zie je wel..... @ einad gefeliciteerd met je huwelijksdag meis! ik ben heeeeeel benieuwd hoe je het gehad hebt! @ laurise jij ook veel sterkte met je buikpijn......naar hoor dat je er zo'n last van hebt. hopelijk ben je straks lekker zwangerrrrrrt wel gezellig, dat we samen onze wachtronde hebben. ik vind dat we straks gewoon ook samen zwangerrrrt moeten zijn, is dat een deal???? @ luukske ik ken niet zoveel familie met dezelfde achternaam (het is mijn mans naam en ze hebben geen contact met zijn vaders kant van de familie). En de naam komt gewoon echt heel vaak voor hierzo, dus het zal wel gewoon toeval zijn.
@luukske Geeft niet meis, lief dat je hoopte op een mooi bevrucht eitje. Volgende ronde! Klein fotootje maar volgens mij is het echt een prachtige kamer, super lamp! @Mielenl O gelukkig maar dat is te overzien, 2 nachtjes. Fijn dat je emoties een beetje onder controle zijn. Ja dat is gezellig alle twee op de wachtbank zitten, beetje kletsen, theetje drinken, koekje erbij? Ja dat zou heeeel leuk zijn als we straks beide zwangertttt zijn van ons clomid beebje! @einad Nog niet met je gesproken maar lees dat je vandaag getrouwd bent! Gefeliciteerd en hopelijk heb je een dag gehad die je nooit zult vergeten! @schattigkindje Wij hebben elkaar ook nog niet gesproken maar lees net je bericht, balen dat je nu al zo'n last van bandenpijn hebt en ik lees dat je een cyste hebt, zit het de zwangerschap niet in de weg? Of juist wel, vandaar dat je zoveel last hebt?
Laurise, die endo is echt wel vervelend Hoe weet je nu al dat het geen goed eitje gaat zijn? Of denk je dat en hoor je het maandag? Ik hoop gewoon dat het een prima ei is voor je!! En wat doe jij mooi werk, op de kinderafdeling! Al lijkt het me soms ook moeilijk. Wat je zegt over zon moeder Pffff, ze heeft zeker nooit gehoord van zoiets als vrij nemen?! Echt te gek voor woorden vind ik dat . Nen, bovenbeen mag inderdaad ook, mits het maar onderhuids is, als ik juist ben Prik zelf liever in mijn shoarmarolletje Wel onwijs vervelend dat je zon last hebt. Maar wat ik al zei, heb er een goed gevoel bij, deze ronde van jou It will be worth it!!! Snap trouwens wel dat je de HSG hebt afgezegd, beter ook als je je zo *** voelt L Bah Doe maar rustig aan meisie! Spannende Tijden, uiteindelijk toch alles mooi volgens schema gegaan hé! Spannend meid! Duim heel hard voor je! Op naar veel mooie eieren!!! Toitoitoi! Schattigkindje, wat balen dat die cyste je nog last veroorzaakt L Kunnen ze er helemaal niets aan doen? En is het echt niet gevaarlijk voor de verdere zwangerschap? Alweer 15 weekjes Schiet op hé meis! Hoop dat je gelijk hebt en dat ik te vroeg getest heb.. Heb het net nog even gecheckt en de vorige keer raak had ik ook op zaterdag de IUI gehad, op woe wit getest en op vrijdag had ik een vaaaaag streepje Pffffff, ik hoop het zo onwijs . Lief dat je meeduimt schatje! EInad: Getrouwd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Newly weds! FOTOOOOO!!! Ben zo benieuwd hoe het was! Verslag!!!! Dikke bruidsknuffel! Luukske: nog een beetje kunnen uitrusten? En helpt de bekkenband? Lief dat je blijft duimen J (jullie allemaal trwns!) . Ben alweer benieuwd naar de fotos! Leuk! Oooh, die lamp is echt cute!!! En dat frisse paars met zilver! Laat je de onderkant van het wiegje de natuurlijke bruintint of ga je die ook nog whitewashen? Vind het echt en knus kamertje!! Miele, thnx girl! Wat doet je mannetje voor werk? Is-ie op zakenreis? En wanneer komt Bosch (blijf het een stoere naam vinden!!!) weer terug? Ben jij alweer aan het werk of doe je nog even rustig aan? Doe maar het laatste hoor meis, want even de tijd voor jezelf nemen is alleen maar goed. *dikke knuffel!!!