luukske: kan je niet 1 letter spammen?!?!?!?!?!? babii: helaas meid!!!!!!! t is te stil!!! net nieuwe medewerkster aangenomen! maar nu zitten we zonder werk :-s en tis ook behoorlijk stuk reizen voor je denk ik zo! maar als er wat komt denk ik aan je!!! (zijn hier ook makkelijk mbt naar t zh gaan enzo) en ja 2049 ben nog jong he,...ellende!!!! t is gewoon beangstigend!!!! wahahahahaha
Bedankt voor alle reacties, sorry voor mijn late berichtje maar ik praat een beetje in te veel topics haha.. Ik kan uit jullie verhalen dus opmaken dat iedereen wel last heeft van opvliegers.. mag ik terug komen om mee te kletsen als ik aan de clomid ga beginnen? Sterkte allemaal!
Whahahahahaha spannendetijden, jij bent erg whahhahahaha. @ Nen, tsjha dat krijg je als je dus voor een directeur werkt. Dan lees je alles haha. Wel balen,maar goed!
hij leuk toch?!?!!?!?! whahahahahha en ik heb dat ook ,...doordat ik voor de directeur notuleer enzo hoor je idd veel meer!!! de goeie maar helaas ook de rot dingen!!!! laurise: tuurlijk ben je van harte welkom!!! en je kan ook nu kletsen hor ...je hoeft niet te wachten op je clomid! als je je hier maar lekker thuis en op je gemak voelt! das t belangrijkste!!!
he meisjes.....niet zulk goed nieuws hier. hcg was gestegen naar 636, niet goed dus. Op de echo was niet veel te zien, er leek iets in de baarmoeder te zitten maar ze kon een bbz toch niet uitsluiten. Dus vrijdag weer bloedprikken + echo. Ze zei dat ik rekening moest houden met een miskraam, de reden dat ze me nog goed in de gaten willen houden, is het vermoeden op een bbz.
mielenl: waar blijf je nou skat!?!?!?!?! ik heb de zenuwen!!!!!! xxx enuh..... wil degene die mijn regendans heeft geboycot dit niet doen bij mijn menstruatie dans?!?!?! whahahahahha LOL ps: gister is mijn beste vriend (niet die ene die over 2wk moet bevallen) vader geworden van een zoontje!!! zo'n klein hummeltje!!!!!!!
he bah....mielen wat een akelig nieuws meisie!!! ben dr stil van!!! sterkte meid en een hele hele hele dikke knuffel van mij!!!!!!!!! xxx
even snel... oow lieve mielenl, wat een vervelend nieuws! ook al was je er een beetje vanuit gegaan toch was dit niet wat je hoopte natuurlijk.. wat verdrietig! sterkte!! had zo gehoopt dat je met positief nieuws zou komen..
@ mielen, oh nee zeg wat een vervelend nieuws Dus nu weer afwachten wat er vrijdag te zien is.. Ik hoop dat het geen bbz is. Bah, vind het rot voor jullie!! Dikke knuff van hier
@mielenl, jeetje meis wat balen zeg....hoop dat het geen BBZ is, als het mis moet gaan, dan laat het maar gewoon afkomen.... heb het zelf afgelopen januari ook gehad, en heb er nog bijna 2 weken op moeten wachten voor het zelf afkwam...wat een helse weken....en heb toen ook flinke weeen gehad, daarna was het over, maar geestelijk tikt het behoorlijk aan.... dikke knuf en sterkte!!
@spannendetijden Wat lief dank je wel, ik ga mee lezen en gezellig met jullie mee kletsen.. Ik zie dat je secretaresse bent, ik ook, van kinderartsen en inderdaad heel leuk om de eerste dingen te horen in een vergadering haha. Maar ook de mindere inderdaad @Nen87 Dank je wel voor je welkom! @Mielenl Jeetje wat erg zeg, ik lees net pas mee maar zie in je onderschrift wat er is en lees nu je verhaal. Pff wat heftig zeg!
