Wij zijn net een week verhuist en zijn van het alles tegelijk Wij hebben in 9 dagen alles geschilderd en alvast dozen over gebracht en in 1 halve dag alle meubels en de rest. Wij hadden gelukkig veel hulp van vrienden en familie, want ik mag natuurlijk niet sjouwen Ik krijg veel onrust als ik weet dat ik nog dingen eerder had kunnen doen, dus wij gooien er bij de verhuizingen heel veel tegelijk doorheen, dan ben je wel gebroken erna...maar zeer tevreden Nu natuurlijk nog wel veel klusjes, maar das altijd. Veel succes deze periode, t is stressvol, hopelijk wordt t snel beloont met een kleintje in je buikje. xxxxxxxxxxxxxxxxx
ladies... kan ik me hier aansluiten ??? vandaag bij gyn geweest en een kuur provera gekregen om vervolgens aan de clomid te gaan... dit is de tweede keer, want de eerste keer.. was mijn zoontje bas het resultaat ik hoop dat deze ronde ook succesvol uitpakt
@juulz, fijn dat je weer in het land bent....enne we gaan duimen dat die posi fibes echt wat posi's brengen.... zoals je weet duim ik voor je!! balen dat het niet helemaal in 1 dag kan....maar doe rustig aan, want dat beebje moet nu innestelen.... @brabantse, jullie ook net verhuisd? kunnen jullie meteen aan de babykamer beginnen.... @lelymupkse, kom er gezellie bij...gefeliciteerd met het feit dat de Clomid jullie Bas heeft gebracht, en hopelijk snel een brusje!! @all, hebben lekker stoofvlees met frietjes gegeten, ik had zoveel, en heb jullie gemist om aan te schuiven....haha... hubbie is vanavond naar het slagingsfeestje van zijn neefje, ik ben lekker thuis, even mijn forum-dinnetjes bijbabbelen en popstars kijken....
Brabantse: alles in 9 dagen, knap hoor!!! Ons huis is echt een groooot project, had zo in bouwval gezocht gekund!!! Dus ach, een goede afleiding ! Maar hoop wat je zegt, dat het verhuizen met beebje in buik wordt... thnx girl! Jij al een idee hoe je de beebkamer gaat doen? Luukske: mocht (*droom..*) ik zwanger zijn, dan moet deze beeb wel blijven zitten, want hij is dan al op reis geweest, en verhuist en heeft geklust etc... Ik duim zo... Even een 'dirty detail' maar had vandaag gevreeen met vriendlief en na het klaarkomen echt een beetje lichte ongiekrampjes... En volgens vriendlief zijn mijn borsten weer wat groter (ik zelf durf niets meer te zien / voelen of hopen... nou ja, stiekem heb ik ook het idee dat mn borsten iets gevoeliger zijn.. maar da's wishfull thinking denk ik dan...)... Morgen weer klussen in huis... Laaaatste loodjes... (behalve die badkamer dan....) Lelymup; welkom hier! Lelystad, is dat leuk wonen? Hopelijk is het weer net zo snel raak meis! Spannend! Vandaag trouwens foto's gezien van de slaapkamer, heeft mn paps geverfd. Is nu roomwitte muren, behalve de muur waar ons (witte, modern-landelijke stijl, beetje riviera maison achtig) bed tegenaan staat, die is taupe... Ga het morgen zelf zien, ben heeeel benieuwd of het niet te donker is geworden, want de gordijnen zijn ook taupe en ik had voor de muur eigenlijk 1 teint lichter in gedachten... We shall see.. Trusten lieve meiden!
@ juulzon.. ja hoor.. prima wonen had altijd gezegd dat ik nooit in lelystad wilde wonen.. maar nu woon ik er.. in een kindvriendelijke wijk.. en vind het eigenlijk wel prima ik ben heel benieuwd hoe de clomid het deze rondes gaat doen.. ik krijg nu ook tussentijdse echo's.. en dat heb ik de vorige keer niet gehad.. ben wel heel nieuwsgierig dus..