* Ben vandaag met mijn moeder naar Nijhof geweest en heb daar ook flink uitgegeven voor het huis. Omdat ons huis uit 1920 is hebben we de buitenkant in authentiek donkergroen en roomwit, lees: de voordeur en de kozijnen. Heb vandaag een bijpassend ouderwets naambordje en het huisnummer besteld, helemaal in stijl, en een bijpassende voordeurlam. Voor in de gang een ronde Marokkaanse lamp en voor op de WC zon grappig klein lampepitje met allemaal gaatjes erin, Geeft heel feeeriek licht. Voor in de woonkamer nog een tafellamp van witte draadjes, ook een bollamp. Verder knopjes voor op de oorspronkelijke kastdeuren in de slaapkamers en wc-rolhouder en wc-borstel met houder weer strak en simpel van Zack. Nou ja, die laatste dingen heb ik van mijn superlieve mamsje gekregen J. Ze stond erop . Ohja, ook nog een grijs krukje als keukenkrukje, kan ik ook bij de bovenste planken, ha ha! Zal tzt misschien wat fotos spammen!!! Verder wordt as maandag de trap gedaan en vlgnde wk vrijdag worden nog wat spullen wat vriendlief bezorgt Met daarbij een aantal spullen die ZO NIET mijn smaak zijn Wat mij betreft kunnen ze rechtstreeks naar de kringloop Niet dat ze lelijk zijn, maar ze passen echt niet in ons huidige huiske Roestbruine lampen met krullende details, eetkamertafelstoelen die log en lomp zijn. Heel massief . Té klassiek . En dan nog een aantal kastjes waarvan ik denk net niet Maar goed, het zijn wel zijn spullen, dus daar moet ik met respect mee om gaan (tips op dit gebied zijn welkom, ha ha!!!) Liep overigens vandaag aan een stuk door te gapen, terwijl ik genoeg geslapen heb. Hoop echt dat de ongie niet gaat doorzetten Sorry als ik daar teveel over zeur hoor . Nou meiden, ga even een soepje opzetten! Jawel, zelfgemaakt! Veel liefs allemaal!! xxxxxxxxxxxx
Laurice: Ja het zit juist wel in de weg vandaar die pijn maar vrijdag krijg ik een controle echo voor mn cyste en dan kunnen ze zien hoe groot hij is en of het misschien een gevaar is voor mn kindje....Hoe is het met jou?? Juulz bedankt lieffie, Ik hoop dat je zaterdag lekker positief test gun het je heel erg....dikke knuffel.
Laurise, die endo is echt wel vervelend Hoe weet je nu al dat het geen goed eitje gaat zijn? Of denk je dat en hoor je het maandag? Ik hoop gewoon dat het een prima ei is voor je!! En wat doe jij mooi werk, op de kinderafdeling! Al lijkt het me soms ook moeilijk. Wat je zegt over zon moeder Pffff, ze heeft zeker nooit gehoord van zoiets als vrij nemen?! Echt te gek voor woorden vind ik dat . @Juulzon Vorige maand is de progestron ook geprikt en dat was op dag 23, bij mijn temperatuurkaartje zag je duidelijk dat ik op dag 21 een eisprong had. Ook werd ik op dag 30 ongi. De waarde van mijn ei was 8,2 en was veel te laag volgens de gyn. Nu nog 1x testen omdat ze de beginwaarde, waarde 21 en waarde 28 wil weten. Zei zij dat de kans klein is dat het eenmalig een te klein eitje is geweest. En om mijn cyclus wisselend is en omdat ik endo heb en dit elke maand erger wordt willen ze dat ik snel zwanger wordt (tja opzich een hele goede keuze Dus denk dat ik zoiezo denk aan de Clomid ga want heb nu al 2 punten waarop ik door mag jeehhh haha hoe blij kan je zijn dat je Clomid mag gaan slikken. Zeker soms moeilijk maar ook dankbaar werk. Ja werd echt even heel verdrietig van het jongentje zo alleen.. heb hem achter de balie op schoot genomen en heeft bij mij zitten kleuren en gegeten, iets wat de verpleegsters niet lukte! Wow dat klinkt goed je huisje! Leuk alles in de oude stijl en lekker dat je met je mams hebt geshopt, altijd handig om die met te nemen . Gaan vriendlief en jij voor het eerst samen wonen omdat hij spulletjes meeneemt? Lastig he dat het niet meer zo staat.. heel langzaam dingen weg moffelen of met de verhuizing beschadigen oeps sorry schat.. @Schattigkindje Oei wat vervelend dat het in de weg zit.. hopelijk heeft het geen gevaar voor jullie beebje en kunnen ze het misschien weg halen? Wist je dat het er zat of achter gekomen toen er al een beebje in je buik zat? Hier in een wachtmaand, bloedprikken op 3 dagen om te kijken of mijn eitjes goed zijn, vorige maand niet.. En ik heb endo dus pff geen feestje allemaal maar goed het is voor een goed doel!