@ luukske ik hoop dat het bij mij iets minder lang duurt, ben er nu wel klaar mee. Hoever was jij bij je mk dan? @ iedereen bedankt voor de lieve berichtjes....
@ Laurise welkom, ik gebruik al geen van alle meer haha, maar klets hier nog wel mee. Dit is gewoon "mijn clubbie". @ Mielenl, oooo nee he! Dit had ik serieus niet gehoopt! Wat ontzettend ***. Ik hoop niet dat het een bbz is *zucht*. Ik hoop dat het HCG alsnog gaat steigen en dat het anders uit zichzelf komt. Dikke knuff meis
@ Mielen Meisje, meisje, dat is dan ondanks je gevoel toch nog een flinke teleurstelling he....verdorie!! Ik ga je geen valse hoop geven, maar de kans die er nog is, daar zal ik hard voor duimen. Mocht het toch mis zijn hoop ik dat je zo snel mogelijk van alle lichamelijke klachten af zal zijn en dat je lichaam alles zelf op kan lossen, dan kun je gaan verwerken en proberen straks weer met frisse moed door te gaan. Neem voor nu je tijd meiske, neem die raad van me aan, want ik ben gewoon doorgegaan en heb mijn portie later dubbel gehad Ook hier in Breda wordt er aan je gedacht. xxxxxxxxxxx
@mielenl, zoals brabantse zegt....denk aan jezelf.... in januari was ik ook nog niet zo ver, rond de 6 weken....en toen nog bijna 2 weken moeten wachten, had niet gedacht dat het zo'n impact zou hebben....psychisch waren de weeen echt zwaar!! de MK van het brusje van dit beebje was ook erg zwaar, maar vond mijn troost in het feit dat ik nog 1 kindje mocht dragen.... bij Luka ben ik ook een brusje verloren, en daar ben is zo overheen gestapt, zonder te rouwen, maar de klap kwam daarna pas....de hele zwangerschap was 1 lange slechte film....
@ brabantse goh, dan lopen we in hetzelfde zkh @ luukske tjee wat heftig zeg! ondanks dat dan in twee gevallen één kindje is blijven zitten...... Zie er hier ook wel tegenop, geen idee wat me te wachten staat....stel je voor dat ik op mijn werk zit? Of alleen thuis, met Bosch? Aan de andere kant, misschien maak ik me wel druk om niks, en wordt het gewoon een flinke ongi. Ten slotte zit er nog niet veel, mijn bm is nog niet erg gegroeid.
@Babii Dank je wel, haha dat ken ik met een andere forum klets ik ook nog meer terwijl ik daar niet meer "hoor" haha weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Jullie gaan de IVF in? @Luuske Wat een heftig verhaal zeg, jij hebt dus al 3mk gehad? Gelukkig heb je nu een mooi beebje, al zal dat verdriet natuurlijk nooit weg gaan. Voel je goed? @mielenl Ik hoop dat je lichaam het zelf kan "oplossen" en dat je het een plekje kunt geven. Ik snap dat je bang bent wat je te wachten staat en hoe heftig het wordt. Sterkte!
@ brabantse, betekent de banner dat je weer wat meer komt kletsen hier Wauw gewoon al bijna 19 weken! En ik las laatst dat jullie een meisje krijgen, gefeliciteerd hoor!
@mielenl, ik hoop ook dat het je meezit, en het niet te lang duurt....ik heb me in januari meteen ziekgemeld, kon het gewoon niet aan om vrolijk bij de mensen over de vloer te komen....gelukkig was mijn leidinggevende meelevend....en een aantal dagen na de MK ben ik weer begonnen.... @laurisse, heb in totaal 4x een MK gehad, bij onze zoon was het eigenlijk een 2 ling, daarna jan 2009, jan 2010 (ook een 2ling) en nu deze zwangerschap waren ook 2 vruchtjes.... @nen, hoe is ie bij jou?