goeiemorgen! @ lelymupske welkom! hopelijk ben je gauw ongi en dan een heeeeeeeele tijd niet! Mijn zoontje is ook een clomid-beebje (alhoewel, 't is al een kerel natuurlijk )....krijg je mooie kindjes van he!!! Werkze vandaag! @ juulz ik hoop dat je het verhuisbedrijf zover kunt krijgen.....zou wel lekker zijn, als de badkamer ook klaar is als jullie verhuizen (anders komen jullie straks nog in het programma van help! mijn schoonpa is klusser hihihi @ luukske oei! beterschap voor je man! gaat het nu inmiddels iets beter? mijn man, de romanticus, wilde eigenlijk deze hele week in het buitenland gaan zitten (voor zijn werk). Dat heb ik hem verboden, hij gaat nu twee nachtjes.......blijf het niet echt leuk vinden natuurlijk. maar goed, het is niet anders, ik vermaak me wel. Vrijdag gaan we lekker uit eten (sushi)......had ik zoooooo'n zin in en nu mag het weer/nog En verder moeten we allebei gewoon werken.....saai he Owja we hebben gisteravond gelijk gebeld hoor, hoe het ging. Opa zei dat oma hem lekker in bad had gestopt, en dat hij daarna heerlijk is gaan slapen. Idd stelde me het al behoorlijk gerust dat hij weer frietjes wilde eten
Luukske: ze is de 31 bevallen dmv een keizersnede! Van een super gezonde knul!!! En ik hoop dat alles goed is en ik vanaf vanavond of morgen mag beginnen met prikken!!! zoooo spannend!!! Hoest bij jou?!?!?! Heb je gister beetje goed doorstaan lieverd!??!!? Wat een k***e dagen he?!?!?! Hele hele hele dikke knuffel van mij!!!!!!!!! Xxx Ps: ik zag laatst filmpje van kennis die was zwanger van een 2ling en daar zag je echt 4 handjes onder dr huid doorgaan!! Echt super gaaf!!! En bizar! Brabantse: vriendin heeft een zoontje gelukkig uiteindelijk allemaal goed gekomen! En deca staat voor Decapeptyl dit zijn prikken met hormonen om alles van binnen stil te leggen zodat ik geen natuurlijke eisprong ed meer heb!! Dit ter voorbereiding op de ivf! Hoest verder met jou!?!?/jullie?!?!?! Juulz: ik typ daarom ook alles expres eerst in words! Haha ik onthoud niet alles en als ik dan beneden aan typ en naar volgende pagina ga is alles weg dus vandaar word! En ik denk ook dat hij helemaal gelijk heeft! Ik zag er eerst tegenop en had er niet zon goed gevoel bij maar nu .t was natuurlijk de bedoeling dat ik ongi zou worden dus nu klopt alles weer! En ben heeeel zenuwachtig voor vanavond!!! Zooo benieuwd naar wat gyn zegt! En hoe alles is! En ik heb mn mannetje lekker in de watten gelegd hor! De schat!!! En idd een armband voor herinneringen en betekenissen!! Maar dat was ook de bedoeling! Hij moet voor mij echt persoonlijk en bijzonder worden! En groot gelijk heb je dat je ff pauze hebt genomen!!!!!!! En wat super van je mannetje!!!! Fijn hor dat ie zo met je meeleeft!!!!! Heerlijk!!!! Ook jouw lief verdiend een dikke knuffel! Hoest verder met je huisie?!?! Ps: gefeliciteerd met je vipmemberschap!!!!! Én ps ps: ik duim heeeel hard met je mee meid!!!!! Nog heel ff!!!!!! Marsim: WOW!!!!!!! Wat een prachtige meid!!!!!!!! Geniet lekker van je dochtertje! Babii: wat balen meid!!! Hele dikke knuffel voor jouw skat Mielen: wat fijn dat je er weer ff bent skat! Hoest met je!?!??! En hoest met Bosch?!?! Al weer helemaal opgeknapt?!?!?! All: hier weinig nieuws .zoals ik hierboven al zei vriendin is zaterdag bevallen van een prachtige zoon!!! Helaas is thuis bevalling een keizersnee geworden maar mama en kleine maken het erg goed en mogen morgen naar huis!!! En heb gister t hummeltje al lekker in mn armen gehad! Zoooo mooi!!!! En heb met de meiden (schoonzus was er ook) afgesproken dat we over een maand bij mij thuis jip en janneke champagne gaan drinken want dan ga ik positief testen hahahaha en ik ga een vriendje/vriendinnetje schenken aan de kleine jonge en mn nichtje! Die zijn al vriendje en vriendinnetje en straks krijgen ze er 1 bij Verder heerlijk weekend gehad en druk geweest met digitaal fotoboek voor mn schoonzus maken! Van haar babyshower! Ze is volgende wk jarig en dan geef ik die cadeau! En heb verder weer geschilderd en ben gister lekker op kraambezoek en uiteten geweest met mn lief en zijn broer vrouw en kleine! Dus beetje geestelijk rust gehad! En minder online geweest! En was eigenlijk (sorry skatjes) wel even lekker! Want ben onwijs zenuwachtig voor mn startecho!!! En of we echt mogen beginnen!!!!! Vanavond weet ik het! Whoa!!! Hihi Nou lieverds fijne dag allemaal!!! En tot strakkies!! (moet zo vergaderen maar kom daarna wel terug hor!)