lelymupske: welkom!! en heel veel succes!!! luukske: ik wilde echt komen eten hor!!!! maar voelde me niet lekker gister avond! juulzon: ik heb de maan al bedankt!!!! ben zoooo opgelucht!!!!! en ik moet ff snel reageren want moet zo weg maar....wat balen dat t tegen zit met de verhuizing skat!!! maar....dan gebeurd t wel goed toch?!!? komt helemaal goed meid enuh volgend weekend ook nog positief testen...dan is het balletje helemaal rond!!!! xxx all: mn beste vriendin smste gister....vliezen zijn gebroken!!! net heb ik weer ff met dr gesmst en ze heeft nu 1cm ontsluiting...en hoop weeen maar t kan dus nog wel even duren!!! en als t er om 20:00 nie is..moet ze naar t ziekenhuis (dan is ze 24uur verder) zoooo spannend!!!!!! ben helemaal zenuwachtig!!!!!!! en ben ook zenuwachtig voor maandag!!! zoooo benieuwd wat doc gaat zeggen!!!!!! en mn man vind t ook wel spannend! ik was er helemaal van overtuigd dat de deca super goed werkte doordat ik nie ongi werd maar nu ik t wle ben ben ik bang dat t nie werkt maar volgens mn lief hoef ik me geen zorgen te maken!! en komt t helemaal goed!!! de kanjer heb ook weer een bedeltje van hem gehad dit keer een olifantje ..die staat voor thailand! ik ben daar vorig jaar met hem een maand geweest en zeg altijd dat ik heimwee heb en wi heeeeeel graag terug voor langere tijd!!! ga straks naar t centrum om mn armband weg te brengen dan gaan t olifantje en t dobbelsteentje eraan en ik ga nog een ster uitzoeken (voor mn broer) die komt er ook meteen bij! en moet nog naar de groente tuin en t kerkhof en om 5uur is mn man er weer om te prikken en ga zo fff kado kopen voor mn vriendin én mn neefje want die word maandag 6! nou liefies tot vanavond!!!!!!!! xxx
@juulz, denk dat als ik jullie huis zie helemaal verliefd wordt....wat je zo omschrijft is helemaal "luukske" stijl.... enne deze beeb moet wel blijven zitten, haha, ik spreek alsof ik het gewoon echt zeker weet.... @spannendetijden, en hoe gaat het bij je vriendin? enne jullie mogen echt gewoon starten, het zal echt goed zitten....en wat heb jij toch een lieve hubbie zeg, hoe attent hij is!! echt super!!! petje af.... @lely, binnen hoeveel rondes was je zwanger, en met hoeveel MG? fijn dat je FM's krijgt, is toch wel prettiger dan zelf klussen, zonder iets van een richtlijn van wanneer etc.... @all, zit gezellie met Luka film te kijken, hubbie ligt in bed met een kater.... heb hem vanochtend wel wakker gemaakt om te kijken naar mijn buik, want onze kleine dondersteen stampte zo hard dat het van de buitenkant duidelijk zichtbaar was! enne morgen is het 1 jaar geleden dat mijn pa is overleden, moest er vanochtend meteen aan denken....