@juulz, lekker een eigen gemaakt soepje!! we willen idd wel wat foto's zien.... @all, zal kijken dat ik de foto ook in het groot geplaatst kan krijgen, want vaak heb ik te veel MB voor hier....dus deze foto had ik standaard verkleind....dus nieuwe poging volgt!!
@ laurise jaaaa koppie thee, breiwerkje erbij, dan vliegen die twee weken op het wachtbankje voorbij @ juulz hihi Bosch is niet zijn echte naam hoor! Het kwam gewoon, omdat mijn neefje mij altijd Miele noemde, en mijn man bij Siemens werkte dus tsja hoe noemen wij onze zoon dan? Mijn man zit in de geldautomatelarij en het hoofdkantoor zit in Duitsland dus hij gaat daar regelmatig een paar dagen naartoe. Klinkt mooi hoor, dat huis van jou. We verwachten natuurlijk binnenkort heeeeeeel veel spam! @ luukske ja ik kon hem nu ook wat beter zien. Ziet er nog steeds super schattig uit! ik vind dat paars helemaal geweldig! @ schattigkindje ik hoop dat het allemaal meevalt vrijdag. komt dat vaker voor, dan zwangere vrouwen een cyste hebben?
Miele: Jullie Bosch is echt een mooi stoer menneke! Leuk! Maarre, toch is Bosch wel leuk . Laurise: Begrijp het. Door de clomid kun je idd een betere eisprong krijgen. Helemaal in combi met Pregnyl. Hopelijk helpt het! Duim voor je! Binnenkort zal ik wat foto's spammen . Onze inrichting wordt een combi van eigentijds en romantisch, vooral veel wit. Tzt spam ik wel wat! Pff, zit op het puntje vh wachtbankje... xxxxxxxxxxxxxxxxx Tot morgen!
@Mielenl Ja we slepen elkaar er wel door heen deze twee weken! En met de andere natuurlijk. Heerlijk om hier te kletsen en dingen te delen. Aahhh wat een mooi zoontje heb je! @Juulzon Ja ik denk ook dat Clomid echt gaat aanslaan bij ons. Zaad van manlief was echt over te top dus dat moet helemaal goed komen! Ene ik wil jou al te graag van het puntje van je wachtbankje aftrekken naar een beebjewolk! Ik duim nu heeeeel hard voor jou!!!!
@juulz, je moet op die troon blijven zitten....is wat comfortabeler dan een bankje..... @mielenl, ik vond Bosch idd ook wel een grappige naam.... en wat een knap kereltje hebben jullie....die Clomid kindjes zijn idd echt mooie kindjes, haha.... ben benieuwd hoe ons spuit kindje er over een paar maanden uit zal zien! @laurise, ik duim dat de Clomid gewoon goed aanslaat voor jullie, en jullie ook een mooi Clomid beebje hier kunnen spammen... @all, lag er gisteravond al vroeg in....was kapot moe, zat tegen hoofdpijn aan, dus vanochtend lekker uitgeslapen!
hihi ik zal de complimenten overbrengen aan onze Bosch hij wordt later professioneel bellenblazer, maar dat kunnen jullie wel zien he, met dat serieuze koppie erbij.... @ luukske ben je nu weer een beetje fitter? kan me best voorstellen dat je brak was......midden in de nacht je familie naar het vliegveld brengen! @ juulz ahum wit......ik hoop dat je er geen spijt van hebt, over een jaartje ofzo (ik heb uitgerekend dat hij/zij dan ongeveer een maandje of 4 is hihihi). ik hoop echt zooooooooo dat jij straks bovenop een knalroze wolk kunt klimmen! En april-beebjes zijn zooooooo lief @ laurise hoe is het? nog steeds zoveel buikpijn? hier vannacht (alweer) heel slecht geslapen.....niet gewend om alleen te zijn he hahaha! Dus ontzettend brak. Denk dat ik vanmiddag maar lekker vroeg naar huis ga. * zwaai * naar iedereen!