@mielenl, ja bij kleintjes zit er niet zo'n hele grote grens tussen ziek zijn en fit zijn....hier bij luka ook momenten gehad dat hij het ene moment 40+ had, en 1 uur later weer kipfit! fijn dat je man niet te lang weggaat deze week.... en idd je mag nu genieten van de sushi, nu het nog mag! @spannendetijden, voor jou vandaag een spannende dag!! mijn duimen draaien.... enne je hebt een super deal gesloten, J&J champagne....dat is het enige dat je dan nog mag hebben, haha.... lekker een ontspannen weekend gehad dus, is ook wel eens lekker, hebben we op zijn tijd nodig....
@ Juulz, ik heb die kijkoperatie al gehad in januari he . Vindt het dus echt de grootste onzin dat dit ziekenhuis het opnieuw wil doen... Alleen om de reden: we willen zelf onze bevindingen maken. Ga dit keer ook mooi niet onder narcose, wil geen snedes niks. Ze kijken het maar mooi vaginaal na . Ik obsternaat? Nee toch . Ik hoop dat de verhuizing voor het verhuisbedrijf nog iets uit te stellen is meis. Hoest verder met jou? @ Luukske, ehmmmmmmmm ik moest heel hard denken toen je aan me vroeg hoeveel DPO ik zit... Dat ligt er dus aan...... Had 20 juli en 21 juli een op de CB digi. Op 21 jul was hij nog posi om 17.00. Om 22.00 was hij negatief en 23.00 hebben we geklust... Weet dus niet of me ei de 21e gesprongen is of de 22e. Als hij de 22e gesprongen is zit ik 11 DPO als hij de 21e gesprongen is zit ik 12 DPO. Heb eergisteren giga krampen gehad, wat een pijn! Dacht toen al: game over . Heb eergisteren ook me laatste Utrogestan vaginaal opgestoken. Sinds gisteren en vandaag niks meer, maar toch nog steeds beetje dizzy. Fijn dat dit zo blijft hangen haha. Van mij ma die menstruatie echt komen hoor ...... @ Spannendetijden, ooo jij bent z'n skatteke he! Atijd zo lief reageren op iedereen echt geweldig. WAt heerlijk he z'n kleintje vasthouden . Daar doe je het dan voor . Liefs
Meiden, even heeeeeeeeeeeel snel, verhuizing is uitgesteld, dus naar 23 aug! Vriendlief blij, ik blij.... Mijn tepels zijn nog steeds erg gevoelig ... hoop zo dat het duimen van jullie lieve schatten helpt... (eh, heeeft geholpen !). Wil echt niet teveel hopen, maar geloof dat ik dit borst-gevoel herken van de vorige keer. Maar ben zo bang dat ik mezelf weer teleurstel.... * zucht* !!! Vanavond weer even horen hoe 't hier gaat! SPannende tijden, suc6 strax!!! xxxxxx
@ spannendetijden suc6 vanmiddag, ik duim dat alles goed is! @ juulz fijn dat het verzet kon worden, hebben jullie nog wat extra tijd voor de voorbereidingen.......en idd gevoelige borsten klinkt positief.....mijn man vond ook (volgens mij nog voordat ik positief had getest) dat ze anders aanvoelden. * duim, duim * @ babii meis ik hoop dat je gewoon te vroeg hebt getest hoor! dizzy was ik ook een paar dagen, en op 9dpo heb ik met behoorlijke krampen op de bank gelegen, dacht echt dat ik ongi zou worden! Ik duim nog effe door
