@ alle zwangere meiden, Kunnen jullie mij vertellen of: - Jullie iets voelden na de bevruchting, zo ja wat? - Jullie iets voelden na de eisprong, zo ja wat? - Of jullie de innesteling gevoeld hebben? - Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren (behalve de posi test ).
@ luukske leuke knopjes! en trouwens een knap koppie op één van die andere foto's! @ babii ik heb dit keer op 9 of 10 dpo de innesteling gevoeld, verschrikkelijke buikpijn en een drupje rood bij het afvegen. Verder eigenlijk niet op gelet, dacht echt niet dat ik zwanger zou zijn. hoezo???? (ik duim nog keihard voor je hoor!!! )
@ Luukske, hahahah moest lachen om Luka op de foto! Wat een mooi kamertje en een leuke knoppen! Erg mooi dat paars . All, Mijn kat die normaal altijd bovenop de kast of in de vensterbank ligt, ligt nu al 3 dagen naast me op de bank. Snap er even niks meer van....
Ach lieve mielenl, je bent zwanger en ik wil je geen valse hoop geven, maar hoop op een wondertje. Ik duim echt onwijs hard voor je, het is je zo onwijs gegund.
meissie duim nou maar voor jezelf.......de woorden van de gyn vanmorgen waren nou niet echt hoopgevend. Moet zelf ook eindelijk de realiteit onder ogen gaan zien. Ja, ik ben zwanger. Van niks.
Nee lieverd, je bent zwanger van jullie kindje, het is helaas alleen niet verder gaan delen. Het is wel degelijk iets meis! Ik wil wel voor mezelf duimen, heb continu steekjes, maar geloof er niet zo in. Heb testen gehaald en ehm..... Mijn KV testen die Nen had besteld zijn al binnen, heeft ze gisteren voor 6-en op de bus gedaan. Moet mezelf serieus bedwingen *zucht*. En heb dus niet vreselijke buikpijn . alleen zo nu en dan lieve steekjes... Geen idee wat dat is, want zonder ei ehb ik dit niet.
@ babii het is toch ook nog veel te vroeg om te testen! Die steekjes komen natuurlijk van het bms dat aan het opbouwen is. daar ben ik ten slotte voor aan het duimen!
Whahaha, bms bouwt niet meer op na de eisprong . Was het maar waar haha. Misschien is het wel een beebje die aan het steken is. Nee, even zonder dollen..... Vrees het niet..... In ieder geval lief dat je zo duimt meid.
Jeetje heftig hoor 4x een mk, komt het door de clomid dat je steeds 2 vruchtjes had? @Babii Slik heb net je site gekeken...wat schrijf je mooi en wat maak je mooie gedichten. Ik ben ook begonnen (als het niet goed met mij gaat, ga ik altijd dichten). Lekker is dat he van je af schrijven. En dat liedje die jij als achtergrond hebt, kreeg ik laatst van een vriendin doorgestuurd..pfff slik slik.. Maar zo te lezen heb je dus nu een eisprong uit jezelf! Dat is al super zeg, welke dag zit je nu? Ik dacht altijd mijn ei te voelen maar is achteraf endometriose die ik elke dag voel. Verder heb ik 1x wat bloedverlies gehad toen ik mijn ei had. De andere vragen weet ik niet meer, maar volgens mij vroeg je het ook voornamelijk aan de zwangere
@laurise, heb idd bij Clomid altijd meerdere eitjes gehad, heb van mezelf helemaal geen eisprong, als ik niks neem wordt ik nooit ongi....met het spuiten had ik uiteindelijk ook 2 eitjes....maar daar kunnen ze het beter regelen qua eitjes,dan met de Clomid.... @babii, heb deze keer echt niks gemerkt, meende echt mijn ongi te verwachten...ook gezien mijn progesteron van 28.... heb 1 dag voor NOD bloed moeten laten prikken, en had nog niet getest....1 dag na NOD pas een licht streepje... en bij mijn zwangerschap van Luka heb ik 10DPO posi getest.... bij mijn zwangerschap in december 2009 heb ik de innesteling echt gevoeld, 1 week na mijn ei....maar had toen ook die overstimulatie, dus dacht eigenlijk wel dat ik zwanger zou zijn, gezien we 4 eitjes op springen hadden.... bij de mk jan 2009 heb ik niet veel gemerkt.... wat ik wel elke zwangerschap heb gehad, is dat ik rond de 10 DPO erg duizelig werd tijdens het douchen.....wist het dus ook elke keer daarna...ondanks nog niet te hebben getest! @mielenl, ik leef met je mee.... @all, heb de was helemaal gewassen en gestreken van maatje 50-56 en 62....heb echt meer dan genoeg, moet alleen wat rompertjes in 62 bijhalen, heb er 1 of 2 van ertussen zitten.... morgen gaan de lodger wikkeldoeken in de was, en de spuugdoeken, die kunnen in de bonte was...