@Luukske Ik ben ook benieuwd hoe jou beebje eruit ziet! Doe maar lekker spammen met al die beeb foto's daar word ik wel blij van, van al die lieve gezichtjes. En ja wij krijgen straks ook een mooi clomid beebje, daar ben ik heilig van overtuigd! @Mielenl O dat ken ik dat je moet wennen om alleen te slapen.. mijn man is ook geregeld weg en dan kan ik ook niet slapen, ben ik eenmaal gewend dat hij weg is dan komt hij weer thuis en dan moet ik daar weer aan wennen het is ook nooit goed haha. Nog steeds veel buikpijn.. maar goed ik leer er inmiddels mee leven, optijd gaan plassen want als mijn blaas te vol zit dan drukt dat op mijn bm en dat is niet fijn.. @Babii Hoe is het met jou meis? @Juulzon Wat is je temp vandaag?
Laurise: idd !!!! nog 4 (x2) !! Tot zondag ahhahahah daarna denk ik dat ik tot donderdag moet! Maar we zullen het zien!!! Erg spannend! Hoest met jou?!?!?! Luukske: 5uur!!!!!! Wat een tijd meid!!!! En een bekkenband?!?! Can you explain?!?! Mielen: lekker slordig zeg!!!!! zit je ook echt op te wachten zeg!! schandalig! En van die nicht ..ik snap je heeeeel goed meid!!!!! Dikke knuf!!!!!! Xxx Zo hoorde ik dat mn excollega die al in relatie problemen zat, omdat ze vreemd scheen geweest te zijn met andere collega nu zwanger is van een turk .tijdens vakantie in turkije slippertje met hem gemaakt en nu .ik snap dat niet!!! Relatie nu definitief stuk! Staat er alleen voor!! En is 22 wk zwanger!! En vandaar t gevoel dat ik had dat ik t hoorde ik snap jou dus heel goed meid! Maar zet je erboven!!!!!! xxx Weetje ik denk altijd: mijn kindje zal later weten dat ik er alles voor over heb gehad om hem./haar te krijgen!! We hebben voor ons wonder alles doorstaan en t is dus meeeeeer dan van harte welkom!!! Dat liever dan dat mijn kindje moet zeggen ik heb een turkse papa die ik niet ken en mijn mama staat er helemaal alleen voor! Ik was een "ongelukje" en heb broertjes en zusjes van verschillende kleurtjes dus!!!! Haha altijd t positieve eruit halen liefie!!! Juulzon: shit hey!!!!! Das een domper!!! Maar wie weet lieverd .je bent miss te vroeg ik ga t hopen voor je!!! En ik blijf duimen!!!!! En waarom ben je in hemelsnaam trots op mij?!?!?!?!??! Xxxx knuf en je mag best lekker egoen hor!!!! Nen: ze zijden tijdens instructie tegen mij ook rond de navel!! Maar omdat ik al 23dagen prik en beurs begin te worden zei ze dus dat BUITENKANT boven been ook mocht!!! Mar vraag het voor de zekerheid maar even na! succes iig meid!!! Ik hoop dat ik nog tot donderdag moet prikken! Maar ik heb geen flauw idee!!!! Hangt voornamelijk van zondag af! Dan hoop ik meer te weten!! En nog even volhouden meid .je bent er bijna!!! Prikken zijn gewoon niet leuk! Das een feit! Maar je krijgt er als het goed is wel wat moois voor terug meis!! hoe was je fm?!?!?! * spannende tijden zwaait naar schattigkindje en geeft haar dikke knuffel* leuk dat je ff langskomt skat en rustig aan!!!! Luukske: ga zo je foto bekijken!!!! Juulz: ons huis is uit 1930 en ik heb mergelwit met oudenthiekgroen!! Wat toevallig!!! Hihi ik moet alleen nog bordje en nr L maar zijn nog aant schilderen dus komt wel!!! Lekker is dat he ?! shoppen voor t huis!!! Ik vind dat altijd erg leuk!!!!! Whahahhaha lol als ik dit zo lees zie ik zo mezelf voor me ik heb houtenkeukenkrukje zodat ik ook bij de bovenkastjes kom hahahaha En tip: MP!!!!!!!! Hhahahah of schilderen/spuiten!!! Van ons was alles oud!! Nu heb ik wel een oud huis maar op de buitkant,gang en overloop/trap na is alles vrij strak en modern! Dus heb de meubels in de (toen nog niet klare) achtertuin gezet en ben alles gaan spuiten en schilderen!! En nu beetje bij beetje zijn we