@juulz, fijn dat de verhuizing is uitgesteld, dan hebben de mannen wat ruimte qua tijd...en dan met de verhuizing kunnen ze meteen de beebkamer leeg laten, haha, want die wordt over een dikke 8 maandjes gevuld.... @babii, ik heb dat ook eens gehad dat die smiley er 2-3 dagen stond, en heb toen uiteindelijk de laatste smiley gerekend als piek....wist het ook even niet.... ik zou me wel een flinke pijnstiller vragen en een licht roesje, want mijn arts heeft ook eens een vaginale ok gedaan, en wilde dat ik perse narcose nam, ivm toch wel pijnlijke prikkels.... @mielenl, heb je nog wat van Bosch gehoord? @spannendetijden, we zitten in spanning, haha.... @all, vandaag de badkamer gepoetst, wilde de woonkamer ook nog doen, maar heb nu geen puf meer....dus dat blijft lekker liggen tot morgen, dan komt mijn ma Luka ophalen tot woensdagavond
@ luukske nee niets meer gehoord dus dat zal wel goed gaan daar ik hoop alleen dat ze beter weer hebben dan wij. En applaus voor je produktiviteit vandaag! (ik moet eigenlijk ook aan de poets, normaal komt mijn schoonzus elke week poetsen maar die is nu 3 weken op vakantie.......maar ik HAAT poetsen ) pfff hier weer effe een dippie. zo irritant. ik stond vanmorgen op, had er helemaal zin in, ben ook flink aan de slag geweest in de tuin en dan ineens word ik weer heel erg verdrietig, loop ik in de supermarkt tegen mijn tranen te vechten. Ik heb het idee dat mijn hormonen nog een beetje spelletjes aan het spelen zijn ofzo, een andere verklaring heb ik er niet voor.
Mielen, laat t lekker lopen, want je hebt toch iets meegemaakt wat veel impact op je heeft. Niet alleen je hormomen, maar ook geestelijk heb je een klap gehad meis. Vergeet nooit dat een vroege miskraam ook een miskraam is en verwerktijd heeft, neem deze ook! xxxxxxxxx
@mielenl, is ook niet niks....is toch rouwverwerking!! @all, morgen gaat Luka naar mijn ma, en dan ga ik een hoop spulletjes voor de rommelmarkt uitzoeken....weg met de zooi!! En ik wil de kamer/keuken doen....
Lieve Miele, meisje toch... het is niet meer logisch dat je out of the blue instort meis. Is ook niet nix wat er gebeurd is. En dan is je mannetje er niet (klein en groot), dus hopelijk heb je je jezelf verwend met wat lekkers voor vanavond...! Dikke knuf, kanjer! Luukske: Lekker bezig geweest, poetsvrouwtje ! Rustig aan doen hoor meis! Want eh... morgen heb je fysio ! Was dit bericht trwns gisteravond begonnen, maar ben op tijd naar bed gegaan. Zo de auto in. Overigens is mijn goede gevoel vandaag minder Temp was zondag nog 37,3, vandaag - 11DPO - 36,8... Echt veel te laag dus... Zal de tampons maar weer in mijn tas stoppen voor de komende dagen... Had echt zo'n goed gevoel deze ronde. En waar ik gisteren nog ieder moment (ha ha) aan mn borsten voelde of ze nog zo gevoelig waren, lijkt dit vandaag niet meer het geval . Bah... Nou ja, fijne (werk/fysio)dag allemaal! xxxxxxxxxxxxx
wat zijn jullie toch een schatten! @ spannendetijden hoe is het gegaan gisteren?????? @ juulz ik blijf nog effe doorduimen hoor, het zegt helemaal niets! mijn temp ging ook pas op 12dpo goed omhoog! werkze vandaag. @ luukske wauw jij bent echt fanatiek zeg! wel lekker dat je luka even kunt uitbesteden, dan kun je toch even doorwerken en hoe is het met de andere meiden????
