Clomid deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babii, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Brabantse!!! wat een superlief en superfijn berichtje meid! Wij (ik!) denken aan jou hoor! Vind het ook lief dat je nog meeleest en meeduimt. Weet dat je hier altijd - ook over je zwangerschap - kunt kletsen meis...

Nen, ik duim ook nog even door.... gewoon, omdat niets zeker is tot je echt ongie bent. Geen bloed, houd moed! Wie weet.... Wel frustrerend hé... Wat miele zegt, alles zat mee, dus wie weet!

Einad: Eeeeh, dat plooitje daar is heeel normaal, wie heeft dat niet als ze op een bepaalde manier zit?! Wat we hier allemaal zeggen, je ziet het zelf omdat je op alles let ;) (vrouweigen) maar echt, als ik een bruidje zie, word ik getrokken door de stralende lach en de stralende, liefdevolle blikken tussen man en vrouw... Gaat bij jou ook zo zijn! Dus echt: geniet ervan en geen zorgen!!! Knapperd!

Babii: schatje, jouw PB volgt... Beloof ik :) !

Schattigkindje: thnx girl! Lief! Duim zelf ook hard, ha ha! Hoe gaat het met je buikje?

Spannende Tijden: nee, ik pendel niet... Hoop idd dat de pendel gelijk heeft voor wat betreft 2010, maar het zou super zijn als het eerder zou zijn hé...Voor mij heeft Franceska deze ronde weer gependeld en de pendel zegt deze ronde raak.... !!! Vind het onwijs spannend en blijf een goed gevoel houden... Weet dat ik dan weer heel hard op mijn bek kan gaan, maar dat neem ik voor lief. ik geloof er in! Ennnnn, ik geloof ook in jou. Hopelijk kun je gauw verder meis. maar heeeeeeeeeeel stiekem hoop ik dat je gewoon toch zwanger bent, al vrees ik dat die stomme decapept. de boel op houdt :( Duim voor je meis!

Miele, ik duim keihard voor je meis! Spannend morgen. Wat hoop ik toch dat jij en je mannetje een hartje zien... Dat je HCG gestegen is. Echt.... Ga het forum een beetje proberen te volgen morgen....!! Knuf meis!

Luukske: fotootjes!!! Leuk!!!! Ben benieuwd. Deze week nog naar fysio? Altijd als ik jouw lieve woorden lees over je positieve gedachten krijg ik een brede glimlach!

JULLIE ZIJN ALLEMAAL ZULKE LIEVERDS!!! DANKJEWEL!!!

nu gauw slapen!
    xxxxxxxxx

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @brabantse, fijn dat je gewoon af en toe leest en reageert, je hebt ten slotte een tijd hier gezellie meegekletst, en zoals de anderen ook eerder zeiden, voor ons hoef je echt niet weg te gaan....

@nen, hoe gaat ie?

@mielenl, mijn duimen draaien vandaag voor jou overuren!!!

@juulz, meis ik denk ook zelf dat het deze ronde weer raak mag zijn bij jullie....het is jullie zo gegund, en het zou gewoon een pracht kado zijn in jullie nieuwe huis!!

woensdag moet ik idd naar de fysio, om 8 uur al!

@all, hubbie is vandaag weer begonnen met werken, zijn 5 weken vakantie zitten erop...helaas is het niet zo'n lekker weer, dus om er gezellie met Luka op uit te trekken is niet echt een optie...en net nu meneer zonder zijwieltjes kan fietsen, en super trots is(papa en mama natuurlijk ook).
    heb net de berdijfsarts afgebeld, hubbie heeft de auto mee, en ik zou dan met de trein voor 10 minuten op controle moeten, kan dus vanmiddag bellen voor een telefonisch consult, scheelt me weer een reisje, haha....

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    luukske: spannendetijden is ook trots!!!!!!!! :D go luka go!!!!

4. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    mielen: ik krijg blaren op mn duimen!!!!!!!

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @spannendetijden, is idd iets om trots op te zijn....
    hoe gaat het inmiddels bij jou?

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Einad, ben het eens met Juulz hoor, wie let daar nu op ;).

@ Juulz, is goed meis ik wacht het af :).

@ Nen, nee joh, je kan nooit HCG in je urine hebben als je niet zwanger bent. Dat kan echt niet ;).

@ MieleNL, kwam even online voor jou. HEEL VEEL SUCCCES MEID. Ik heb goede hoop.

Ben zelf weer druk @ work (nou ja druk)... heb nergens zin in, ben het allemaal weer even zat....