nieuwe meubels aan het aanschaffen!!! Wat voor soep eten we!?!?!? Zal ik de spagghetti meenemen?!?!?! Ik heb voor een weeshuis gemaakt!!!!!! Ps: fotos zijn altijd leuk meid!! Ook van je huis!!! Mielen: wat een mooi mannetje!!!!!!!!!!!!!!!!! Laurise mielen: mijn man is 1x in de 3dagen weg!!! en vind t heerlijk!!! Lekker dat grote bed voor mezelf hahaha en lekker mijn eigen ding doen!!! Toen hij nog marinier was was hij veel vaker weg! dat vond ik vreselijk!! en dan kon ik idd ook nooit slapen enzo en dan was ik eindelijk gewent dat ie "opgehoepeld" was .was ie weer thuis!! Maar nu is hij altijd bij huis dus als hij dan werken is heb ik een "ik"moment! En geniet daar altijd wel van! Int begin was t wel weer wennen hor zo alleen en soms vind ik het nogsteeds niet leuk! Slaap ik ook niet goed of wil ik hem om me heen hebben (als ik last heb van emoties ed) maar over het algemeen is t wel te doen! All/ego: Hier eigenlijk niet zoveel te melden! Was gister toch niet terug online gekomen want voelde me erg beroerd gister avond! Man en ik richting huisartenpost is t WAARSCHIJNLIJK (hij kon geen goede indicatie geven) maagzuur!! Of iig iets bij mn maag! Dus melk drinken en ontspannen hahaah lekkere actie weer :s Verder gister 2e glonal prik gehad! Wat een heerlijke spuit zeg!!! merk er weinig van! Deca blijft gevoelig maar ik begin na 25injecties ook wel beetje beurs te worden L dus ist wel logisch!! Ben erg zenuwachtig voor zondag!!! Ben zoooo benieuwd wat er te zien is!! Hoop net zulk goed nieuws als sommige andere dames hier!! 14 t/m 18 stuks daar wil ik wel aan mee doen! Ik weet niet of t al van de ei ontwikkeling komt maar voelde gister avond onder in mn buik toch wel wat krampies! Dus hooop dat t druk aan de gang is allemaal we zullen het zien!!! Nu aant werk .tis erg rustig! L helaas!!! vanavond ff naar koopavond (mn armband eindelijk weg brengen! Heb de ster van mn man gehad gister!! Zooo lief!!!!) en morgen weer werken! Dan ist alweer weekend en dus bijna zondag Nou liefies allemaal een hele fijne dag en tot strakkies xxx
@mielenl, hier hebben we er idd ook 1 rondlopen die de hele dag wil belleblazen.... ik kan ook nooit slapen als hubbie niet thuis is, ondanks het zelden voorkomt...hij ing voorheen 1-2 keer per jaar met zijn pa en ooms en 1 neef een weekend met de motor weg, en ik sliep dan nooit....begon bevoorbeeld midden in de nacht de kamer te schrobben en alles te poetsen...was wel fijn dat dat ook gebeurd was, maar was gewoon niet goed voor mijn rust... afgelopen 2 jaar is hij niet meer meegeweest, en moet zeggen dat hij sinds deze zwangerschap niet meer de motor heeft gepakt, puur omdat ik dat gewoon niks vind.... @spannendetijden, doe maar rustig aan....maagklachten zijn niet niks....misschien iets van Regla ofzo halen, das een maagbeschermer die je gewoon bij de apotheek kunt krijgen.... @all, ga dadelijk echt beginnen met de keuken, haha....zeg het al 2 dagen, maar lukt gewoon niet....
@ Luukske, wat een prachtige babykamer, echt super lief Helemaal mijn smaak! @ Juulz, ik duim voor je lieverd......... Hoop het zooooooo!!! @ Laurise, wat **** dat je eitje(s) niet mooi zijn . Die rot endo toch, pf wou dat ik je kon helpen meis.... @ Schattigkindje, meis doe rustig aan! Die cyste was al pijnlijk genoeg. Hoe gaat het nu met je? All, Ben ongesteld, niet veel maar ben het wel....
@ Spannedetijden, gebruik jij Gonal F of Glonal (ken geen Glonal, vandaar dat ik het even vraag). Wellicht zou dit helpen bij mij als het een andere spuit is (voor het bms). Wat naar dat je, je zo beroerd voelde . Hoop dat alles snel weer beter gaat en dat je straks prachtige eitjes hebt .