Luukske: je moet het ook beetje bij beetje doen!!! Dus is goed dat je alleen de badkamer hebt gedaan xxx Ps: ik wil binnenkort ook op de rommelmarkt gaan staan leuk man!!! Lekker je oude troep dumpen en centen verdienen en nog gezellige dag ook!!! Geweldig!!!! Mielen: hormonen hormonen hormonen believe me!!!! laat t lekker gaat skat! Het lucht op! Je hebt ook niet de makkelijkste tijd op het moment lieverd! En je hebt er alle reden toe!! Dus doe lekker wat je niet laten kunt! Schreeuw, huil, lach, gil, .alles is toegestaan! Xxx iig dikke knuf skat Ps: zie mn ego you are not alone (alleen is mijn oorzaak anders) Juulz: t is nog niet zover meid .nog ff de positieve spirit erin houden liefie!! XXXXX Ego: Ik heb sinds zaterdag (sinds is écht menstrueer) last van de deca gister begon mn dag super maar savonds was ik moe en ontzettend zeikerig en zeurderig! Wilde niets kon niets hebben en kreeg vette opvliegers in bed! Zegt mn man tijdens t tv kijken : liefie wat is er toch?!?! Ik zie aan je dat er wat is en je kijkt en doet zo verdrietig/narrig! Dus met een pruillip kwam eruit dat het mn hormonen waren hahaha hij zei al t was zo;n goeie dag vandaag! Bij gyn geweest met goed nieuws daarna nog naar baby wezen kijken van mn vriendin ff 10minuutjes laten weten hoe t ging bij ons en ff kijken hoe t met haar en de kleine is nu en ook nog op verjaardag bij mn neefje gweest dus ik weet ik wel (snif) maar ben gewoon nie mezelf en toen heeft ie lekker kopje thee voor me gemaakt en me geknuffeld ben tegen hem aan gaan liggen en ben op de bank in slaap gevallen! Maar in bed begon t feest opnieuw kreeg vette hitte golf maar lief heeft raam en deur open gezet en zo ben ik toch weer in slaap gevallen!!!! de gyn: eindelijk was t zover .ik mocht eindelijk naar de gyn!!! Dag vol zenuwen gehad maar 16:45 waren we daar! Normaal krijg ik meteen echo maar nu eerst ff kletsen! En na hele verwarrende discussie over welke cyclus dag ik zit en of ik heb geprikt en of ik menstrueer en dat t zolang duurde enz enz Zegt ome dokter: ik heb alle uitslagen binnen en alles was goed!! Wacht nog op 1 uitslag maar daar zal ik achteraan gaan! Dus ik: oh, welke moet u nog dan?! (omdat ik dacht dat ie alles had) Dok: die van uw uitstrijkje! Ik: nou die heeft u helemaal niet gemaakt hor!!! Alleen in oktober! Dok: oh jeej hoe kan dat nou!? Ik heb m wel afgevinkt! Nou waarschijnlijk omdat hij nog geldig is!! Maar ik maak wel even een nieuwe! En dan nu je prik schema! Mag ik die ff zien?! Ik: prik schema?!! Die heb ik helemaal niet mee meneer! Dok: nou dat moet u wel doen hor!!!!! Volgende keer wil ik m zien (begon meteen opvlieger te krijgen want had geen idee waar ik dat ding heb!!!!! Maar inmiddels is hij terrecht en zit ie in mn tas ) dus uiteindelijk naar echokamer! Eerst dus eendenbek op visite voor het uitstrijkje en daarna kwam die geweldige echo! (weer brak t zweet me uit ..was zoooo gespannen voor de uitslag) en toen kwam t verlossende woord! Dat zit er netjes uit!!! Prachtig dun bmslijmvlies!!! En geen opgezette eierstokken! Mn man: ook geen cystes!?!? -> ik: hallo?!?!?! Wat wens je mij wel nie joh! En toen moesten we lachen Dok: nee hor .t ziet er super goed uit! Paar hele miniscule follikelen maar dat mag hor!!! Kom er maar af! Ik heb genoeg gezien! (op het moment dat ik eraf kom) mevrouw! T is prachtig! U bent rijp voor het starten van de behandeling! Ik stuur t kweekje nog even op maar omdat hij vorige keer goed was ga ik ervan uit dat er nu niets anders aan is! (dus ik me aankleden en toen ik kamertje uitkwam stond dok klaar op de gang om me een hand te geven) nou heeeeeel veel succes dan maar he!! Vanaf morgen gaat u in combi met de deca beginnen met de Glonal en ik wil u op cd 10 terug zien voor een meting!! toen liep de dokter weg dus ik in gesprek met de assistent: ik moet vanaf vanavond dus beginnen met glonal en zondag mag ik terug voor meting!! Dan gaan we kijken hoeveel eitjes ik heb en hoe groot ze zijn! Volgens de ass zal ik hoogswaarschijnlijk dan nog niet rijp genoeg zijn voor pregnyl en heb ik kan kans dat ik maandag of dinsdag weer voor meting moet! En dan hopelijk als alles goed is dus dinsdag de pregnyl!! Donderdag punctie en zondag terugplaatsing!!!! Zoooooo spannend!!!!!!!! Dus even afwachten wat zondag ons brengt!!!! Mn man heeft ook nog ff gesprek gehad (van zuster tot zuster hahaha) hij wilde alles weten over het prikken: hoelaat, waar, samen met ander of apart, of t kwaad kan enz enz zooo lief!!! Dus vanaf vanavond gaat t écht gebeuren!!!!! Op naar t kweken van hele hele hele mooie eitjes!!!!! Oh en hele boel natuurlijk!!!! hopelijk zondag wéér goed nieuws!!!! Nu zit ik lekker op mn werk en kom strakkies nog even gluren! greetzzz xxx knuf J .
