Hey meiden, Ben alweer een aantal dagen niet geweest. Ben de laatste dagen hondsberoerd geweest. Uiteindelijk blijkt dat alleen maar stress te zijn. Nooit geweten dat je je daar zo ziek van kunt voelen zeg!! @ juulz, he meid wat balen zeg dat de verhuizing langer gaat duren. Kan me voorstellen dat je daarvan baalt hoor! Ik zou qua verhuizen geloof ik gaan voor vrijdag en maandag met goede rust en een lekkere douche Maar ik ben dan ook een luilak haha. Ik duim nog wel keihard voor je hoor!!! Zie dat je de verhuizing hebt kunnen verplaatsen. Ook wel fijn als er op die manier wat meer rust in komt! @ lelymupske, welkom bij het clubje!! Ik hoop dat het gauw raak mag zijn voor jullie @ spannendetijden, leuk weer een bedeltje erbij!!! Je armband staat straks vol van de emotionele waarde. Echt mooi hoor zoiets! Super hoor dat het nu eindelijk kan beginnen! Een nieuw hoofdstuk met nieuwe kansen! @ luukske, zo zeg die kleine man is nu al sterk dat je aan de buitenkant je buik ziet bewegen! Haha die Luka sloeg papa ff om de oren met zijn eigen regels Nog een dikke knuff voor gisteren. Beter laat dan niet @ marsim, wauw mooi meisje die Isa!!! Zie op de foto dat ze een infuus had, is ze erg ziek geweest? Fijn dat het nu met jullie allemaal wat beter gaat. @ lima, dus nu al druk met de visite! Vergeet geen Tijd Voor Jezelf Momentjes in te plannen he.. @ einad, succes met alle laatste dingetjes en alvast een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne dag toegewenst morgen!!!! @ babii, dikke knuff voor jou meid. Zo te lezen kun je die wel gebruiken @ mielen, sneu zeg dat Bosch gisteren ineens zo ziek was! Is hij nu wel weer opgeknapt? Oh ik lees dat het alweer beter ging Fijn! @ ego, hier nog steeds slap van de afgelopen dagen. Was kotsmisselijk, doodmoe en elke dag knallende koppijn. Dat zoiets veroorzaakt kan worden door stress zeg.. Had gisteravond nog pilletjes opgedoken waar valeriaan in zit dus die ingenomen en sindsdien voel ik me echt beter. Moet er goed om denken dat ik 's avonds spuit, want gisteravond was ik alweer 1.5 uur te laat. Stom!!! Die prik deed me ook echt ontzettend zeer Ik heb de HSG gisteren afgebeld omdat ik me zo ziek voelde, dus de volgende ronde maar dan. Donderdagochtend hebben we de eerste fm. Voor mijn gevoel zijn er aan beide kanten al eitjes aan het groeien want soms voel ik al steken en net bij het niezen deden mijn eierstokken me helemaal zeer. Ben benieuwd wat eruit komt! Hier verder weinig nieuws. Ben blij dat ik me eindelijk wat beter voel! liefs
@nen, meis goed afwisselen met prikplaatsen....en ik ben ook zo'n kluns die regelmatig de tijdstippen vergat van spuiten, maar is toch goed gekomen.... balen dat je zo ziek bent....heb echt met je te doen! doe rustig aan, en hopelijk is het snel wat beter!!!
@ luukske, ik doe elke avond een andere hoek van mijn navel (links, boven, rechts, onder) maar die rechts doen zoooo vuil pijn en die onder mijn navel voel ik eigenlijk niks van. Tja dat zieke gevoel komt dus puur van stress. Maar de stress is pas weg als de scriptie klaar is en dat duurt nog wel even. Dus maar ff aan de valeriaan. Denk ook dat alles van het afgelopen jaar eruit komt: drukke stage, vriend op uitzending, zelf in het ziekenhuis belanden + hele revalidatie en alle pijn.