Liefs

7. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    babii: je mag wel bij mij komen zitten!!!! hebben we iig elkaar voor gezelschap...ik zit alleen en dr is bijna geen werk!!!!
    (mooi alle tijd voor t forum ;) maar ook om te piekeren)

luukske: dag 35!!!! en nog steed 0,00!!!!! ik merk ook nog niets!!! maar dat had ik met clomid ook niet!!! denk gewoon dat de boel nog platter dan plat ligt!!! en vrijdag moet ik gewoon bellen, en dan ga ik naar zh voor echo en zeggen ze ...Goh mevr. spannendetijden.... alles ligt helemaal plat! u kunt beginnen met prikken!!! en dan zeg ik...dat vermoeden had ik al ruim een wk!!!!!! whahahahah

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Haha, ja dat piekeren herken ik.... Wat doe jij voor werk??? PB-en mag ook hoor ;).

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    medewerkster management ondersteuning (alias typmiep) ;)

en maar proberen niet na te denken over t feit dat ik niet ongesteld word,....gaat heeeeel moeilijk hor!!!! :(

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja dat snap ik meid.... Bedoel je niet de functie: Management Assistente??

Bij wat voor bedrijf???

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ einad, fijn dat je er nu minder onzeker over bent. Het is namelijk ook iets waar je niet onzeker over zou moeten zijn :)

@ mielen, het zijn geen indrooglijntjes, want die streepjes zie ik binnen 5 minuten al. Zijn ook roze.. En ik weet wel dat ze vaker komen en dat ik er eigenlijk niet op moet rekenen dat het iets inhoudt, maar toch krijg je elke keer weer hoop.. Nu ik dit schrijf zit je waarschijnlijk gruwelijk in de zenuwen. Meid ik hoop voor je dat er een goede uitslag komt! *duimduimduimduim *

@ brabantse, meis wil je nog niet terugkomen naar ons topic? Zou ik wel leuk vinden!! :) Hoe gaat het nu met jou?

@ juulz, lief dat je nog even duimt, maar ik heb de hoop opgegeven voor deze ronde (zie ego).. Ik ben weer hard aan het duimen dat jij dit keer met mooi nieuws van het wachtbankje opstaat :)

@ luukske, wat goed zeg dat Luka kan fietsen zonder zijwieltjes!!! Knappe vent :) Jammer dat het weer het vandaag inderdaad niet echt toe laat om er op uit te trekken. Groot gelijk dat je de bedrijfsarts hebt afgebeld.

@ babii, nee ik bedoel ook geen hcg in mijn urine, maar misschien een andere stof waar die testen blijkbaar ook op reageren? Vind het maar vaag, want waarom krijg ik anders die lichte lijntjes? Maar denk dat we dat nooit zullen weten ;) Kan me voorstellen dat je het allemaal zat bent. De hele mmm gaat je zeker niet in de koude kleren zitten!

@ spannendetijden, waarom ben je anders niet gewoon eigenwijs en bel je woensdag voor een afspraak bij de gyn? Dan kun je misschien ook eerder beginnen..

@ ego, volgens mij gaat vandaag mijn ongi doorbreken. Ik voelde net ineens de krampen helemaal komen (gaat bij mij altijd van 0 naar 1000 binnen 5 minuten) dus ik heb gauw pijnstillers genomen en de nodige voorzorgmaatregelen getroffen :p Het is dus maar goed dat ik een spoedorder menopur heb laten doen, want nu kan ik het morgenochtend ophalen en anders was het er misschien niet eens op tijd. En zodra het rood begint, zal ik het ziekenhuis maar bellen voor de hsg. Pfff als ik ergens tegenop zie..

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Nen, lieverd ik hoop dat het helemaal niet doorbreekt. Een pijnstiller is inderdaad wel erg verstandig meis!!

Ik weet het niet, die testen zouden alleen op HCG mogen reageren. Verder is normaliter een spuit de volgende dag binnen.

Als je vandaag dus gaat (bijv.om 16.00 uur zelfs) dan is het de volgende dag binnen. Is hier altijd zo gegaan, bij meerdere apotheken.

Dikke knuff voor jou meis.

BTW je clubbin music hielp ;). Kon hem downloaden van internet :p.