@spannendetijden, meis dit is he nieuws dat we wilden horen, haha....super gefeliciteerd....en nu op naar een mooie oogst met super eitjes, en een super bevruchting....en dan ga je lekker een aantal maanden als broedkip spelen, haha.... @mielenl, heb je de rust een beetje terug? ik herken het zo....en komende maand zou ik eigenlijk uitgeteld zijn van de zwangerschap van december, en daar denk ik toch wel aan, ondanks deze knul in mijn buik.... @juulz, jij bent echt mijn agenda, haha....handig.... komende nacht mijn zus en schoonbroer naar het vliegveld brengen, en dan morgen om half 10 naar de fysio.... @all, de zwangerschapsdementie zit er hier nog steeds flink in....gooide gisteravond de deur in het slot, en de sleutel stond aan de binnenkant er nog op....hubbie over de rooie, want hij had last van zijn enkelband, dus naar zijn pa gereden, de ladder gehaald, en schoonpa, en die is over de garage via de achterdeur, de voordeur open gaan maken(hebben gelukkig overal reserve sleutels liggen).... daarna een hoop zooi opgehaald bij een oom van hubbie, allemaal rommelmarkt spulletjes...dus de kraam kan gevuld worden, haha.... verder vertelde hubbie vanochtend dat zijn enkelbanden iets beter gingen, en hij mij morgen dus de lamp van de babykamer wilt gaan ophangen....jippie.... en dan nog bellen of de gordijnen klaar zijn, want dat duurt nu wel super lang....
Hoi allemaal Sorry heb even een lang weekend Zwp verlof gehouden haha. Ik heb wel terug gelezen maar er wordt zoveel gekletst hier dat ik niet meer op alles kan reageren *sorry* @spannendetijden Wat super zeg dat alles er mooi uitziet en dat jullie snel kunnen beginnen! Wat spannend allemaal.. ik hoop echt dat je mooie eitjes krijgt en dat je inderdaad gauw kan broeden (leuk gevonden Luukske, houden we erin). @mielenl Hoe is het met jou? Is het inmiddels op gang gekomen, sorry klinkt in jou geval niet leuk maar ik hoop dat het allemaal lichamelijk niet te heftig was. Geestelijk is het al zwaar genoeg. @Luukske Hahaha zwangersschapsdementie is inderdaad goed aanwezig bij je haha. Gelukkig dat je overal sleutels hebt liggen. Spannend dat je kamertje nu bijna klaar is, wanneer heb je gordijnen besteld dan?
@ luukske ik zou dat ook zonder zwangerschapsdementie kunnen hoor @ laurise nog maar een paar dagen, dan is het alweer priktijd.....gaat best snel toch? hier gaat het wel weer. ben vandaag aan het werk en dat is een fijne afleiding moet ik zeggen grote vent is vanmorgen vertrokken dus ben nu echt alleen. we hebben gisteravond nog even gebeld, en het gaat allemaal prima. Mijn moeder heeft ook nog wat foto's gemaild, echt super lief.
@laurise, de gordijnen liggen al 6 maanden(op zijn minst) bij de naaister....een kennis van mijn moeder, maar wil nu wel eens aan de details gaan werken...haha... @mielenl, wat lief van je ma....enne fijn dat je wat afleiding hebt....op naar een nieuwe "vruchtbare" ronde.... @all, mijn ma en schoonouders zijn net weg, heb dus nog geen fluit gedaan, dus dat wordt vandaag niks meer....morgen nieuwe poging....