Clomid deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babii, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nee dat zou ik ook niet pikken Luukske!!! Belachelijk zeg!!! Maar je hebt je spuiten toch al? Dan kan je toch starten? Goed dat je zo voor jezelf opkomt!

Hier voel ik me erg beroerd door de ongi, maar ach gaat wel weer over :D.

2. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @luukske....wat een ontzettende ****. Wat belachelijk. je hebt al bewezen dat je het gewicht kwijt kan raken. Wat ik trouwens echt SUPER vind!!!! Maar je wordt nu toch echt als een klein kind behandelt......belachelijk. Ik kan mij goed voorstellen dat je het even helemaal gehad hebt.

3. een hele dikke knuffel aan lima en luukske,
    luukske, wat ben jij grof behandeld aan de telefoon zeg!
    wat een ongevoelig persoon, grrr

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, ongi heeft echt doorgezet en heb nu ook echt buikpijn, ben blij dat ik klaar ben met werken.....

wat betreft die troel aan de lijn.....ik duw het haar nogmaals onder de neus als ik daar ben, en dan hoop ik dat ze het snapt....ga het ook melde bij de fert arts....en als die er nonchalant over doet, ben ik weg....genoeg ziekenhuizen die geld willen verdienen....

snap het idd ook niet echt, heb toch niet voor niks die spuiten mee naar huis gekregen, ze was afgelopen maand al accoord....

5. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @luukske.....je hebt groot gelijk. Laat haar maar weten hoe jij erover denkt. Wel fijn (in hoeverre dat fijn te noemen is) dat je nu echt ongesteld bent.

@einad....Hoe is het met je?

@all....de ongi zet nog niet echt door. Ben vanavond wezen sporten (zumba) en had tijdens deze les erge steken onder in de buik en net onder mijn navel......

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hé lieverds!

Even een dikke digi-knuffel voor alle ongestelden!!!
    Onwijs balen weer... Dus oplossing: we worden maar november-mama's ;) !
    En Luuksk, echt BELACHELIJK, wat onrespectvol en tactloos. Vind het maar een vaag verhaal, zou er toch ook persoonlijk nog wat van zeggen hoor... dit kunnen ze niet maken gewoon!!!

Brabantse, voor jou spannend, nog even op het wachtbankje...
    Einad, wanneer ga jij jurken passen ;) ? Hoe voel je je verder?

Luukske, Lima, Babii: we lopen met zijn vieren redelijk gelijk op!!! Ik leef nu op cyclus dag 4 en heb as vrijdag, dag 8, dus mijn 1e controle!!! Spannend vind ik het...

Misschien moeten we inmiddels toch maar het topic gaan veranderen in Spuiten en Slikken....

Ohja, ik spuit om 19u30, omdat ik meestal pas om 19u thuis ben... Maarja, vandaag was ik pas om 19u klaar met werken, zat ik in de auto, dacht ik ***, moet om 19u30 spuiten... Had mijn spulletjes bij me en ben heel dapper, als een ware junk ;), maar gaan spuiten op een toilet bij een pompstation (voelde me erg zielig!). Had gelukkig alcholdoekjes mee enzo en het was stil en hygienisch. Bloedde vandaag wel een klein beetje, gisteren niet. Da's toch niet erg?

Nu echt gauw naast mijn mannetje liggen, Kan morgen gelukkig wat langer liggen... 's middags pas cursus...

Liefs, Juulz

7. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Boh zoiets verwacht je toch niet. Ik heb al veel gekkigheid meegemaakt (waardoor ook helaas cyclis verloren gingen),maar zo'n opmerking. Goed dat je van je af hebt gepraat.

dikke knuf

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @juulz, bedankt voor je PB-tje....
    wat betreft dat bloeden, wrs heb je een vaatje geraakt, en dat kan absoluut geen kwaad....
    we gaan idd voor nov 2010 mama's (Luka is ook van nov), dit wordt onze ronde....4 meiden die gelijk oplopen allemaal zwanger...haha....zou wat zijn

@mercedes, hoe gaat het met jou?
    jeetje, duurt lang he meis.....