@ Laurise, sommige gedichten zijn van onze lieve Juulz. Die mocht ik van haar pikken, maar dat is onze Juulz hier die prachtig dicht. Ik heb sinds 1,5 jaar ene eisprong gehad ja, maar of dit blijvend is, who knows. Maakt ook niks uit, als het bms maar hresteld. Eitjes komen er wel met mijn injecties/ Pfff endometriose lijkt me echt vreselijk!!! @ Luukske, zo dat kan dus echt verschillen en verschillen? Ik wil niet een sletten op de klachten, maar door die ene eisprong wil ik zo graag *zucht* ben 1 grote zeikerd de afgelopen dagen . Wat goed dat je alles al gestreken hebt! Je kan er maar beter klaar mee zijn he .
Laurise welkom en gezellig dat je meekletst. Hopelijk gaat het gauw lukken met de clomid. Babii: nou.... er staan GENOEG mooie schrijfsels van jouw eigen creatieve en talentvolle hand op meis! Vind het heel ontroerend hoe jij je dagboek kunt bijhouden gericht aan jullie kleintje. Knap en treffend... PB-tje is als het goed is nu eindelijk gelukt...!!! Luukske PT* = Luukske Positive Thinking ! Fijn dat je altijd zo positief denkt voor ons! Super! Die Luca... Als ik een meisje van 3 was geweest werd ik denk heel verliefd op onze stoere boy! En dat kamertje, heerlijk, zo frobelen en het leuker maken...! Spam maar rond hoor, die foto's! Ha ha! Spannende tijden: heb net een Volle Maan dans gedaan voor je ongie. Hij komt dus morgen . Sterkte daar op die gezellige marinekazerne. Welke afdeling werk je (PB mag ook)? Einad: Aftellen!!! Enne, je wordt de mooiste bruid! Echt wel! Lief dat je tussen de trouwbeslommeringen duimt voor ons! Kanjer! Nen: Mmmm die vaagheid is ook niet alles hé... *duimt stiekem een beetje door* Miele.... Dat was niet wat ik vandaag wilde lezen liefie... Positief is toch nog dat er een stijgende lijn in zit, toch....? En dat er 'iets' te zien was op de echo... Hoeveel weken zit je nu? Herken de onzekerheid heel erg en hoop ZO dat de pijn en verdriet voor jou niet gaan gebeuren... Dat is echt zo zo zo onbegrijpelijk erg... Bij mij was er op de echo met 6wen 2 dgn niets meer te zien toen, de mk kwam pas met 7wk 3 dg.... Kaarsje brandt, duimem draaien! Voor allemaal trouwens: voor gezonde beebjes, voor goede innestelingen, voor ongies die mogen doorzetten en voor een GOEDE zwangerschap voor ons ALLEMAAL! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ juulz daar kan ik het alleen maar helemaal mee eens zijn! @ laurise wanneer ging jij nou met de clomid beginnen? Ik was ook aan de clomid, straks dus ook weer. Mijn zoontje is ook verwekt mbv clomid. (en geloof me, daar krijg je de mooiste kindjes van ) @ego meiden ik zit met een dillemma..... Ik heb het de laatste tijd nogal behoorlijk druk op mijn werk, en het zou echt vervelend zijn als ik me een paar dagen ziek zou moeten melden. Ik weet echt niet wat ik moet verwachten, zowel lichamelijk als psychisch (geez hoe schrijf je dat eigenlijk?). Maar goed, aan een hoopje ellende hebben ze hier ook niks, dus wat moet dat moet. Nu zit ik dus te twijfelen om een vertrouwenspersoon hier in te lichten, zodat ze in elk geval voorbereid zijn. wat zouden jullie doen???