@ laurise, hij is 1x in Irak geweest en 2x Afghanistan nu. Lekker hoor die uitzendingen van 2 mnd voor jouw man! Die van mij is altijd 4.5 maand weg. Kan me voorstellen dat het erg balen is dat je last krijgt van je buik terwijl je toch niks hebt aan dat eitje... Hopelijk mag het ook voor jullie gauw een startronde zijn en dat het gauw raak is! @ schattigkindje, wat vervelend zeg die cyste.. Daar kunnen ze nu je zwanger bent zeker niks aan doen? Groeit ie ook nog groter of dat niet? Dikke knuff @ luukske, wat een gezellig kamertje krijgt de beeb zeg! @ mielen, pregnyl is inderdaad de laatste spuit voor deze ronde. Gelukkig hoef ik na mn ei niet ook nog te spuiten! Knappert hoor die Bosch! @ einad, getrouwde dame!!! Hoe was het?? Gefeliciteerd!!!!! @ juulz, ik geloof dat ik zelf ook het liefst in mn buik prik. Heb daar wel wat vetjes zitten dus kan het daar beter hebben dan in mn been. Mn rechterbeen is nu nogal ontwikkeld qua spier vanwege het opvangen van het andere been, dus daar is subcutaan nogal lastig. En mn linkerbeen vind ik griezelig, omdat die nog zo 'flubber' is vanwege dat de spieren weg zijn dus weet daar niet of ik in spier of in huid zit te prikken. Dan toch maar ff doorzetten in mn buikie. Doe er vanavond wel ff een ijsklontje tegenaan voor het prikken. Ik hoop dat je goede gevoel straks uitloopt in een mooie test Wat jij allemaal beschrijft over hoe jullie huisje wordt, is zoooo mijn smaak!!!! Volgens mij wordt het echt prachtig. Wat de spullen van je vriend betreft: zorg ervoor dat ze niet in de woonkamer passen Dan verhuis je ze 1 verdieping hoger. Daar past het natuurlijk ook niet haha. Dus gaan ze naar zolder of de schuur. En dan zeg je "het staat alleen maar in de weg en we doen er niks mee, zullen we ze naar de kringloop brengen? *knipperdeknipper*" En meis, je zeurt helemaal niet over wat jou nu bezig houdt. Hier mag je dat toch kwijt?! Al zou je een hele pagina alleen over jezelf praten, dan nog maakt dat niks uit! Gewoon lekker blijven doen hoor! Dikke knuff en ik ben nog heel hard aan het duimen. @ spannendetijden, vervelend dat je je gisteren zo beroerd voelde zeg. Soms lastig voor een ha om er een vinger op te leggen met buikklachten. Gaat het nu beter met je? Ik duim voor je dat er zondag complete knikkerzakken te zien zijn haha. @ babii, balen meid dat je ongi bent Maar dan heb je deze ronde zonder alle meds toch best een mooie cyclus gehad? Op dat @#$%#$%&$* bms na dan... Dikke knuff!! @ all, fm was goed. We hadden nu een andere fa, echt een superlieve vrouw! Ze hield eerst ff een praatje met ons en daarna de echo. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat we met 2 minuten weer buiten zouden staan. Ze liet helemaal zien waar mn baarmoeder lag enzo. Ze zei dat ie naar voren gekanteld ligt en dat dat goed was. Bm slijmvlies was al bijna 13mm! Echt superdik dus. Er zijn zowel links als rechts al eitjes groeiende. Rechts 1 die nu 14mm was en links 1 van 12 en 1 ietsje kleiner (maar scheelt niet veel). Ik moet nu nog doorspuiten en maandag weer voor fm. Dan waarschijnlijk maandag of dinsdag pregnyl, dus donderdag denk ik mijn ei. Wel een laat ei dus! Hopelijk wordt het een vakantiebeebje haha. Wat ik me trouwens in de auto bedacht: ik zit nu op dag 10 met een bms van 13mm. Vorige ronde zat ik op dag 16 met een bms van 10mm. Is dus duidelijk zichtbaar dat de clomid niet goed was voor mijn bms. Ik heb natuurlijk vaak lichte streepjes gehad. Begin een beetje te denken dat het toch misschien aan mijn bms heeft gelegen wat dan misschien vaak te dun is geweest door de clomid? We zullen het nooit weten natuurlijk, maar ben blij dat mijn lichaam hier goed op reageert. Ben benieuwd wat ze zeggen als er maandag 3 eitjes groot zijn geworden....