@all, gisteravond (nog) eens flink zitten brullen....mijn hubbie vindt dat de Clomid erg veel invloed op mij heeft...het ene moment hardstikke emo, en het andere chagerijnig....hij gaf aan dat die die miep van de poli nog maar eens persoonlijk de wind van voren moest geven....dat zeg je niet, en tegen de fert arts moest ik ook maar zeggen wat ik ervan vond(haar afspraken van afgelopen maand en wat ze nu zegt, en die polimiep die onbeschoft is geweest).

ben benieuwd, vamiddag tussen 12.30 en 13.00 uur zou ze bellen, anders hang ik om 14 uur weer aan de lijn.....

bloed deze maand wel minder dan voorgaande maanden, dus denk dat de clomid idd wel de langste tijd heeft gewerkt bij mij....

ben trouwens door al die zeik van gisteren nog eens 5 ons afgevallen.....haha....op deze manier blijf ik afvallen.....

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Luukske, ik vind dat je mannetje helemaal gelijk heeft! Laat die polimiep maar even voelen. Zulke dingen zeg je gewoonweg niet! Zeker niet tegen iemand die verdorie al 5 kilo extra kwijt is en vecht voor haar doel! Goed zo meid, ga op je strepen staan :D.

@ Juulz, haha neem jij je spuit mee? Die van mij moet ik in de koelkast bewaren, dus kan hem nooit meenemen.

Zie je al op die wc haha, nee het is niet grappig hoor, maar hoe je het omschrijft :D.

Beetje bloed eruit is niet erg, heb ik zo nu en dan ook :(.

Hier ben ik ook minder ongi als normaal, maar goed!!

Lijkt me een strak plan: Spuiten en slikken, want als je leest wat voor medicatie ik weer krijg niet normaal!

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hee dames!

Ik ben alweer een tijdje niet geweest, maar heb wel aan jullie gedacht hoor! Zal nog even reageren, wellicht wat achteraf-gepraat haha

@ yvy, gefeliciteerd met de goede 20weken echo! Ik ben benieuwd naar het geslacht! :)

@ de gekke bult in mn nek: hij is al kleiner aan het worden. Denk dat het een verdikte klier was omdat ik zelf toch ook niet helemaal fit was. Lief dat jullie zo meedachten :)

@ brabantse, bijna testen! spannend meid :) Ik duim voor je!

@ schattigkindje, ik hoop voor je dat je niet eens toekomst aan ivf :) Wel prettig dat de gyn meewerkt aan wat jij wilt. Zo zijn lang niet alle gyns..

@ marsim, fijn dat jij en de kleine goed groeien! Wel erg vervelend dat je zo'n last hebt van bekkeninstabiliteit. Leuk dat jullie allemaal spulletjes hebben gekocht!

@ juulz, owww nee meid wat k*T dat je ongesteld bent geworden. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wil je wel een hele dikke knuff geven!!!

@ babii, wat waardeloos dat je docent de verkeerde stof had opgegeven voor het examen... Wel mooi dat je nu echt ongi bent geworden. Op naar IUI en hopelijk is dat gauw raak!

@ einad, lief dat je nog vroeg naar die bult! Zie het antwoord hierboven :) Wat vreselijk om te horen dat je collega ongepland zwanger is geraakt terwijl jij er alles aan doet om het te worden! Ik hoop dat je haar gauw opvolgt.

@ luukske, neeee wat een rotnieuws meid!!! Bah zeg! Ook voor jou een dikke knuffel hoor!! En wat een ongelofelijke hufterige actie van die secretaresse EN de arts die dat in het systeem heeft genoteerd over die gewichtscontrole. Pff!!! Mensen die zonder mmm zwanger worden hoeven toch ook niet eerst naar de ha voor hun gewicht?! Natuurlijk is een gezond gewicht waarschijnlijk beter, maar jij bent al zoveel kwijt! Lijkt me echt een mes in je rug om dan zo'n opmerking te horen..