Luukske: ik heb net ff in je album zitten gluren, Geweldig leuk! I like it Babii: je moet nog ff doorbijten meid!!!!! You can do it!!!! T is ook zo spannend Luukske: lees net je antw naar babii: best heftig allemaal zeg!!!! En dat je van je zelf geen eisprong/menstruatie ed hebt, heb je daar geen last van?!?! (bedoel normaal gesproken dat je er miss buikpijn van hebt ofzo?!?!?!?! Ik ken t nie, vandaar de miss vreemde vraag) En leuk he al die kleertjes wassen enzo?!?! Ik zag laatst bij mn vriendin alles aan de lijn hangen en ze was al hoop aant opvouwen! Geweldig!!! En vaak als ik bij haar langskom moet ik ook ff dr kleertjes zien. Die wil ze me dan zo graag showen! En ook zij mistte idd int begin de rompertjes in 56 én 62 maar heeft nu een overvloed hihi Geniet er maar lekker van!!!!! Ps waar staat dpo voor?!?!?!?!????? Ik kom dat vaak tegen mar weet t nie L Juulzon: ik hoop dat je goed met je heupen hebt staan schudden wahahahhahahahah lol Ik ben t nu zó zat!!! Dacht gister ff mn boobs te voelen savond en dacht YES it;s comming!!!!!! Maar nog niets L miss toch morgen??!! Ik hoop t en anders do rond 11uur weer bellen! Hoest verder met jou?!!??!?! En ik zal je strakkies ff pb sturen!! Mielenl: ik denk persoonlijk dat ik het zou afwachten tot t zover is ,..en me dan toch ziek zou melden! Zoals je zelf al zegt ..als je je niet goed voelt, kan je beter thuis zitten liefie! Je moet aan jezelf denken skat! En hoe raar t ook klinkt, je werk is maar je werk!!!!! En als je nu de griep krijgt ben je ook ziek dat lossen ze wel op mied! Sterkte iig!! Xxx dikke knuf All/ego: hier nog steeds niets L maaaaar ik verwacht t wel soon! Ik voel "in de verte" mn boobs dus zal nie lang meer duren!!!! maar ik bel zowiezo donderdag of ik dan ongi ben of niet rond 11uur want ik heb ook nieuwe prikken nodig! Prikken ging gister weer goed bijna pijnloos!! (thanks sweety) merk wel dat ik erg moe ben laatste dagen! Had me vanmorgen WEER verslapen terwijl ik t weekend veel heb geslapen en er gister best vroeg in lag en omdat manlief nogsteeds buikpijn had ..hebben we hele avond op de bank gelegen! LOST kijken (ben bijna aan eind seizoen 5) vind t vervelend ..maar t hoort erbij! En vind er wel wat op en begin te merken dat als ik voorover gebukt zit en ik mn vetje verbrijzel t een beetje beurs begint te voelen :s maar ook dat nemen we voor lief Nou lieverds .ik ga er weer ff vantussen! Ik kom zo weer terug hor mar ga ff koffie halen (ff wakker worden) en in een ander topic kijken Xxxx dikke knuffel voor jullie allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ps ik krijg eelt van t zitten op die wachtbank!!!!!!!!!!!!! wahhahahahahha
Lieve Miele, Die onzekerheid is zo erg. Dat herken ik dus helemaal. Wat ik merkte toen ik thuis was - het weekend - dat ik echt erg liep te malen en bijna de neiging had 'het verdriet' op te zoeken, piekeren, malen... Dus werk was voor mij een goede afleiding. Echter, jij hebt nog een kleine thuis zitten en die kan voor een welkome afleiding zorgen. Samen wandelen, spelen, in de tuin zitten met een tijdschriftje.. Je moet echt niet onderschatten (doe je ook niet) maar dat die stomme MMM meer impact op ons heeft dan we willen. Al willen we ons nog zo groot en 'dat doen we wel even' houden... Zo werkt het niet. Eerlijk gezegd zou ik het in jouw geval eerlijk opnemen met je leidinggevende en je ziek melden. Lichamelijk gaat het misschien nog wel, maar een gezonde geest in een gezon lichaam... Waarschijnlijk slaap je onrustiger en kun je je minder goed concentreren. Indien je het je leidinggevende niet wil / kunt / durft te zeggen, zou ik idd de vertrouwenspersoon het laten weten. Dan kan hij/zij je backup en steun in deze zijn. Kies voor jezelf meis. Neem de rust en tijd die je nodig hebt en voel je daar NIET schuldig over. Jij hebt hier niet voor gekozen en werk is belangrijk, maar het is werk. Er zijn echt wel mensen die jouw werk over kunnen nemen. Denk aan je! PS in welke branche werk je? Liefs!