Sterkte Luukske, die dingen blijven terug komen elk jaar. De scherpe randjes gaan er vanaf, maar je blijft het voelen. Juulz, de meubeltjes staan er al maar alles is nog wit. Ik weet echt niet wat ik wil vrees ik haha. Maar ik hou wel van heel strak en rustig, dus heel veel extra zal er niet gebeuren behalve miss een band eromheen en wat plankjes met knuffels/schilderijtjes. Maar de meubels komen van KREA in Sint Niclaas, geweldige winkel en niet duur. Spannende tijden, fijn dat je man je zo steunt, zo hoort t, maar is niet altijd zo. Hoest met je vriendin?? En miss een domme vraag, maar wat is deca en wat doet dat met jou? xxxxxxxx
Hé lieverds, Had ik hier echt net een heel verhaal getikt, weg... Heb de laatste tijd niet echt veel geluk met lange berichten ! Brabantse, klinkt ook mooi hoor. Soms is eenvoud juist de kracht van schoonheid. En als je het lekker licht houdt, kun je het aankleden hoe je het wil! Zelf hou ik van wit met zand of grijstinten, ook allemaal heel rustig. Ben benieuwd, spam tegen die tijd maar wat fotootjes hier. En spannende tijden gebruikt nu Decapeptyl ter voorbereiding van de IVF. 'Deca' legt je hele eigen cyclus plat tervoorbereiding op de puregon die ze daarna gaat spuiten, zodat er veel eitjes 'geoogst' kunnen gaan worden... en zo kunnen die eitjes dus ook niet 'spontaan gaan groeien' zeg maar. SPannende tijden: Denk dat je mannetje gelijk heeft hoor, dat je nu ongie bent geworden zal de boel niet vertragen. Sterker nog, nu kan de puregon (of wat je ook krijgt voor de eistimulatie) juist EXTRA goed haar best doen en een goed vers bm-slijm opbouwen . De maan blijft voor je stralen hoor Dat armbandje van jou zit straks vol herinneringen als ik het goed heb. Mooi is dat. Enne, knuffel je manneke maar even extra, hij verdient het!!! Sterkte met alles vandaag. Luukske: wat een heerlijke zaterdag zo meid! En geweldig om de kleine man zo te voelen trappelen! Hoe vindt Luca het om de baby te voelen? Snapt-ie het al een beetje allemaal? Enne, hoop zo dat 'ons' gevoel juist is en dat er een beebje groeit... Wil je vor morgen alvast veel sterkte wensen. Een jaar geleden alweer... Weet zeker dat je paps over het kleine mannetje in je buik waakt. Ga je hem naar zijn opa vernoemen? Dikke knuf meid! Lely: Als je zo lekker in een kindvriendelijke wijk woont, in de buurt van groen en water, kan ik me voorstellen dat het prima is ! Waarvandaan zijn jullie verhuisd? Voor werk naar L? Ben je tevreden over het ziekenhuis? Hopelijk gaat de clomid weer snel werken voor je meid! Spannend hoor! Hoe 't hier is.... Tja... Merk wel dat ik vandaag een erg kort lontje heb en emotioneler reageer dan anders. In de bouwmarkt vanmorgen had ik steektjes in mijn lies / zij. Heb mezelf echt afgevraagd of ik het me verbeeld, maar nee. Echt niet... Ben nu trouwens even aan het spijbelen van het klussen... schoonpaps is druk met de WC in de weer, vader en broertje leggen de laminaatvloer (wit met houtnerf uit de Pure line van Wooden Line) en vriendlief maakt de voorzetramen schoon... en ik...? neem even pauze.. (mag van vriendlief, hij zegt 'lief emootje van me, doe maar even rustig aan. Is ook beter voor de baby ' - en hup, daar heb ik weer een traan (*aanstelster*). Voor alle meiden die meelezen en even wat minder actief zijn: dikke knuf voor allemaal!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oh, zie dat ik tegenwoordig een VIP member ben... Krijg ik dan ook voordelen ???? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@brabantse, klinkt mooi, en idd wel foto's spammen....haha.... @juulz, spijbel jij maar lekker, moet op zijn tijd ook echt kunnen....want je hubbie (en ik ook) heeft gelijk....denk aan de beeb in je buik, haha.... btw, je hebt me aan het huilen gebracht(ben ook super emo, was het al, maar nu 10X zo erg) want ik zat net aan de doopnamen te denken...mijn zus en schoonbroer worden peetouders, en ben aan het kijken hoe het het mooiste uitziet... Luka (heeft 3 doopnamen) hebben we wel bewust de naam van mijn pa meegegeven(mijn pas was toen al ziek) en ik zou het deze keer ook graag willen doen....moet even kijken hoe het geheel gaat worden....
vorige ronde had ik 10 dagen provera (5 mg).. en daarna twee keer een ronde clomid van 50 mg.. nu heb ik 15 mg provera en 50 mg clomid... ik ben vanuit dronten verhuisd... ik werkte al wel in lelystad.. werk bij een telecombedrijf... ik zit niet hier in het ziekenhuis.. maar in harderwijk.. dat bevalt goed..