@ nen dikke knuffel van mij! fijn dat je je weer beter voelt. Meis ik leef met je mee met de prik-ellende. Ik beloof dat ik NOOOOOOOOIT meer zal klagen over mijn vieze pillen
mielenl: mag best hor!!!! ook vieze pillen is niet fijn!!!!!! ik heb vanavond mn eerste glonal spuit gehad en tot mijn grote verbazing...voelde ik er niets van!!!!! whoa!!!!!!! daarna kreeg ik natuurlijk mn deca dus was weer ff tenenwiebelen maar eerste dag zit erop! nog 4 tegaan tot zondag morgen!! ik zou net uitgebreid terugkomen om op iedereen ff te reageren maar ik ben in slaap gevallen op de bank (volgens mij al om 7uur half 8) en net pas wakker geworden :s schaam me diep!! (lang leven de hormonen ) maar ik zal morgen wel even komen reageren!!!! xxx slaap lekker allemaal!!!!!
@mielenl Ja inderdaad nog een paar dagen en dan kan ik voor dag 22 prikken (dag 21 valt op zondag) dan gaat het gelukkig eens opschieten pff.. Fijn dat het je goed doet dat je weer werkt, je grote man vertrokken? Manlief weg? Of je zoontje? @Luukske O jeetje dat is lang zeg 6 maanden al bij de naaister.. Je hebt gelijk dat je er even voort achter gaat zetten. Jaa dat is het leukst die details! @Nen Wat balen zeg dat je zo beroerd voelt. En dat het prikken zón zeer doet.. Gelijk heb je dat je HSG hebt afgezegd. Spannend morgen je fm. Zo te lezen heb je een boel meegemaakt de afgelopen tijd, manlief op uitzending? Mijn man zit ook in het leger. Wat doet jou man? @spannendetijden Wat fijn dat je er niks van voelde! Lekker dat je kan aftellen en dat je niet zoveel dagen hoeft te spuiten, nou ja elke dag is denk te veel maar goed nog 4..
hey meiden, zal even kort reageren, vanmiddag of vanavond wat uitgebreider....ben vannacht naar Dusseldorf gereden om mijn zus en schoonbroer naar het vliegveld te brengen, lag er om 5 in....daarna nog even geslapen, en om 9.15 uur fysio....niks veel nieuws, zal een bekkenband moeten gaan halen....
@ laurise beide mannen zijn weg.....kleine man is aan het logeren bij opa en oma, grote man is gisteren naar het buitenland vertrokken voor zijn werk. ik werd net gebeld door het zkh.....in verband met mijn afspraak van vanmiddag. ik: afspraak? weet ik niets van? zij: jawel, ik heb u in mijn agenda staan voor half 3. ik: nee hoor, de enige afspraak die ik heb is komende vrijdag, om bloed te laten prikken. zij: echt niet? u komt toch voor de IUI? pfff......lekker dan. tsja mijn achternaam is nogal veel voorkomend hier in de omgeving dus ze zullen wel vergeten hebben om naar de geboortedatum te vragen bij die ander. staat die afspraak straks bij mij op de rekening, blergh, moet ik daar weer achteraan. ohja en nog zo'n leuk geintje. nichtje van mijn man (nouja, nichtje......ze is 41 ofzo) is een jaar of 2 terug bij d'r man weggegaan omdat ze een nieuwe tsjechische vlam had of zoiets. De tut spreekt geen woord over de grens maar goed, de sex zal wel goed geweest zijn ofzo. Ze heeft al twee grote dochters (1 bij d'r ex-man, 1 van een andere vent). Even om aan te geven wat voor een tiepje ze is. Nou is die tsjechische lover van d'r met de noorderzon vertrokken en zij schijnt zwanger van hem te zijn.....oeps....... Kijk ik gun ieder z'n geluk en zwangerschap, maar sorry hoor, dit steekt toch wel errug .
@ luukske hopelijk ben je gauw van de ergste klachten af! En een bekkenband? wat is dat precies? Zo'n buikband, om je buik een beetje te ondersteunen?