@ lima, shiiiit jij ook ongi :( $%^#%^&$&*@$%@#$%!!!!!!! Uiteraard voor jou ook een dikke knuffel!!!

@ all, voor jullie allemaal dikke knuffels en veel moed!!!!! Ik vind jullie allemaal hartstikke dapper dat jullie spuiten en al die behandelingen ondergaan. Echt mijn respect voor jullie allemaal!!! Hopelijk komen hier gauw mooiere berichten voorbij en mag ik jullie gauw feliciteren :)

Veel liefs!

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Mijn banner schiet ook weer op haha ;) Ik verwacht over zo'n 9 a 10 weken weer eens een testje te doen! :D

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nen, wilde al net zeggen dat het voor jou nu lekker opschiet....en dat zaad van je liefje is in topvorm, dus you go girl!!!

@all, fert arts belde net....en las even voor wat in de comp stond van afspraken....nou gewoon starten met spuiten....dus die zeik van gisteren kwam gewoon door de baliemiep....trut die ze is....
    ze vroeg me wel nog naar mijn gewicht, en ze stond gewoon te klappen aan de lijn....vond het gewoon knap....
    DUS MORGEN DE EERSTE SPUIT ERIN!!

as maandag bloed laten prikken, en dan 's middags bellen voor het verdere beleid (of doorspuiten, of meteen komen voor een FM)....

IK BEN NU WEER EEN BEETJE TOT BEDAREN GEKOMEN, GELUKKIG !!

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ luukske, je verdient ook een applaus!!! Gelukkig ben je weer een beetje tot bedaren gekomen na dat rotte gesprek van gisteren. Wat zei de arts over die balietrut?
    Ja gelukkig heeft vriendlief goede zwemmers en heeeeeel veel (88milj per ml :confused:)

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @NEN, dan moet het goedkomen....das gewoon super zaad!!!

15. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg

Dat is gelukkig positief nieuws. hoop dat dit jaar een goed babyjaar is.

Ik ben zelf helaas ook aan het iui traject gekomen,omdat de zwemmers van mijn man (door medicatie) niet goed zijn. Ik mocht vorig jaar al iui doen,maar de gonal deed niks bij mij,duurde 4 maanden voor ik aan mijn nieuwe cyclus begon,toen was het helaas december en werd er niks gedaan.bleek er ook nog een "cyste"te zitten.dus 1 maand aan de pil,resultaat 3 weken ongi,maar alles was schoon.maar ik mocht met clomid beginnen en morgen heb ik een fm,dus ben benieuwd.

knuf

16. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @luukske.....Morgen je eerste spuit....SUPER!!!! We beginnen met zijn allen een nieuwe ronde en zijn straks allemaal zwanger!!!

@nen....het schiet mooi op. Gelukkig dat je mannetje goed zaad heeft.......dan gaat het vast en zeker helemaal goed komen :D

17. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @mercedes....SUCCES!!!

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mercedes, jeetje...jullie hebben nu ook al een hele weg afgelegd....ik duim voor jullie!!

@lima, gelukkig he....
    heb nu wel nog even om op de lijn te letten, alhoewel carnaval wel geen goed zal doen.....

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Luukske, WAUWWWWW en had niet anders verwacht. Ga je nog een klacht indienen tegen deze TRUT (sorry).

@ Nen, gelukkig ben je er weer en heerlijk dat je mannetje bijna thuis is :D.

@ Mercedes, jeetje hee, Gonal die niet aanslaat? Heb dat nog nooit gehoord, spuiten is juist effectiever als Clomid. Ik duim dat er morgen een prachteitje zit :D.

All,

Hier echt buikpijn, ontzettende krampen (austj) dus doe lekker relaxed :D.

20. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Mijn gyn vond het ook apart,maar gonal heb ik in augustus 22 dagen gespoten,maar zonder resultaat,cyclus van 116 dagen. In december had ik nog maar een keer clomid meegekregen,met als resultaat netjes cyclus van 30 dagen.Dus nu wil mijn gyn iui doen met clomid. Ik voel het sinds gisteren tintelen,hoop dat ze goed groeien.

Deel Deze Pagina