juulzon: goed gezegd girl!!!!!!!!!!!! helemaal mee eens!!!!! en dat is hier niet anders...heb echt afleiding nodig maar slaap onbewust zelfs slechter en je hebt idd een gezonde geest nodig voor een gezond lichaam!!!! ps je hebt een pbtje
Luukske@laurise, heb idd bij Clomid altijd meerdere eitjes gehad, heb van mezelf helemaal geen eisprong, als ik niks neem wordt ik nooit ongi....met het spuiten had ik uiteindelijk ook 2 eitjes....maar daar kunnen ze het beter regelen qua eitjes,dan met de Clomid.... Oke is de kans zo groot dat als je Clomid slikt meerdere eitjes krijgt? O jee helemaal geen eisprong is ook heftig.. wat een wonder dat je nu van je tweede zwanger bent. Wat kunnen ze regelen met Clomid? Ook wanneer ik mijn ei heb, of moet ik dan bloedprikken, heb de uitleg nog niet gehad.. Babii@Laurise, sommige gedichten zijn van onze lieve Juulz. Die mocht ik van haar pikken, maar dat is onze Juulz hier die prachtig dicht. Ik heb sinds 1,5 jaar ene eisprong gehad ja, maar of dit blijvend is, who knows. Maakt ook niks uit, als het bms maar hresteld. Eitjes komen er wel met mijn injecties/ Pfff endometriose lijkt me echt vreselijk!!! Oke, mooi Juulz, ik heb er inmiddels ook twee gemaakt..en helpt mij enorm, als jullie interesse hebben dan hoor ik dat wel. Oke bij jou ligt dus het probleem dat je bms niet goed hersteld en geen eitjes maar eitjes komen wel goed door de injecties? Ja endometriose is heel erg pijnlijk, ik heb elke dag pijn en hiervoor ging ik ook naar de gyn. Maar de endo die ik heb staat een zwangerschap gelukkig niet in de weg. Maar een geluk bij een ongeluk.. hebben ze nu ontdekt dat mijn eitje niet goed is.. prikte vorige maand na ei en had een waarde van 8.2.. Dus voor de endo moet ik snel zwanger worden en dus clomid maar ook omdat mijn eitjes niet goed zijn.. Mielenl@laurise wanneer ging jij nou met de clomid beginnen? Ik was ook aan de clomid, straks dus ook weer. Mijn zoontje is ook verwekt mbv clomid. (en geloof me, daar krijg je de mooiste kindjes van ) Waarschijnlijk rond 17 augustus, dan krijg ik de uitslag van mijn ei waarde en dan startte met Clomid, op welke dag moet je daarmee beginnen? Hahaha dat is mooi dat je er mooie kindjes van krijgt en dat het wachten wordt beloond! Ik zou even afwachten wanneer het gebeurd en dan kijken hoe je voelt en ziek is ziek, geestelijk of lichamelijk. Je moet echt aan jezelf denken hoe moeilijk het ook is. Ik heb mij deze maand ook voor het eerst ziek gemeld toen ik op dag 2 zat van mijn ongi (slik dan zware pijnstilling en lig dan nog krom van de pijn) Jullie kletsen veel, gezellig maar je moet geen dagje overslaan want dan met je het kwijt haha
@ juulz mooi gesproken meis Op dit moment vind ik mijn werk een welkome afleiding, heb niet het gevoel dat het beter voor mezelf is om me ziek te melden. Wat gewoon het meest door mijn hoofd speelt op dit moment, is dat ik het liever nu even tegen de vertrouwenspersoon uitleg, zodat mocht het ineens losbarsten, dat ik gelijk weg kan. En niet op dat moment nog eens mijn verhaal moeten doen. Slechte concentratie, ja daar heb ik inderdaad wel last van. Iedere keer als ik een krampje of pijntje voel, dan denk ik dat het gaat beginnen. Hoe was dat bij jou? Begon het eerst al met (veel) bloedverlies? Het is natuurlijk ook dat die bbz door mijn hoofd spookt.......dat ze me op het hart hebben gedrukt om me bij buikpijn direct te melden, dat helpt ook niet erg.