@mielenl Oke jeetje heftig nu voor je dat je man nu weg is.. is hij lang weg? Of red je het wel alleen met je emoties? En je zoontje lekker uit logeren, gezellig voor hem. Ook bewust gedaan zodat jij wat rust hebt, of gewoon voor de gezelligheid? Grrrrr wat k*t is dat zeg dat je nu net in de periode opgebeld wordt dat je een IUI hebt terwijl jij niet degene bent waar het over gaat. Wat een gedoe zeg, dat het ook op jouw rekening dan komt.. hoe zit dat? Zij heeft toch gewoon de verkeerde opgebeld? En die ander is dus niet gekomen? Pff wat een verhaal in je mooi gekleurde letters onderaan.. oneerlijk he. Ik werk op de kinderafdeling in het ziekenhuis, jongentje van 4 opgenomen hersenvliesonsteking. Ouders werken allebei 4 dagen en het jongentje is de hele dag alleen krak daar gaat mijn hart.. dat is toch niet normaal. Donderdag mag hij naar huis, vraagt moeder doodleuk; kan het niet vrijdag want dan is mijn vrije dag. Nou ik had haar bijna over de balie heen getrokken! Wat is de wereld toch oneerlijk, ik zou mijn rechter hand nog afstaan om bij mijn kind te zijn, dag en nacht! @Luukske Jeetje lekker nachtje, hopen dat de bekkenband je genoeg steun geeft!
Meiden, alweer even snel een egootje (maar lees wel mee en denk aan jullie hoor!) Temp was vanmorgen weer 37,3! Zit nu op 12 DPO. Dus ik denk, gooi er een kruidvatje tegenaan, niks te zien natuurlijk Dom hé.... Sterkte en liefs voor allemaal! Voor Nen een xtra dikke knuffel.... En ben trots op Spannende TIjden! En vind het ziekenhuis van Miele een beetje dom En luukske, slaap lekker uit, maar vergeet de fysio niet En Laurise, hoe voel jij je? En Babii knufffff voor jou!!!
@Juulzon Mooie temp op dpo 12! Helaas een negatieve test maar je kan te vroeg testen, hoeveel is je LF meestal? Ik duim dat je temp mooi hoog blijft en dat je over 4 dagen een knaltest hebt! Ik heb weer erg veel pijn, buik is weer aan het voorbereiden op ei wat de endo niet leuk vindt. Maar het is erg dubbel want ik denk nu; waarom die pijn voor het voorbereiden van mijn ei als het toch geen goed eitje is.. bleh ik hoop dat het snel maandag is. Dan kan ik weer "iets" doen..
@ spannendetijden, okee dus bovenbeen mag ook? Ik zal het in het ziekenhuis eens vragen. Zij houden eigenlijk een straal van 10cm rond je navel aan. Hoe lang moet je nog deca spuiten? Fijn dat je van de Gonal weinig/niks voelde! @ mielen, haha die pillen zijn volgens mij erger dan de prikken hoor Want die prik voel je eventjes maar van die pillen heb je lang last! Hoe gaat het nu met jou? Wat een lullig misverstand zeg van het ziekenhuis @ laurise, mijn vent werkt op een hulppost (soort mobiele eerste hulp) bij de luchtmobiele brigade. Afgelopen uitzending was alweer zijn 3e. Wat doet jouw man? Maar het was idd een pittig jaar alles bij elkaar. Wat heb jij een mooie baan zeg. Wat sneu voor dat kindje wat zo alleen lag! Die ouders hadden daar calamiteitenverlof voor kunnen aanvragen... Vervelend dat je weer zo'n last hebt van je buik zeg. @ luukske, pfoe korte nacht gehad zeg!!! En dus toch aan de bekkenband. Hopelijk geeft die je wel genoeg steun! @ juulz, je temp is weer mooi gestegen Balen van die witte test, maar die was gewoon nog te vroeg hoor! @ all, hier verder weinig nieuws. Helaas beginnen de prikken steeds meer pijn te doen. Ook de naad zelf doet nu zeer, terwijl ik die daarvoor eigenlijk niet voelde. Verder al flink last van mn eierstokken. Zal me niks verbazen als de eitjes al aardig groot zijn en de pregnyl misschien wel vrij vroeg al gezet moet worden. Ben benieuwd! Verder vanmiddag ff naar de huisarts. Slik nu valeriaan tegen de stress, maar ff overleggen of dat de beste oplossing is nu.