Lelymupske, kan me voorstellen dat je in Harderwijk zit. Vanuit Dronten, ook in de polder! Spannend, laat die 15mg provera mar gauw je ongie opwekken en dan snellll zwanger worden! Eigenlijk zijn de meeste die hier nu nog schrijven 'oud-clomid' gebruiksters (myself included!), helaas heeft het bij mij geen succes gehad . Heb 11 rondes clomid geslikt, had iedere keer een mooi ei, maar helaas... Nu aan de Puregon en Pregnyl en IUI dus... Maar we hebben allemaal wel clomid ervaring! Geloof dat Brabantse zwanger is geworden door de clomid en Miele ook, maar helaas Miele-meid, hoe gaat het nu met je? Denk aan je!!! Luukske, wilde je niet laten huilen hoor lieverd, maar kan het me heeel goed voorstellen. Zo'n dag blijft zo'n rare, verdrietige, emotionele mis-dag. Ken je de Family Tree van Venice? Moet je echt even op You tube opzoeken... Zo mooi! Denk aan je! xxxxxxxxxxxxx
juulzon.. ja harderwijk is zooo veel beter dan lelystad.. een stuk gemoeddelijker ook.. ik ben heel benieuwd hoe het nu gaat.. kan me eigenlijk niet zo goed meer herrinneren hoe het vorige keer is gegaan.. hoe ik me voelde en zo.. raar is dat
@juulz, dank je meis....ben nu gewoon een en al emo....die verdomde hormoontjes toch.... heb je wel nog geholpen met klussen, of heb je de mannen lekker alles zelf laten doen? @all, hubbie is pas om 16 uur uit zijn bedje gekomen, haha....hij wilde meteen wat fris drinken, en Luka meteen....papa als we net wakker zijn, beginnen we eerst met een beker melk, en niet met prik....haha....
Luukske, dikke knuff! Emo zijn mag nu hoor... Enne, wat lekker bijdehand is jullie Luca, ha ha! Enne, heeft hubbie netjes zijn melk op? Lely: ik merkte met de clomid vooral dat ik prikkelbaarder was en had 's nachts opvliegers En meer witverlies in de 2e helft. Slikte het van dag 3 tm 7, had meestal mn ei ei rond dag 17 /18 / 19 Ik was ook al zo'n emo-geval vandaag. Vriendlief erg lief. Zie het alleen even niet zitten met wat we nog moeten en denk erover verhuisbedrijf te bellen om te kijken of het later ook kan... Wat een werk..... We rijden nu pas terug... kun je nagaan... Meiden, tot morgen! xxxxxxxxxxxx
Och lieve Juulz....ik heb die momenten van: hoe moet het nou, dit gaat niet lukken, wat een rotzooi, oh nee...ook dat er nog bij....wanhoop enz enz ook gehad...bleehh. Maar meis bedenk dat het allemaal goed komt, dan maar wat rustiger aan hoor. Wij hadden de mazzel dat in het huis alle vloeren, keuken, badkamer waren zoals wij wilden. Wij hoefden als eerste alleen maar te schilderen binnen en de rest kon in principe wel wachten. Meiske, niet te druk proberen te maken, zooi is het toch in het begin en de dozen blijven komen en er is niet tegenop te ruimen, haha. Zorg ervoor dat je s avonds een rustige en opgeruimde plek hebt om te slapen / ontspannen Ik denk aan je hoor, pittige tijd meid.xxxxxxx
SUPERLIEF! Dankje Brabantse... Ons huis was (en als je het nu ziet....) net bouwval gezocht en in onze achtertuin zou de Familie Flodder zelfs onwel worden Wellicht een klus voor de tuinruimers... Maar wat je zegt,we moeten gewoon zorgen dat de slaap- en woonkamer ontspannen zijn... Rust uitstralen... Ga maandag het verhuisbedrijf bellen en zou het kunnen, doen we toch uitstellen. Onze vaders werken zich echt suf, soms vind ik dat moeilijk hoor. Zijn alle2 65 en je dan werken ze zo hard voor ons... En zeggen dat ze rustig aan moeten doen, ho maar. Dus ik zorg maar voor een goede lunch en een knuffel. Ben heel dankbaar dat we zo'n lieve familie hebben... Zijn jullie naar nieuwbouw verhuisd? En groter vanwege een kleintje? Het scheelt een boel als alles al af is hé..! Wel gaaf dat het al naar jullie zin is. Wanneer heb je je 20 wk echo eigenlijk? Fijne zondag allemaal! Liefs!