel de hele dag menstruatiekrampen. De ovu test is (nog) positief, ik doe me best te klussen (als ik zin heb, want wordt er gek van haha) en doe jij dan duimen . Hoe is het met jou verder???
haha babii ja als jullie niet je best doen, dan helpt mijn duimen ook niet he met mij gaat het prima! wel ontzettend moe, vanmiddag even een halfuurtje op de bank gelegen. En nou vandaag veel last van mijn maag en darmen. Ga maar eens flink wat water drinken vanavond, hopen dat het helpt! Dus je zou zeggen: die is hartstikke zwanger, maar toch ben ik wel een beetje zenuwachtig voor morgen.....
Die zenuwen is gewoon menselijk hoor. Snap dat helemaal . Maar dat zit helemaal goed . Je bloed niet meer toch? Whahaa, nou je mag ook duimen voor een herstellend bms . Dan kan ik door voor IVF zonder tramalant .
@ babii ik heb nog steeds bloedverlies hoor! af en toe lijkt het over maar dan ineens heb ik weer een veeg of ligt er weer iets in de pot........irritant gewoon.
Hallo Slikken jullie allemaal clomid? Ik krijg waarschijnlijk in augustus clomid en ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn, en dan vooral wat het met je doet?