@nen Oke leuk bij de luchtmobiele brigade, wel pittig bij een eerste hulp post. Zo 3 uitzendingen al, allemaal afghanistan? Mijn man zit bij de landmacht bij de genie. En is 2x op uitzending geweest, 1x 2 maanden bosnië en 1x 2 maanden afghanistan. Ja zeker een hele mooi baan, echt een leuke fucntie medisch secretaresse. Ja al had ik geen zorgverlof gekregen het is toch te gek voor woorden dat je kind de hele dag alleen laat! Ja zeker vervelend zeker omdat ik weet dat mijn eitje toch niet goed is.. Wat balen dat het prikken steeds meer pijn doet, en dat je last van je eierstokken hebt, zou mooi zijn als ze snel groot zijn toch? Wanneer heb je weer een meting? Goed dat je even naar de huisarts gaat voor de stress.
Hoi dames, Sorry dat ik lang niet gereageerd heb.Weer veel last van de cyste gehad en in combinatie met bandenpijn nog veel meer dus afgelopen dagen alleen met een warme kruik tegen mn buik aan gelegen. Ik heb wel effe alles doorgelezen. Juulzon ik denk dat je te vroeg heb getest en ik snap heel goed dat je toch heel nieuwschierig was maar hou vol lieffie en probeer het zaterdag nog eens... Luuske, nen, babi en allemaal denk ook aan jullie Miele veel sterkte meid!! Allemaal een fijne dag vandaag...
@juulz, meis ik blijf duimen....echt ik hoop het zo!! @einad, meis vandaag ben jij de bruid....geniet van een super dag!! @nen, ze houden idd een straal rond de navel aan, ivm het opnemen van de vloeistof, en vaak mag je ook je benen gebruiken, maar zou het even navragen.... @mielenl, eigenlijk best lullig....misschien heb je een of ander fam lid dat met IUI bezig is, en niks kwijt wil.... maar ik zou het idd nakijken hoe het zit met de vergoedingen, gezien je naam veel voorkomt.... @laurise, balen dat je zoveel last hebt van de eigroei, maar we hopen op een mooi ei en een super bevruchting.... @all, de bekkenband is idd om mijn bekken wat te ondersteunen....helaas wordt hij vaak zichtbaar gedragen, dus moet maar wat langere shirtjes gaan dragen als we buiten zijn.... Luka is met mijn ma en tante naar de overdekte speeltuin, komen rond etenstijd terug, dus ga nu nog even wat opruimen, en foto's maken die ik kan/mag spammen....haha....
@Luukske Helaas zijn mijn eitjes niet goed..dus zal er geen mooi eitje en geen bevruchting zijn deze maand. En ik heb helaas op 2 dagen na mijn hele cyclus pijn van wege mijn endo... vlak voor ei nog meer omdat mijn bm dan hard werkt en dat vindt endo niet leuk. Maar zegt helaas niks over ei.. Jaaaa als je foto's spamt vind ik wel leuk!
@laurise, was idd in de veronderstelling dat je al met de clomid was begonnen.... @all, even een foto spammen van de kamer, met lamp
@ laurise mijn man is maar 2 nachtjes weg, gelukkig. De emoties zijn nu goed onder controle. @ schattigkindje wat vervelend dat je zo last hebt van die cyste en je banden. hopelijk zakt het gauw weer wat af. Gaat het verder goed met je? @ nen meissie wat naar dat je zo'n last hebt van die prikken.....hopelijk blijkt morgen dat je eitjes goed gegroeid zijn en kun je gauw de pregnylspuit zetten. Is dat dan de laatste spuit? (want we gaan er natuurlijk vanuit dat je straks hartstikke positief test ) @ juulz potverdorie een negatieve test met zo'n mooie hoge temp! ik ben zo keihard aan het duimen voor je, ik hoop dat hij over een paar dagen alsnog positief is! @ babii hoe is het met jou meis???? * knuffie * @ luukske beetje klein fotootje maar het ziet er super schattig uit! (ik weet zeker dat ik nog iemand/iets vergeten ben......dus ik ga voor de tweede ronde)