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Babii: das idd het zelfde alleen ze noemen t hier anders! Ik werk als burger bij defensie!! En ik kijk vanuit mn kantoor over de prachtige marine haven :D

Nen: ik had gyn vrijdag gebeld en ik moet tot do afwachten!!! L maar ga ervanuit dat ik woe wel ongi ben hor!!!! It must be!!!!!!!!!!!! Ellende hahahahha
    En liefie,…ik hoop natuurlijk voor jou dat je net zolang als mij moet wachten op je ongi en dat ie lekker helemaal niet komt!!!! En komt die wel,…gaan we keihard voor je duimen in de volgende ronde!!!! ;) en die hsg,…slepen we je wel doorheen meid!!! Voor je t weet is ie achter de rug!!!!

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ babii, ik weet eigenlijk wel zeker dat het gaat doorbreken hier want deze krampen zijn toch wel heel anders dan de krampen die ik de dagen ervoor heb gehad.
    Hier werd ook gezegd dat de spullen een dag later binnen zouden zijn. Maar toen ik daar kwam, was de menopur er dus niet. Normaal ben ik idd gewend dat het er een dag later is. Nu helaas dus niet, maar gelukkig konden ze het snel weer bestellen.
    Fijn dat de clubbin muziek heeft geholpen :)

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wat apart joh dat ze dat niet de volgende dag binnen hebben. Wat onwijs *** dat het door gaat breken meis. Bah, bah bah!

Heb die KV testen btw besteld, ze zijn gisteren verzonden volgens haar.

@ Spannendetijden, wat onwijs leuk! Ik werk bij KPN ;). Ze noemen directie secretaresse hier Management Assistente haha. Maar vrees dat ik ander werk moet gaan zoeken.

Lees dat ze verdorie aan het bezuinigen zijn en dat mensne met ene niet vast contract eruit gaan....Mooie boel dus :(. Ik heb namelijk een halfjaar verlenging gehad en zie me nietzo snel een nieuwe job hebben met deze arbeidsmarkt.

Daarbij heb ik standaard recht op 3maanden ww. Hoop iets langer, als ik het zelf bereken 6 maanden! Maar hoop het niet nodig te hebben.

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    babii: zeker heel leuk!!!!!! maar wat K***e dat je miss nieuw werk moet zoeken!!! hier is t erg stil en ook defensie is aant bezuinigen maar mijn contract loopt tot 2049 dus moeten ze mensen ontslaan dan moeten ze hun best doen mij weg te krijgen :D hihi
    hoop niet voor je dat t zover moet komen skat!!!

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    2049 whaha lees ik dat nu goed??? Hmmm zoeken ze nog mensen daar ;)

Hoop het ook niet, kan altijd via KPN naar een ander bedrijfsonderdeel gaan, maarwil dat eigenlijk niet.

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nen, nee meis....had het zo gehoopt!
    maar als het dan toch moet komen, duim ik dat het gewoon de 1e ronde spuiten raak zal zijn....

@spannendetijden, nou hopen dat je gewoon snel mag beginnen....

@babii, fijn dat de muziek van nen heeft geholpen, haha....

@all, heb net de piepschuimletters ontvangen, en kan beginnen met het verven ervan...zal wrs morgen worden, dan komt mijn ma Luka ophalen, tot woensdagavond.....
    het zijn echt super mooie letters, en helaas kan ik nog niks spammen daarvan....

ga nu eerst kleertjes uitzoeken, en wassen....
    en straks als het kamertje opgeruimd is, foto's spammen....

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    * break* : wie doet er mee?!?!?!? ik ga zo ipv de regendans de menstruatie dans doen!!!!
    wahahahhahah sorry meiden ben beetje melig vandaag!!! vraag maar aan mn collega lig zowat onder mn stoel vant lachen!!! grootste lol hier!!! hij zegt ben je doen ik zeg ohhh vrouwen internet hij ...wat dan!?!? miss kan ik je antw geven ik:denk t nie!! tenzij je vrouw bent! hij: vast wel!!! ben tenslotte getrouwd met een vrouw hor!! dus ik : oké,....jij je zin!!! spuit jij toevallig ook decapeptyl!?!? en word jeook niet ongesteld?!?! of heb je toevallig van t weekend een zw.test gedaan?!?!?!
    nou lache geblazen natuurlijk hier!!!!!!

en als ik klaar ben met mijn dans doen we de zwangerendans!!!!! :D

de regendans is vanmorgen ook gelukt,...wat een rot weer!!!

* breek weer uit! *

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ babii, hier duurde het ff voor ik die tests had, maar toen ik haar had gemaild waren ze een dag later binnen! Balen wat je gelezen hebt over het werk. Hopelijk hoef je er niet uit!

Deel Deze Pagina